Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

Uitgerekend:

30-11-2010: Dafke, :bcbbgirl2:

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje

05-12-2010: Annelot

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

22-12-2010: Surinails (Chantal)

25-12-2010: Esly

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Miranda78

02-01-2011: Han75 (Hanneke)

Eerstvolgende afspraak:

12-07: Sandra, 3e afspraak vk

12-07: Dafke32, 20 weken echo

14-07: S&S, 20 weken echo

14-07: Miranda, volgende afspraak vk

14-07: Annelot, volgende afspraak vk

15-07: Moontje, 20 weken echo

16-07: Annelot, 20 weken echo

20-07: S&S, afspraak vk

21-07: Eslief, 20 weken echo, 11:00

21-07: Eslief 2e afspraak gyn, 12:00

21-07: Sandra, 20 weken echo, 11:00

26-07: Dafke32, controle VK

26-07: Leepat, controle VK, 19:50

27-07: Sannie, 20 weken echo, 8:10

27-07: Leepat, 20 weken echo, 12:00

02-08: Esly, 2e afspraak vk, 16.30

03-08: Sannie, 4e afspraak vk, 8:00

04-08: Chantal, 3e afspraak vk, 9:30

10-08: Chantal, 20 weken echo, gyn, 9:30

25-08: Leepat, pretecho om 20:00 uur

Onze uk weer gehoord vanmorgen, was weer regelmatig en krachtig. Bloeddruk was ook ok 130/80. In gewicht helemaal niets aangekomen de afgelopen maand...

Ook het formulier voor de 20 weken echo meegekregen. Net gebeld en heb de afspraak dus in week 30 kunnen maken, dan zal ik ws. de uitslag van de vruchtwaterpunctie wel binnen hebben...

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou net maar mijn stoute schoenen aangetrokken en de vk gebeld dat ik een bloeding had.

Helemaal niet waar maar wil gewoon een doorverwijzing naar de gyn.

Nu kan ik om 13.30 uur terecht bij de vk.

Duimen maar en post straks wel even een berichtje hoe het is gegaan.

Liefs Simone

Geplaatst

Succes Simone. Blijf op je strepen staan hoor meid, doen wat je gevoel je ingeeft.

Eslief, wat lekker zeg een paar daagjes weg. Heerlijk!

Wanneer heb je je pretecho?

Sannie, wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Wanneer is je 20 weken echo?

Geplaatst

esther veel plezier in ponypark, maar ff niet in de boot over kop gaan

weet niet wat te doen aan hoofdpijn en duizelingen, ik heb ze ook veel en volgens mij is er niks wat helpt heb al van alees geprobeerd

salmiak, zout, bouillon etc.

sannie heb je een afspraak gemaakt in week 30 voor de pretecho soms?

simone veel succes, hoop dat alles goed gaat

ik werk sinds vandaag een poosje halve dagen, kan het ff niet meer doen ben elke dag bekaf en lig ieder avond heel vroeg op bed, hoop nu een beetje bij te komen

Geplaatst

@simone goed gedaan ik hoop dat ze nu doorstuurd en anders op je strepen gaan staan

@dafke ik heb 21 juli de 20-weken echo dus nog 2 weekies wachten:)

@sannie wat fijn dat het goed gaat en niets aangekomen!! goed:)

@sandra boulion heb ik nog niet geprobeerd dat ga ik nog ff doen.. inderdaad niet in de atractie van het atractiepark.. gellukig is manlief mee anders zou het een saai uitje zijn..het park waar we het huisje hebben krijgen we een pony naast het huisje waar ze voopr mogen zorgen.. mijn dochter vind het prachtig! dit is het laatste jaar aangezien er vooral zandpaden zijn en dat straks met een wagen niet te doen is..Fijn dat je halfe dagen werkt!! gewoon aan jezelf denken hoor

Geplaatst

Zo dames,

Het is me gelukt.

Heb een verwijsbrief gekregen voor de gyn.

Nu is het afwachten wat ze vrijdag zeggen bij de gyn.

Maar heb wel weer het hartje gehoord van onze uk.

En ben al twee kilo aangekomen.:B-0020:

@sannie hoe doe jij dat niks aankomen haha:tongueP:

Maar fijn dat het goed gaat met de kleine uk.

Geplaatst

esther

je mag toch best in de rustige atracties zoals de kabelbaan reuzenrad treintje olifantjes enz.

ik heb zondag een hobbelige huifkar tocht gehad

de vk zei dat dit best mocht omdat het kindje veilig zat in het vruchtwater en dan best een stootje kon hebben

simone goed om te horen dat je het hartje weer hebt gehoord en vrijdag naar de gynaecoloog mag

sannie knap hoor niks aankomen, ik ben nu ook nog maar weinig aan gekomen ongeveer 1 a 2 kilo, maar denk dat het straks heel hard meer zullen worden nu ik minder moet overgeven

Geplaatst

@sandra het mag inderdaad.. maar deze muts is al misslijk met een rondje draaimolen als ze niet zwanger is:P ik schat dus maar in dat ik lekker op een bankje ga zitten met een ijsje:P

Geplaatst

wat een voetbal gisteren zeg pff blij dat we in de finale staan

nu een vraag

ik heb gezegd met een grote bek dat als nederland in de finale zou komen ik mijn buik oranje zou verven en hier dan zo de hele wedstrijd mee bloot zou zitten

ik vind het nog steeds wel een leuk idee, maar welk soort verf of smink? zou ik hier het beste voor kunnen gebruiken? het moet er na de wedstrijd ook weer makkelijk af kunnen

misschien heeft iemand een tip

Gast Shanna42
Geplaatst

Hey San zou het even goed navragen, niet dat het kwaad kan voor je kindje die verf.

Groeten van Shan

Geplaatst

Haha Sandra! Zet je ook even een foto van je oranje buik hier in het topic??

Schmink die geschikt is voor kinderen lijkt me, als dat er op staat is het mild genoeg denk ik?

Succes!

Caroline

Geplaatst

hi Dames, voor degene met hoofdpijn.... veel drinken. Ik moet van mijn vk een anderhalve liter fles water klaar zetten 's ochtends en die moet 's avonds leeg zijn.

dit in combinatie met de manueel therapeut heeft mijn klachten verholpen.

Simone fijn dat je nu toch naar de gyn gaat. Hopelijk kan die je zorgen wat wegnemen.

Mijn schoonzusje heeft dus inderdaad een miskraam, 3,5 weken gelden misgegaan maar het komt maar niet los. Dus waarschijnlijk een curretage.

Erg naar allemaal.

Groetjes Chantal

Gast Sannie66
Geplaatst

Jsme tady (we zijn er)... gelukkig! Na een monsterrit van meer dan 11 uur... van voetbal niet veel gezien *grin*, want lag meer te slapen dan dat ik wakker was.

Ik voel me verder goed, en ik ga ervan uit dat onze uk zich ook goed voelt..

Vandaag 18 weekjes alweer en het belooft een prachtige dag te worden!...

In antwoord: in weet ook niet waarom ik niets ben aangekomen. Wellicht door het warme weer? Ik eet gewoon niet zoveel dan, wel veel drinken uiteraard, en dan zal de beeb wel wat van 'mij' 'opeten'... hahaha

Nou, Sandra, vol spanning wacht ik (en velen met mij) op de foto van je mooie oranje buik!

Ik log vast nog wel in tijdens onze vakantie... geniet ervan meiden!

Liefs,

San

Geplaatst

Vandaag is na bijna 19 weken zawngerschap gebleken dat de baby is overleden.

as zaterdag zullen ze in het ziekenhuis de baby gaan halen.

Al deze weken heb ik een onrustig gevoel gehad... dat gevoel bleek waarheid.

Gast Shanna42
Geplaatst

Oh Annelot wat een verdrietig nieuws zeg, wat zullen jullie je rot voelen (dat is denk ik nog zacht uitgedrukt). Heb zelf met 9 1/2 week dat nieuws gehad wat zal het ongelovelijk zijn als je al zo ver bent als jij was. Ik weet verder eigenlijk niet goed iets te zeggen. Wil je voor de komende tijd heel veel sterkte wensen, en je mannetje natuurlijk ook.

Dikke knuffel van Shanna

Geplaatst

Oh annelot,

Wat een verschrikkelijk nieuws.

Wil jouen je man heel veel sterkte toewensen voor zaterdag en de tijd die erna gaat komen.

Liefs Simone

Geplaatst

Annelot..ik "ken" je niet maar las net je berichtje...

Wat verschrikkelijk..helemaal als je al zón eind op weg bent.

Wens jullie heel veel sterkte zaterdag en die tijd er na...wat triest wat triest!

Sterkte!!!

Manon.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden