Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Gast Nic1968
Geplaatst

Even een paar nieuwe plaatjes:

van de buik

Foto-OFLPELCU-D.jpg

Foto-FIQNONLH-D.jpg

en van het laatste breisel

Foto-ZCII7RFZ-D.jpg

(weet niet hoe ik het moet noemen, het is bedoeld als een soort poncho voor over de kleertjes heen voor in het najaar als het iets te fris wordt in wagen of babydrager), en nu moet ik weer een nieuw projectje voor op de bank verzinnen ;-) Nic

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Nic, mooie buik! Jouw navel stelt tenminste nog iets voor, hihi.

@Esk, het lijkt me inderdaad wel steeds spannender worden als dé datum dichterbij komt. Wanneer zou de kleine zich aankondigen? :-)

Verder hebben wij nog niet alles geregeld, maar ik moet wel zeggen dat elke keer als we weer iets klaar hebben ik dat wel erg prettig vind. Lekker afvinken! Ook is het voor ons de eerste en daarom ga ik veelal af op wat "anderen" zeggen wat betreft regelen. Ik lees bijvoorbeeld vaker dat je het kaartje beter max 6 weken voor dé datum moet hebben geregeld. Dus daar hou ik me dan maar een beetje aan vast, haha. Dat kaartje gaan we dit weekend dus regelen :hello2:.

@Astrid, gezellig dat je ook weer even laat horen hoe het daar gaat! Ik heb er ook nog aan gedacht nog 1 week langer door te werken, maar dan zit ik nog een week langer met mijn vervangster, haha. En ik moet toegeven dat mijn energiepijl de laatste weken erg laag is. Mijn 9 urige werkdag haal is daardoor maar net.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Mooie buik Nic!! En schattig breiseltje ... ik vind het maar knap :)

Ik heb ook weinig ernergie. Word vaak wakker 's nachts en zo tegen het einde van de week voel ik dat toch wel. Heb vandaag wat gewerkt, maar was eigenlijk niet zo heel productief. Denk niet dat ik alle klussen die ik voor het verlof af wou hebben ook echt af ga krijgen ... maar ja, doe mijn best en meer kan ik niet doen.

Op kantoor is iedereen wel heel lief voor me. Iedereen haalt dossiers voor me, of thee. Vandaag een bespreking met DE baas en na afloop ging hij persoonlijk de dossiers naar m'n kamer brengen ... haha (normaal laat ie me gewoon lopen bepakt met spullen hoor). Ik werk met veel jonge collega's (mannelijke) en die hebben echt geen idee van zwanger zijn en sommige denken dat ik echt niks meer kan ... haha ... profiteren!

Buik begint nu wel echt in de weg te zitten met bukken, maar ook achter het bureau en met accordeon spelen (wat ik nog steeds elke week doe ... volgende week nog een optreden ... ohoh).

Zojuist proefdruk kaartje opgehaald, ik wist niet dat je die dan krijgt op "gewoon" papier ... wij hebben er 1 met een gaatje in de voorkant wat dan een doorkijkje is naar blad 2 ... maar dat is op de proefdruk niet te zien. Daar moeten we dus even doorheen kijken. Maar ik ben er helemaal blij mee :) Alleen het lettertype voor haar naam is niet zo super, wel een mooi type maar bij de letters die we nodig hebben vind ik het toch niet zo mooi uitkomen. Dus ik ga nu in Photoshop eens lekker klooien met lettertypes.

Het geboortegedichtje vind ik ook heel leuk staan op het kaartje, dus nu ga ik ook het tekstdoek bestellen (wou ik nog even afwachten om te kijken of ik het wel echt ok vind).

Weer wat afstrepen! Morgen met m'n schoonzus babyshoppen, dus weer wat benodigdheden in huis halen.

Fijn weekend!

Oh, nog even het lijstje toegevoegd, omdat ik een foutje had gemaakt.

Uitgerekende datum:

05 juli: Annemarieke (Silvia) - meisje

04 juli: Caroline - Olivier en Rosalie geboren op 6-5-10, na 31 wk, 4 dg: alles gaat goed!

15 juli: Joke - meisje

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

21 juli: Nienke79 - jongen

21 juli: Vliegmeisje (Marije) - meisje

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

02 juni: Nienke, controle VK (bij 33 wk)

02 juni: Annelies, info avond bevallen in het ziekenhuis

03 juni: Astrid, controle VK (bij 33 wk)

07 juni: Nic, controle VK (33 wk, 6 dg)

09 juni: Annelies, controle VK + uitleg bevalling (bij 33 wk, 4 dg)

11 juni: Joke, echo + controle gyn (bij 35 wk, 1 dg)

15 juni: Nienke, bijeenkomst bevallen (bij 35 wk)

17 juni: Astrid, eerste keer gynaecoloog (bij 35 wk)

Laatste werkdag vóór ingang verlof

14 juni: Nic

15 juni: Nienke

17 juni: Annelies

17 juni: Karin

23 juni: Astrid

Geplaatst

Hallo

Emma , heb wel last van de warmte :-)

Nic mooie buikfoto !!

Wij hebben deze morgen een bankje gehaald met de naam erop :-) Prachtig ze !!! heb daar ook een muursticker gehaald met de naam voor op de kinderkamer en de geschenken voor de doopmeter en dooppeter.Een super winkeltje niet ver van de deur hier ! Je kan er alle kledij laten bedrukken met naam of andere tekst en ook glazen enzo kan ze naam of zo op plaatsen , we konden er niet genoeg van krijgen :-)

http://www.milo-mila.be/.

Hoe gaat het anders met jullie ?

Groetjes Joke

Gast Nic1968
Geplaatst

We hebben vanmiddag de box geplaatst, beetje vroeg misschien maar weet niet waar ik hem anders moet laten. Kleed en wat speeltjes erin en ziet er al erg gezellig uit zo! Had de smaak te pakken en ben ook maar meteen wat verzorgingsspullen en sokjes en kleertjes gaan kopen (had ik nl. nog niet genoeg ;-))))) Nic

Geplaatst

Ik heb ook lekker geshopt vandaag :)

Geslaagd voor manden voor in en onder de commode (heeeel blij mee) en wat lakentjes enzo voor wiegje/bedje. In het mandje op de commode gelijk heel leuk alle verzorgingsspulletjes neergezet (we nemen geen plank, dus moet in een mandje). Leuk leuk.

Ik was met m'n schoonzus en volgens haar heb je voor het wiegje echt geen moltonhoesje nodig. Wat denken jullie?

Nu heb ik dan:

matras (1)

klein zeiltje (1)

hoeslakentje (2)

lakentje (3)

dekentje (1)

Is dat goed genoeg?

Zo langzamerhand is het meeste in huis.

Joke, bankje met de naam erop klinkt leuk. Waar ga je die neer zetten??

Gast Nienke79
Geplaatst

Nou meiden, ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een pedicure gehad en dast was toch wel genieten. Mijn voetjes (nou voeten dan, met maat 41 ;-)) zien er weer spik en span uit nu, gelijk op mijn flipflops met mijn man door de stad gebanjerd :toothy10:

@Nic, onze box staat eigenlijk ook al een tijdje, hihi.

@Joke, leuk dat je zo'n zaak dichtbij hebt! Ik ga zelf nog zijn letters uitzagen, behangen en ophangen op zijn kamer.

@Annelies, wanneer kun je jullie nieuwe pluizebol ophalen? En hebben jullie al een naam bedacht?

Vandaag hebben we de kinderstoel gehaald! Hij is zoooooo cool. Dus die staat nu ook, haha. Hij kan ook kiepen (in ligstand) en dus kan die kleine er al vanaf klein in, hihi.

Lfs, Nienke

Gast Nic1968
Geplaatst

@ Heb je een Bloom gekocht Nienke? die staan ook in onze nieuwe creche, zien er flitsend uit. Ben zelf wel erg gehecht aan mijn triptraps (we hebben er nu twee aan tafel staan, gezellig). In de creche zag ik ook het Nuna leaf wipstoeltje en die gaan we wel aanschaffen, handig is dat het met een klein zetje uit zichzelf schommelt en dat het niet over de houten vloer beweegt maar op zijn eigen standaard.

@ Annelies, kijk eens op http://www.veiligslapen.info, daar zou op moeten staan hoe je het wiegje of ledikantje het beste kunt opmaken.

Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Nic, inderdaad Bloom!! hihi, echt een super gave stoel. We zijn er helemaal blij mee. Wij hebben de witte stoel met groene zitting. Natuurlijk nog een verkleiner erin. Triptrap hoor ik trouwens erg veel goeie verhalen over en een paar vrienden van ons hebben die ook.

Lfs,

Nienke

Gast Nic1968
Geplaatst

De triptrap had iedereen destijds en kun je kun je pas wat later maar wel lang gebruiken (ik zit er zelf ook graag op...), we hebben leuke gekleurde hoesjes/verkleiners voor de eerste tijd. Ik lees net op internet dat de babybjorn balance wipstoel ook heel fijn is, de prijscategorie is ongeveer gelijk aan de Nuna leaf dus ik ga nog eens rustig kijken en kiezen. Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Hey Nic, die Nuna Leaf is toch die wipper die een soort van heen en weer slingert in plaats van op en neer? Ik de babyzak waar wij alles kopen zeggen ze dat die op dit moment echt super populair is. Hij ziet er ook nog mooi uit. Wij kopen geen wipper meer vanwege die kiepstoel en omdat we een draagdoek hebben (zat in mijn kraampakket van mijn zorgverzekeraar) die je als hangmatje in de box kunt hangen :-).

Die Babybjorn Balance zegt me nog even niets, die ga ik eens googlen :-)

Ja die ken ik ook dat is zo'n zelf wip wipper, die lijkt me ook wel wat inderdaad. Toen we er nog aan dachten een wipper te kopen heb ik die ook overwogen. Ziet er ook leuk uit.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Bedankt voor de link Nic! Die ga ik uitpluizen.

Wij gaan de kinderstoel waarschijnlijk hier kopen: http://www.meegroeikinderstoelen.nl/?gclid=COmopPvR-aECFRaZ2AodfDWvEg

Want we willen graag een houten, maar dan wel met eetblad (en dat is bij heel veel niet, bij de triptrap volgens mij ook niet).

We hebben een hele simpele wipstoel (voor een tientje overgenomen van vrienden), we zullen zien of die bevalt.

Gast Nic1968
Geplaatst

ja hangmatje in de box hebben wij ook, daar sliep onze zoon ook vaak in. En ik heb inderdaad ook een drager waar je een hangmatje van kunt maken. Voor de fase daarna als ze rechtop zitten overweeg ik een Bondolino, we hebben ook nog een hele oude babybjorn maar die is niet zo ergonomische als de nieuwere modellen. Een wipstoeltje vind ik vooral handig om even buiten neer te kunnen zetten of mee te nemen als je ergens op bezoek gaat, en daar is die Nuna leaf toch wel iets te groot voor want dat is echt een meubelstuk (de babybjorn kun je plat inklappen en is ook veel lichter). Ach ja allemaal van die overwegingen, en lekkere luxeprobleempjes.

@ Annelies ik zou echt de triptrap overwegen, tenzij je perse een eetblad wilt want die hebben ze inderdaad niet (schuif je gewoon aan bij je eigen tafel). Hij zit echt heel fijn en is superstabiel waardoor je hem nog jaren kunt gebruiken als bv bureaustoeltje en ook als trapje om bij het aanrecht te helpen, en is daarna ook weer makkelijk verkopen. Nic

Geplaatst

Hallo allemaal!

Hier ben ik ook weer na een poosje tussen de dozen, verfemmers en andere klusmaterialen te hebben gebivakeerd! We zijn verhuisd en hebben inmiddels twee nachten in ons nieuwe huis geslapen. Op en paar kleine dingen na is alles af, en helemaal naar ons zin. Ik loop zo ongeveer de hele dag trots te zijn!

En nu we het toch over trots hebben; ik ben ook trots op mijn buik dus ga ook maar eens een foto hier (proberen te) zetten:

Foto-K6WSPJ3T-D.jpg

Sjoerd ;-) is ook lekker druk; wat mij dan weer juist veel rust geeft. Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. Mijn voeten en handen hebben echt vormen aangenomen die ik nog nooit van ze had gezien. Maar bij de vk vorige week was alles goed (ijzer wat laag maar niet ernstig; Floradix innemen). Dus we zullen het er maar mee moeten doen.

Morgen weer werken; zie er enorm tegen op! We gaan aftellen zullen we maar denken....

Wij hebben als wipstoel de Baby Swing (soort schommelstoeltje) en nog geen kinderstoel. Ik vind de groene TrippTrapp erg mooi bij ons nieuwe interieur passen. Maar lees nu dat de Bloom ook in een groene uitvoering is? Ik vind het wel veel geld... En op marktplaats zie ik ze nog niet.

Groetjes!

Gast Nienke79
Geplaatst

@Karin, wat een fijn gevoel moet dat geven, lekker verhuisd!! Mooie buik hoor, dar kun je inderdaad goed trots op zijn. De Bloom is inderdaad wel prijzig. Maar wij vinden hem gewoon zo leuk en je doet er erg lang mee als het goed is. Die van ons ziet er zo uit:

Foto-H8IIBS6Z-D.jpg

Alleen hebben we nu de voetensteun en stang voor met blad er niet op. Wel hebben we dus een witte (heel zachte) verkleiner erin.

@Annelies, wippertje 2e hands is toch ook lekker? Als het maar wipt :-). Dat met dat blad voor de kinderstoel hadden wij ook. Nu kunnen we kiezen, met of zonder.

@Nic, de Nuna Leaf meenemen lijkt me inderdaad niet makkelijk. Maar hij is wel erg mooi :-)

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Mooie buik Karin!! Mooi rond.

Fijn dat jullie verhuisd zijn en alles bijna klaar is. Lijkt me een heerlijk gevoel. Is de babykamer ook klaar??

Ik begrijp ook helemaal wat je bedoelt met het bewegen van de baby, ik slaap veel lekkerder als de baby lekker duk is, maak ik me minder zorgen. Ik had vorige week 1 dag dat ze zo rustig was ... niks aan. Nu weer lekker geschuif en gedoe. Wel veel trappen in de zenuwen onderin, dat voelt wat minder (echt pijnscheuten af en toe). Voor de zekerheid laat ik ook morgen even testen op blaasontsteking, want zo voelt het af en toe.

Nog 3 weekjes werken ... lijkt wel heel lang nu.

Ik twijfel nu natuurlijk weer over de stoel. Een eetblad lijkt me gewoon wel heel handig, dat je hem niet persee hoeft aan te schuiven aan tafel (we hebben niet zo'n hele handige tafel daarvoor), maar die triptrap klinkt wel goed. Maar we hebben nog even om te beslissen, voorlopig nog niet nodig natuurlijk.

Geplaatst

hoi hoi

heb nu bijna alles in huis alleen nog luiers. we hebben ook een kaartje gekozen . volgende week de klossen halen en dat soort dingen. ben er helemaal klaar voor . gister een groei echo gehad ze is nu 4pond . is wat klein maar niets om me zorgen over te maken. was wel leuk om haar weer even te zien. toch nog even gespiekt of het echt een meid was haha. ben blij dat ik nu met verlof ben. sommige dagen ben ik zo moe lig ik alleen maar op de bank naar de tv te kijken of naar mijn buik natuurlijk.

ik moet zeggen dat het aftellen wel begonnen is hier. vind het leuk om zwanger te zijn maar kijk nu erg uit naar ons meisje.

groetjes silvia

Gast Nic1968
Geplaatst

@ mooie buik Karin! je draagt ook helemaal naar voren net als ik

@ inderdaad tijd genoeg Annelies, die van ons zat er met zo'n 6 maanden in en met de babyverkleiner die ze tegenwoordiger hebben kan dat ook makkelijker. Er is veel aanbod van triptraps op marktplaats dus ik zou gewoon af en toe kijken of je een leuke deal kunt maken.

@ inderdaad aftellen Annemarieke, het komt voor jou nu wel al heel dichtbij. Zelf ben ik nog meer bezig met mijn werk en andere activiteiten dan met het voorbereiden op de bevalling, zal wel komen zodra mijn verlof aanbreekt en ik lekker de laatste dingen ga doen. Net met een vriendin afgesproken dat we een avondje gaan babykleertjes strijken en commode inrichten.

Nic

Geplaatst

http://gallery.me.com/hphc#100176

Hoi meiden, ik weet niet of het deze keer lukt, maar ik probeer al een tijdje een buikfoto te plaatsen en het lukt niet omdat ik een Apple heb en er niet zo fantastisch goed mee kan omgaan. Nu heb ik volgens mij een linkje geplaatst waar je 1 foto van mijn buik kunt zien. Laat me even weten of iedereen het kan openen, ik ben erg benieuwd.

Hier alles goed verder. Heb dit weekend enorm veel geklust en moet het nu bezuren met nog meer harde buiken dan ik al had. En mijn energie is echt op een dieptepunt beland... Heb dan ook een fors ijzertekort die ik echt moet gaan aanvullen. Zelfs de huisarts meldde dat ik toch echt pilletjes moet gaan slikken.

Annelies, ik herken die stekende pijnen. Net alsof ze iedere keer inderdaad over een zenuw heen schuift. Verder drukt ze enorm op mijn blaas, en soms krijg ik het idee dat ze er binnenkort toch echt uit wil! Ze moet nog maar even wachten hoor...;-)

Mooie foto's hebben jullie allemaal weer geplaatst! Mooie buiken, mooie kamertjes en mooie spullen! Binnenkort zijn wij hier ook op orde en zal ik weer proberen een fotootje te laten zien.

Dat was het wel weer voor vandaag. Veel liefs van mij,

Marije

Geplaatst

Oh ja, ik wilde diegenen die nog moeten werken veel succes wensen met de laatste loodjes....! Jullie zullen wel naar de laatste dag uitkijken! En ik kan het me goed voorstellen. Het klinkt raar maar ik kijk dan weer erg uit naar mijn eerste werkdag! Maar eerst genieten van de kleine natuurlijk!

Trouwens erg leuk die Bloom stoel! Hebben wij destijds ook nog over gedacht. Nu hebben we gewoon een wippertje van Koelstra, is ook prima. En we hebben een Triptrap stoel, die is echt heel fijn! We gaan er nog eentje bijkopen over een tijdje.

Tot later! Lfs, Marije

Geplaatst

Even een kort vraagje; morgen heb ik voor het eerst zwangerschapsyoga. In de uitnodiging staat; draag makkelijke kleding. Wat adviseren jullie (korte mouw, lange mouw, enz) en wat heb je bij yoga aan je (dikke) voeten?

Gast Nic1968
Geplaatst

@ Marije ik kan de foto wel openen maar hij is heel klein. Volgens mij gaat het met mijnalbum.nl een stuk eenvoudiger want dan komt de foto gewoon in je bericht te staan (als je tenminste de goede link kopieert). Ik heb ook net een Apple en ben geen computer wizzkid maar na een paar pogingen is het me gelukt.

@ Kammie ik draag met yoga een dunne jogging/fitness broek en een hemdje met een tricot vestje erover. verder gewoon dunne katoenen sokken.

Nog 10 dagen werken, vandaag had ik voor het eerst zoiets van pfff geen zin maar vooral hoe krijg ik het allemaal op tijd af...

Nic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik was weer even op jullie topic aan het meelezen over de kinderstoelen.

Ikzelf wil ook de triptrap en wil even zeggen dat daar wel een blad voor bestaat. Ik heb even op google gekeken en kwam daar afbeeldingen tegen.

Je kan ze los kopen en ze zo op de triptrap klikken. Ze zijn van plastic.

Ik wilde hierbij een afbeelding plaatsten via mijnalbum, maar het plaatje had te weinig pixels ofzo.

Als het me morgen lukt dan zal ik hem nog plaatsen en anders moeten jullie even googlen

Nienke: die Bloom van jullie is ook errug mooi, alleen jammer van de prijs :( Hij is voor ons een beetje aan de prijzige kant.

Lfs Niek

Geplaatst

Dag meiden

hier gisteren nog eens naar het ziekenhuis geweest , had namelijk steken in mn onderrug , deed geen deugd . Ik mocht direct gaan en ze hebben direct urinetest genomen en er zaten teveel witte bloedcellen in , dan heb ik een uurtje monitor gehad en daar waren weeen op waar te nemen maar heb nog geen ontsluiting. mocht naar huis heb antibiotica meegekregen omdat ze denken op een ontsteking op de urinewegen , maar ga straks nog eens mogen bellen ik heb namelijk de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn in mijn onderrug.Kweet niet wat onze meid wil :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden