Jump to content

wd 11 en negatief getest, is er nog een kans ?

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Na een tijdje te zijn weggeweest, heb ik weer de moed gevonden om weer mee te lezen.

Indertussen zijn we met onze 2e ICSI begonnen en alweer op wachtdag 11.

Het is zó ongelooflijk slopend.

Vanaf de TP heb ik de 1e wachtweek steeds zeurderige pijn onderin mijn buik gehad. Dat vond ik wel erg vreemd, maar toch bleef ik hoop houden. Ik zat tenslotte nog maar in de 1e wachtweek. De 2e wachtweek heb ik het ook af en toe gehad, maar wel minder.

Totdat ik gisteren op wd 10 een heel ongi-gevoel kreeg. Ik dacht dat het afgelopen was. Ik heb toen 2 paracetamollen genomen en de hele dag gehuild. Ook had ik de hele dag hoofdpijn. Tja....het zat gewoon even niet mee. Zoveel opgekropte emoties die eruit kwamen. Ook heb ik een test gedaan en die gaf negatief aan. (i.d. middag getest)

Vanmorgen was dat ongi-gevoel eingelijk zo goed als weg, maar toch weer een negatieve test. (nu met ochtendurine)

Vanaf vanmiddag heb ik steeds steekjes onderin mijn rechterlies ,maar geen ongi-gevoel meer en ook geen hoofdpijn.

A.d. ene kant wil ik nog positief blijven, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.

De vorige ICSI werd ik dat op wachtdag 11.

Kan het zijn dat ik toch te vroeg heb getest ?

Maar ik hoor en lees zoveel verhalen van meiden die al met wachtdag 10 een positieve test in handen hebben.

Wie herkent mijn verhaal of kan er iets opbeurends over zeggen ?

Groetjes Gerlinde

Posted

Het kan nog steeds hoor!!! Sommige hebben een langzame opbouw van het zwangerschapshormoon. Moed houden hoor!!!! Geen bloed geeft moed...............

Sterkte met de laatste wachtloodjes

liefs

Posted

De wachtdagen zijn echt slopend het kan best wezen wat witje ook al zecht....geef de moed niet op ik zelf zit op wachtdag acht en het valt niet mee dat wachten

sterkte Gerlinde.

Posted

Nou helaas, afgelopen zondag (gisteren dus) brak het door.

Een hele teleurstelling en wat een verdriet. Nu wachten voor de oproep in Zwolle voor de 3e ICSI. Volgens mij wordt het dan pas weer na de zomervakantie.

De laatste kans...... Voel me zo gebroken. Ik weet ook wel dat dat weer overgaat en dat de zin om weer door te gaan straks ook wel weer komt. Maar nu geeft he zoveel emotie. Alles weer voor niks geweest. Het is zó welkom ! Maar ja...daar kan iedereen over mee praten.

Groetjes Gerlinde

Posted

Jullie heel veel sterkte met wachten hoor ! Ik hoop dat er twee mooie streepjes komen te zijn !

Eens moet het toch lukken ! Op naar een wonder !

Groetjes Gerlinde

Posted

Ik wens je heel veel sterkte,

Ik zelf ben vandaag ook op WD 11,

en heb vanohtend weer een test gedaan,

helaas weer negatief....begin de moed

te verliezen, ik ben in de war heb nergens zin in,

bang dat het negatief zal blijven,

ook nog een potje zitten janken pffff

donderdag ga ik nog testen en dan weet ik

waar ik aan toe ben...bel dan gelijk ook de ziekenhuis

(uitslag van test door geven)

Posted

Dank je wel meiden. Het voelt heel goed dat er mensen zijn die met je meeleven en weten waar het allemaal over gaat...in goede en slechte tijden. Waar je al je emoties kan bespreken.

En hoe gaat het met jou Marie ? Vandaag wachtdag 12, weet je al meer ?

O...wat een onzekerheid hè deze periode. Je wilt die twee teststreepjes wel tevoorschijn kijken en wat een teleurstelling als dat niet gebeurt.

Ik had ook een rotweekend. Ik probeer wel naar de toekomst te kijken en de hoop te houden dat het gaat lukken, maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Vaak gaan er een paar dagen overheen en probeer je het een plekje te geven.

Nu onze 2e ICSI mislukt is, heb ik zo'n onderbuikgevoel dat het gewoon moet lukken die 3e ICSI. Dus er ligt wel degelijk druk op mij, tenminste zo voelt het.

Nou meiden die allemaal in onzekerheid zitten. Hopelijk blijft het lekker warm zitten en komen er twee mooie streepjes op de test te staan. Op naar een wonder !

Groetjes Gerlinde

Posted

hey Gerlinde,

Ik ben bang dat het negatief zal blijven,

na ieds meer dan 13jaar ben ik weer met ivf begonnen,

het was mij allemaal teveel...niet zwanger-miskraam,

net of dat niet genoeg was ook nog een bbz gekregen,

na dat alles (jaren) hadden wij toch besloten om weer te beginnen,

vanaf de gesprek met de arts en spuiten (prikken)-echo's punctie

hadden wij een goed gevoel dat het deze keer gaat lukken,

maar nu ik al een paar keer getest hebt en ook vandaag weer (negatief)

ben ik bang dat het niet gelukt is.

dat het deze keer gaat lukken

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use