Ga naar inhoud

trekkingen en krampen na terugplaatsing

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey lieve dames

Ik heb een vraag ik heb 20/6 mijn terugplaatsing gehad , maar heb de volgende dag erna heel erg last gehad van trekkingen en krampen.

Ik wou graag weten of er dames zijn die dat ook hebben gehad hebben

Liefs Sara

Geplaatst

Hoi sara

ik heb het ook gehad het schijnt er allemaal bij te horen,het is alleen wel een vervelend gevoel er gebeurt nu van alles met je lichaam

Maar is niet iets om je zorgen over te maken

ik had ook continu ook krampen nu af en toe ook nog en kijk ik ben zwanger na de tp dus wie weet

lfs Elvira

Geplaatst

Dat zijn nog alle nawerkingen van de hormonen en de punctie. Dit had ik ook telkens.

Lekker buiten in het zonnetje gaan zitten, als dat kan tenminste.

Veel succes.

Geplaatst

Hi Sara, wij lopen ook helemaal gelijk op! Ik herken je pijntjes wel hoor, moet zeggen dat ik er nu geen last meer van heb, maar ja.. elke pijntje krampje of gek gevoel maakt je natuurlijk bloednerveus.. Gewoon lekker relaxen, succes!

Geplaatst

hey dames

ja ik denk gelijk van ja volgens mij is het niet gelukt, en heb nu ook ontzettend last mijn benen dat krijg ik alleen als ik ongi wordt. vind het allemaal vreemd.

elvirazonnetje ik zie het , van harte gefeliciteerd

:wav:

liefs sara

• Verdrietig 1
Geplaatst

Het is echt nog veels te vroeg om hier over te stressen. Daarbij is het helemaal niet goed. Er zou nu pas een eventuele innesteling plaatsvinden. De tp is pas 3 dagen geleden. Er gebeuren nu eenmaal vreemde dingen met je lichaam, dat komt vooral door de hormonen.

Probeer echt te ontspannen, je maakt jezelf gek.

Veel succes.

Geplaatst

Hoi Sara

ik ben het met Sylvie eens, je bent echt veel te vroeg hoor om te menstrueren...de innesteling is tussen dag 5 en 10 na de bevruchting en inderdaad de hormonen kunnen de meest vreemde kwaaltjes teweeg brengen....

probeer je niet te druk te maken, wat er ook gebeurd, je kan aleen maar afwachten, het is een dooddoener maar helaas wel de realiteit....

hou je taai!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

hey sylvie

ik weet dat het te vroeg is , maar dat ene stemmetje zegt van het is niet gelukt het gaat zo komen , en die dagen zijn al slopend.

dit is de eerste keer vandaar.

maar hoe is het met jou.

liefs sara

Geplaatst

Hoi Sara,

met mij is alles prima, behalve dat ik nu niet kan slapen en over 3 uur de wekker gaat omdat we naar Frankrijk vertrekken, balen.

Je moet een beetje vertrouwen hebben in alles, ik weet dat het moeilijk is, maar echt je hebt als je een tp krijgt net zoveel kans om zwanger te worden als een ander.

Alle puzzelstukjes moeten nu samen komen, en ja het kan natuurlijk altijd niet meteen lukken maar blijf vertrouwen hebben. Geloof me een positieve houding is het halve werk.

Probeer afleiding te zoeken, werk of vrienden, wat ik altijd doe is op de bank met veel dvd's. Ik heb seizoen 4 al klaar liggen van Dynasty, fouter kan bijna niet maar het geeft me afleiding.

Wat Babeth zegt het is de realiteit, laat je steunen door andere meiden op dit forum, daar is het voor.

Geplaatst

hoi sara

hoi je taai he!!!! toitoi positief blijven hoor

heel veel sterkte en succes ga wat leuks doen of ga shoppen dat doet een vrouw goed

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Sara

Ik heb 15 juni mijn TP gehad en had de volgende dag ook verschrikkelijke krampen en steken in mijn buik. Ik wist ook niet wat me gebeurde, omdat ik het bij de vorige behandeling niet zo meegemaakt heb.

Gelukkig was het de dag daarna over. Nu heb ik ook soms nog wel een steekje of krampje, maar niet zo als de 1e dag na de TP.

Mocht je lang last houden ervan, dan zou ik gewoon even het ziekenhuis bellen om na te vragen.

Probeer positief te blijven ook al is dat soms ontzettend moelijk.

Ik zal voor je duimen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hey lieve dames

ik wou graag wat vragen , ik zit nu op dag 6 na terugplaatsing, maar vandaag bij inzetten van het balletje ustrogan zag ik een beetje bruin a groenig afscheiding. is dit normaal , want denk dat het mislukt is.:sad:

liefs sara

Geplaatst

Hai Sarah. bruinsig betekent oud bloed....kan net zo goed van een innesteling zijn of een stolseltje van de punctie.

erg he die ellendige wachtdagen, je bent bijna op de helft, houd moed!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

hey meiske74

ik begin de moed al op te geven.

ik zag het bruinig afscheiding en tranen sprongen al naar boven , ben toch bang dat het nog gaat komen.

ik heb wel op dag 5 mijn terugplaatsing gekregen, kan het zo zijn dat ik dan eerder ongi kan worden?

liefs sara

Geplaatst

ahhh lieverd,

ik weet niet of het daarmee te maken heeft, ik heb ook een tp gehad op dag 5 (en ook van 2 cryootjes) en in beide gevallen werd ik op dag 15 na de punctie ongi..

Ik hoop voor je dat je het mis hebt meis, veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hey dames

ik denk dat ik vandaag mijn ongi ga krijgen , heb net wat viesachtig bruin rood afschijding verloren bij het insteken van die bolletje.

wat voel ik me rot man, en zo vroeg ook nog.

moet ik nou nog die bolletjes steken?

liefs sara

Geplaatst

Wat een onzekerheid hè Sara, maar je moet pas stoppen met de bolletjes zodra het echt zeker is dat je ongi bent.

Nog even afwachten dus, voor hetzelfde geldt is het toch nog een innestelingsbloeding.

Heel veel sterkte!

Geplaatst

hey mart

ik ga er vanuit dat het niet gelukt is, dan komt de klap toch niet harder aan. maar hoelang kun je eigenlijk een innestellingsbloeding krijgen? en welke kleur is dat? haha sorry dat ik zoveel vraag.

liefs sara

Geplaatst

De innestelingsbloeding verschilt van persoon tot persoon.

De een heeft geen bloeding, de ander een beetje bruinige afscheiding, maar sommige meiden bloeden veel meer...

Er is dus bij jou nu nog geen zeggen van.

Door het inbrengen van de bolletjes kun je ook een adertje geraakt hebben, waardoor je nu wat afscheiding hebt. Maar goed het is inderdaad wel verstandig er rekening mee te houden dat het niet gelukt is. Dan kan het altijd nog meevallen.

X, Martha.

Geplaatst

aaahh Sara

wat naar om te lezen dat jij denkt dat het voorbij is maar ik ben het met Martha eens, nog niet stoppen hoor!!! Indien het nu toch de klotige ongi is dan komt ie er alsnog wel doorheen, stoppen met de bollen kan altijd nog.

sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Saar, het is voor mij dag vier van de tp vandaag, en ik heb net zoals jij, mijn eerste icsi achter de rug. Ook krampen.

Zelfs tijdens de tp, moesten ze even wachten, omdat mijn baarmoeder zo aan het krampen was...

Ik ben net zoals jij heel onzeker, en heb de websites al afgesurfd, ook zo een vermoeden dat het niet gelukt is bij ons. Gewoon omdat ik een aantal keren per dag zo een ongi gevoel heb (veel te vroeg, want ik mag pas testen op 10juli)

Heel onzeker, en vervelend is dat. Hadden we maar een minicamera in de buik, dan konden we de hele toestand volgen.

Groetjes

Tjar

Geplaatst

hey lieve dames

even een update, nou ik vertelde dus zaterdag dat ik bruinige afscheiding verloor , nou gister een beetje bloed verloren , en daarna weer bruine afscheiding met van die draadjes tussen. ik weet echt niet wat het is?

als mijn menstruatie het is dan was het toch al doorgekomen of heb ik het mis?

ben nog trouwens wel bezig met die vieze ustrogan bolletjes bezig.

liefs sara

Geplaatst

Ik heb dat ook gehad bij mijn 1e poging. Pas toen ik stopte zette de menstruatie goed door..

Je lichaam kan je zo voor de gek houden..

Geplaatst

Hoi,

Ik had 18/06/2010 me terug plaatsing kreeg afgelopen zondag bruin bloed en gisteren me menstruatie, ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen als ik die die witte bolletjes nog moet gebruiken, en tot de bloed test ik a.s vrijdag moet je het gewoon doorgebruiken.

Want je zeggen je weet maar nooit,.

Veel sucses en bij elke vrouw ligt het weer anders.

x Moeki

Geplaatst

hey lieve dames

ik heb vanochtend een bloedtest gehad, nou wachten wachten ik dacht al die hele dag van het is toch niet gelukt want heb bruine afscheiding en dat beetje bloed, nou de gyno zou mij terugbellen met het de uitslag .

nou dames het was positief ik bel ZWANGER:hello2: , ik kan het niet geloven , na jaren van proberen, en nu hoor ik dat ik zwanger ben. moet volegende week terug om nog een bloedtest te doen.

hij zij ook dag mijn hcg op 170 stond , maar wat betekent dat precies?

En vanaf wannneer moet ik het uitrekenen?

nou dames ik ben zo blij.

liefs sara

l

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden