Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb zo'n positieve dag vandaag dat ik voor mij en alle anderen die mogen testen in juni alvast een wachtbankje heb aangemaakt.

Ik ben benieuwd wie er bij mij op het bankje komen zitten. Ik wou hem eigenlijk alvast goed voorverwarmen.

Liefs,

Vanessa

• Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

:icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce::toothy9:

:wav::blob3::wav:

Mijn rugpijn begint over te gaan dus ik ben niet meer te houden!

Erin met die spuiten!:Whdatk:

We zullen de endometriose nog een keer verslaan!

Posted

Vanessa, Je bent me er een!!!!!Lachen hoor. Nou, alvast heel veel succes voor de mooie maand mei! Ik neem geen plaats...nooit meer...Klinkt ook wel dramatisch zeg. (Zo ervaar ik het nu niet.) Groetjes Joy1

Posted

Ben jaloers op je strijdlust! Ik moet morgen of overmorgen beginnen en zie er juist vreselijk tegenop. Was vanmiddag zelfs blij dat ik nog niet ongesteld was geworden zodat ik nog een dagje uitstel heb, suf he :dontknow:

Posted

Hoi Vanessa,

Zo, jij bent er vroeg bij! Ik hoop hier ook te komen zitten, begin juni! Gaan over een maand weer starten... Leuk dat er al een bankje is!

Caroline

Posted

Volgens mij wordt dit ook mijn bankje.... Als het goed is rond 25 mei ergens TP. Dus testen in Juni... gezellig, wil nu al beginnen hoor!

Posted

Gezellig wordt het hier! Het bankje begint al een beetje warm te worden.

Henne, we gaan er samen tegenaan, komop! Je hebt echt wel vechtlust in je anders had je de andere pogingen ook niet kunnen volbrengen. En eigenlijk begin je nu pas want je krijgt nu de methode die bij je past!

Ik heb nog wel een zwaard over voor je!

Liefs,

Vanessa

Guest Sannie66
Posted

Mamanessa; lekker positief hier! Toppie...

Posted

Volgens mij wordt dit ook mijn bankje. Als alles goed gaat, worden er in mei 2 cryo's bij me teruggeplaatst. Mijn aller, aller, aller laatste poging....:dry:

Josephine

Posted

Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik mezelf over een poosje ook hier ga aansluiten.

Denk dat ik vannacht of morgen ongesteld ga worden na onze 3de Icsi poging.

Hoop dat we meteen door mogen gaan, ben benieuwd wat de gyn ons gaat vertellen, maar dat komt op een later tijdstip wel.

Eerst proberen om deze tegenslag met z'n tweetjes te gaan verwerken!

Posted

Heeee Vanessa,

Je bent weer lekker bezig zeg!! Hopelijk dat deze aankomende 'verse' poging heet o zo gewenste brusje met zich meebrengt. Mijn duimen draaien weer................

En Henne, laat je niet op je kop zitten meis. jouw onderschrift is zo waar " de wens is groter dan de ellende". Het MOET gewoon gaan lukken deze keer!

Greetzzz,

Elena

Posted

ik ga mezelf ook bij jullie voegen wish wij komen elkaar ook overal tegen ik zit alweer helemaal vol met positieve energie heel stom want weet sinds gister dat het fout is gegaan denk dat ik er toch een beetje vanuit was gegaan dat het fout zou gaan bij ons ging het vanaf de eerste afspraak zo snel voorspoedig en goed dat het te mooi om waar te zijn zou zijn geweest dat ik ook nog gelijk zwanger zou worden maar we krijgen volgende maand een cryopoging en daar gaan we voor we hebben 2 rietjes 1 met 1 en met 2 nu al in dubio welke we moeten pakken (hoezo op de zaken vooruit lopen)nou dames we gaan ervoor de januari februari mama's 1 voordeel dat het mislukt is is dat ik niet ga bevallen in december vind dat zo'n kutmaand maarja we hadden geen keus he dames geniet van het zonnige dagje

:CYBER_HUGS:

Posted

Nou, ik kan me hier ook komen aansluiten.

:tomcat:

Dames,

Ik kom met nog grover geschut om de vechtlust te versterken!!

Volgende week gesprek of dat we nog 1 cryo hebben die goed in de diepvries is gegaan.

En hoe dat het nu verder gaat. Je zou zeggen dat het nog niet op gaat houden omdat we goede embryo's krijgen.

Maar ik weet het niet.....

Posted

Gaat lekker hier en jullie zijn nog niet eens begonnen, haha.

That's the spirit!

Posted

@ Vanessa … … Dank je wel voor een warm/strijdlustig bankje. Daar wil ik ook wel op zitten. Op 27 mei begin ik met spuiten. Als het goed is (staat nog niet vast) heb ik ergens rond 24 juni de punctie. En op 26 juni de terugplaatsing.

Terwijl ik dit schrijf denk ik ‘nee’ dit wordt niet mijn bankje. Want als de data klopt zou het voor mij betekenen, testen in juli. Maar goed, nu ik hier toch ben kan ik jullie wel even aanmoedigen.

Dus

Vanessa … Keep on going.

Caroline … Succes/sterkte met het starten en ik hoop dat je op het juni-bankje komt te zitten.

Kimmie … Thumbs up voor de terugplaatsing en een goeie, positieve wachttijd op het bankje.

Henne … Ook jij succes. Trek je zwaard en vecht er op los.

Josephine … Ik zal voor je duimen bij de aller, aller laatste poging.

Wish … Goed van je, grof geschut. Ik hoop op een positief gesprek. Good luck!

Liefs,

MBM

• 2 weeks later...
Posted

Beste dames,

Wij hebben ondertussen het evaluatie gesprek achter de rug.

Nu is het zo dat we nog niet weten of dat we 1 cryo hebben ja of nee.

Aangegeven dat wij dit vervelend en ook wel vreemd vinden.

De gyn zou het nog na gaan vragen, maar ging ervan uit dat er 1 cryo is, anders hadden we wel bericht gekregen dat het niet gelukt zou zijn.

Deze week eens bellen als de gyn ons niet gebeld heeft.

Anders bel ik wel naar Genk en vraag ik het aan het lab.

Het heeft geen haast, maar wij willen toch wel graag weten waar we aan toe zijn.

De gyn heeft ons het advies gegeven om zeker door te gaan met een volgende poging.

Dit heeft me wel gerust gesteld.

Natuurlijk weet helaas niemand of het ooit zal gaan lukken, maar voor nu hebben we wel weer goede moed voor een volgende poging.

Hoe het dan ook gaat lopen, cryo of 'verse' tp ik hoop dat ik op het wachtbankje kan gaan ploffen.

Hoe gaat het met de rest van de dames die hier mee schrijven?

Posted

Wish, wat een raar verhaal! Dat is toch belangrijke info zou je denken. Ben benieuwd of er nu wel of geen cryo is.

A.s. donderdag de uitgangsecho, zelf denk ik dat ik dan zaterdag mag beginnen met de puregon, dan komen ze met de 1e fm namelijk goed uit met hemelvaart. We wachten maar rustig af....

Ik hoop nu dat ik met mijn laatste menstruatie bezig ben, even weer 9 maanden om bij te komen van die ellende.

Posted

Hallo Dames,

Ik hoop dat wij ook op dit bankje kunnen plaatsnemen. We hebben 25 mei een evaluatiegesprek. Bij het vorige evaluatiegesprek mochten we gezien mijn leeftijd (39) direct weer starten, dus als dit nu weer het geval is starten we weer rond 1 juni, wij hebben het korte protocol dit zou betekenen dat we eind juni kunnen testen. We gaan er in ieder geval weer vol goede moed tegenaan! Laten we hopen dat dit bankje net zo als de natuur heeeeel erg groen zal worden!:icon_sunny:

Groetjes Brenda

Posted

Hoi Brenda,

Welkom hier met wachten om op het wachtbankje plaats te kunnen nemen.

Vind het wel grappig dat we hier nu al aanwezig zijn, Lol!!

Volgens mij willen we allemaal erg graag plaats nemen anders zou dit topic echt nog niet bestaan.

We waren er erg vroeg bij, maar dat maakt helemaal niks uit.

Posted

Vanessa,

Succes met de uitgangsecho.

Blijft toch vrij spannend, het is toch weer één van de eerste stappen op weg naar het uiteindelijke doel!

Posted

Dank je! Iedere afspraak is toch spannend.

Er kan gewoon zoveel mis gaan in dit hele traject....

Maar niet teveel over na denken, beetje struisvogelpolitiek maar helpt wel in dit geval!

Guest Paula
Posted

Hahaha, wat leuk! Wat een enthousiasme hier!

ECHT SUPER GOED, HOU DAT VAST!

In MEI zijn al heel wat meiden groen en ik hoop dat JUNI NOG GROENER gaat worden dames!

Ik zal met regelmaat "mee spieken" hier.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use