Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb je keuken gezien, Natasja, dat is echt een plaatje. Je woont volgens mij ook in een wat ouder huis, klopt dat? Ik zag zo'n gezellige houten balk voorbij komen.

Hier gaat het z'n gangetje. Vandaag een leuke dag gehad. Vanochtend een heel stuk gewandeld, vanmiddag zijn we naar de Loonse en Drunense Duinen geweest (daar wonen we vlakbij) en hebben we gewandeld. Dit keer niet met de kinderwagen, maar met Joris in de draagzak (gaat nog net) en met Thomas gewoon aan de hand. Erg leuk! Vanavond nog een heel stuk gaan wandelen met z'n vieren en nu wel met de wandelwagen. Een sportief dagje dus, maar wel leuk.

Nu zit ik op de bank met laptop, e-reader en de tv. Ik kan niet kiezen wat ik liever ga doen... ik denk dat ik dadelijk even een nieuw boek ga overzetten of misschien dat ik nog een tussendoortje a la Agatha Christie ga lezen. Kan niet kiezen... vroeg naar bed is ook nog een optie...

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Natasja, fijn dat je keuken bijna klaar is. Wat zul je er van gaan genieten.

Hier ook alles goed. Lauren is gelukkig weer opgeknapt en is weer helemaal de oude.

Vandaag een date gehad met de 'jan-febr-mrt-moeders 2012', was ontzettend gezellig. Er waren 7 mama's met hun baby's. Nog 1 met een kindje van 4 en ik met Wessel.

's-middags nog ff naar de speeltuin geweest en een 'rondje fietsen'. Wessel heeft een loopfiets en daar wil hij steeds een groot rondje mee gaan fietsen. Hij kan het echt al goed. Hij gaat volle vaart ergens naar beneden en dan doet hij z'n benen in de lucht. Hij kan dus heel goed zijn evenwicht houden (trots!).

Geplaatst

Je keuken wordt mooi Natasja. Lijkt echt op onze net nieuwe keuken, behalve dat wij geen hoogglans hebben.

Wat naar dat je een prop verloren bent, dat wil je echt niet. Bah.

Hier alles goed. Nog vakantie. Rustig dagje vandaag, beetje thuis hangen. Stickers plakken, boekjes lezen. We waren allemaal moe.

Ik heb haar speelgoedkast uitgezocht, dingen waar ze te oud voor is eruit, kan er zondag weer wat bij :)

Ik maak nu aparte plek voor haar boekjes (mega stapel) en de knutseldingen (die mag ze niet zelf pakken). Leuk leuk.

Milou slaapt voor het eerst onder haar dekbedje vandaag, ze gaat nu bij het slapen meteen op haar buik liggen met kontje omhoog ... haha. Dat kon met de slaapzak niet. Ziet er heerlijk uit, dat dekbedje. (niet dat ze dan meteen gaat slapen hoor, eerst nog roepen en keten ... pffff).

Dorine, echt knap van Wessel zeg! Maar hij loopt overal echt zo mee voor he? Merk je dat ook al aan Lauren?

Geplaatst

Thanks ESK, ben er ook erg blij mee. Ons huis is ruim 200 jaar oud. Een klein stolpboerderijtje. Het dak rust op het vierkant, vandaar de houten palen her en der in huis :D.

Wandelen??? Vandaag heeft het hier de hele dag geregend!! Bofkont haha.

Ik heb je keuken gezien, Natasja, dat is echt een plaatje. Je woont volgens mij ook in een wat ouder huis, klopt dat? Ik zag zo'n gezellige houten balk voorbij komen.

Hier gaat het z'n gangetje. Vandaag een leuke dag gehad. Vanochtend een heel stuk gewandeld, vanmiddag zijn we naar de Loonse en Drunense Duinen geweest (daar wonen we vlakbij) en hebben we gewandeld. Dit keer niet met de kinderwagen, maar met Joris in de draagzak (gaat nog net) en met Thomas gewoon aan de hand. Erg leuk! Vanavond nog een heel stuk gaan wandelen met z'n vieren en nu wel met de wandelwagen. Een sportief dagje dus, maar wel leuk.

Nu zit ik op de bank met laptop, e-reader en de tv. Ik kan niet kiezen wat ik liever ga doen... ik denk dat ik dadelijk even een nieuw boek ga overzetten of misschien dat ik nog een tussendoortje a la Agatha Christie ga lezen. Kan niet kiezen... vroeg naar bed is ook nog een optie...

Geplaatst

Ook al wandelen :-) Dorine.

Lekker dat Lauren weer beter is.

Wat leuk van die loopfiets. Dési probeert het, maar zit nog te dicht op het stuur en dat werkt met dat fietsje niet.

Natasja, fijn dat je keuken bijna klaar is. Wat zul je er van gaan genieten.

Hier ook alles goed. Lauren is gelukkig weer opgeknapt en is weer helemaal de oude.

Vandaag een date gehad met de 'jan-febr-mrt-moeders 2012', was ontzettend gezellig. Er waren 7 mama's met hun baby's. Nog 1 met een kindje van 4 en ik met Wessel.

's-middags nog ff naar de speeltuin geweest en een 'rondje fietsen'. Wessel heeft een loopfiets en daar wil hij steeds een groot rondje mee gaan fietsen. Hij kan het echt al goed. Hij gaat volle vaart ergens naar beneden en dan doet hij z'n benen in de lucht. Hij kan dus heel goed zijn evenwicht houden (trots!).

Geplaatst

natasja, nu ben ik ook benieuwd naar je keuken. Staat die op fb?

Ik heb sinds kort ook fb dus moet jullie maar ff toevoegen. Kunnen jullie mij een pb sturen hoe ik jullie kan vinden?

Geplaatst

Dank dank.

Ze is morgen jarig, maar we doen alsof het vandaag is. Het feestje is afgelopen, was superleuk. Vooral het zingen en het hiep hiep hoera (met alle visite) vond ze geweldig.

De taart was ook een succes, net als haar bumba outfit :)

img0355uu.th.jpg img0354sm.th.jpg img0361ig.th.jpg

Geplaatst

Annelies, wat een super leuke foto's.

Alsnog gefeliciteerd!

Je zei dat Wessel met alles zo voorloopt en dat is zeker zo. Hij praat al heel lang in hele zinnen maar gebruikt nu ook de woorden 'ik', jij, jouw etc op de juiste manier. Daarnaast vervoegd hij ook al woorden, niet normaal hoor.

Lauren weet ik niet of zij ook zo snel zal zijn. Ze is wel snel met omdraaien. Sinds een week draaid ze ook weer terug en als ze op haar buik ligt draaid ze volledig om haar as. Dat is dus ook snel...hahaha

Morgen is ze 'pas' 5 maanden.

Geplaatst

Hi, hier ook sinds van de week mij, jou, jij :-) toevallig hihi. Ook erg grappig is te horen: Dedi tandepoete. We kunnen nu eindelijk communiceren met elkaar in zinnen :-)

Sta altijd versteld van dat draaien van baby's aangezien Dési dat pas heeeeeel laat deed.

Vrijdag maar weer eens horen bij het cb hoe ze het verder doet :-)

Ach, mijn zusje noemt ze tante toeta (Anouska) denk dat dat wel een blijvertje is.

Geplaatst

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? Ik moest deze dagen thuiswerken aangezien de oppas met vakantie is. Nou, ik had het slechter kunnen treffen.

Ik zit achter mijn laptop aan de buitentafel en de kids zijn heerlijk aan het spelen. Genieten!

[ATTACH=CONFIG]4393[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4394[/ATTACH]

Geplaatst

Ik ben niet zo'n buitenmens, maar dat ziet er wel lekker uit Dorine!

Vandaag lekker op kantoor met de airco :)

Geplaatst

Nog gefeliciteerd, Annelies, en wat een leuke foto's van wat ik lees een leuke dag is geweest.

Dorine, hier ook genieten in de tuin hoor. Hoewel ik het badje niet iedere dag op heb. Dat is namelijk nogal lastig met 2 wildebrassen, ik kom handen te kort dan. Dus dat doe ik alleen als er extra handen in de buurt zijn ;-). Maar wel lekker hoor, dat zonnetje, hoewel de temperatuur van mij wel ietsjes (zeg 22°C) lager zou mogen zijn. Leuke foto's! Wat is Lauren alweer gegroeid.

Gister hebben we met z'n twee gewandeld in Limburg. Vandaag ruim een uur gefietst met de kinderen na het eten, heerlijk!

Geplaatst

Gisteren thuis in de tuin geweest, spelen met zand en spetteren in en rond het badje en bbq met mijn mam en zusje. Vandaag naar de markt in schagen geweest, Dési 10 min in de auto geslapen, gevaren en bbq. Mevrouwtje lag uitgeput om 18.30 op bed en sliep gelijk :-)

Johan is deze week vrij :-)

Geplaatst

oh Natasja, wat heerlijk dat Johan deze week ook vrij is. Hij heeft wel de goeie week te pakken.

Kan me voorstellen dat Desi helemaal op was naar zo'n leuke dag!

Ik vind het echt heerlijk om buiten te zijn en de kinderen te laten spelen. ESK, kan me voorstellen dat het druk is met 2 van die kleintjes die in het badje willen.

Ik heb natuurlijk alleen Wessel, Lauren ligt er lekker naast. Nu nog wel handig.

Met dit mooie weer begin ik ook wel zin in vakantie te krijgen. Nog 3,5 week en dan mogen wij ook eindelijk...hahah

ESK, klinkt ook goed al jullie activiteiten. Manlief ook vrij???

Mijn vent kon natuurlijk weer geen vrij krijgen deze week ivm vakantie van collega's. Jammer!

Geplaatst

Wij hebben gister vakantie(s) geboekt. Eind augustus 1 week naar Landal Coldenhove en eind september 1 week naar Landal Hoog Vaals. Beide voorzien van zwembad en indoorspeelparadijs (moeders ziet de bui (letterlijk) wel hangen en vond dat er indooractiviteiten moesten zijn). Eventjes er tussenuit. De vorige keer (in april) vonden wij het midweekje te kort, dus nu een hele week. Ben erg benieuwd en kijk ernaar uit.

Manlief is niet vrij, maar kan thuiswerken indien nodig. En dat betekent zelf je tijd kunnen indelen en dat is fijn. Met de vakantie is hij uiteraard wel vrij.

Geplaatst

Heerlijk hè dat weer. We hopen dat het vandaag nog even droog blijft, want we willen naar http://www.blanckendaellpark.nl/site/home.html half uurtje rijden hiervandaan. Dési heeft op de markt in Schagen een uil gezien (oehoe) en is helemaal onder de indruk. Dus moeten we maar even kijken of ze die hier hebben.

Ze loopt in haar blote kont rond in de kamer en heeft al 2 plasjes gedaan OP DE TEGELS haha. Zal wel ff duren dat potjes trainen.

Lekker nog 2 weken in het verschiet Esk, heerlijk.

En Dorine heeft het ook nog tegoed. Lekker hoor. Mag zelf niet klagen met mijn maar 2 dagen werken :D

Geplaatst

Ik ben deze week serieus begonnen met de zindelijkheidstraining van Wessel en dat gaat heel goed. Hij is trots dat hij onderbroekjes aan mag ipv rompers en doet het vaak op het potje. Tot nu toe steeds maar 1 of 2 ongelukjes per dag dus ik ben super trots.

ik heb ook een plaatskaart voor hem gemaakt dus bij elke keer plassen of poepen verdiend hij een sticker. 5 stickers is een snoepje verdiend en 25 stickers een klein cadeautje. Het moet wel een 'grote' plas zijn, als hij net geweest is en er dan nog iets uitperst, die telt dan niet. Dit heeft hij nu ook in de gaten want hij daat dan naast zijn potje staan en zegt :' helaas, telt niet'...haha

Geplaatst

Gaat goed die Wessel Dorine.

Dési wil niet op het potje zitten, maar vanavond ging ze er helemaal zelf op zitten. Wel haar broek aan, maar ze zat. Heb de pot in de kamer staan, dus morgenochtend maar weer proberen in haar blote billen. Ze doet wel pssss als ze erop zit :D

Geplaatst

Zover zijn we hier ook, Natasja, maar verder komen we niet. Ik ben er maar weer mee gestopt. Blijkbaar nog niet het goede moment hier... ik wil niet dat hij het potje vervelend gaat vinden, dus het staat er gewoon.

Geplaatst

hier heeft het potje ook een hele tijd in de kamer gestaan en opeens begon hij er zelf steeds meer interesse in te tonen.

Vorige week het potje buiten gezet en nu midden in de woonkamer.

Ik dwing ook niets, hij doet het echt zelf.

Net stond hij ook zomaar ineens op, doet zelf z'n onderbroek uit en poept op het potje. Zo knap, helemaal uit zichzelf.

Ik kijk het dus nog een tijdje aan zo..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden