Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jazeker ben ik nog gewoon thuis! hoop ook dat dat voorlopig zo blijft :)

Vanmiddag controle in nijmegen,vind het wel spannend.

duim me gek dat mn baarm mond nog hetzelfde is gebleven,en niet korter is geworden.

ben ook wel benieuwd hoe groot ze zijn en wegen.

nog 2 weekjes volhouden dan ben ik 30 weken,red ik dat gaan we voor 32 enzo verder :))

Zijn jullie kind(jes) ook zooo druk? Heerlijk vind ik dat,behalve als ze tegen me ribben kicken.

fijn weekend dames!

zal straks nog ffkes een verslagje doen.

• Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Ramona: hoe was het???

Uitgerekende datum:

02-01-2011 Hanneke

02-01-2011 Samsam

04-01-2011 Paula (ZOON)

04-01-2011 Carolina (VERRASSING)

06-01-2011 Ramona (tweeling: ZOON en DOCHTER)

07-01-2011 Sandra (ZOON)

11-01-2011 Miep (tweeling: ZOON en DOCHTER)

11-01-2011 Ciska (tweeling: ZOON en ?)

18-01-2011 Elvira (DOCHTER)

18-01-2011 Wombat (VERRASSING)

20-01-2011 Zoey

22-01-2011 Mariette (tweeling: miskraam 23 mei en 2 juli)

23-01-2011 Ren (ZOON)

25-01-2011 Arzu (ZOON)

26-01-2011 Annemarie (tweeling: miskraam 30/31 mei)

31-01-2011 Lisette (VERRASSING)

Volgende afspraken:

06-09-2010 Ramona 24 wk echo gyn

13-09-2010 Paula controle VK (24wk)

15-09-2010 Lisette 20 wk echo

20-09-2010 Ramona controle gyn (24wk)

28-09-2010 Carolina echo (pret)

11-10-2010 Paula controle VK (28wk)

14-10-2010 Carolina placenta lokalisatie echo (28wk)

18-10-2010 Lisette controle gyn

20-10-2010 Carolina VK (29wk)

03-11-2010 Paula controle VK (31wk)

11-11-2010 Elvira controle VK

08-11-2010 Paula echo (32wk) Radboud ZH Nijmegen

18-11-2010 Lisette Controle gyn

24-11-2010 Carolina voorlichting bevallen in het ZH

Geplaatst

hoii,

ja het was gelukkig allemaal goed! beeb boy's hoofdje was niet meer te meten,door de indaling.

bm mond was nog gelijk gebleven,terug weg was minder. FILE,FILE,FILE!! herfstvakantie begonnen en in arnhem geldredome Symphonica im rosso!

kreeg moi giga harde buiken wat dus niet wegging,kon wel janken van de pijn. maar eenmaal weer strak in bed zakte het gelukkig weer af. nu over 2 wken weer terug.

fijn weekend!

Geplaatst

Hoi,

Ramona, fijn dat alles goed was! Jouw kindjes zijn zo druk aan het trappen lees ik, wat zou ik dit ook graag voelen, ik voel namelijk nog steeds niets....

Ik heb vandaag de controle gehad en heb van 14.00 tot 17.15 uur in het ziekenhuis gelopen. Mijn bloeddruk is normaal 100/50 en was nu 135/85, dus aan de hoge kant. Ik moest een kwartiertje rustig zitten en opnieuw de controles, weer te hoog. Uiteindelijk moest ik bloed prikken en mijn urine op kweek en om het kwartier de bloeddruk meten, gelukkig was alles goed en heb ik me w.s. druk gemaakt voor de controle waardoor de bloeddruk hoog was. Over 4 weken weer controle en dan krijg ik weer een uitgebreide echo, het hartje klonk nu goed!!!! Een heerlijk gevoel te weten dat die kleine uk het goed doet!!!

Geplaatst

Liesjuh heb je de moederkoek voorliggen?

Dat je het kindje daarom nog niet voelt??

Meiden hebben jullie eigenlijk al eens wat gegeten waarvan je daarna dacht, shit dat mag ik helemaal niet eten???

Ja hoor hier in het weekend weer een fout gemaakt , ik heb 2 spiegeleitjes gegeten.

En raakte helemaal in de stress.

Volgens de vk's van het zh moest ik me niet te veel zorgen maken, evt kans is "alleen"op salmonella en daar zal de kleine geen last van krijgen.

fff voel me weer zo dom.

xxx

Geplaatst

Hey Meiden

kom net bij de huisarts vandaan omdat ik de hele week al zo benauwd ben,last van de ribben van het vele hoesten heb nu een kuurtje gekregen voor 10 dagen dus moet het uitzieken,het heerst nu ook heel erg.

Liesjuh dat zal wel even schrikken zijn geweest dat je bloeddruk zo inene hoog was gelukkig is alles goed met de baby

ik heb ook een voorliggende placenta ik voel de ene dag meer de baby dan de andere dag ligt ook hoe de baby ligt ze kunnen nog alle kanten op bewegen

@arzu ja ik heb van de week een hele leverworst op gegeten oeps schijnt ook niet te mogen,was het vergeten dat het niet mag ,ik denk dat het niet echt erg is vroeger wisten ze het ook niet en aten ze ook alles, als we er op letten en het niet dagelijks doen dan kan het geen kwaad

lfs Elvira

Geplaatst

Leverworst mag best, alleen niet te veel ivm orgaanvlees.

In orgaanvlees zit veel vitamine A, maar in leverworst van de supermarkt echt niet té veel hoor.

Te veel vitamine A is niet goed voor de kleine, maar er blijken tegenwoordig zelfs genoeg vrouwen met te weinig vitamine A te zijn.

Ik zat laatst van cakemix te snoepen... uhm ja, daar had ik dus net rauw ei in gedaan...

Lekker slim, maar zo lang het ei niet besmet was en je weerstand goed is, overleven we dit wel (en de baby ook).

Elvira: heel veel beterschap!

Ik heb overigens vandaag toch maar de griepprik genomen.

Geplaatst

Ik ben echt al heel lang niet hier geweest, mede door het nieuwe ontwerp van de site. Inloggen lukt vaak niet. En bovendien kon ik mijn berichtjes niet meer terug vinden. Hoe vind ik voorgaande fora waarin ik heb geparticipeerd? Ik wilde eindelijk mijn poll invullen, maar kan die ook niet meer vinden. En mijn doorzettingsvermogen neemt met de dag af sinds ik zwanger ben. Ik zit in een het boeit me niet modus. Herkenbaar? (EDIT: zojuist is het dus wel gelukt, vorige keren kreeg ik alleen maar foutmeldingen)

Maar nu toch even een update, we weten het geslacht van onze 2e uk. We krijgen vrijwel zekere een jongen en een meisje! We zijn er super blij mee, dit was toch wel stiekem onze voorkeurswens. Ze groeien top en mijn bloeddruk is netjes laag. Zelf voel ik me sinds een week weer lekker beroerd, misselijk moe en veel rug, banden en bekkenpijn. Slapen lukt hierdoor al dagen niet echt. Ik hoop maar dat het groeistuipen van de kleintjes zijn dat mijn lichaam niet voor kan werken.

Ik lees hier enge verhalen over hoge bloeddruk, ziekenhuisopnames, bedrust. Leef met jullie mee en hoop dat de ukkies nog even lekker blijven zitten en vooral lekker verder groeien.

Bij ons is er nog niets aan de babykamer gedaan, maar dat moet nu toch wel gaan gebeuren. We hebben de afgelopen weken een nieuwe keuken, nieuw toilet en nieuwe vloer over de hele benedenverdieping gekregen. Dus nu zijn we klaar voor de laatste maar leukste klus. Vinden jullie het leuk foto's van jullie kamertjes te plaatsen? Ik zag er al 1 voorbij komen hier.

Als laatst nog even een paar foto's van mijn groeiende buik. Het gaat nog niet mega hard maar je kan er niet meer omheen, eindelijk zwanger en rond.

16wk-22wk-27wk

1094829625_5_x5N0.jpeg

1094829715_5_zlc1.jpeg

1128241276_5_4oGy.jpeg

Uitgerekende datum:

02-01-2011 Hanneke

02-01-2011 Samsam

04-01-2011 Paula (ZOON)

07-01-2011 Sandra (ZOON)

11-01-2011 Ciska (tweeling: ZOON en DOCHTER)

20-01-2011 Zoey

23-01-2011 Ren (ZOON)

25-01-2011 Arzu (ZOON)

Volgende afspraken:

26-10-2010 Ciska echo + controle gyn (29wk)

Geplaatst

Heey hoi,

Arzu, ik heb inderdaad de placenta aan de voorkant liggen, waardoor ik nog steeds helaas niets voel.... vindt het wel erg jammer, maar ja wat doe je eraan!

Volgens mij heb ik nog geen foutjes gemaakt met het eten, moet ook zeggen dat ik er erg op let, misschien wel te erg, maar neem het zekere voor het onzekere....

Elvira, hoe voel je je, werkt het kuurtje al? Beterschap in elk geval!

Ciska, wat een leuke foto's! Vooral omdat je dezelfde kleding aanhebt, kun je het verschil goed zien! Fijn dat het goed met je gaat en je inmiddels weet dat je een dochter en zoon krijgt, super hoor!

Hier wordt morgen de vloerbedekking gelegd en zaterdag gaan we de meubeltjes ophalen en dan kan ik ook een paar foto's plaatsen, jippie!!! Verder heb ik net een uitnodiging ontvangen voor een info avond op het vrouw kind centrum, best een fijn idee dat je een rondleiding krijgt en een beetje weet hoe het straks allemaal zal gaan. Ben nu ook bezig met zwangerschapsgym waar ik nu de nodige spierpijn van heb.... nu kun je pas echt goed merken dat je lang niets gedaan hebt....echt erg, hahaha....

Geplaatst

Hoi Meiden

Even snel een berichtje,ben wel angstig nu, de vk is net geweest omdat ik zoveel last heb van harde buiken en menstruatiekrampen ze heeft net inwendig gevoeld en de baby lag al erg laag in het bekken en de bm was al aan het verweken en verstrijken ze kon het tuutje niet meer voelen

ik moet om 16.00 uur naar het ziekenhuis waar ze het nog extra gaan controleren en ctg door de gynaecoloog ik ben er wel van geschrokken

Lfs Elvira

Geplaatst

@ elvira: ohh lieve schat weet hoe je je voelt! hoop voor je dat de ctg er toch nog mooi uitzag.

ik lig nu bijna 5 weken plat en mag alleen na het toilet.als ik maar 2 min rechtop ga zitten Bam!! gelijk een harde buik die echt niet wegtrekt met een paar seconden maar na een half uur of nog langer.Heel veel sterkte meid,hou je taai. want tis niet niks.

Geplaatst

Goede morgen!

@ Elvira: hoe was de CTG?

@ Ramona: hou je het nog vol? Ja, je moet wel, je hebt geen keuze... Maar ik bedoel meer: vermaak je je een beetje in bed? Je bent bijna 30 weken, dus dat moet toch weer een hele mijlpaal zijn?

@ Ciska: leuk die foto's! Je hebt een hele bescheiden buik voor iemand die een tweeling draagt!

Ik ben van de week op een voorlichtingsbijeenkomst geweest van de kraamzorg, was leerzaam. Fijn om te weten wat mag en kan, wanneer je mag/moet bellen, wat je van ze kan verwachten en wat je er allemaal kan kopen/lenen.

Ook van de week met mijn bazin gesproken. Ik heb van de week echt weer vreselijk veel last gehad van bekken en banden. Dan wordt mijn buik 's middags helemaal hard en stijf. Nu nog 4 weken werken (alleen zittend werk) en dan 1 week vakantie en daarna... BEGINT HET VERLOF AL!

En natuurlijk wil ik me lekker bezig kunnen houden, dus ben ik weer volop bezig met een hobby van me: Bach Bloesem Advies. Ik ga mijn website ook weer mooier maken (www.gaia-massage.nl). De website is nu heel klein, want voorheen gaf ik massages en stond er veel info over de diverse massages op mijn website (sportmassage, welnessmassage, hotstone, kruidenstempel). Maar de massagekamer moest weg, dat is nu de babykamer.

Geplaatst

Elvira, wat schrikken zeg!!! Ben ook erg benieuwd hoe je CTG was? Heel veel sterkte meid!!!

Ramona, alweer 5 weken plat, da's zeker niet niks.... hopelijk kun je het nog een tijdje trekken zo!

Paula, de rug/bekken blijft een probleem hè, nog 4 weekjes werken en dan alweer verlof, knap dat je het zolang probeert vol te houden!

Vandaag is onze trouwdag, precies 1 jaar getrouwd!!! Wel een leuk idee dat we vandaag de meubeltjes ophalen en de kinderkamer op onze trouwdag helemaal af is!!!

Geplaatst

Goedemorgen Meiden

gisteravond tegen 20.00 uur waren we weer thuis,wat was het schrikken zeg ze hebben eerst een echo gemaakt via de buik,bleek de kleine dame al heel erg laag in het bekken te liggen met haar hoofdje naar beneden,toen een inwendige echo om de bm op te meten,wat eerst moeilijk te vinden was omdat ze er met haar hoofdje tegen aan lag en die was gelukkig 4,9 toen bloed prikken/urine na laten kijken en toen naar de verloskamer 2 uur aan het ctg gelegen,maar gelukkig was de ctg goed hartje bleef netjes tussen de 120 en 140 en de harde buiken namen af gelukkig,af en toe ging het alarm af maar dat kwam omdat ze erg bewoog.

ik moet a,s vrijdag terug naar de gynaecoloog gaan ze het weer opmeten,moet wel absolute rust houden en mag niet meer werken.

ze is inmiddels flink aangekomen ze weegt nu 1084 gram en alles zag er goed uit

dus ben opgelucht dat de baby het goed doet

Liefs Elvira

Geplaatst

ohh elvira dat is mooi dat alles goed is! gelukkig maar.

@ paula: ik hou het nog wel vol,gaat niet echt makkelijk. de ene dag gaat het goed en de andere dag minder,dan heb je overal last van.

1 beeb is dus volledig ingedaald en hij druk nog wel eens gigantisch door ( zo van ik wil eruit!) niet echt prettig.

elke dag is er weer 1.

Geplaatst

Elvira, fijn dat alles goed is met de baby, zal vast een hele opluchting zijn!

Hier wat foto's van onze kinderkamer.... ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....

Kamertje003.jpg

Kamertje005.jpg

Kamertje006.jpg

Geplaatst

Hoi Lisette,

Leuk die foto's en mooi die meubels in koloniale stijl!

Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is!

Geplaatst

Joe hoe dames, wat een stilte hier!

*grinnik*

Gaat alles nog goed?

Geplaatst

Goedemorgen dames

bij mij nemen gelukkig de harde buiken iets af!! de kleine trappeld ook flink,zit nu tot aan men verlof in de ziektewet,gelukkig zijn de collega''s erg lief en hebben nu alles van me over genomen.

Kraampakket is ook bezorgd,jeetje wat een grote kraam/inlegverbanden zeg,schrok er wel even van hahaha ach ja hoort er allemaal bij

a.s vrijdag om half 2 weer naar de gyn hopelijk is de bm gelijk gebleven

Hoe is het met jullie allemaal

Lfs Elvira

Geplaatst

Hier ook alles rustig! morgen 30 wk controle ben benieuwd hoe het ervoor staat.

lig nog steeds plat,ook nog weeenremmers. verder niks byzonders.

verveel me dood onderhand,kan niet verder met de babykamer :(

@ elvira: idd de kraamverbanden zijn mega groot!! maarhet schijnt nodig te zijn :))

Geplaatst

Zo ,ook weer even een berichtje van hier. Inmiddels 30 weken zwanger. Heb de afgelopen weken af-aan in t ziekenhuis gelegen wegens onverklaarbare koliekachtige pijnaanvallen.

Ben gisteravond weer thuisgekomen. Hopelijk nu voor langer dan 2-3 dagen liefst tot mn bevalling.

Het enige wat na MRI en echos aan t licht is gekomen is de blaasendometriose , dat zou wel n gedeelte vd pijn kunnen veroorzaken maar niet de koliekpijnen.

ik ben gisteren vanuit t zkh in t gooi naar het vumc gegaan op mijn verzoek omdat ik hier iedere dag voor iets anders behandeld ben op goed geluk van blaas , darmen , weenremmers etc. ben in t VU de hele dag doorgelicht daar wordt de situatie nog met n team besproken waaronder de gyneacoloog waar ik voorheen voor de endometriose onder behandeling was.

Hopelijk komt er nog iets uit. Wat al wel was besproken in t gooi is dat t bijna zeker een geplande keizersnede wordt omdat ik placenta previa totalis heb die nog maar niet op lijkt te willen schuiven.

T allerbelangrijkste is in ieder geval dat met de baby tot nu toe alles goed gaat , dat is toch t allerbelangrijkst we waren best angstig gezien de megaload aan medicijnen die ik in de afgelopen weken heb gekregen, buscopan ,addelat,petadine,diclofenac,penciline etc etc. sommigen tegelijkertijd en allemaal icm met 4000mg paracetamol p/d die ik nu nog slik. Dan ben je je hele zwangerschap heel voorzichtig , veel bewuster aan t leven en alle ' slechte dingen' aan t weren..zwaar balen.

Door de opnames heb ik steeds de afspraak met de muurschilderes en de ontwerper vd kaartjes moeten verzetten , het kamertje is los van de muurschildering en t ophangen gordijnen af. Zal binnenkort wel n foto plaatsen.

Hopelijk kunnen de laatste dingen nu ook afgerond worden ook al hebben we nog wel ruim 2 mnd te gaan t geeft me rust als alles klaar is.

Ben blij te lezen dat t nog steeds goed gaat Ramona , tis shit idd thuis zitten en niks kunnen

En Elvira rustig aan he hopelijk blijft de kleine meid nog een poos zitten.

Sterkte nu zo in de laatste periode allemaal.

Geplaatst

Er is weer leven!

Jammer genoeg wat minder nieuws van jou Carolina. Al is idd wel het belangrijkst dat met de kleine alles goed is! Wat naar dat ze je zo volpompen met medicatie! Ik hoop dat je nu lekker thuis kan blijven en niet meer in het ziekenhuis hoeft te komen (pas weer voor je keizersnede).

Elvira en Ramona: volhouden hoor!

Ik waggel voort, werken is zwaar zo.

Nog even doorbijten, nog 3 weken hierna!

Geplaatst

Uitgerekende datum:

02-01-2011 Hanneke

02-01-2011 Samsam

04-01-2011 Paula (ZOON)

07-01-2011 Sandra (ZOON)

11-01-2011 Ciska (tweeling: ZOON en DOCHTER)

20-01-2011 Zoey

23-01-2011 Ren (ZOON)

25-01-2011 Arzu (ZOON)

27-01-2011 Mirthe (VERRASSING)

Volgende afspraken:

26-10-2010 Ciska echo + controle gyn (29wk)

17-11-2010 Mirthe controle VK (30 wk)

Hey dames,

ik kom jullie even bruut gezelschap houden. Heb al tijden niet meer op dit forum meegelezen of geschreven. Maar ben weer back tot business. En.......ENORM zwanger :)

[ATTACH=CONFIG]181[/ATTACH]

Deze foto is 30 september gemaakt. Toen was ik 23 weken zwanger. Inmiddels al volop bezig met de kinderkamer. En ook de kastjes worden inmiddels redelijk gevuld met allemaal leuke spulletjes. Heerlijk om dit eindelijk te mogen beleven.

Ga snel alle verhalen lezen, zodat ik jullie achtergronden ook een beetje meekrijg.

Geniet van jullie zwangerschappen en tot schrijfs.

Groetjes Mirthe

Geplaatst

JOEHOE!!!! Hier ben ik weer.

Vandaag controle gehad (30wk) kids groeien super baby boy weegt 1384gr en baby girl 1352gr.

over 2 weken weer controle maar dan in ons streekzh., dus hoef niet meer naar nijmegen,mits er tussentijd wat veranderd.Gaan we gewoon weg niet vanuit :) positief blijven!

Was wel weer een wereldreis om in nijmegen te komen en de terugweg was dikke drama,maar mevr hier lag op de achterbank. vond de gyn wel een goed plan. want ik had me weer een partij harde buiken daaro.ze ging met de doppler van het echo app over me buik nou......in 1 klap een harde buik zoo gevoelig is het allemaal. heel gek.

nou wens jullie alvast een fijn weekend!

Geplaatst

@ Mirthe: leuk dat je er weer bij bent en leuk dat je gelijk een foto plaatst! Bij 23 weken een bescheiden buikje vind ik, mooi!

@ Ramona: super fijn dat de controle goed was en dat ze al richting 3 pond gaan!

Ik ben weer veel te vroeg wakker, wist niet meer hoe te liggen.

Ga zo nog eens proberen een uurtje te slapen en dan weer werken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden