Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag hebben we mijn omaatje gecremeerd. Ik vond het heel bijzonder dat ik samen met mijn neefjes en nichtjes de kist mocht dragen. Heel emotioneel ook. Oma zou het prachtig hebben gevonden. DE dienst was erg mooi. Mijn vader waar mijn zus en ik al ruim 6 jaar geen contact mee hebben had ook een kaart gekregen en kwam ook. Wij vonden dit ontzettend dapper omdat het om zijn ex schoonmoeder ging en hij ook geen contact met ons heeft.Hij kwam dan ook niet in de koffiekamer maar sloop weg via de achteruitgang. Mijn zus en ik zijn hem toen achterna gerend om te bedanken. Dat was ontzettend heftig. Mijn zus vroeg meteen om het contact weer te herstellen maar hij aarzelde wel wat. Ik vind het erg moeilijk en weet niet zo goed wat ik er mee moet. Hij heeft mij heel erg gekwetst en veel geflikt. Ik heb het net allemaal een plaatsje gegeven en dan staat hij nu ineens weer voor onze neus op zo'n toch al emotionele dag.

@Ansje: Is jullie mannetje uiteindelijk rustig geworden? Lastig he als je niet weet wat er is.

@Tinkerbell: Spannend dat de volgende poging er al weer aan zit te komen.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda wat een moeilijke maar toch ook bijzondere, emotionele dag moet dat voor jullie geweest zijn. Mooi dat jullie de kist mochten dragen. Je oma had het inderdaad vast prachtig gevonden. En dan het weerzien met je vader...pff heftig om hem na zoveel jaren weer te zien. Dat komt wel even binnen zeg. Ik kan me voorstellen dat er dan allerlei gevoelens weer naar boven komen. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is voorgevallen tussen je vader en jou maar ik kan alleen maar zeggen dat je je hart moet volgen. Of je nou contact wil of toch liever niet, het is goed..doen waar jij je goed bij voelt, maar meis ik snap dat het heftig was! Ik vind het trouwens wel erg dapper van jullie dat jullie hem nog bedankt hebben. Dikke knuffel!

Tinkerbell al weer bijna aan de decamonsters. Dan gaat het weer beginnen. Ik ga weer voor je duimen want het mag nu potverdorie wel eens een keer raak zijn voor je! :)

Jessica wat ben je rustig...alles oke?

Het krijsende kaboutertje is uiteindelijk om kwart voor 10 in slaap gevallen gisteravond. Vanmorgen heb ik hem maar wakker gemaakt voor een voeding en toen was het inmiddels al 8.30! Best lastig als je niet weet wat er is, maar ik vind het vooral voor hem zo vervelend. Voor mezelf niet want eigenlijk is hij verder zo makkelijk dat ik het absoluuut niet erg vind als hij een keer wat minder in zijn velletje zit. Het verbaasd me hoeveel je van je eigen kind kan hebben.

Liefs Ansje

Geplaatst

Wat mooi dat jullie de kist hebben gedragen Linda! dat wou ik ook toen mijn oma werd begraven alleen wilde 1 nicht toen niet meedoen (kon ze niet aan zei ze....ze kwam nooit bij oma maar oh wat zat die band diep, uhuh...). Dus dat ging niet door want anders was ze uit balans (oma dan dus he) met 1 persoon te weinig om te dragen. Maar wat heftig allemaal met je vader enzo, op zo'n dag ook nog eens. Gewoon even rustig laten bezinken eerst voor je welke actie dan ook onderneemt. Sprak Mona, haha!

Het wordt al weer serieuze business Tinkerbell, ik hoop zooooo dat we nu echt eens aan de beurt zijn! Ik heb vanmorgen gebeld met het ziekenhuis voor een nieuw schema en wanneer ik met de pil moet beginnen enzo. Volgens degene die ik aan de lijn had was het erg druk dus ze moest even kijken of we in te plannen waren. Nou ik zie het allemaal wel.

Workshoppen, ik gooi er nieuwe data in: vrijdagavonden deze keer, is dat wat? 16 november, 23 november en 30 november, roept u maar!

Ik kreeg net een aanvraag voor een vrijgezellendagworkshop voor 16 personen, jeeejjjjj!!!!! Dat zijn de betere klappers voor eenmansbedrijfjes als ik!

Geplaatst

Jessica ik dacht al zoiets. Nou doe maar lekker rustig aan.

Vianne ik kan 16 of 30 november wel. Mooi toch zo'n klapper, brengt mooi weer wat inkomsten in het laatje.

Laat je via pb nog even weten wat de kosten zijn voor onze workshop?

Geplaatst

Hallo dames,

Linda wat heftig allemaal, heb je al een emotionele dag krijg je dit ook nog es met je vader, ik snap heel goed dat je het er moeilijk mee hebt. Ik heb ook geen contact meer met mijn vader, en het is zo bij mij zelfs dat mocht ik hem zien, ik weg zou lopen en als hij met me zou gaan praten ik genijgd ben om hem totall loss te slaan, heb echt een bloedhekel aan mijn vader. Weet natuurlijk niet jou situatie, maar kan me voorstellen dat je ff goed voor het blok stond. Wel heel erg bijzonder dat jullie de kist hebben gedragen.

Hoe gaat het verder met je?

Ansje, heeft J al tanden? S heeft nog geen tanden, en vanaf zondag t/m woensdag heeft S koorts gehad, de HA vermoede dat het tandjes konden zijn. Koorts is sinds woensdagavond over. Gisteravond werd S ook ineens krijsend wakker, dus toch maar er even af gehaald, en alsnog de fles gegeven welke ze eerder niet wilde hebben, toen ze die ophad en weer rustig was weer op bed gelegd, ze heeft toen wel weer lekker geslapen. Vanmorgen weer even gevoeld en ik denk dat de voorste tandjes boven er aan het aankomen zijn, dat is daar erg hard.

Jessica, snap helemaal dat je soms geen puff hebt om te reageren, heb ik soms ook niet, lees altijd wel mee en als ik de puf weer heb dan reageer ik weer hihi, de ene keer meer dan de andere. Denk je wel goed om jezelf!

Tinkerbell, dus weer in de race, ik begin nu al voor je te duimen, stuur je wat positiviteit door, zal nu toch wel goed moeten komen, heeft nu lang genoeg geduurd vind je ook niet.

Vianne, ik ben bang dat het voor mij op de vrijdag ook moeilijk gaat worden, ik zal het nog wel even overleggen met mijn man.

Mon, hoe gaat het met jou?

Stiertje, kom snel een bakje bij je halen als we in Groningen zijn.

Puckie, hoe gaat het met jou?

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Hier, kuurtje aan de kant en het voelt weer goed gelukkig, heb vorige week ook erg last van mijn rug gehad, die zat ook heel erg vast, en de fysio kreeg het amper los pffff, nu gaat het redelijk.

jah s was van de week niet lekker, heel raar maar dan ben je zelf ook niet lekker, en wat Ansje zegt sta er versteld van wat je van je eigen kindje kan hebben.

heb gister mijn bank opnieuw gestoffeeerd, eerst helemaal uit elkaar gehaald en toen de zitting opnieuw skyleer er op gedaan, hij is erg mooi geworden, we hebben de bank nog niet een jaar en dit is de tweede al, van de zelfde winkel, en als we deze terug brachten, dan kregen we ons geld niet eens terug, dus dacht ik van dan doe ik er zelf wel skyleer er overheen, hoop dat deze sky het beter uithoud. Moet wer zeggen dat ik best trots op mezelf ben, want hij is super mooi geworden.

Vanmiddag gaan we voor de Intake naar het UMCG, heel raar ik weet hoe het werkt, maar toch ben ik best wel weer zenuwachtig. Oja Stietje als ik door de zenuwen het niet vergeet zal ik dr B de groetjes doen.

Nou meiden alvast fijn weekend.

Liefs Janis

Geplaatst

Janis:Hoe was de intake???? Fijn dat je weer wat opgeknapt ben na de kuur! Dus jij ook geen contact met je vader? Klinkt ook heftig hoe boos jij op hem bent. Ik ben de hele dagen aan het piekeren wat ik nu moet. Als het nu gewoon een simpele ruzie was geweest dan was het niet zo moeilijk. Maar er is zoveel gebeurd. Ik zal hier niet het hele verhaal vertellen maar om het kort te houden zal ik iets vertellen. Mijn vader heeft mijn bankgegevens en id kaart gestolen en daarmee dingen op mijn naam afgesloten. Omdat ik hier financieel voor op zou draaien heb ik aangifte tegen hem moeten doen. Best heftig dus.

Wat balen van je bank zeg! Heb je geen garantie?

@Minoes: Je klinkt niet zo vrolijk. Wat is er aan de hand? Heb ik iets gemist?

Geplaatst

De intake was goed, wat is er veel veranderd boven, moest wel ff wennen. We hadden S mee en ze vonden het erg leuk dat we haar mee hadden.

Het wordt toch hyper, dr zei dat dat ivm mijn leeftijd toch verstandiger is. Ik moet in de tweede helft van november, hangt van wanneer ik ongi wordt met de pil starten, dan willen ze de eerste twee weken in januari beginnen met stimuleren, vind het wel spannend, maar ivm de keizersnee en dat ze tussen kerst en oud en nieuw niks doen, gaan we het zo doen. Ook wel ff lekker nog even "rust" dan volgend jaar er tegen aan!

Kwam in de lift nog een verpleegkundige tegen van toen mojn eileideroperatie in 2010 dat was wel leuk, ze herkende me ook nog.

Oja Stiertje heb de groeten gedaan en ze moest wel lachen.

Linda, jemig wat heftig! Kam me voorstellen dat je heeeeel boos bent! Doe wat je hart je ingeeft, een ander kan niet de beslissing voor je maken om contact met je vader te hebben, ik weet wel dat die van mij echt nooit meer goed komt, bij mij ook een heel verhaal, maar kort gezegt heeft hij.

vroeger heel veel beloofd en nooit wat nagekomen, hij heeft op een gegeven moment waar zijn collega's bij waren recht in mijn gezicht gezegt dat hij niks meer met mij te doen wilde hebben, ik was toen 12 jaar. Heb hem ook nooit weer gezien en wil hem ook nooit weer zien.

Geplaatst

@Janis: Dus toch hyper? Daar sta je zelf ook achter toch? Jij mag na een half jaar na de keizersnee weer zwanger worden dus. Bij mij adviseerden ze om een jaar te wachten. Blijkbaar vond mijn lichaam het verstandiger om 8 jaar te wachten haha. Ach een beetje zelfspot moet kunnen toch?

Jeetje dat is ook wat zeg dat je vader gewoon zegt niks met je te maken wil hebben? Je moeder is toch overleden? ( of ben ik in de war met iemand anders? Ik hoop het niet zeg want dat zal wel heel pijnlijk zijn). WAren je ouders voor die tijd gescheiden?

Als je er liever prive over praat vind ik dat ook prima hoor. Het zijn natuurlijk wel hele gevoelige onderwerpen. Maar ik ben blij dat er nog iemand in het zelfde schuitje zit. Niet blij natuurlijk maar je snapt me wel, hoop ik. Voor iemand anders is het namelijk moeilijk uit te leggen. We hebben er namelijk vaak strijd over met sommige mensen. Mijn schoonmoeder snapt mij namelijk niet. Die vind dat het toch mijn vader blijft en dat het leven te kort is om boos te zijn. En dat snap ik ook wel maar het is niet niks wat mijn vader mij heeft geflikt. Vooral niet als je bedenkt dat toen hij vrij gesproken werd het gewoon nog een keer deed!

Geplaatst

Hey dames

Janis toch hyper balen ja maar goed het resultaat is net iets anders ;-)

Lekker man weer beginnen toi toi toi

Nee ik zou dan ook geen contact met mijn vader willen als die zo deed vaders pfff

Linda voor jou ook heel confronterend als je na zoveel jaar je vader ziet

Je moet doen wat jou hart ingeeft

Ansje ja sneu he als ze tandjes krijgen

Ilana heeft er volgens mij ook last van rode wangen dikke poep luiers en zit al op alles te kauwen haha

Hier vandaag opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn

Vanaf feestje in de kroeg heb er zin in dat lang geleden

Hoest met de rest

Liefs Jessica

Geplaatst

Ha meiden,

Wat leuk, iedereen wandelt langs de afgelopen dagen hier. Leuk om al die updates te lezen.

Janis, dus toch de hyper? Nou ja dan heb je wel in één keer maximale kansen en niet al die spanning elke maand.

Tot de feestdagen kun je dus nog even alles loslaten en dan echt aan de slag! Leuk hoor en vooral erg spannend.

Linda, fijn dat het goed was. En wat een verhaal van je vader....ook van de andere vaders overigens. Begrijp dat het heel heftig kan zijn als zo'n relatie als van jongst af aan niet goed loopt en je elkaar toch treft bij dit soort momenten.

Ik ben gezegend met een hele lieve papa die ik bijna dagelijks spreek (ik heb geen moeder meer dus dan is dat extra fijn) maar weet ook dat het niet zo vanzelfsprekend is. Veel kinderen worstelen met hun ouders...

Nou morgen gaat ie echt van start. Deca nummer 1. Er ligt een heel koelvak vol klaar....op naar de 2-streepjes!!!!

Minoes weet wat uitgerust? Pas je goed op jezelf?

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Gooooooo Tinkerbellllllll!! Dikke vette strepen willen we zien!! Op het moment zit ik hier te wachten op de ongesteldheid om dan op dag 3 de pil te gaan slikken weer. Maar het is er nog niet en ik weet eigenlijk niet precies op welke dag het de vorige x nou echt doorbrak. Maar meestal als ik de gedachte toelaat dat het heel misschien wel vanzelf gelukt is word ik acuut gutsend ongesteld. Dus om er maar vanaf te zijn: Misschien ben ik wel zwanger! Ga zo naar de wc.....

@ Janis en Linda:Wat een rottige toestanden met die vaders allemaal zeg!! Klinken allebei nou niet echt als de opa's die je wil voor je kids als ze zulke rottigheid uitvreten. Neemt niet weg dat mensen kunnen veranderen natuurlijk maar dit klinkt allemaal wel heel moeilijk om overheen te stappen. Ik ben weer extra dankbaar dat ik ze allebei nog heb en dat we een goeie band hebben. Mijn trouble is naast het niet zwanger zijn nu vooral dat mijn man sinds juni werkeloos is. Het begint nu wel lang te duren en er zijn maar weinig vacatures voor hem op het niveau waar hij zat, klotenzooi.

Was't feest leuk trouwens Minoes?

Ik kan hier ook wel de workshop prijs zeggen toch? Of is dat stom? Nou ja whatever: Normaal 27,50 voor de cupcakeworkshop maar nu een speciale "IVF-korting" van 2,50 (ja dieper kan ik niet gaan hoor, die ww van husband is ook niet alles ;-) dus 25 euri pp. Inclusief Koffie/Thee, sapje/glaasje fris en wat lekkers.

Ik wacht de reacties op de data nog eventjes verder af, doei!

Geplaatst

Janis wat knap trouwens dat je dat zelf kan, met die bank! Haha, als het nog lukt om hier te worshoppen moet je maar even je kundige oog over onze bank laten gaan, die bekleding scheurt namelijk steeds verder in, nu zie je het nog niet maar dat gaat niet heel lang meer goed ben bang...waardeloze meuk van de reeds failliete Trendhopper....

Geplaatst

goedemorgen dames,

ff tijd om te reageren want de dames zijn nog bij opa en oma omdat ze daar gelogeerd hebben. Wij zijn met vrienden weze stappen, echt gezellig!!

Janis wat tof dat je de groetjes hebt gedaan hahah!

Dus toch de hyper, nou lijkt mij betere tenminste ik vind ec niks maar das persoonlijk. Spannend hoor..het is zo weer januari!!

Linda jeetje wat een rotontmoeting dan toch met je vader he? zo op je oma's begrafenis.

Ik zou doen wat je je hart je ingeeft, het zijn immers jouw gevoelens en een ander moet zelf weten wat ie doet maar als jij er geen trek in hebt dan gewoon niet doen!

Tinkerbell, spannend jij bent al echt weer begonnen..IK DUIM!!

Vianne ik kan beide data helaas niet, november zit vol met verjaardagen bij ons.

liefs stiertje

Geplaatst

Tinkerbell: De eerste deca zit er weer in?

@Vianne: Ik zou wel mee willen maar moet wel een slag om de arm houden ivm de operatie. Ik verwacht nu deze week toch wel een datum te horen hoor. Anders wel ik zelf achter aan wil nu wel weten waar ik aan toe ben.

Gisteravond lekker wezen wokken. Bij Ni Hao in Stadspark. Had er goede verhalen over gehoord maar vond het enorm tegenvallen! Vorige week in Pesse bij een wok geweest met de dames van het andere ivf forum. Die was dan toch stukken beter!

Zometeen richting HAren voor de 4 mijl Ik ben best een beetje zenuwachtig ondanks dat het mijn 3e keer is.

@Minoes: Hoe was je feest?

Geplaatst

Linda, vind het niet erg hoor om er over te hebben, ik vind het ook wel fijn dat ik er met iemand over kan praten die het zelf mee maakt, heb ook zo vaak gehoord mensen kunnen veranderen. Ik heb zoiets van mensen veranderen niet ze passen zich aan. De ware aard krijg je er toch niet uit. Mijn vader kan echt het heen en weer krijgen. Mijn moeder leeft niet meer. Dus wat dat betreft sta ik er helemaal alleen voor op een broer en zus na. Verder heb ik niks, jah mijn schoonfamilie dan.

Vianne, ik ben geen expert in banken sofferen hoor, ik dacht bij me eigen van dat lukt mij ook wel, en het resultaat is best goed uitgepakt haha.

Stiertje, jah toch hyper, ze zei wel dat bij mij ec wel goed kon werken omdat ik bij de eerste terugplaatsing zwanger was, maar aangezien mijn leeftijd, tegen de tijd dat we beginnen ben ik al bijna 36 is het verstandiger dat we voor de hyper gaan, ik sta er ook wel achter. En ja voor je het weer is het januari.

Jessica hoe was het feest?

Hier vanmorgen wezen zwemmen was echt heerlijk en S vond het ook weer super.

Liefs Janis

Geplaatst

Joehoe eerste deca zit erin (waar je al niet blij van kan worden in een ivf traject ;-)

op naar de 2 streepjes.

Ik moet nog 3 dagen de pil slikken, weten jullie of je dan ongesteld wordt of heeft die deca tegen die tijd alles stil gelegd?

Ik weet het niet meer van de vorige keer, stom hè? Die hormonen tasten ook mn geheugen aan... :happy:

Geplaatst

Tinkerbell, weer volop in de race voor een mooie baby. Spannend weer maar ik snap ook dat je er weer zin in hebt. Je hebt nu in ieder geval kans op zwangerschap. Om even op je vraag terug te komen, je wordt ongesteld zodra je met de pil stopt, ondanks dat je nu deca spuit maar dat moet ook hoor. Ik hoop dat je wederom niet al te veel last van de deca zult hebben.

Janis, voor jou ook een heftige geschiedenis met je vader. Wat moeilijk als je vader zo zegt dat hij niets met je te maken wil hebben. Ontzettend zwaar en pijnlijk lijkt me dat. Je eigen vader die eigenlijk een persoon zou moeten zijn die onvoorwaardelijk van je houdt. Helaas heb je niet altijd voor het zeggen hoe het loopt in het leven, maar als ik zo lees heb je het gelukkig allemaal wel een plek kunnen geven voor zover dat kan dan.

Dus je moet toch de hyper behandeling? Nou het vergroot je kansen alleen maar denk ik zo. Ik geloofde net als Stiertje ook veel meer in de hyper. Spannend hoor en we gaan weer voor je duimen.

Joël heeft ook nog steeds geen tandjes. Ik ben benieuwd wanneer de eerste komt...:)

Linda hoes is het gegaan met de 4 mijl?

Jessica hoe is het met je vader? Enne hoe was het feestje?

Stiertje hoe is het met jou?

Vianne leuk dat je ons korting wilt geven! Ergens halverwege december nog een optie om af te spreken? Anders wordt het al gauw januari denk ik. Lastig om een datum af te spreken dat iedereen kan, maar afspreken gaan we zeker haha

Ik ben vorige week naar de bijeenkomst voor beginnende ondernemers bij het u.w.v. geweest. Was op zich wel interessant. Ik krijg nu nog een vervolggesprek om over mijn plannen te vertellen en dan hoop ik dat ik geen sollicitatieplicht meer heb, maar dat is nog even afwachten.

Gisteren een dagje naar Bremen geweest met schoonouders en schoonzus. Was gezellig. Ze hebben net buiten Bremen een enorm groot overdekt winkelcentrum met onder andere een p.rimark. Leuke winkel is dat en enorm goedkoop. Voor Joël heb ik 4 echt leuke truitjes gekocht en ik was maar 9 euro kwijt. Dat is nog eens leuk winkelen.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames

Linda lekker de 4 mijl gelopen?

Janis spannend allemaal weer

Ja zag foto's op fb leuk met het zwemmen ze word groot

Ansje ik hoop ook dat je geen soli plicht meer hebt

Spannend voor jou weer

Wat leuk wezen winkelen dat is ook niet duur

Tinkerbel dus weer begonnen op naar de twee streepjes toi toi toi

Was hele leuke dag zaterdag eerst wezen winkelen toen opa en oma 50 feest en daarna Duits bier feest in de kroeg

Liefs

Geplaatst

Allereerst kan ik melden dat de operatie gepland staat voor 1 november. DAt is dus al vrij snel nu.

De 4 mijl ging niet zo lekker als ik had gehoopt. Ik was welliswaar 2 min sneller dan vorig jaar ik heb er geen goed gevoel aan over gehouden. Na 2 km raakte ik mijn zusje al kwijt en kreeg hoofdpijn en raakte zo vergreld dat mijn motivatie ineens weg was. Ik heb zelfs een paar keer gewandeld. Ik baal zooooo

@Janis: Vooral omdat je je moeder dan niet meer hebt lijkt het me extra zwaar dat je je vader niet ziet. Je broer en zus hebben ook geen contact met hem?

Lekker wezen zwemmen dus!

@tinkerbell: JE bent weer in de race dus. Ik zou niet weten of je nog ongesteld word of niet. Ik ben beide hyper pogingen niet aan de pil geweest.

@Ansje: Dus lekker wezen shoppen in Bremen. DE primark is wel een succes dus?

Was het druk bij de bijeenkomst voor beginnende ondernemers? Moet je zelf trouwens ook veel aanschaffen als je gaat beginnen? Ik kan me voorstellen dat dat een hoop geld gaat kosten als je veel dingen aan moet schaffen.

@Minoes: Fijn dat het feest geslaagd was.

Geplaatst

goedemorgen dames,

Linda jammer dat je motivatie weg was..weet je ook waarom of kwam het zo maar opeens opzetten?

Toch toppie dat je hebt meegedaan!

Je operatie komt al snel dichterbij zeg, ben je ook zenuwachtig?

Vianne, en al ongesteld geworden..?

Tinkerbell hoe staat het ervoor, gaat het nog een beetje met het spuiten?

Ik zit weer op mijn bijna ex werk pfff wat een marteling!!

toedelssss liefs stiertje

Geplaatst

Linda, vervelend is dat hè als je meeloopt en het wil niet zoals je graag wilt. Ik heb ook een keer 10km gelopen en was aan de late kant. Moest er al hardlopend maar toe, was bij de start volledig in de stress en al buiten adem. Dan is 10km een hel...ik baalde toen ook zo. Had 2 dagen daarvoor in een uur en 2 minuten gelopen en bij de wedstrijd zelf deed ik er 7 minuten langer over! Zo suf....heb nooit meer meegedaan.

Hier vandaag de laatste (joepie) pil!!! De eerste 4x deca zit erin. Toch wel fijn om weer begonnen te zijn. Gelukkig helemaal geen bijwerkingen. Althans niet van de deca, ben wel zat van die pil. Allereerst heb ik gewoon geen zin in dat ding (wat moet je nou met de pil als je zwanger wilt worden...) en daarnaast heb ik van dat kleine rotpilletje toch altijd wel klachten. Nu ook weer enorm zere borsten. Had ik vroeger ook al.

Ansje, kan me voorstellen dat je de dagen en uren aftelt. Nog ff doorzetten! Succes.

Bedankt voor al jullie positieve berichtjes, al dat duimen moet nu toch eens gaan werken ;-)) *op naar 2 streepjes*

Geplaatst

Hoi allemaal,

Daar was ik weer eens.... was druk met werken en allerlei cursussen.

Een week geleden een gesprek gehad in het UMCG. Ik ben een gemiddelde patient met gewoon domme pech. Alles is bij mij gemiddeld. Aantal eicellen, de kwaliteit, aantal embryo's, aantal cryo's etc.

Dus we houden nog steeds goede hoop.

Over een paar weken kan misschien een cryo teruggeplaatst worden en daarna hebben we nog 1 poging. We hebben al wel besloten dat we eventueel nog een poging zelf gaan betalen. Maar daar gaan we natuurlijk niet voor maar het geeft mij wel een beetje rust dat dat eventueel wel kan.

Tinkerbell, heel veel succes weer! We duimen voor jullie!!! Het moet een keer goed komen!

Groet, Puck

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden