Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mon wat een moedig besluit. Jullie hebben ook nogal wat voor de kiezen gehad en dan ook nog die rottige behandelingen erbij. Dat is wel erg veel om het hoofd te bieden. Groot gelijk dat je even rust neemt. Natuurlijk doet dat niets af aan je grote wens voor een kindje, maar nu is het goed dat er even Mon en Monman tijd is.

Ik wil ook meedoen met de workshop:-) Is het handig om een datum te gaan prikken voor degene die meewillen?

Janis spannend meid, nog maar een paar weekjes en dan gaan jullie voor een brusje. Echt heel spannend weer. Zeker omdat je nu een hyperbehandeling gaat doen. Ik ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren. Als je vragen hebt...er zijn hier heel wat ervaringsdeskundigen;)

Jessica geniet je nog lekker van de laatste vakantiedagen?

Stiertje hopelijk is de sterilisatie van je man geslaagd en kun je weer 'losgaan'haha

Linda wat ben je rustig...alles goed?

Liefs

Geplaatst

Meiden,

Ik begin nu wel kribbels te krijgen hoor, het komt nu wel erg dichtbij weer.

Ansje, ik ben ook benieuwd hoe we de hyper gaan beleven, maar ik hou nog een slag om de arm, want een assitent zei dat er misschien een kleine kans was dat we ondanks dat ik 35 ben ook nog EC zou kunnen. Maar in eerste instantie ga ik uit van de hyper.

Ik ben ook voor een datum, voor de workshop, denk dat Vianne wel een leuk prijsje voor ons kan maken hihi.

Stiertje, dus binnenkort weer los, dan moet je die shampoo niet gerbuiken he, anders kan je man het helemaal niet meer aan hihi.

Even een vraagje voor de dames die een KS hebben gehad, hebben jullie ook zo last tijdens de menstruatie? Ik kan me niet herinneren dat ik echt zo erg last er van heb gehad in mijn leven.

Mon, dikke knuffel voor jou meis!

Jah Linda, wat ben je rustig, of maak je je stiekem toch zorgen om de operatie?

Iedereen fijne dag,

Knuffel, Janis

Geplaatst

Ik kreeg een oproep via vermist dus ik meld me weer:happydance:. Ik heb vorige week een behoorlijk drukke week gehad en heb de laptop de hele week dus ook niet aan gehad. Via de telefoon vind ik het altijd lastig om een heel verhaal te typen dus bleef het er bij. Ik moet 70 uren inhalen omdat ik in de min sta dus het is even aanpoten maar gelukkig vanmiddag even vrij.

Vorige week ben ik naar de anesthesist geweest en ik ben weer goedgekeurd. Achteraf bleek het niet eens nodig dat ik kwam omdat de vorige keer dat ik onder narcsoe ging nog maar 4 maanden geleden was. Maar omdat de operatie pas begin nov is zat er een half jaar tussen en moest ik toch komen.

@Vianne: Ik heb je berichtje gehad. Je website ziet er leuk uit hoor. Ik ben zelf ook bezig met taarten, cupcake's en popcake's maar wil ook wel mee om bij jou een workshop te doen. Jullie roepen maar een datum.

WAt balen dat jullie poging is mislukt. Jullie overwegen nu dus ook om naar Dusseldorf te gaan? Wij zijn voor de laatste hyper poging naar Dusseldorf geweest. Ik ben daar toen onderzocht en daar werd ontdekt dat ik endometriose heb en een lage eicel reserve. Terwijl ik dus al sinds 2001 onder behandeling ben bij het UMCG!! Kwamen zij er in 2009 dus achter. Op zich hadden wij er een heel goed gevoel bij maar omdat ik vaak zou moeten komen voor de echo's omdat ik moeilijk te stimuleren ben en de punctie onder narcose is hebben we daar van afgezien. Ik word altijd doodziek van een narcsoe en ik zag het niet zitten om dan zo ver van huis te zijn of daar in een hotel te kruipen. We kozen dus voor het UMCG. Ik heb er geen spijt van.

@Minoes: Fijne vakantie gehad?

@Janis: Al bijna heen voor het gesprek!!

@Stiertje: echt balen van je werk hoor. Wat voor werk zoek je?

@Ansje: Zijn J zijn tandjes er doorgekomen nu hij niet lekker was van de week?

@Mon: moedig besluit om dit jaar te stoppen. Het is belangrijk om echt goed in je vel te zitten als je aan het behandelen bent. Heel verstandig om het even uit te stellen denk ik. Wij hebben ook lang gewacht met onze laatste hyper poging en cryo's. Ook omdat ik opnieuw werd onderzocht maar ook omdat het wel veilig voelde om nog steeds een poging te goed te houden.

@Tinkerbell: ja dan heb je wel wat te verklaren als iemand de pil in jouw badkamer vind haha. Komt zo ongeloofwaardig over he dat je aan het behandelen bent maar ook aan de pil bent.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Was weer een tijdje afwezig maar was druk met van alles. Ook wel goed om je weer even te focussen op andere dingen.

Na twee menstruaties willen we proberen of de cryo kan worden teruggeplaatst. Merk nu wel dat mijn hele cyclus van slag is. Ik had eigenlijk al lang weer ongesteld moet worden. Lichaam nog maar een beetje rust gunnen.

groet, puckie

Geplaatst

Janis spannend meid

Linda dus lekker druk is ook wel fijn

Puck spannend dus jullie willen wel weer voor tp gaan deze maand ja leuk hè menstruatie haha

Ik heb trouwens altijd last van mijn menstruatie en nu dus nog steeds haha

Ja leuke vakantie gehad wel even heeeeel erg wennen haha je moet rekening houden maar zo leuk

Alleen we moeten s'avonds prikkels vermijden vreemde prikkels

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Een workshop zou mij het beste uitkomen in het weekend ofzo..ach het maakt ook eigenlijk niet veel uit ..zit toch werkeloos thuis haha. Vianne wanneer geef je workshops en kun jij een datumvoorstel doen?

Vianne leif dat je wilt boycotten maar ik werk bij een psycho oncologisch therapie centrum dus die kun je niet boycotten..haha.

Linda ik zoek een baan in de sales of als inkoper heb in beide functie's veel ervaring dus zal wel goed komen..hoop ik ..

Nou ik ben nu op het werk..bah..

liefs stiertje

Geplaatst

Ja ik ook liever in het weekend

Stiertje balen meid en hoe lang moet je hier nog werken?

Hier pet Ilana is ziek geworden vanacht de hele nacht gehuild echt zo zielig had nog neus spray in huis ze had zo benauwt dus zo eerst ha bellen

Liefs

Geplaatst

Stil hier!

Minoes, beterschap! Is ze al wat opgeknapt?

Hier verder weinig nieuws te melden, echt gruwelijk drukke weken op mijn werk.

Gelukkig vanaf deze week weer meer adem ruimte.

Goed weekend meiden!

Geplaatst

Heyyyy dames, was ik weer! Ja hier was het ook even druk, alle verjaardagsbeslommeringen enzo zijn nu eindelijk klaar. Deze week gesprek bij het UMCG, ik ben wel benieuwd maar ook een soort van bang dat ze zullen zeggen dat we domme pech hebben en gewoon door moeten gaan op dezelfde weg. En dan ben ik toch bang dat we misschien ergens iets over het hoofd zien, helemaal als ik jouw verhaal zo hoor Linda. 4 Jaar geleden kregen we probleemloos een gezonde zoon, waarom lukt het dan nu helemaal niet, ook niet als de natuur een handje geholpen wordt?? Soms heb ik het gevoel dat het ons gewoon nog een keer vanzelf moet lukken en dat mijn lijf gewoon niet mee wil werken aan alle medische trucjes....

@ Stiertje, ja, dat wordt inderdaad lastig om jouw werk te boycotten...maar ik had het met liefde gedaan hoor!

@Janis: spannend! Sta je toch weer voor een achtbaan aan emoties. Of misschien is het wel in 1 x raak, dat kan ook, dat zou toch echt heel fijn zijn! Ik ben wel benieuwd of eigen cyclus weer een optie is voor jullie of weet je al zeker dat het een "grote behandeling"wordt?

@ Puck: ik zeg cryootje er in, ff wachten, gezond babietje er uit!

@ Minoes, wat een ellende, zelf ziek zijn en een ziek kind hebben is echt een vrij waardeloze combinatie!

Nou, ik ga boer zoekt vrouw kijken!

Geplaatst

Hallo meiden,

Vianne, normaal mag EC immers tot 35 jaar, maar degene die ik aan de telefoon had voor de afspraken, zei dat er misschien wel een kans was dat ik omdat bij ons EC wel goed is aangeslagen het wel weer zou kunnen. Denk dat het ook dan wel weer van meerdere factoren af zou hangen. Ik ga er gewoon vanuit dat het een grote behandeling gaat worden. Het komt nu wel dichterbij, en dan is het toch wel weer spannend, er gaat van alles nu weer door mijn hoofd, van zal het wel lukken, en als het lukt, hoe zal het dan gaan met S. Als we wel de hyper hebben, hoe zal ik reageren op de hormonen, echt van dat zulk vragen weer.

Ik heb het idee dat wij meiden, die al een kindje hebben, er toch anders tegen aan zien dan de meiden die al een kindje hebben en natuurlijk zwanger zijn geworden, die voor een tweede willen gaan. Ik heb het gevoel dat wij er veel meer van bewust zijn van waar het allemaal mis kan gaan, of we nu wel of nog geen kindje hebben (snappen jullie het nog of spreek ik weer es wartaal hihi).

Stiertje nog ff op je tanden bijten meis, het eind komt al in zicht toch van je werk.

Puckie, jij straks ook weer in de race.

Jessica, zo vervelend dat Ilana ziek ik, hoop dat ze nu alweer wat is opgeknapt, en dan jezelf nog, pfff Beterschap!

Ansje, hoe gaat het verder met jou?

Linda, jij wordt toch begin deze maand geopereerd?

Tinkerbell, hoe gaat het met jou?

Mon, als je meeleest, dikke knuffel!

Sissy, lang niks van jou gehoord, hoe gaat het met jou en je meiden?

Hoop dat ik geen meiden ben vergeten.

Hier gaat het verder goed, heb het de afgelopen dagen enorm druk gehad, en nu weer ff lekker de rust. Kan het ook wel merken, ben wel een beetje gaar van al het gevlieg en ren van de afgelopen dagen. Eerst maar een paar dagen bijkomen hihi.

Met S gaat het ook zo lekker, ze groeit als kool haha, en is een zeer tevreden meisje.

Nou meiden dat was hem weer ff.

Liefs Janis

Geplaatst

hey meiden,

Ja lees nog steeds mee hoor..

ansje grappig dat mon monman tijd ha ha....die houd ik erin!!

Stiertje: ja mallorca is echt geweldig, wij zaten helemaal in het noorden Alcudia....wel bekend denk ik???? zou zo wel weer terug willen heerlijk alleen genieten en verder niks, maar ja moet natuurlijk ook niet te lang duren dat wordt ook saai.

Waarom ben jij eigenlijk weer terug naar nederland gekomen en hoe lang had je daar ook alweer gewoond????

Tinkerbell: dus erg druk op werk... wel goed om jezelf denken he!!!!!!!

janis: bedankt voor de knuffels...binnenkort maar ff een bakkie doen! ik hoop dat jullie nog mee kunnen doen in de EC...het is tenslotte eerder goed geslaagd.

Geplaatst

Janis spannend zeg ik hoop de je ec mag doen ;-)

Mon jammer dan hè als vakantie voorbij is

Ja de griep bouwt weer lekker af

Liefs

Geplaatst

Janis spannend zeg ik hoop de je ec mag doen ;-)

Mon jammer dan hè als vakantie voorbij is

Ja de griep bouwt weer lekker af

Liefs

Geplaatst

Jessica, fijn dat jullie weer wat beter zijn! Mooie foto's op facebook.

Hier, vroeg wakker hihi, S en ik zijn wat snotterig, heb vannacht een ui in haar bed gedaan, hoop dat het heeft geholpen. Virige keer iig wel.

Ze is vandaag alweer 8 maand, wat gaat de tijd toch snel.

Liefs Janis

Geplaatst

Hello ladies,

Janis, je meisje al weer 8 maand! Gaat snel! Beterschap met d'r. Ui heb ik voor J ook wel eens gedaan en hielp wel. maar die lúcht de volgende dag, bah bah echt vies. Gebruik nu luuf dat ruikt een stuk frisser!

Zou mooi zijn als je ec mag doen. jullie hebben ten slotte al bewezen dat het in de ec kan lukken!

Jessica mooie foto's op fb!

Linda fijn dat je weer 'terecht' ben haha. Operatie komt wel steeds dichterbij he?

Met mij gaat het wel okee. Ik had even een paar mindere dagen, vandaar dat ik even afwezig was. Mijn hormonen schieten af en toe alle kanten op. Hoort dat ook bij het ontzwangeren?? Soms voel ik me zo'n ongezellige muts en denk ik dat iedereen dat vind. Het thuiszitten vind ik ook zwaarder dan gedacht. Begrijp me goed, ik geniet enorm van mijn kleine ventje maar mis het wel om iets om handen te hebben. Nu heb ik thuis genoeg te doen (lees huishouden) maar daar haal ik gewoon minder voldoening uit als dat ik werk. Het gevoel van afhankelijk zijn (u.w.v.) voelt ook niet fijn, al kan ik er nu even niets aan doen. De plannen zijn er, het duurt gewoon even voor ik daar mee verder kan.

Gelukkig hoorde ik dat de opleiding ondanks dat er weinig aanmeldingen zijn gewoon door gaat. Dus in november ga ik van start.

Vanmiddag ga ik langs bij het u.w.v. om mijn plannen voor te leggen en hoop ik dat ik in ieder geval van de sollicitatieplicht af ben.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames

Jeetje janis alweer 8 maanden waar blijft de tijd

Ansje ja ik vind thuis zitten ook zwaar gaat malen he

Ik heb ook van die ups en downs anders kom je volgende week x langs?

Ilana heeft van 9 tot half 8 geslapen en toen weer tot 10 uur

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij beginnen morgen aan icsi2, dit is in mijn eigen cyclus. Ik start met Gonal-f en Fostimon. ICSI1 is bij ons finaal mislukt, na de punctie kreeg ik ernstige ohss en moest in het ziekenhuis opgenomen worden. We hadden 5 emmys, maar geen tp ivm ohss, de emmy's waren te weinig cellen waardoor we ook geen cryo's hadden.

Maar we gaan voor poging 2

Geplaatst

goedemorgen ladiesss,

Minoes fijn dat het weer wat beter gaat met jou en de kleine meid, wat een prachtige foto's op FB echt schattig hoor!

Janis, vind het zo spannend voor je dat jullie nu weer gaan beginnen..gaan echt voo jullie duimen hoor..dat het maar snel raak mag zijn met een brusje voor S.

Mon welkom terug!! Ja Mallorca is echt geweldig, ik heb zelf in Alcudia gewerkt en de meeste jaren in C'an Picafort gewoond misschien ben je daar ook geweest? is maar zo'n 10 minuten verder. Heb in totaal 6 jaar daar doorgebracht en ging toen terug naar Nederland omdat ik heimwee naar mijn familie had. Mijn relatie was na 3 jaar over en toen ben ik nog 3 jaar gebleven en vond het toen welletjes! Het was geweldig maar ook niet iets wat je je leven lang kunt doen, ik werkte in de horeca en entertainment (cabaret enzv in hotels) en dat is voornamelijk 's avonds en 's nachts en dat breekt je op. Maar om te relaxen en te genieten van een heerlijke strandvakantie is het de ideale plek!!

Vianne heb je het gesprek al gehad? Ik denk dat het krijgen van kinderen met of zondere medische hulp zowiezo afhangt van geluk en een puur wonder te noemen is...waarom zijn er mensen met wie medisch gezien niets aan de hand is en die keer op keer achter het net vissen..jarenlang...en hoe kan het dan dat er vrouwen zijn die medisch gezien niet of moeilijk zwanger kunnen worden en die opeens zonder dat ze het door hadden toch zwanger zijn..snap ik niet.

Ik denk..gewoon moed houden en doorzetten zolang het goed voelt...

Vond de kleine man zijn taart mooi??

Ansje, ik weet zo goed hoe je je voelt!! heb dit namelijk ook, vind het heerlijk om bij mijn meisjes te zijn maar mis het werken wel. 1 dag in de week werken en de rest thuis zitten en huishouden baby's verzorgen en avondeten serveren geeft mij ook minder voldoening..maarrr ik moet wel zeggen dat mijn respect voor huisvrouwen enorm gegroeid is..pfff dat is toch echt wel een fulltime zware job hoor...

Heb belsoten dat ik me per 1 november maar op het studeren ga storten...een in de tussentijd doorzoeken naar een leuke, nieuwe baan. Ga eerst PDB doen en daarna MBA (praktijk diploma boekhouden en moderne bedrijfsadministratie) ,vind het vooral leuk om te doen maar had de diploma's nog niet.

Onze dame S. zit nu even in een moeilijke fase..ze is vreselijk ongeduldig en wil vanalles maar kan nog niet zoveel, ze staat al en wil dat ook steeds maar ik kan haar niet de hele dag gaan optillen. Ook is ze snel verveeld en wil ze steeds nieuwe dingen..zeer vermoeiend maar wel leuk natuurlijk. G. is nog echt een baby..een heerlijke knuffelkont die lekker tegen je aan kan zitten te knuffelen...zij "hoeft" nog niet zoveel.

Nou dames ...de herfst is echt begonnen en het is prutweer..hopen dat het weekend een beetje beter wordt..nog leuek plannen???

liefs stiertje

Geplaatst

Ha Dames,

leuk al die nieuwe plannen!

Stiertje een opleiding, stoer hoor om daar gewoon weer aan te beginnen.

En Ansje, november schiet al mooi op! Kan me voorstellen dat ontzwangeren iets met je lijf en mind doet aan de andere kant moet ik zeggen dat ik me in het najaar met die donkere dagen, regen en wind ook een stuk minder energiek voel. En als je thuis zit ga je daar nog meer over nadenken.

Linda, stond jouw operatie nu al gepland? Spannend hoor om te zien wat er daarna gebeurd.

Janis, ik hoop dat je EC mag doen. Ik moet zeggen dat ik de meerwaarde van de hyper niet echt zie behalve als je handenvol cryo's hebt. En de spanning tussendoor iets minder is omdat het je in ieder geval redelijk zeker weet dat ze sowieso wel eicellen te pakken hebben en de kans redelijk is dat er een paar emmy's ontstaan. Maar als de cryo's niet goed genoeg zijn of je hebt er bijv maar 1 dan kun je bij de EC 6x kans maken op een verse.

Minoes, fijn dat I weer opgeknapt is. Er zijn zoveel mensen snotterig momenteel.

Ik zit de laatste paar weken sinds de uitkomst van de cryo terugplaatsing niet helemaal lekker in mijn vel. Heb weinig energie en ben gewoon heel moe. Denk toch dat het ongemerkt veel met je doet. En het is ook wel een beetje om moedeloos van te worden. Heb nu 5 emmy's teruggehad...kan me niet voorstellen dat het ooit wel gaat lukken...en dat terwijl ik toch altijd zo positief ben ;-)) ik zie dan ook behoorlijk op tegen de volgende behandeling. Ben nu 5 weken aan de pil. Moet zeggen dat ik daar vaak ook niet vrolijker van wordt. Nou ja, over 2 weken herfstvakantie dan gaan we even lekker een paar dagen weg. Dat helpt vast!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden