Jump to content

Wie had er een innestelingsbloeding?

Eenmaal zwanger had ik innestelingsbloeding  

1 member has voted

1. 1. Eenmaal zwanger had ik innestelingsbloeding

• In de 1e wachtweek
    • Tijdens de 2e week
    • Pas wat/veel later
    • Helemaal niet

Recommended Posts

Posted

Nog even een enquete er tegenaan gooien hoor!

Ik lees vaak dat dames op bijv. dag 3, 5, 7 of later na de TP een beetje roze hadden bij het afvegen. En dit bleek bij hun toch wel vaak een indicatie voor een zwangerschap.

Statistisch zegt men 25% van de zwangeren dacht ik. Zelf nooit gehad, maar bij mij zaten ze toen ook niet lekker vast geplakt.

Hoeveel van ons hadden dit wel, of... juist ook niet?

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Kijk, ook al niet! Nog ff stemmen ajb! ;-)

Hoi Miki

ik heb er geen last van gehad hoor

groetjes

Babeth

Posted

........en ik ook niet.

Bij beide zwangerschappen geen innestelingsbloedingen.

Leuke poll, ben benieuwd naar de andere antwoorden.

Posted

Bedankt iedereen! Ben ook super benieuwd. Vergeet niet te stemmen (Kyra al gedaan?)!

Posted

Ik had na m'n 6e IUI een innestelingsbloeding (op dag 10 ongeveer), alleen bleek het embryo-tje later in m'n eileider te zitten. Dus vandaar het bloed waarschijnlijk....

Posted

Kijk, dat scheelt toch weer. Nu ietsjes minder speuren naar roze afscheiding. Ik was al de hele tijd speciaal wit ondergoed aan het dragen. ;-)

Posted

Hier ook geen innestelingsbloeding... dat zegt overigens niets hoor ;-) Wel bloedingen kan voorkomen tegelijk met de zwangerschap zonder dat er iets aan de hand is. (Innesteling, gevoelige baarmoedermond, bloed uit de anus ook die is beter doorbloed die verward wordt met een vaginale bloeding, later een placenta voor de baarmoedermond). Kan allemaal. Zolang je geen krampen hebt is het meestal gewoon in orde en zit het je zwangerschap niet in de weg

Posted

Hier ook weer iemand die geen innestelingbloeding(en) heeft gehad.

Mijn beste vriendin (zwanger dmv ICSI) ook al niet.

Posted

Goeie poll Miki!! Vroeg het me ook al af. Hier ook nog geen innestelingsbloeding maar toch het idee dat het goed is! Maar kan nu nog niet stemmen natuurlijk haha. En tot nu toe zijn er dus juist niet veel die het hadden. Als ik zwanger blijk te zijn is zondag mijn innesteling begonnen denk ik. Let's hope so!!

Posted

Bij mijn eerste - spontane - zwangerschap had ik een innestelingsbloeding die heeeeel licht was net voor ik weer ongesteld zou moeten worden.

Deze keer - na ICSI - op donderdag punctie gehad, op zondag de terugplaatsing en ruim een week later - de maandag erop - zowel 's ochtends als 's middags wat rozeverlies en de donderdag daarna ook weer een keer.

Posted

Hier ook bij beide zwangerschappen geen innestelingsbloeding gehad.

Ik vraag me trouwens af of een bloedinkje ook kan komen door de punctie.

Je krijgt wel een paar naalden door je heen....

Oud bloed, nog van de punctie, of een vers bloedinkje, maar ook door de punctie.

Of dat je van binnen iets per ongeluk met bijv. je nagels beschadigt met het inbrengen van die bollen.

Guest Vonnie
Posted

Bij mijn eerste ISCI-poging en de daaruit volgende zwangerschap geen innestelingsbloeding. Bijk de vierde ISCI-poging voor een brusje en de daaruit volgende zwangerschap precies een week na de terugplaatsing licht bruin bloedverlies gehad.

Guest Sannie66
Posted

Nope, nix.. alleen wat steekjes en een ongi gevoel op dag 4 na tp.. by the way, heb gestemd hoor..

Posted

Bedankt dames!

Je zou inderdaad denken dat het door de behandeling bij ons gemiddeld vaker voorkomt. Maar tot nu toe ook richting de 25% (totaal).

Guest Ramona26
Posted

Vandaag positief getest! maar heb ook geen bloeding gehad. alleen soms wat steekjes,nu ook verdwenen.

Posted

Hier ook geen innestelingsbloeding gehad, maar gebruik tot vandaag ook de kwark bollen (progesteron) dus misschien dat dat het tegen heeft gehouden !! Maar tot nu toe niks, godzijdank !! Want zou mij zeker angstig en onzeker maken, al kan het van alles zijn he !!! En zeker mis. van de punctie, want het is wat hoor die naalden !!! PFFF.

Posted

hmmm, misschien ben ik een van de weinigen...

Ik heb namelijk wel een bloeding gehad en deze begon 2 dagen na het bloedprikken in het VU! In week 4 dus en deze heeft geduurd tot 13 weken...

Wat een stress was dat, laat iedereen maar blij zijn dat ze geen bloedingen hebben gehad.

Achteraf denken ze dat de bloedingen zijn gekomen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt..

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen bloedingen gehad!

Succes iedereen in de wachtweken, laat je niet ontmoedigen!

Posted

He Miki,

Hier ook geen innestelingsbloeding, niet bij mijn twee doorgaande zwangerschappen en ook niet bij mijn missed abortion.

Groetjes, Nine

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use