Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He allemaal

Allereerst Paula, wat vervelend, maar goed dat je het kunt delen en dat het tijdig wordt onderkent. Het kan iedereen gebeuren, het belangrijkste is dat je je niet alleen voelt. Hoop dat je je gauw beter voelt.

Arzu gefeliciteerd, ik was al benieuwd naar je!

En Lisette, fijn dat Isa thuis is, super!

Sandra...ik kom net weer van de gyneacoloog, alles prima. Ze denken ongeveer rond de 3,5-3,8 kg dus dat is een mooi gewicht. Volgende week gaan we kijken wat te doen (dan ben ik 1 dag over tijd) maar ik voel zelf ook voor een conversatief beleid. Als de natuur het zelf kan is dat altijd beter. Lijkt dat dat bij jou ook zo is. Hoe ver ben je nu? Spannend he!!! Ik ben nu weer begonnen met prenatale yoga, en het is gek dat ik nu opeens de 1e ben die moet bevallen. Heb nog steeds een vrij kleine buik- helemaal in vergelijking met de rest. Op mijn heup na (rechterkant- als ik loop) voel ik me prima. Maar ben toch wel onrustig, steeds bezig met nog wat dingetjes kopen, lijstjes maken enz enz... Heb je dat ook?

Ja, het is hier allemaal anders. Hier komt er een public health nurse naar je huis (1 keertje) en dat is het dan. Ik ga in het ziekenhuis bevallen, en ze adviseren daarom om 3 nachten te blijven (om een beetje bij te tanken plus hulp met BV). Wat ik ook zo gek vind: je moet ALLES meenemen naar het zks: handdoeken, luiers, watten, alles. Ze hebben er blijkbaar niets. Maf he?

Mijn moeder belde vandaag en komt een week me helpen, heerlijk!!! Mijn man zal me ook helpen, dus dat komt wel goed.

Eerst die bevalling......mama's hebben jullie nog goede tips voor ons????

Ren

• Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey hoi allemaal,

@ Arzu: van harte meid, geniet er lekker van!

@Paula: dat is vervelend,hoop dat je je gauw beter gaat voelen.

@isa: wat fijn dat de kleine meis thuis is,dat gevlieg na het zh is ook niet alles. geniet ervan.

Keano is een lekker makkelijke baby,vind alles best. Yinthe is echt een dame,pittig zeeeeer pittig daar hebben we de handjes aan vol. :))

Ze zeggen dat je baby's niet kunt verwennen,maar volgens mij kan dat hier (Yinthe) dat zekers wel.:))

Wie weet dat?? ze huilt zo uit het niets en is niet te troosten en als je haar optilt en lekker vasthoudt dan is ze stil maar owee als je haar weer neer legt dan gaat het luchtalarm weer af :(. soms best frustie.

Ga er weer van tussen,de voedingstijd komt eraan (23.00uur)

groetjes

Geplaatst

He Ramona,

Jij ook gefeliciteerd!!!!! zal druk zijn voor je!!

Heb ook gelezen dat je babies niet kan verwennen maar dat het wel belangrijk is om een routine aan te brengen en ze te leren slapen in hun wiegje (niet op je buik of schommelen).. En gebruik je een cd met 'white noise' (van dat geruis- schijnt ook te helpen)....

Ik heb vanochtend de slijmprop verloren.... dus het begin is er. Nu geen contracties meer maar misschien nog maar een paar dagen en dan...! Spannend.

Geen nieuws van Sandra?

Geplaatst

@ Ramona: Max heeft dat ook, dan gaat idd vanuit niets die sirene ineens af. Mijn moeder vertelde dat ik dat vroeger ook deed en droeg mij veel bij zich. Ik merk dat Max dat ook heerlijk vindt. Ik probeer eerst ongeveer een half uur of het huilen vanzelf over gaat, zo niet dan draag ik hem toch even bij mij en dan leg ik hem weer een half uur weg. Vaak gaat dat goed. Soms wil hij echt bij mij blijven en geef ik daar ook wel eens aan toe. Het is niet niks voor zo'n kleine om buiten de baarmoeder te zijn.

@ Ren: whoeee spannend, laat de kleine maar snel komen.

Met mij lijkt het beter te gaan met medicatie. Komende maandag weer naar de huisarts om te bespreken of één van de twee medicijnen al gestopt kan worden. De anti depressiva moet ik nog een paar weken tot 3 maanden slikken. :( Ik heb vandaag iig weer helemaal zelf de zorg voor Max en tot op heden gaat het goed. :)

Geplaatst

Hoi dames!

Even een kort berichtje: vanmiddag om 14.00 uur ben ik bevallen van onze zoon Luuk. Alles gaat goed, we zijn net thuis uit het ziekenhuis. Vannacht om 02.00 uur begonnen de ween met regelmaat te komen en na 12 lange uren hielden we ons mannetje in onze armen, wat zijn wij dankbaar, blij en trots!

De rest van het verhaal volgt nog wel een keer, ga nu (eindelijk) slapen!

veel liefs, Sandra

Geplaatst

GEFELICITEERD SANDRA met de geboorte van jullie zoon LUUK!

Ik hoop dat ik je zo goed op de lijst heb gezet.

Uitgerekende datum:

04-01-2011 Paula (ZOON)

04-01-2011 Carolina (VERRASSING)

06-01-2011 Ramona26 (tweeling: ZOON en DOCHTER)

07-01-2011 Sandra (ZOON)

11-01-2011 Miep (tweeling:
ZOON
en
DOCHTER
)

11-01-2011 Ciska (tweeling: ZOON en DOCHTER)

18-01-2011 Elvira (DOCHTER)

18-01-2011 Wombat (
VERRASSING
)

20-01-2011 Zoey

22-01-2011
Mariette (tweeling: miskraam 23 mei en 2 juli)

23-01-2011 Ren (
ZOON
)

25-01-2011 Arzu (ZOON)

26-01-2011
Annemarie (tweeling: miskraam 30/31 mei)

27-01-2011 Mirthe (
VERRASSING
)

31-01-2011 Liesjuh (VERRASSING)

Volgende afspraken:

-

Bevallen:

26-11-2010 Ramona26 van een
zoon Keano
en
dochter Yinthe
(34wk en 1 dag)

09-12-2010 Carolina78 van een
zoon Quinten Dominic
(36wk en 2 dagen)

16-12-2010 Ciska van een
zoon Kyano
en
dochter Philana
(36wk en 2 dagen)

26-12-2010 Liesjuh van
dochter Isa
(34wk en 6 dagen)

28-12-2010 Paula van
zoon Max
(39wk 0 dagen)

29-12-2010 Arzu van
zoon Seyhan
(36wk en 2 dagen)

04-01-2011 Elvira van
dochter Lara
(38wk en 1 dag)

20-01-2011 Sandra75 van
zoon Luuk
(41wk 6 dagen)

Geplaatst

Hoi Sandra,

Het gaat echt beter met me. Gelukkig reageerde ik heel snel op de medicatie. Ik ben afgelopen week zelfs een nacht alleen geweest, want mijn vriend moest naar Lyon. Bijna elke dag heb ik wel een paar uur hulp gehad van moeder, schoonmoeder of een vriendin. Ik moet maandag weer naar de huisarts om te bespreken of we één van de twee tabletten alvast kunnen afbouwen/stoppen.

Hoe is het met jullie, kunnen jullie je ritme vinden nu Isa lekker thuis is?

Geplaatst

Sandra: Gefeliciteerd met jullie zoontje LUUK!! Geniet er lekker van.

Geplaatst

Wat een rust hier, hoe is het met iedereen?

Met Isa gaat het goed, ze groeit als kool! We zijn maandag naar de kinderarts geweest en ze weegt nu 3050 (woog het laagst 2380) en is nu 48 cm (was 44 cm) lang. Gisteren wel de schrik van m'n leven gehad, ze verslikte zich 3x achter elkaar.... wat was dat eng zeg! Ze werd helemaal rood/paars, en ademde even niet meer, totdat er opeens een zucht kwam. Daarna boerde ze weer melk op met als gevolgd dat ze zich weer verslikte.... en toen nogmaals.... ik was lichtelijk in paniek en heb haar goed rechtop gehouden en later op de zij gelegd. Het gevolg was dat ik haar de fles niet meer durfde te geven, overlegd met CB en we doen nu Nutilon door de melk, dit gaat erg goed.

Verder zit ik nog te twijfelen of ik weer met de borst aanleggen zal beginnen of niet... doe nu kolven en dan de fles, maar is zo dubbel hè!

Geplaatst

Hoiii,

Hier gaat het goed! Druk druk druk. afgelopen donderdag hebben ze hun 1ste spuitjes gehad,dat is zoooo zielig.Mama werd ook een beetje emo.

Voor de rest met drinken spuugt Yinthe veel,waar dat aan ligt ik zou het niet weten. vind ook dat ze veel speeksel heeft ze doet steeds van die belletjes blazen.(mss dat ze daarom zoveel spuugt) en last van krampjes dat is ook zo sneu.maar ze hebben nog prematuurvoeding hoop dat ik (na de 15/02) over mag na ''normale voeding" want de voeding word niet meer vergoed. dat word anders een duur grapje. 18 euro kost zo'n blik en doe er een week mee.en dan kan ook ook wat voor de krampjes en spugen halen.

of ik moet gewoon ffkes bellen met het zh.

ga nu gauw eten voor dat de kids zo weer komen.

groetjes

Geplaatst

Hoi Hoi

Hier gaat alles ook goed!Lara groeid goed en drinkt nu 100 cc per fles is echt een lief meisje huilt alleen als ze hongr heeft en als ze een vieze luier heeft en als ze haar speentje wilt en bij darmkrampjes dat vind ik zo zielig om te zien dan duikt ze helemaal in elkaar met gebalde vuistjes en dan flink huilen a.s dinsdag is ze alweer 4 weken wat gaat de tijd toch snel

Ik geniet er met volle tuigen van!!

Liesjuh dat verslikken heeft Lara ook af en toe en dat is idd schrikken dan loopt ze te hoesten maar Lara is ook een gulzige drinker waardoor er te veel melk in haar mond komt.ik ga zelf overleggen met het cb of er evt een verdikkingsmiddel doorheen moet en of ze nog steeds op 100 cc moet blijven of dat dat omhoog mag.

Ramona super dat het met jullie kindjes ook goed gaat alleen sneu met Yinthe met het vele spugen,hopelijk gaat dat snel beter.

En ook dat je over mag gaan op normale kunstvoeding

Paula hoe is het met jou?hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt

Liefs Elvira

Geplaatst

Hallo iedereen

Ook hier een trotse mama erbij!! Ik ben op donderdag 20 januari bevallen van een prachtige zoon Max Federico. De weeen begonnen de nacht ervoor (iedere 10 min) en pas de dag erna bevallen (24 uur later). Vond het een erg indrukwekkende en mooie ervaring, maar jongens wat een weeen storm. Heb nog veel meer respect voor alle mamas ter wereld!!! We moesten 3 dagen in het zieken huis blijven (om de borstvoeding op gang te krijgen) en dat loopt nu (Max is nu 10 dagen oud) eindelijk... Erg bijzonder, we zijn helemaal verliefd, het is zo heerlijk! Morgen ben ik alleen, mijn moeder is vandaag weer terug gegaan en mijn man gaat morgen weer aan het werk. Spannend, wil wel even naar buiten, zijn jullie allemaal al aan de wandel geweest???

Liefs Ren

Geplaatst

@ Ren: gefeliciteerd met jullie zoon Max! Wat leuk: nog een Max! Wat een heftige bevalling! Ja, wij zijn ook al aan de wandel geweest! Onze Max (hihi) is al een maand oud!

@ Liesjuh: jeetje dat was even schrikken! Hoe gaat het nu?

@ Ramona: hoe gaat het met de voeding? Heb je nog naar het ziekenhuis gebeld?

@ Elvira: is een andere drinkspeen evt een optie? Wij zijn nu bij Max aan het overstappen op een andere speen en dat maakt zóveel verschil!

Verder gaat het met mij best goed, maar ik ben er nog niet en dat zal wrs nog wel even duren. Het belangrijkste is dat ik niet meer in paniek raak en af en toe toch kan genieten van Max. Het lukt me nog niet altijd en dat vind ik erg. Ik ben met de huisarts bezig al wat af te bouwen qua medicatie, ga morgen weer op controle.

Uitgerekende datum:

04-01-2011 Paula (ZOON)

04-01-2011 Carolina (VERRASSING)

06-01-2011 Ramona26 (tweeling: ZOON en DOCHTER)

07-01-2011 Sandra (ZOON)

11-01-2011 Miep (tweeling: ZOON en DOCHTER)

11-01-2011 Ciska (tweeling: ZOON en DOCHTER)

18-01-2011 Elvira (DOCHTER)

18-01-2011 Wombat (VERRASSING)

20-01-2011 Zoey

22-01-2011 Mariette (tweeling: miskraam 23 mei en 2 juli)

23-01-2011 Ren (ZOON)

25-01-2011 Arzu (ZOON)

26-01-2011 Annemarie (tweeling: miskraam 30/31 mei)

27-01-2011 Mirthe (VERRASSING)

31-01-2011 Liesjuh (VERRASSING)

Volgende afspraken:

-

Bevallen:

26-11-2010 Ramona26 van een zoon Keano en dochter Yinthe (34wk en 1 dag)

09-12-2010 Carolina78 van een zoon Quinten Dominic (36wk en 2 dagen)

16-12-2010 Ciska van een zoon Kyano en dochter Philana (36wk en 2 dagen)

26-12-2010 Liesjuh van dochter Isa (34wk en 6 dagen)

28-12-2010 Paula van zoon Max (39wk 0 dagen)

29-12-2010 Arzu van zoon Seyhan (36wk en 2 dagen)

04-01-2011 Elvira van dochter Lara (38wk en 1 dag)

20-01-2011 Sandra75 van zoon Luuk (41wk 6 dagen)

20-01-2011 Ren72 van zoon Max (39wk 4 dagen)

Geplaatst

Hoiiiiii,

Nou ik heb het zh niet gebeld want ben er achter waarom ze spuugt. Ze heeft last van darmkrampjes en dan gaat ze persen en door die druk wat ze zet gaat ze spugen.

want gister had ze geen krampjes en spuugde ze ook niet. hmm maar we moeten toch nog na het zh dan vragen we het wel.verder is het een vrolijke meid.

en de lachstuipjes zijn echte glimlachjes geworden!! Zo lief!!! "smelt"

en ik ben ook al met de kids wezen wandelen.heerlijk!!

Ren: Gefeliciteerd met jullie zoon!! geniet er lekker van!

Geplaatst

Na lange tijd herinnerde ik me ineens het forum weer tijdens een nachtvoeding. Ik heb me zojuist weer even bijgelezen. Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige kids. Fijn te lezen dat het over het algemeen zo goed gaat bij iedereen. Hier zit het ritme er ook goed in, al i dat slopend. De ukken hebben echt een eigen willetje en meer dan 3 a 4 uur slaap krijgen we snachts niet. Overdag mag ik ook blij zijn als ik eens 45 minuten voor mezelf heb en er niet 1 aandacht vraagt. Hard schreeuwen en gelijk stil zijn als je ze optilt. Heel lief maar heel vermoeiend ;).

Ik zie in de avatars al mooie foto's van de kleintjes maar die zijn zo klein! Dus ik vind dat er best wel geshowed mag worden hier met jullie wondertjes!

Geplaatst

@ Tweelingmama's: één kleintje zet je wereld al flink op z'n kop, laat staan twee! Petje af voor jullie!

Geplaatst

@Ren, Gefeliciteerd met jullie zoontje Max!

@Ciska, je hebt helemaal gelijk, zal gelijk een foto plaatsen!

Met Isa gaat het wat verslikken betreft nu beter met de johannesbroodpitmeel erdoorheen, maar nu heeft ze last van de ontlasting. Eerst was deze erg dun, maar nu erg dik, waardoor ze bijna de hele dag zit te drukken, heel zielig! We moeten het even aanzien, omdat de voeding is veranderd, maar vindt het echt sneu! Verder slaapt ze overdag lekker en loopt 's nachts te spoken, dus ook hier slapeloze nachten.... ach ja.... hoort erbij! Wandelen hebben we nog niet gedaan, omdat ons geadviseerd is om hier nog mee te wachten totdat het buiten warmer is, ze is nog erg vatbaar, dus helaas nog binnen blijven....

Verder sluit ik me helemaal bij Paula aan, heb ook veel respect voor de tweelingmama's, want met ééntje heb je je handen meer dan vol!!!

IMG_2633.jpg

IMG_2736.jpg

Nog een paar bewerkte crea's...

beloved.jpg

MyfavoritemomentIsa.jpg

Geplaatst

Hoi Hoi

Lisette wat een mooi meisje!! ik weet niet hoe ik de foto's erop krijg ik heb wel zowel de schermafbeelding als profielafbeelding men meisje Lara erop gezet is alleen een kleine foto

Hier gaat alles goed,Lara heeft vermoedelijk een koemelkeiwitallergie dus we gebruiken nu sinds gisteren hypoallegene voeding gelukkig drinkt ze de voeding en spuugt ze het tot nu toe niet uit,ze krijgt nu 7 flessen van 100 cc per etmaal(vandaar de vele darmkrampjes vanwege allergie)

slaan jullie kindjes al een nachtvoeding over?Ik probeer het iets bij te sturen maar wil nog niet echt lukken,en heb de voeding al geprobeerd te verhogen naar 120 cc maar er blijft dan tussen de 10 en 20 cc achter in de fles dus ze heeft nog genoeg aan de 100cc

Volgende week voor het eerst naar het cb bij de cbarts ben erg benieuwd

Liefs Elvira

Geplaatst

@ Liesjuh: mooie foto's! Met welk programma heb je die laatste 2 foto's gemaakt?

@ Elvira: Max heeft nu net 2 nachten doorgeslapen! Van 23.30 tot 6.30. Hij krijg 5 voedingen per dag van de Nutrilon Hypo Allergeen 1. 3x 150 en 2x 120.

Geplaatst

@Paula, de foto's bewerk ik in een fotoprogramma Paint Shop Pro

@Elvira, hier gaat het ook nog niet zo met de voedingen... Isa krijgt 7 voedingen van 75 ml per keer. Ze komt nog om de 3 à 4 uur, 's nachts helaas ook om de 3 uur....

Waar blijven jullie foto's?

Hier nog een bewerkte van Isa...

Maandopdracht5Isa_klein.jpg

Geplaatst

@ Liesjuh: ja echt mooi die foto's! Heb je behalve Paint Shop Pro ook nog bepaalde aanvullingen nodig? Of zit het scrapbooken standaard in Paint Shop Pro?

Hier eentje van Max en mij:

1225647426_5_Qqfj_1.jpeg

Geplaatst

@Paula, je hebt inderdaad wel het scrapmateriaal nodig, dit zit niet in PSP. Jij hebt ook een geweldige foto zeg, leuk hoor!

Hoe is het nu met je, gaat het al beter?

@Wish, thanx!

Geplaatst

2 paula, wat een schatje, lekker ondeugend koppie.

2 liesjuh, heel gaaf gescrapt zeker de laatste vind ik erg mooi!

Hier nu 7/8 voedingen a 100ml, dus om de 3 uur. Nachtvoeding skippen lukt helaas nog niet, ik ga elke avond vol goede hoop mijn bed in, maar word 3 uur later weer vrolijk wakker gemekkerd. CB zegt dat het vanzelf gaat gebeuren.

En dan kan ik niet ontbreken he, paar foto's van het begin en paar van later.

3 dagen oud in het ziekenhuis

1197363619_5_xHsx.jpeg

uit het ziekenhuis, vlak voor kerst

1224132101_5_PV-I.jpeg

12 dagen oud met papa

1197249280_5_V-BB.jpeg

29 dagen oud

1221024936_5_srJe.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden