Ga naar inhoud

5e ICSI Dusseldorf

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zelfde gedachte hier, kom ook een aantal keer per dag kijken of er al nieuws is van je Marion.. en ik hoop idd ook dat je niet wegblijft omdat het negatief is die gedachte was mij ook al gekruist.

• Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Sannie66
Geplaatst

Ik zit hier ook met gefronste wenkbrauwen... hoop echt dat alles goed is Marion!

Gast Shanna42
Geplaatst

Ze is 8 juli voor het laatst online geweest dus ik ben er nu echt bang voor. Ze leest dus ook onze berichtjes niet.

Geplaatst

Lieve, lieve meiden, sorry dat ik zo laat ben...... Maar inderdaad geen goed nieuws.

Er was weinig tot niets te zien. Een heeel klein dingetje wat op een innesteling leek maar verder niets. Hoe is het mogelijk, doe je PLD wat in ons geval 75% goed zou zijn, het nestelt in maar doet verder niets. We weten het niet meer. Het mag blijkbaar niet lukken. Het gekke is dat we geeneens mega verdrietig zijn. We hadden ons er blijkbaar al een beetje op ingesteld. Moet vanmiddag terug naar de gyn, dr zal nog wel een echo gemaakt worden en dan een curretage inplannen. Het komt natuurlijk ook niet vanzelf los en ik wil het wel kwijt. Tja en nu........ik weet het niet. Een 6e ICSI kan ik denk ik niet meer opbrengen. Eiceldonatie? Zou kunnen, het vervelende is natuurlijk ook dat ik niet veel tijd heb, kan niet even een tijdje rust nemen de klok tikt door......

Moedeloos word je ervan.

Meiden ik weet niet of ik de aankomende tijd hier nog veel te vinden ben, eerst dit maar weer verwerken. Dank jullie in ieder geval voor jullie medeleven dat doet in ieder geval veel goed. Succes allemaal!

Liefs

Mar

Geplaatst

Tjeeeeezzzzz Marion, dit is wel klote, zeg. Wat is dan de toegevoegde waarde van PLD... zelfs zo'n goeie groeit niet door....

Logisch dat je er even moedeloos van wordt.

Zoveel moeite, zo veel geestelijke en lichamelijke inspanning. Ik zou ook niet weten waar je de grens moet leggen. Eiceldonatie gaat ver, maar is altijd nog een optie.

Voor nu eerst maar weer die rotdagen doorkomen, he meis.

Dikke knuffel, Nine

Geplaatst

Lieve Marion

wat moet ik zeggen, vind het zo enorm verdrietig nieuws...en ja die vragen, hoe kan het toch, het zag er zo goed uit!!!!

verdomme zeg! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en kracht, om deze enorme teleurstelling te verwerken maar ook natuulijk voor jullie toekomst, wat te doen.

Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar en als je je hart wilt luchten hier dan doen hoor! Ik weet uit ervaring dat het spreken met lotgenoten kan helpen maar goed, iedereen ervaart het anders.

heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat een rot nieuws kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt.

He verdorie weet even niet goed hoe ik je een hart onder de riem kan steken.

Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven, veel succes.

Geplaatst

Lieve Marion,

Vreselijk, ik zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen. Zeker omdat je dat PLD niet voor niets hebt gedaan, dan verwacht je toch minder snel een MK. Ik herken dat gevoel ook zo goed. Moedeloos, je kunt simpelweg niet meer doen dan dit.

Ik wens je heel veel sterkte toe vanmiddag en de komende tijd. Denk aan je.

Liefs Amber

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve, lieve Marion,

Heb elke dag toch even gecheckt op mijn vakantie adres om te kijken of ik al een berichtje van je kon vinden. Had net als meerderen die hebben gereageerd in dit topic al zo´n donkerbruin vermoeden dat het niet goed zat.

Meissie, ik wens je sterkte vandaag, voor jezelf, je mannetje en jullie overdenkingen ´wat nu´...

Dikke knuffel,

San

Geplaatst

Laatste update: kom net van de gyn vandaan, hebben nog een echo gedaan en er was zo goed als niets meer te zien. Het is als het ware "opgelost".

Nu wachten op de menstruatie, ik hoef niet gecurreteerd te worden omdat mn lichaam het al heeft opgenomen zeg maar. Moet 30 juli nog even terug voor een laatste controle en een babbeltje. Ja meiden, het is wat. Ondanks dat het natuurlijk erg verdrietig is heb ik er om de een of andere reden toch vrede mee. Het is een gevoel, het zal toch niet goed geweest zijn, mn lichaam heeft het afgestoten, dat zal niet voor niets zijn. Ik blijf deze week nog lekker thuis en ga overdenken wat nu te doen.

Lieverds al het goeds voor jullie en kom nog wel spieken want blijf natuurlijk wel benieuwd hoe het jullie vergaat.

Nogmaals bedankt voor alle steun en lieve berichten!

Geplaatst

Marion heel veel sterkte gewenst!!! Kan me voorstellen dat jullie niet meer weten hoe je verder moet. Ik hoop dat er toch nog opties blijken te zijn. Misschien toch een gesprekje aanvragen bij dr. S, misschien heeft hij nog ideeën/opties?? Ontzettend veel kracht toegewenst en ik hoop dat jullie voor jezelf een goede beslissing kunnen nemen!

Geplaatst

aaaah shitzooi :crybaby2:snap er ook helemaal niets meer van. Meid, zorg goed voor jezelf en hou je taai hè. Dikke vette megaknuffel :hugs2:

Geplaatst

Hoi Marion, en partner,

Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Iedere keer die hoop dat het nu wel zal gaan lukken! Je hebt al een traject achter de rug en als je deze teleurstelling te boven bent, misschien even overleggen hoe nu verder? Toch nog een volgende poging? Ja, waar trek je de grens? Ik denk dat je hem ergens vanzelf voelt wanneer je die moet nemen. ...

Heel veel sterkte in ieder geval voor nu,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden