Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aaah nee toch Wish, wat vreselijk klote!

Je had al zo'n gevoel dat het niet goed zou komen, maar toch...

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, want een mislukte poging doet ieder keer weer pijn.

Ik hoop dat poging nr. 4 jullie het geluk brengt waarop we zo hopen met z'n allen.

Dikke knuffel,

Martha.

Geplaatst

Dank je wel lieve meiden, wat een fantastische steun!!!!

Ooit zal het :sunny: hopelijk voor ons allemaal gaan schijnen.

Geplaatst

owwwwwwwwww lieverd

ik zat straks nog aan je te denken....wat een domper!!

Heel veel sterkte en ben blij dat jullie gesprek al snel is!!

liefs

Babeth

Geplaatst

ooh nu lees ik het hier vind het echt klote voor je zo oneerlijk de wereld bah had het je echt gegund je steunt de andere meiden zo goed sterkte meis :CYBER_HUGS:

Geplaatst

@ Babeth, héél veel suc6 voor morgen! Ik zal zeker voor je duimen!

Good Luck!!

@ Wish, wat vreselijk dit. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Hallo dames,

Mag ik me even voorstellen,

Ik ben Celene, 28 jaar en zit net in de medische molen. Ik heb afgelopen zondag mijn eerste TP gehad en zit nu in dag 5 van mijn wachtweken. Ik heb deca en puregon en pregnyl gespoten en gebruik nu 3x2 utrogestan.

Spannende tijd! Ik heb vanaf TP zeurende pijn in onderbuik, alsof ik ieder moment kan gaan vloeien. Weet totaal niet wat me te wachten staat en wat ik moet verwachten.

Sterke voor iedereen.

Groetjes Celene

Geplaatst

Wish, wat ontzettend kl*te voor jullie! Had het jullie zo gegund! Veel geluk alvast voor de volgende ronde!

Liefs Alice

Geplaatst

Lindada: TP 17-5-2010, 2 emmies, testen 01-06-2010

Liesbethb: TP 18-5-2010, 1 emmy, testen 02-06-2010

Norwegian-Sky: TP 20-5-2010, 1 emmy, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Meisje81: TP 20-5-2010, 2 emmies, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Rubster: TP 20-05-2010, ? emmie, testen 03-06-2010

Naomi28: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Dilithium: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Rain28: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Michele77: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Edenal: ovulatie 21-5-2010, testen: 04-06-2010

Mirjan: TP 21-5-2010, 2 emmy, testen: 04-06-2010

Object: TP 24-05-2010, 1 emmy, testen 04-06-2010

Moos: TP 25-05-2010, 1 emmy, testen 08-06-2010

Jessi: TP 28-05, 1 emmy, testen 10-06-2010

Tess: TP 27-05-2010, 1 TOP emmy, testen 11-06-2010

Doortje: 28-05-2010 ,IUI(4), testen 12-06-2010

Miepie80 : TP 30-05-2010, 1 emmie, testen 14-06-2010

Kriskras: IUI(3) 01-06-2010, testen 15-06-2010

MommySoonIHope: TP 02-06-2010, 2 emmy, testen 16-06-2010

hope hope: IUI(7) na 6 iui's en 2 ivf, 03-06-2010, testen 18-06-2010

Pleun79: tp 2-06-2010,2 emmy's,testen 18-6-2010

Sandie: tp 10-06-2010, 2 emmy's, testen 22-06-2010

Denise1979: IUI(5) 09-06-2010, testen 25-06-2010

Minoes:tp 10-06-10,testen 25-06-2010

Annejet: TP 13-06-2010, 3 emmies, testen 26-06-2010

Sharon: TP 11-06-2010, 2 emmies testen 26-06-2010

Sonja: tp 14-06-2010, 2 emmies, testen 25-06-2010

miss mo: tp 15-06-2010, 1 emmy, testen 29-06-2010

jaja dames ik mag eindelijk groen

het is echt waar

http://www.mijnalbum.nl/Album=D8LSHB6A

ik ben echt zwanger het hele verhaal zal ik van de week in mn dagboek zetten maar ik ben nu in belgie en kan nou niet alle fot's uploaden die ik er bij wil zetten

lieve wish ik vindt het niet eerlijk dat het bij nou al weer niet goed gegaan is jij bent al langer bezig dan ik en het had zo gezellig geleken als we lekker samen hadden kunnen teuten over onze zwangerschap

ik denk aan je en nogmaals dank voor je steun van de afgelopen dagen he

Geplaatst

@ Wish.

Heel veel sterkte, de zon gaat zeker boor jullie ook schijnen.

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan, daar is bijna niks op te zien, als ik erna blijf staren denk ik heeeel in de verte iets te zien, maar is mss maar een indrooglijntje.

Ga het morgen nog eens herhalen maar geloof er niet zo meer in.

Geplaatst

@Pleun, van harte gefeliciteerd!! Het is je zo gegund! (uiteraard gun ik het alle meiden hier hoor!).

Je zorgt voor hoop voor ons allemaal! Hoe voel je je? Kan me voorstellen dat 't ongelooflijk is!

@wish: wat ontzettend balen voor je!! Veel sterkte gewenst.

@suus 77: ben je al op de testdatum of kan het zijn dat je te vroeg test? Ik hoop voor je! Wat slopend he, die onzekerheid!

@celene: succes in je wachtweken. Ik duim voor je!

@alle negatief geteste: Wat vreselijk dat 't niet zo mocht zijn dit keer! Veel sterkte gewenst!

@alle positief geteste: Super, gefeliciteerd! Jullie zorgen voor hoop voor ons wensenden!

Een knuf voor jullie allemaal!:knuf:

Geplaatst

Lieve Pleun(tje),

Speciaal voor jou juich ik uit volle borst:

:yah::woohoo::yah:

En voel je echt niet beschaamd dat je nu zwanger bent, jij hebt net zo goed als ieder ander hier op dit forum het recht om super, ontzettend blij te zijn met je zwangerschap!!!

Ik vind het fijn om je steun te geven tijdens die ellendige wachtdagen en nu wil ik je blijven steunen tijdens je zwangerschap.

Op naar een hopelijk mooie eerste echo van jullie wondertje(s)!!!!!

Geplaatst

Pleun, ook hier nog even,...VAH HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!! geniet ervan meid!, wordt spannend nu...een of twee mooie ukkies....op naar de eerste echo

Suus, houd moed meid, volgens mij ben je nog erg vroeg met testen?!

Celene, heel veel succes met de slopende wachtweken

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Wish: hey meid, wat ontzettend verdrietig!

heel veel sterkte en wieweet zitten we weer samen op t zelfde topic bij

onze volgende poging. Dan gaan we er weer voor!! Denk aan je!

Liefs Naomi

Geplaatst

pleun kei gefeliciteerd jo echt super ben blij dat er weer iets groens in dat lijstje zit ik moet nog 6 dagen wachten als ik dat volhoud haha ik hoop ook op groen deze keer geniet ervan meis

Geplaatst

Pleun van harte gefeliciteerd.

Suus moest je al wel testen of was je te vroeg succes.

Ik moet nog 5 dagen gister de laaste pregnyl gezet ik word helemaal gek van mezelf haha maar goed het is voor een goed doel.

De mensen die negat gestest hebben sterkte.

en die net zo als mij in de wachtweken zitten toi toi toi

Diepositief gestest hebben gefeliciteerd.

liefs jessica

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden