Ga naar inhoud

Maart/April mama`s 2007

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh cynt,

wat erg..

ja de dokter zal wel gelijk hebben maar toch..

en dit is zeker slopend voor je..!!!

hoop echt dat faasje zich snel gaat beter voelen!!

en lieve voelt dr toch al wat beter?

sterkte meis,xxxx

• Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ooh jongens..ik haal ze uit bed en jawel allebei 39,5 koorts..zetpil erin en de dokter weer gebeld...natuurlijk niets aan te doen maar het duurt nu al 4 dagen....

Vonnie..bedankt voor je tips en ervaring..ik geef nu zolang de fles totdat ze het inderdaad anders willen..

Wil ze ook niet uit de tuitbeker drinken..je hebt het vast geprobeerd....

groetjes weer cynthia

Cynthia,

Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent meid, dit is toch niet normaal meer! Meis, nog 1 advies van tante Vonnie, als je het niet vertrouwt (en dan met name met Faas want ik begrijp uit je berichtjes dat hij er het meeste last van heeft) probeer dan of je 'm niet verder kunt laten onderzoeken. Misschien is tie ergens allergisch voor? De kinderen van mijn oudste broer hadden namelijk ook heel veel last van snotteren en slijm en pas veel later bleek dat ze allergisch waren voor vogels. En laat mijn broer toen diverse vogels in huis hebben gehad ....!

Sterkte meis!!

PS: wat betreft dat speen en lepel-verhaal: Roos (die dus eerst geen pap met de lepel wilde) eet haar papbord nu sneller leeg dan Kim....ff een hart onder je riem steken :happydance:

Geplaatst

Ohhh Cynthia, wat vervelend toch, ze zijn vaak niet lekker hè? Idd misschien eens verder na laten kijken...hebben jullie huisdieren?

sterkte lieverd, kus voor Lieve en Faasje

Geplaatst

arme Lieve en Faas. Hopelijk zijn ze snel beter... misschien is het van de tandjes? Zijn ze verder wel fit, actief?

Eten en drinken ze goed?

Wat kan je je een zorgen maken hé, als ze ziek zijn.. pff. moeilijk hoor.

Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisartsenpost gaan hoor, beter een keer voor niks, dan dat er wel iets is..

Sterkte meis

Geplaatst

hallo!

Het is weer eens redelijk goed hier op wat snot na...

maar nu hebben ze last van de klok dwz een uurtje verzet geeft hier slaapproblemen hahahah, om 5 uur kwam dikke faas al.......

Ma en pa gesloopt, nu al en de dag moet nog beginnen!!!

hoe is het met iedereen..?

Cyn

Geplaatst

het is ook altijd wat met die kids he? Wel fijn dat de koorts weg is, dat is toch een zorg minder altijd. Snot is nog wel te handelen.......

Hier ook snot.....Gelukkig geen last van de klok. Famke sliep gister tot 7 u nieuwe tijd. We hadden haar schema wat naar achter geschoven de dag ervoor en dat heeft dus geholpen.

Wel slaapt ze 's middags zo kort: anderhalf uur. Ben je net lekker ergens mee bezig, kun je alweer stoppen. Net was ze om 11.30 al moe en werd ze om 12.30 weer wakker. Toch om 13.15 weer op bed gelegd, er was geen land mee te bezeilen. Na een half uur is ze eindelijk ingeslapen en nu ronkt ze gelukkig nog steeds! Het is ook geen weer om naar buiten te gaan en dan is ze snel verveeld......Zeker nu ze niet in haar hum is vanwege het snot en de tandjes die maar niet willen komen.

Toch moet je zeker als ouder een hoop energie hebben, wat je zegt Cynthia, het sloopt je wel als de kids ziek zijn. Vooral zelf niet ziek worden dan, want je hebt geen tijd om beter te worden. Toch blijft het een geweldig hoor, zodra je een dikke glimlach krijgt, vergeet je toch alles en is het genieten! En voor jou nog wel dubbel met allebei!

Liefs Corine

Geplaatst

Wat vervelend dat die kleintjes ziek zijn... Marissa is nog nooit echt ziek geweest met koorts erbij, wel eens een dag huilerig en twee keer een beetje verkouden, maar verder dus nog nooit echt ziek geweest! Komt zeker nog wel een keer, maar tot nu toe is haar weerstand dus goed.

Beterschap voor de kindjes!!!!!

Liefs Bianca

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik doe het even hier...heb gewoon ff niet de puf om alles te lezen en op iedereen te reageren!

Anne-Meya word steeds zieker.

Gisteren alles eruit wat erin ging en vannacht voor de verandering gewoon helemaal niet geslapen.

Ze hoest heel raar.....er komt mega veel snot uit haar neusje....en haar oogjes lijken op de van en chineesje......in het kort...gewoon stront ziek!

Om hal elf kan ik bij de H.A terecht......en daarna ga ik ff bijslapen.....sporten en afvallen kan me nu ff gestolen worden....ik wil dat ze beter word en ik wil slapen!

Cynthia ik hoop dat het met faasje beter gaat vandaag........en voor de rest die ziek is...beterschap kindjes!

Voor iedereen een fijn weekend alvast!

Geplaatst

Lieve Joos, sterkte met je lieve meisje, zorg goed voor haar en voor jullie zelf he?

Dikke knuffel van ons xxx en laat je weten hoe het bij de h.a. was???

Geplaatst

Hey Joos, je zal nu met Anne-Meya bij de huisarts zijn... Veel beterschap voor de kleine meid!

Geef haar maar een dikke knuffel van mij! En hopelijk slapen jullie nog een beetje bij...

Liefs Bianca

Geplaatst

goede morgen meiden,

Ja ik kom nu uit mijn bed rollen.

Jheroen is om half 8 met haar naar beneden gegaan en zo ik ik ff bijslapen.

Gisteren naar de dokter.

Ze heeft een keelontsteking....een aankomende oorontsteking.....en koorts...en hij zag het snot in haar keeltje naar beneden lopen, zo verkoude is ze!

Daarbij had ze ook een buikgriepje te pakken.

Gisterenavond hoorde ik een raar piepend geluid en ben meteen gaan kijken, lag ze daar met haar snoet in het matras(gelukkig heb ik de aerosleep)te piepen....ze had de puf niet om om te draaien...was ff schrikken!

Nu gaat het wel weer een beetje....spugen doet ze gelukkig niet meer.

Ze is weer een beetje aan het leven nu...lekker bewegen en weer lachen!

NU heb ik nog wel even een vraagje, hebben jullie kindjes ook dat als ze een paracetamol krijgen dat ze dan even helemaal opleven en heel druk worden?

Bedankt meiden voor het vragen .... jullie zijn lief!

Geplaatst

oh joos!!

wat zielig!!

ze heeft gewoon alles tegelijk!!

de paracetamol zal wel alles onderdrukken!!

daarom zal ze wel weer helemaal opleven als ze er eentje heeft gehad!!

succes meis!!

en een dikke knuffel voor je meisie!!

groetjes rosalie

Geplaatst

oooh wat erg voor AM joos, paracetamol werkt hier ook altijd, Lieve heb ik er net eentje gegeven wat 39,8 vind ik toch echt teveel............

Ik heb het net gegeven, odat ze wel fris kan slapen want zo duf ben ik ook bang dat ze geen puf meer heeft ...

sterkte cyn

Geplaatst

Joos, vervelend zeg!

Paracetamol hielp bij Iris ook vrij snel hoor. Na een uurtje of 4 zie je ze dan weer inkachelen en kon ik de volgende wat later erin doen (gebruikte toen die lichte dosering van 60mg.

Die van 120mg mogen ze 3x per dag geloof ik?

Moet meteen denken aan die muts van de anderer site; Eraser haha.

Sterkte wijffie!!!

Liefs Laura

Geplaatst

Joos, zielig he als ze zo ziek zijn. ik geef liever geen zetpil maar soms dan ben ik gewoon opgelucht als ze er koorts bij heeft want dan kun je de pijn een beetje verlichten voor ze door en zetpilletje. Heel veel sterkte ermee en hou het maar goed in de gaten hoor. Als Carolijn maandag nog zo is ga ik ook weer naar de h.a.!

Dikke knuf Sab xx

• 1 maand later...
Geplaatst

Lieve maart april mama's.

Bij deze even speciaal alle gelukwensen voor het nieuwe jaar voor jullie.

We schrijven nu al zo'n tijd met elkaar en we gaan nu alweer het 3de schrijfjaar in! Ongelofelijk he? Wat vliegt de tijd.

Dus: Happy Newyear en een gezond en gelukkig 2008!!

Dikke kus Sab xx

Geplaatst

ja, jullei weten meer van mij dan mijn vrienden hier hahahaah

in ieder geval tot snel en weer veel schrijfplezier voor iedereen!

cyn

Geplaatst

Halloooooooo, even een serieus onderwerpje, dus vandaar mijn gebazel op dit topic hihi.

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en weer naar de ivf afdeling gebeld. er is geen wachtlijst en we kunnen beginnen met de cryo's als we willen. ohhhh spannend weer zeg.

Eerst nog een aantal kilo's er af en dan in de zomer weer beginnen. Tis toch wat meiden, wel raar hoor...Ik heb ook besloten om het tegen niemand te gaan zeggen dit keer haha, nou ja alleen jullie dan!

Dit was het weer.

Kus Sappie xxx

Geplaatst

Jee Sab; geweldig zeg!!!!!!!!!

Lekker dat er geen wachtlijst is zeg.

Hoeveel kilo wil je nog kwijt?

Hoe gaat het trouwens met het afvallen (oeps of is dit weer een ander topic:).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden