Ga naar inhoud

Anderhalve week wachten op uitslag......


mom2b

Aanbevolen Berichten

Hoi,

 

 

 

Vandaag onze 1e (misschien ook laatste) afspraak gehad in DD. Informatiegesprek gehad met Dr. Scholtes, een reëel gesprek, kan niet anders zeggen, wel heel fijn zonder vooroordeel gezien mijn leeftijd.....:whistling_girl:...bah, hij zei het nog hardop ook, hihi.........Enfin, er is bij mij bloed geprikt en daar gaan we eerst de uitslag van afwachten, zit er nog 'leven' dan zijn er twee opties en krijgt onwettig manlief ook een onderzoek, maar zit er niets meer..........dan is het einde verhaal......dus........:pray:.......en.......:gekruiste vingers 4.....

 

Hij gaf ook mee dat stel dat het nog wel kan, een miskraam eerder kan plaatsvinden gezien mijn leeftijd. Daarnaast opperde hij eiceldonatie.....hm..nee, ik denk het niet, is toch anders........ga je dingen zien die je niet herkend ofzo.....is toch anders.......

 

 

 

Enfin, er zit niets anders op dan (on)geduldig wachten tot de uitslag bekend is.........

 

 

 

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mom2b

 

 

 

wat een spannende periode ga je tegemoet.. goed te horen dat het een goed gesprek was en dat hij niet direct met nee komt maar wel de eventuele risico´s aankaart.

 

ECD is inderdaad weer een stap verder, ookal vind je het niets, wel goed dat de mogelijkheden aangedragen worden.

 

 

 

Nou, ik wens je veel succes en hoop dat je tzt verder kunt!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mom2be, fijne man he Dr. S. Soms komt ie erg verstrooid over maar wij hadden ook gelijk een goed gevoel bij hem. Hij is eerlijk en het is fijn dat er een behandeling op "maat" gemaakt wordt ipv vasthouden aan protocollen zoals je veel leest in NL.

 

Volgens mij wordt er geen ECD in Duitsland gedaan, wij hebben morgen een tp van 1 embryo maar mocht deze mislukken (we houden wel de moed erin hoor) zitten wij wel aan ECD te denken. Dr S had dit ook bij ons geopperd. Waar heb je op geprikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben 1 buisje bloed eruit gehaald om te onderzoeken of ik überhaupt nog vruchtbaar ben, hij vond het wel "goed" nieuws dat ik eind 2008 een miskraam heb gehad, dat zegt dat ik in ieder geval kon oppakken.........

 

 

 

Mijn partner sluit overigens eiceldonatie niet direct uit, ik moet er nog flink over nadenken, weet het echt niet.......

 

 

 

Je hebt gelijk dat het mooi is dat ze alle opties aandragen!

 

 

 

Jij succes morgen, wat is trouwens een tp?

 

 

 

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh mom2b wat spannend voor jullie. wij hebben ook die onderzoeken gehad.

 

de 27e april gesprek en de 7e mei waren de bloeduitslagen binnen, jij hebt het over de amh waarde denk ik!?

 

onderzoek man liet wachten tot de 25e mei dus dat was veel langer.

 

succes met wachten en we duimen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mom2be, nee ik zal het niet verder vertellen ;)

 

Zolang Dr S positief is en als het nog kan meid go for it!!!

 

Ik had toen ook AMH laten prikken ja.

 

mochten de uitslag goed zijn zou ik wel nadenken over PLD = poollichaamdiagnostiek, op de site van Dusseldorf staat daar uitleg over.

 

Dit ivm dat wij oudere broedkippen eerder defecten in de eicellen kunnen hebben.

 

Maar lees je daar eerst dan maar over in en bespreek het, je moet bij Dr S wel zelf met opties komen dat is soms wel vervelend.

 

Ik blijf je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, word steeds meer prikkelbaar en geërgerd, ik zie steeds een lange smalle weg voor mij en aan het eind staat een beul met zwart masker, hij gaat vrijdagochtend na het telefoontje de guillotine loslaten of vasthouden.........bah, naar beeld, maar krijg het maar niet weg........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mom2b

 

 

 

Ik kan me voorstellen dat het erg spannend voor je wordt, het is ook zo´n belangrijke uitkomst!!

 

Ik hoop dat je er iets positiever tegenaan kunt gaan kijken en duim voor je op een goede uitkomst!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van jullie!!! Dank jullie wel! Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen noch enige inbreng heb met positieve of negatieve gevoelens, maar boy wat is dit zwaar......er komt een sprankje hoop of het is my worst day ever...........

 

 

 

Intuïtief komt er ook al niets, maar dat komt denk ik, doordat ik bang ben in deze 'wishfull thinking' door te krijgen.

 

 

 

Machteloos gevoel ook wel..............

 

 

 

5 weken is dan wel bizar lang ja!!!!!!!!! Jasses!!! De uitslag was positief?...uiteindelijk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hai mom2be,

 

 

 

Na een tijdje niet online geweest te zijn, lees ik nu je topic. Ik ben erg benieuwd wat de uitslag is van je test en of je met een ivf poging bent begonnen. Wij zijn denk ik de oudsten onder ons, want ik startte op mijn 45e (zie topic 45 jaar en voor het eerst ivf) met mijn eerste ivf. Nu ben ik ook 46 en begin na onze vakantie met de laatste poging. Heel veel sterkte en succes. Liefs

 

Manouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Inmiddels heeft hij gebeld en mijn A??? is 1.73 en dat is niet te gering voor een poging IVF, sperma is uitstekend en ik heb een goede kwaliteit eisprong gehad.

 

Allemaal goed nieuws dus.

 

Hij meldde er wel bij dat het geen garantie geeft, gezien mijn leeftijd, echter, alles doet het nog......

 

 

 

Dat 1.73 snap ik eigenlijk niet, weet jij wat dat inhoudt?

 

 

 

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden