Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch niet dezelfde foto?

Want ik dacht dat ik haar gezien had bij die pasgeboren kiekjes?

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik dacht ook dat ik lauren gezien had bij de pasgeboren foto's heb het vd week pas gezien loop een beetje achter met het lezen van magazines haha.

Zoë heeft een grote meidenkamer ze is er helemaal blij mee ze ligt nu voor het eerst in haar nieuwe bed ze vond het naar bed gaan wel spannend maar het gaat nu goed tenminste tot nu toe want ze ligt er pas 10 minuten in haha

Geplaatst

Ik dacht ook dat ik lauren gezien had bij de pasgeboren foto's heb het vd week pas gezien loop een beetje achter met het lezen van magazines haha.

Zoë heeft een grote meidenkamer ze is er helemaal blij mee ze ligt nu voor het eerst in haar nieuwe bed ze vond het naar bed gaan wel spannend maar het gaat nu goed tenminste tot nu toe want ze ligt er pas 10 minuten in haha

Geplaatst

ja sorry dames. Ik bedoelde dat het dezelfde Lauren is, dus niet dezelfde foto. De foto in dat magazine, daar was ze nog geen week oud.

Kiet, wat leuk dat zoe nu ook een grote meiden kamer heeft. Foto's??

Hopelijk slaapt ze heel de nacht goed.

Ik vind het super makkelijk dat Wessel nu in grote bedden slaapt. Als we ergens gaan logeren kan hij in een gewoon bed en hoeven we alleen nog maar een campingbedje voor Lauren. Scheelt een hoop sjouwen!

Lauren vandaag haar eerste fruit gegeven. Ze vond het lekker. Ze heeft echt zitten smakken zodra er iets in haar mondje zat. Weet nog wel dat het bij Wessel moeilijker ging de eerste keer. Nu dit langzaam opbouwen en dan een fles minder.

Sinds deze week is ze ook aan de rijstebloem. Gaat super goed, ze lijkt er niet echt last van te hebben

Geplaatst

Liggen jullie kinderen dan ook onder een dekbedje?

Hier eigenlijk bijna nooit een dekentje of iets gebruikt, ze ligt altijd in zo'n slaapzaak die ook bij kou warm genoeg is (zo een met een losse binnenzak).

Maar het lijkt me soms niet zo lekker liggen voor haar, als ze draait ligt ie weleens raar. Maar ik vind haar nog best jong / klein voor een 'echt' bed. Hoe wisten jullie dat jullie kinderen eraan toe waren?

Geplaatst

Merel slaapt al heel lang onder een dekbedje. Ik leg hem overdwars zodat ik hem goed kan instoppen aan de zijkant. Als ik het achteraan instopte liet hij nogal eens los, nu amper.

Storm is zo beweeglijk in bed dat ik daar niet aan begin, hij ligt in een slaapzak. Daarover gaat een of twee gezondheidsdeketjes in de winter en nu alleen nog de deken van mijn oma (gehaakt in 1929) die is ook erg luchtig.

Grote stap, zoe in haar eigen bed. Leuk zeg!

Hier een paar fotootjes van vandaag. Het waaide te hard voor de top, toen zijn we wat lager gebleven. Merel was helemaal in haar element. Ze vind het te gek om naar beneden te rennen aAN JE HAND EN DAN HEEL HARD HOEHOEHOEHUUUU te roepen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DG6VGSRG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8OO8FEPT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4J7SSYBO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O4VMTFRR.jpg

Geplaatst

Hoi, hoi,

Terug van vakantie. Moest ff zoeken (een paar dagen) hoe ik de site weer op mobiele versie kon krijgen voor op de iPhone, maar heb het gevonden :D

Nu proberen de pagina's hiervoor te pakken te krijgen, zodat ik bij kan lezen.

Tot gauw ;-)

Geplaatst

Hmmm, vreemd. Kan niet terugbladeren.

Zag wel dat laatste berichtje wat ik kon lezen over dekbedjes ging (van Ursela meen ik). Dési ligt sinds ze haar peuterbed heeft onder een dekbedje. Nou ja eronder, half. Ze ligt in een zomerslaapzakje en wurmt zich meestal onder het dekbedje uit. Ze vraagt om de deken. Meestal doe ik die een stukje over haar heen, want het is veel te warm nu.

Ga nog maar even proberen...

Geplaatst

Jaaa, gelukt.

Wat een lieve koppies Ursela. Fijn dat er al wandelschoenen voor die kleintjes zijn.

Wil ook nog steeds foto's posten, maar kom er niet aan toe de pc aan te zetten. Staan er genoeg op fb, maar dat hebben jullie niet allemaal. Zal mijn best gaan doen er een paar te posten.

Dési maakt een spurt met praten. Ze zegt alles na en zingt sinds de vakantie poesje mauw. Ze oefent in bed en maakt onze zinnen af. Poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor MIJ hahaha zo lief.

Heb me gemeld bij wfg voor cryo en zit te wachten op afspraak voor echo dag 10. Als ze beiden goed ontdooien willen we ze samen laten terugplaatsen.

Geplaatst

Waaah natasja, stel je voor dat ze beiden, dan heb je volgend jaar 3 kleintjes. Pffff vind het nu al spannend. Het zijn jullie laatste cryo's toch? Van de laatste behandeling. Maar eerst het ontdooien, stap 1.

Hoe was de vakantie? Veel aan duiken toegekomen? Was het een goede combi samen met je moeder of wwerd het zwaar na een paar dagen?

Storm slaapt nog, heerlijk. Merel is vanaf 5.30 wakker. Hetzelfde helaas weer. Ik begin toch te vermoeden dat we aan de middagslaapjes moeten gaan rommelen. De afgelopen dagen had ze niet meer dan twee uur overdag geslapen en ze wordt vroeg wakker maar slaapt weer door in haar eigen bedje. Gisteren bijna 3 uur laten slapen (toen heb ik haar wakker gemaakt) en hoepla konijntje is erg vroeg wakker met en grote W.

Vandaag gesprek over plan van aanpak met merel bij opstart storm in barnehagen. Zo geen zin in, in dat gesprek. Maja, wel goed dat ze het oppikken.

Donderdag komen goede vrienden op bezoek een weekje, ik heb ze al drie jaar niet gezien. Erg zin in. Ze hebben een jongetje van vijf en een meisje van 1 jaar. We waren in dezelfde maand uitgerekend maar haar dochter kwam vanwege ernstige zwangerschapsvergiftiging prematuur. Gelukkig is alles goed gegaan.

Gisteren eindelijk het nieuwe zwembadje in de tuin uitgeprobeerd maar het ziet er naar uit dat ik het vandaag kan opbergen.

Dorine, is lauren helemaal beter?

Geplaatst

Natasja, goeie vakantie gehad? Ik ben ook wel erg benieuwd hoe de combi met je moeder is gegaan.

Jullie hebben vast genoten met z'n vieren.

Ursela, wat vervelend dat Merel weer zo vroeg is. Tsja, ik zou dan ook proberen het middagslaapje in te korten. Leuk dat die vrienden een weekje op visite komen. Maak er een leuke tijd van.

Oh Natasja, wat spannend weer, jullie cryo's. Ik hoop zo van harte dat het gaat lukken.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar Wessel slaapt ook onder een dekbedje. Althans, half eronder. Hij heeft alleen een romper zonder mouwen aan en dan onder zijn dekbedje. Hij blijft hier meestal goed onder liggen behalve als hij het te warm vind, dan gaat hij erop liggen.

Lauren slaapt in een slaapzak, verder niets.

Onze kleine dame heeft het draaien helemaal ontdekt. Telkens als ik haar wegleg op haar rug gaat ze vrijwel meteen op haar buik liggen. Ze vind het ook leuk om op haar buik te spelen maar naar verloop van tijd wordt ze gefrusteerd omdat ze niet terug kan draaien.

Gelukkig is ze weer bijna helemaal de oude. Het hoesten is een stuk minder en ze slaapt de nachten ook weer door.

De vloer ligt er weer in, in ons huis en we hebben gisteren alles schoongemaakt. Vanavond gaat manlief met een broertje alle spullen weer binnen zetten en de bedoeling is om dan ook vanavond weer naar huis te gaan. lekker hoor na een weekje 'logeren'.

Ursela, veel succes vandaag met je gesprek, ook al heb je er niet zo heel veel zin in :-)

Geplaatst

Laatste cryo's. De vorige keer dat we cryo's hadden zijn ze niet goed ontdooid. Aangezien deze van betere kwaliteit zijn, zijn ze beiden apart ingevroren en hopen we dat deze beter ontdooien. Heb op dag 12 (vlg dinsdag) een echo. Zeker spannend weer.

Was vanochtend met de kleine naar het zwemclubje en heb nog even een babytje vast gehouden. Dési op de andere arm die riep maar: mama baby, tenen etc. Ze was er iig erg lief mee ;-)

Vakantie ging goed en was heerlijk. Mijn mama was wel stil, maar het is ook niet niks wat dat mensje heeft meegemaakt afgelopen jaar. Ze heeft wel genoten en is zelfs twee kilo aangekomen. Ze heeft drie x een paar uurtjes op Dési gepast als die 's middags lag te slapen - helemaal uitgeteld van het zwemmen, spelen en glijden - en dan maakten wij een duik op het huisrif. Vliegen heen en terug geen probleem voor de kleine. Das ook wel fijn.

Hebben wij ook eventjes gehad dat ze zo vroeg was. Toch ook het middagslaapje maar ingekort tot max 1,5-2 uur. Nu gaat het weer prima. Gisterochtend 8.15 en vanochtend 7.45 wakker. Ze ligt er 19.30 in.

Succes met je gesprek Ursela. Zal vast goedkomen.

Fijn dat alle kindjes weer beter zijn. Van het weer hier zou je zelf toch ook ziek worden. Heb nu een driekwartbroek aan en blote voeten, maar trek zo toch maar iets anders aan.

Dorine, wat leuk dat draaien van Lauren. Dat heeft Dési nooit gedaan haha.

Heb je een nieuwe vloer gekregen? Wat voor eentje? Heerlijk die bende in huis hè. Wij krijgen over drie weken een nieuwe keuken. Moet de oude eruit, nieuwe wanden gezet, elektra omgeleid etc. Eten we maar bij mijn moeder want koken kan ik dan twee weken niet. Heb er reuze zin in, maar dan wel als het klaar is :D.

Geplaatst

Ursula, de enige tip die ik heb, is al gegeven: inkorten middagslaapje (of overslaan?). Wel lastig, zo vroeg wakker. Ik zat vanochtend om 5 uur ook beneden omdat Joris wakker was. Vond ik niet heel fijn... maar ja, wat doe je eraan? Ik voel me nu nog niet al te belabberd, dus dan is het ok.

Natasja, spannend! Hoop voor je dat alles goed ontdooid en dat je een tp hebt volgende week. En toch dus 2 in 1 keer?

Dorine, wat is Lauren al groot geworden!

Ik ben vanochtend (minus het bezoek) aan het poetsen geweest. Heb de hele benedenverdieping nu al gedaan (inclusief dweilen) en boven is het ook een eind klaar. Kinderen (en man) liggen nu op bed, dus kan boven niets. Manlief kwam net thuis met migraine aanval dus die ligt boven op bed.

Geplaatst

ESK, goed bezig geweest nog gisteren.

Natasja, we hebben nu een antraciete tegelvloer laten leggen. Ben er echt super blij mee, zo'n ander gezicht.

Wel ben je de eerste dagen alleen maar aan het schoonmaken. pff.. dat is best nog wel wat werk.

Vandaag de schoonmaakster wat extra taken gegeven, was er echt klaar mee.. hahah

Nu moeten we wel nog plinten bevestigen (en eerst kopen) en dan is de vloer af. Daarna nieuw dressoir kopen en de muren opnieuw aankleden. Ik ben helemaal los. Dit begon in januari met de verbouwing, nu de vloer en daarna de inrichting. Heerlijk om dit zo af en toe te doen.

Jullie een nieuwe keuken, ook spannend.

Ja ja, hier ook een Wessel die problemen had met slapen.Echter, hij kwam 's-ochtends niet zo vroeg maar wilde er 's-avonds niet in. Zondag en maandag waren echt dramatisch. Hij heeft zondag werkelijk 3 uur lang achter de deur van zijn slaapkamer gelegen en maar roepen en roepen. Hij was uitgeslapen (dat zei hij zelf) en wilde echt niet naar bed.

Maandagavond hetzelfde drama maar wel iets korter, 1,5 uur..

Dinsdagavond ook weer zoiets dus was er een beetje klaar mee. Gistermiddag heb ik hem maar heel kort in de middag laten slapen. Na 45 minuten heb ik hem weer uit bed gehaald, kijken of dit ging werken.

De dag ging verder prima, hij was niet chagrijnig oid door de weinige slaap overdag. Gisteravond om 20.00 uur in bed gelegd en jawel, na 10 minuten sliep hij. Hoera hoera. Vanochtend ging ik om 6 uur de deur uit en toen sliep hij nog!

Gisteravond weer echt zo'n genietmoment. Wessel vind het super leuk om overal mee te helpen als ik met Lauren bezig ben. Gisteravond hebben Wessel en ik haar samen in bad gedaan. ik zet dan een trapje naar de standaard van het badje zodat hij erbij kan. Hij stond al klaar met een washandje voordat Lauren in bad was.

Toen ik haar in bad deed, ging hij heel voorzichtig haar benen wassen terwijl hij steeds zei: 'Lauren benen wassen, zachtjes, voorzichtig'. Ik vond dit zoooo lief, werd er een beetje emo van.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4303[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4304[/ATTACH]

Hoi, hoi,

Eindelijk dan een paar foto's van ons meisje genomen tijdens onze laatste vakantie. Een heus boefje, maar ooooh zo lief :-)

Geplaatst

Ik vind haar ook zo groot! Niet als in dik ofzo, gewoon duidelijk wat ouder.

En het boevige straalt er vanaf. Superlief!

Geplaatst

Leuke foto's !

Stoer hoor dat ze van de glijbaan durft zonder handen.

Meiden,. ik heb veel bezoek, druk en gezellig. Maar denk aan jullie!

Geplaatst

Natasja, wat is ze idd een grote meid. Ik zou haar ook ouder schatten dan mijn kleine man.

Hoe groot is Desi?

Ursela, het is je vergeven :-)

Verder alles goed met de rest?

@Natasja, spannende week weer voor jou, morgen je echo toch?

Geplaatst

Dank meiden.

Heb geen idee hoe groot ze is Dorine. Schat in cm of 90? Draagt broek maat 86. Bovenkleding Schommelt per merk ban 86/92, 92 en 98. Past soms ook 104?

Hoe is dat bij jullie?

Vanmiddag check up van mijn mam bij de chirurg. Gelijk maar horen of bobbeltje in haar arm geen uitzaaiing is. Morgenochtend echo. Spanning alom. Het komt allemaal goed :D

Gezellig Ursela, heerlijk wat reuring!

Hoest met jullie?

Geplaatst

Wessel draagt broekmt 86 en soms 92. Bovenkleding 92 en een jasje mt 98 maar daar wil ik graag wat extra ruimte in zodat die heel de zomer meegaat :-)

104 heeft hij nog niet nodig, daar verzuipt hij in.. hahah

Ow, zeker alom spannend bij jullie. Zowel voor jullie zelf als ook voor jullie ma. Succes dan eerst vanmiddag. Hopelijk zijn het geen uitzaaiingen.

Hoe voelt ze zich verder? Heeft de vakantie haar ook goed gedaan?

Bij ons is verder alles oké. Afgelopen weekend druk bezig geweest met plinten op maat zagen (geen makkelijk karwei met een peuter in de buurt..hahah)

Dat is nu bijna klaar en dan nog allemaal wit verven. Dan nog op de muur bevestigen en dan is de vloer echt klaar.

Waahaha.. ik ben wel 10x vaker aan het stofzuigen en dweilen nu, niet normaal. Op die oude vloer zag je veel minder dan op deze dus misschien maar goed ook nu. Kost wel wat meer schoonmaakwerk maar is dus ook echt schoner..

Met mijn pa gaat het ook goed. Het is helemaal dik aan met zijn vriendin. Ze wonen als het ware ook samen. Door de week zijn ze in haar huis en in het weekend in zijn huis. Ach ja, ik vind het allemaal prima en laat het maar gebeuren / over me heenkomen;-)

Geplaatst

Ze heeft een t-shirt van 104, die is wel wat lang maar staat zo leuk op een witte capri en een klein vallende bikini. Het bijpassende jurkje is dan weer veel te groot haha.

Mijn moeder voelt zich verder prima, maar bij vlagen erg stil. Van de vakantie heeft ze genoten, ze wil vlg jaar met zijn allen (mijn zusje en aanhang ook) een weekje weg naar Egypte of Turkije.

Kan op mijn werk een nieuwe functie krijgen. Bewindvoerder in schuldsaneringen. Niemand weet hier nog van op kantoor en ik moet het stilhouden tot oktober pfff. Moet ik een cursus volgen en drie dagen gaan werjen. Als ik dat wil gaan doen, dan wil ik mijn dagen wisselen en op ma, di en vrijdag gaan werken. Dan kan Dési op ma- en vrijdagochtend naar de psz en past mijn moeder de middagen op en dinsdag nog 1 dag naar de gastouder.

Mijn moeder is nu zo goed dat dat iig weer kan :D

Ook op werkvlak spannend dus. Moet nu alleen nog de knoop doorhakken of ik het echt wel wil

Geplaatst

Ik heb voor Milou alleen maat 98 gekocht de laatste tijd. Valt wel groot, maar ze kan er nog even mee doen. Het is niet te groot. Ze heeft maat 92 overgeslagen.

Meestal gaan broeken en shirts wel gelijk op bij haar, ik let er ook niet zo sterk op of iets wat te kort is ofzo.

Succes met de uitslag van je moeder Natasja. En met je werkbeslissing. Je idee over de dagen klinkt wel goed.

Ursela, klinkt gezellig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden