Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hè bah, Ansje, jij ook niet zwanger... :(

Ja, heel herkenbaar hoor, dat onderdrukken van je tranen.

De vorige 2 keren was het op vrijdag (mijn vrije dag) dat ik niet zwanger bleek en had ik het hele weekend om te verwerken. Nu valt het midden in mijn werkweek. Heb mezelf even een adempauze gegund door vandaag thuis te blijven. Moet zeggen dat gisteren na de negatest huileriger was dan vandaag. Vooral Manlief vandaag moeten opvangen. Die kreeg ik pas aan het einde van de middag van de bank af te depri-en.

Debsie, zoals jij het zegt, zo voelt het precies.

Mijn drie beste vriendinnen wel zwanger, ik weer niet. alsof er diep in je gesneden wordt.

En inderdaad ga je gewoon door. Mensen die zeggen 'neem even afstand, neem een behandelpauze' die snappen er niks van. Behandelen is de enige uitweg: de enige hoop dat er een einde aan gaat komen. Hoe heftig ook en hoe groot de teleurstellingen ook zijn, als ik niet behandel krijg ik in elk gevál geen kind!

Ik had na de twee vorige tp-en steeds 6 dagen na tp al bruinverlies. Dat heb ik ook als ik niet behandel, hoor. Ondanks dat ik 3 keer Pregnyl moest spuiten gebeurde dat. Maar dat voelt altijd dan gelijk of het al voorbij is, dat maakt me zo onzeker, dat bruinverlies na een week al. Omdat ik eerder altijd na een paar dagen bruine druppen ongesteld werd, associeer ik die laatste wachtweek met gedrup ook als 'het is voorbij'. Maar in je achterhoofd nog een stemmetje dat het niet over hoeft te zijn, dat ik nog hoop moet houden. Zo slopend. Nu mocht ik Utrogestan gebruiken (dat wordt standaard in de gestimuleerde behandeling gegeven), heeft dezelfde werking. Kon zijn dat ik ook dan bruinverlies zou krijgen, maar dat is dus niet gebeurd. Heb dus eerder het idee dat die bolletjes mijn menstruatie nu tegen heeft gehouden!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Dough en de andere dames ook natuuuurlijk.

Echt sneu voor je meid en je man ook. Je moet elkaar proberen te troosten. Wij hebben aan weinig woorden zat, omdat mijjn man en ik elkaar door en door begrijpen. Wij hebben geen eens meer ellen lange discussie over dit, omdat je al zo vaak die teleurstelling hebt gehad en dan elke keer weer overnieuw moet beginnen. Je hebt alles al tegen elkaar gezegd. Wij zeggen nu soms alleen nog maar jeeees wat was het weer slopend dat wachten of ik ben op van de spannning of gewoon ik ben zo verdrietig en dat is al genoeg met een heerlijk knuffel natuurlijk.

Ik heb die ustrogeen bolletjes of hoe zo ook heten nu ook, omdat ik in de gestimuleerde cyclus zit. Gisteren werd mij ook nog verteld dat door deze bolletjes inderdaad wat bloedverlies kunt hebben aan het einde van je wacht weken. Toen dacht ik ook al lekker verwarrend allemaal. Het wordt er niet makkelijker op. Ik gebruik die bolletjes nu voor het eerst dus ik zal eens kijken of mijnongesteldheid nog langer uitblijft dan normaal. Hoop sowieso dat ik niet ongesteld worden, maar toch.

Ik had vanacht een slechte nacht. Het was ook zo'n hectische week, dat me helemaal gesloopt heeft. Zo moe maar niet kunnen slapen, gek is dat. Ik liep maar te piekeren, voelde me misselijk en nog steeds pijn van de punctie en kon daarom niet goed slapen. Zit er ook over in om straks het lab te moeten bellen over de 2 overgebleven embyo's of die nou in gevroren mogen worden of niet. Als dat niet zo is dan hebben we uit deze poging maar 1 kans gehad. Sorry hoor maar dat vind ik echt te weinig voor al die stress en pijn.

Debsie

Je hebt ook gelijk als mensen zeggen stop ermee of neem pauze, die snappen het niet. Alleen soms heb ik wel eens bij me zelf gedacht, want wij hebben zowat alles achter elkaar door gedaan eigen cyclus 6x, 2 maanden rust en toen de gesimuleerde. Best heftig en daar door was ik soms zo moe, dat ik mijn ene voet niet voor de andere kon krijgen door al die rot hormonen, spanning en stress. Dat ik wel eens heb gedacht misschien had ik er beter aan gedaan om het wat meer te verspreiden, maar dat is achteraf. Ik heb het wel eens gedacht hoor, maar dan kon ik het niet. Dan dacht ik ja maar misschien is het nu wel raak, dus gewoon doorgaan. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb, doe het rustig aan, neem even pauze en wat jij doet dat kan ik echt niet ik had het al lang opgegeven. Ja ik wordt er soms ook echt gek van.

Geplaatst

Hoi meiden,

Gelukkig kwamen de tranen toch gisteravond. Ik was er ook wel blij om want het verdriet moet er toch uit en het lucht ook wel op moet ik zeggen.

Het gaat nog niet helemaal lekker, maar ik merk dat ik weer wat aan het opkrabbelen ben, tenminste zo voelt het nu, dat kan morgen weer heel anders zijn.

Ik heb gisteren ook gelijk het ziekenhuis weer gebeld en kan zaterdag over een week weer heen voor de eerste follikelmeting. Dan begint het circus weer opnieuw.

Dough, wat herkenbaar wat je schrijft over mensen die zo makkelijk zeggen van neem een adempauze of neem wat afstand. Ja die hebben makkelijk praten. Je weet gewoon dat als je geen behandeling krijgt, er gewoon niks gebeurt. Dan weet je inderdaad zeker dat je niet zwanger bent. Als je behandeling hebt gehad dan kun je tenminste nog hoop hebben.

Daarom is het ook zo moeilijk een keuze te maken van achter elkaar doorgaan of ook eens een maand rust in te lassen.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik het per maand wel gewoon bekijk, net hoe ik me voel. Ik leef maar een beetje bij de dag.

Debsie, je hebt het gevoel heel mooi verwoord over hoe je kan voelen na weer een teleurstelling. Ik herken het zo! Het is net of ik steeds meer een stukje van mezelf kwijtraak. Het jezelf weer proberen op te peppen, vreet energie.

Nou ben ik van nature best een optimistisch persoon, maar soms is het gewoon zó zwaar dat ik het zelf ook even niet meer weet. Ben gewoon al heel lang mezelf niet.

Af en toe maakt dat me wel bang, ik wil mezelf niet kwijtraken.

Gelukkig praat ik vrij makkelijk en heb ik ook genoeg mensen in mijn omgeving waar ik mijn verhaal bij kwijt kan, maar zij kunnen natuurlijk nooit helemaal voelen wat ik voel.

Als mijn vriendinnen werden/worden makkelijk zwanger en ik had er ook drie(hoe verzin je het) die tegelijk zwanger waren. Ze doen echt hun best hoor, maar soms kan ik me toch heel alleen voelen.

Bij mijn vriend kan ik natuurlijk ook altijd uithuilen, maar hij is wel een man van weinig woorden. Hij vind het ook moeilijk maar uit zich veel minder dan ik.

Oh, we hebben genoeg ruzies gehad omdat we elkaar gewoon niet begrepen.

Best moeilijk, je hebt allebei verdriet maar we gaan allebei anders met het verdriet om.

Herkennen jullie hier iets van?

Oh, Debsie ik ben trouwens toch zo benieuwd of je goed nieuws hebt gehad van het ziekenhuis. Ik hoop het zo!

Fijne avond nog!

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje en Dough heel veel sterkte k*t man het leven is ook zo klote bah ik leef met jullie mee.

@ debsie goed man hopen dat die blijft zitten go 4 it.

Ik voel me ook niet zo goed iedereen om mij heen is ook zwanger!!! zo $#% het is niet dat ik ze het niet gun maar waarom is alles zo oneerlijk verdeeld:crybaby2:ach ja hopelijk komt het allemaal goed.

Morgen weer naar het ziekenhuis spannend niet zo als vorige x toch een beetje hopen maar niet te veel anders straks wer terleur stelling.

Iedereen heel veel sterkte en geluk gewenst

veel liefs jessica

Geplaatst

Heerlijk dames om alles er even uit te kunnen gooien.

Het is nu na 04:00 in de nacht/ochtend en ik lig te piekeren in bed, al weer. Ik dacht ga hier even rond hangen, om alles er uit te kunnen gooien.

Ik wil niet klagen, ik zit weer in een op bouwende fase. Dit terwijl vele van jullie net weer een tegenslag moeten verwerken. Maar het maakt me bang deze keer, heel erg. Wat als we weer een teleustelling krijgen, hoe vang ik dat deze keer op? Ansje je hebt gelijk hoor, ook nu zit ik dan al te piekeren, omdat ik al zo veranderd ben in dit traject wil ik niet nog meer van me zelf verliezen. Ik hang weer tussen hoop en vrees en bij tijden maakt het me gek, omdat je continu loopt te piekeren.

Het gaat allemaal om controle verlies. Niet de controle hebben over die ene alles bepalende wens. Dus wat brengt de toekomst???? Soms heel soms wou ik dat ik even in mijn toekomst kon kijken hihhihii

Debsie:cool::sign19:

Geplaatst

Oja nog vergeten te zeggen, mijn top nieuws. De 2 emmies die nog over waren die zijn ingevroren.

Wat een opluchting zeg, dat je eventueel als het nodig mocht zijn nog 2 cryo's hebt pfffffffffffffff

Dat was het, ga zo toch maar weer proberen te slapen.

Debsie

Geplaatst

Debsie wat een supernieuws dat je eicellen ingevroren konden worden.

Ben echt heel blij voor je!!:hello2:

Minoes, hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

Dough, hoe gaat het nu met jou?

Lfs Ansje

Geplaatst

hey dames,

Het zag er weer goed uit!

ze was al 14 mm dus zondag weer komen spannend!!!!

Iedereen een heel fijn weekend en sterkte en geluk en gezondheid

Veel liefs Jessica

Geplaatst

Hey debsie,

ja het gaat goed ik heb dinsdag punctie dus gaat weer supper,

Heb alleen echt een rot week ik kon ook niet meer stoppen met de behandeling was al begonnen heb namelijk hele erge rusie gehad met mijn vader wij wonen in zijn huis en nu moeten wij er uit dus op zoek naar ander huis maar goed ik moet nu aan mij zelf denken en de behandeling.

En hoest nou met jou!!!

Liefs jessica

Geplaatst

Hoi dames,

Minoes, dinsdag de punctie al. Dat is lekker snel.

Meid wat vervelend dat je ruzie hebt met je vader. Dat kan je er dan eigenlijk niet bij hebben he? Ik hoop voor je dat jullie het toch weer op kunnen lossen, want rust is wel wat je tijdens zo'n behandeling nodig hebt. Sterkte!

Veel succes morgen bij de punctie!

Ben ook wel benieuwd hoe het met jou is Debsie.

Hoe voel je je nu? Loopt de spanning al wat op?

Ik hoop voor je dat je je nachtrust weer wat terug hebt. Vervelend he,dat piekeren.

Had je af en toe maar een uit knop om je gedachten stop te zetten.

Met mij gaat het wel weer goed. Ik kijk uit naar zaterdag, dan mag ik weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo.

Dough, hoe voel jij je nu? Heb je al weer een afspraak gemaakt met het ziekenhuis of neem je een maandje rust?

Fijne dag!

Lfs Ansje

Geplaatst

He Minoes wat rot voor je, ruzie met je vader. Die stress kun je er inderdaad niet bij hebben. Ga de stijd niet aan en denk om je zelf. Hoop dat je vader wat begrip voor jou op kan brengen.

Wel fijn hoor dat je zo goed op de rit zit en dan dinsdag al de punctie joehoeeeee.

Ansje fijn dat jij ook weer op de rit zit en je je weer kunt toe spitsen op een nieuwe poging. Wat een achtbaan, het ene heb je nog niet eens verwerkt en je zit al weer in de volgende pfffffffff. Dat maakt het dus zwaar he? Maar er is hoop, je kunt weer verder.

Ik slaap erg slecht de laatste dagen. Deze afgelopen nacht alles weer in gehaald, dus ben weer helemaal op en top!!!!

Mijn borsten doen echt zeer, zelf denk ik echt dat het van die bolletjes komt die ik vaginaal in moet brengen. Ook als mijn blaas erg vol is en ik naar de wc ben geweest heb ik weer last van mijn buik. Ik denk omdat alles dan weer wat op zijn plaats komt. Ook van de punctie heb ik lang last gehad.

Dough meid hoe gaat het met je????

Debsie

Geplaatst

Hoi dames,

ja heel erg vervelend maar ik denk wel om me zelf dank jullie voor jullie lieve woorden.

Ja ik ga al weer lekker snel ben ook weer zo zenuwachtig voor morgen 9 uur in umcg zijn spannend!!!en weer lastvan mijn buik eierstokken komt denk ik van de pregnyl.

Ansje dus jij mag zaterdag weer spannend elke keer!!! succes

Debsie wat vervelend dat je zo last hebt ik hoop dat je slaap weer een beetje in haald heel veel sterkte.

Veel liefs Jessica

Geplaatst

Dames misschien over bodig hoor, maar als je pregnyl spuit een kwartier van te voren uit de koelkast halen, dan prikt die ietsje minder en de vloeistof langzaam spuiten, dan krijg je niet echt blauwe plekken.

Ook voor de andere spuiten.

Debsie

Geplaatst

Hee meiden,

Wat lief dat jullie naar me vragen.

Ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden. Een week later dan normaal. Komt door de Progesteron van die bollen...

Volgende week woensdag weer naar kamer 9.

Het valt me deze keer minder zwaar dan de vorige keer toen poging 3 mislukte. Had mijn verwachtingen nu ook lager. Ben blij dat het beter gaat, want de vorige keer zat ik in een diep diep dal. Van de categorie 'laat mij maar eeuwig slapen tot het allemaal voorbij is, dan hoef ik het niet te voelen'.

Doordat het dal niet al te diep was, lekker kunnen genieten van het weer, van lieve vrienden (ookal zijn ze zwanger, niet te veel toelaten die pijn) en nu bijvoorbeeld van het lieve poeske op m'n schoot.

Debsie, je nachetlijke typsel is zo herkenbaar, zo goed getypt. Au....

Die angst: wat als het niet goed komt.....

Huil!

Super dat jullie 2 cryo's hebben. Kan me goed voorstellen dat het anders voelt of je voor niks zo'n grote poging doet, als het maar voor 1 embryo is.

Maar ben er wel van overtuigd dat het vergeleken met het gemiddelde eigen cyclus embryo een betere is, omdat er wordt gekozen uit een aantal ontstane embryo. De beste krijg je terug. Misschien heb je daarvoor en ik ook de afgelopen 3 keren flutembryo's gehad. Duim voor je!

Minoes, wat akelig dat je naast de baby-maak-shit ook in andere persoonlijke shit zit! Dit is al zo'n zwaar traject. Sterkte meid! Goed om jezelf denken!

Succes morgen.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik haal pregnyl ook eerder uit de koelkast plus minus half uur maar helpt niet haha

Dough dankje voor je lieve woorden voel me ook echt %^$%&^maar goed ik ben ook zo zenuwachtig voor morgen bah!!!

Maar wat rot voor je dat alles verkeerd gaat en iedereen om je heen zwanger is dat voelt echt rot sterkte en denk ook goed om je zelf.

ga ik ook doen.

heel veel liefs jessica

Geplaatst

Hey ansje

Ja is wel goed gegaan, alleen ik had een co-assistent die mij pijn deed.

Maar vorige x had ik de hele dag last van mijn buik dat had ik vandaag niet ben wezen winkelen met mijn moeder en mijn tante was gezellig.

Het eitje was goed en het zaad ook dus was daar wel blij om was ook zo zenuwachtig nou op naar donderdag en hopen dat het eitje bevrucht is.

En hoe gaat het bij jullie,

Iedereen heel veel succes en sterkte.

Liefs Jessica

Geplaatst

Heeeeeeeeeeeee dames,

Heerlijk Minoes de punctie zit er weer op en winkelen doet bij mij ook altijd wonderen hahahahaha Koop me zuffffff de laatste maanden. Zeg dan altijd tegen me zelf, je hebt het verdiend meid je doet er genoeg voor hahhahahah. Lekker ding he ben ik......

Nou op naar de bevruchting, zelf vond ik dit ook altijd een heel moeilijk moment, was dan heel zenuwachtig, jij dan Minoes??

Op dit moment ben ik vrij rustig, ben toch bang dat ik volgende week over uren draai met piekeren welles nietes welles nietes. Ik ga zeker weten heel veel afleiding zoeken volgende week om niet gek te worden.

Nou dames dit was het wel weer voor vandaag.

Veel sterkte en liefs van mij Debsie

Geplaatst

Heyyyyyyyyyyyy dames,

Ik ga stuk van de zenuwen, ik zeg ook altijd tegen mezelf ik heb het verdiend.

Ik heb gister zo gelachen die man van mij die had zweet tot in zijn bil naad van de pucntie die schat ik zei wat is er oo zei ik vind dit echt niet leuk haha wel lief.

Hopen dat moregn tp en dat het eitje bevrucht is achhhhhhhhhhh word gek van me zelf.

Gelukkig vandaag afleiding we zijn 4 jaar getrouwd lekker uit eten en verder weet ik nog niet.

Heel veel succes en sterkte.

Liefs jessica

Geplaatst

Hoi Dames,

Hier ook alles goed. Ik kan niet wachten tot het zaterdag is, dan gebeurt er tenminste weer wat.

Haha jullie had het over shoppen, zooo herkenbaar, ik shop ook heel vaak omdat ik vind dat ik het verdiend heb. Mooi excuus toch? Het is alleen niet zo fijn voor de portemonnee haha.

Minoes, spannende dag morgen! Ik ga voor je duimen dat de bevruchting is gelukt! Eet smakelijk vanavond en veel plezier!

Debsie, de eerste week valt inderdaad altijd wel mee, maar die tweede week pfff

Ik hoop dat je de tweede week een beetje doorkomt.

Ik heb trouwens het idee dat ik aangekomen ben door de hormonen.

Hebben jullie dat ook?

Ik sport me suf maar die extra kilo's raak ik maar niet kwijt.

Vind het zo raar want zoveel hormonen krijg je bij de ec. behandelingen toch niet binnen.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey ansje,

Bedankt voor je lieve woorden ik hoop ook op eenbevruchting ben ook zo zenuwachtig achhh ben ook zo schago haha

Ik heb iik het goevoel dat ik aan kom heb zo op geblazen hoofd haha

Succes met je fm.

Iedreen die ik niet noem heel veel succes en sterkte

liefs jessica

Geplaatst

Hoi,

Ja ik ben ook aan gekomen hoor van de hormonen. Doe ook niet meer aan sport, omdat ik me er niet fijn bij voel, tijdens zo'n behandeling. Ik denk maar zo als het echt een keer raak mag zijn en ik een bevalling heb mogen doen, zorg ik daarna wel weer dat ik ga sporten en strak in mijn vel zit. Dat wil niet zeggen dat ik er nu niet op let hoor, het moet niet de spuigaten uit lopen natuurlijk.

Ik heb vandaag ook geshopt en dat is allemaal jullie schuld hahahahahhahha:nono:

Jullie hadden het over shoppen, dus ik er maar weer op uit. Het merendeel waren leuke dingen voor mijn man, die heeft het ook verdiend. Hij verwend mij altijd met leuke verrassingen dus nu is hij een keer aan de beurt.

Ik had van de week rond de 5 en 6 dag steken onder in mijn buik, sommigen in mijn omgeving zeggen, ooohhhh dat had ik ook dat kan de innesteling zijn. Nouhhhhhh ja ik zie wel hoor, het is toch echt af wachten hoor.

Minoes ik duim ook voor je zodat er morgen een top bevruchting zal zijn.

Ansje succes zaterdag, dat je lekker op dreef mag zijn.

Dough kop op en volgende week gelijk die malle gekke molen weer in.

Dames is het een idee om met zijn allen eens af te spreken, we zijn zo lekker aan het babbelen hier. Het is maar een idee, het lijkt mij persoonlijk heel leuk.

Ik hoor het wel wat jullie er van vinden......

Doei Debsie

Geplaatst

Hey Debsie

Ik vind het een geweldig idee om eens wat af te spreken zal ons alen goed doen.

Nou krijgen wij de schuld over shoppen hahaha mag.

Iedereen heel veel succes en geluk gewenst heb je ook nodig

Liefs jessica

Geplaatst

Hoi dames

Ik heb goed nieuws vamiddag tp ben zo blij het eitje was 4 cellig.

kwart voor 2 moet ik heen

Heel veel liefs Jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden