Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Anne succes met je eerste ivf! Voor mij is het ook!

Aafke wat spannend voor je!Leuk dat er so snel gaat!

Marlijnne ik zie dat je tp hebt gehad :icon_sunny: paar dagen geleden! Ik duim voor je!

Pris en Bianka wat zouden jullie moe zijn vandag als alles acher de rug is.ik hoop dat de punctie goed is gegaan en het mee gevallen is. Hoor ik later wan jullie.

Ik hoop dat ik niet iemand vergeten ben, ik was 1 dag niet online en het duurde zo lang voordat ik weer up to date ben :)

Ik verwacht vanaf nu alleeen maar positieve berichten in dit topic, dus a.u.b mij niet teleurstellen ;)

Ik ben nog niet begonnen (nog paar dagen even wachten).....gister mijn medicijnen opgehaald jeetje, wat is mijn koelkast VOL haha

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leef, welkom hier en succes met de tp vanmiddag... houd ze vast hè!!! Lekker broeden nu ;)

Anne, succes met je poging. Vandaag beginnen met stimuleren, op naar een mooie eierhandel.

Roossie, hoop dat je heel gauw mag beginnen pffff.... je wacht nu al zo lang op die brief :( Je zit vast op een stoel bij de brievenbus vast geroest, in de hoop.....

Nico, morgen hopelijk je laatste FM!!!! Dat ze alle 5 maar mee mogen doen voor de punctie... ik houd een plekje voor je vrij ;)

Bianca, hoe is het meid? Hopelijk is het weer zo meegevallen als de vorige keer! Ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk hoe je je voelt. Want hoop zo dat het zondag doorgaat :)

Priscilla, hoe voel jij je? Hoop voor jou ook dat het is meegevallen, nu op naar een aantal hele mooie bevruchtingen.

Daniella, alvast heel veel succes morgen, dat ze zeker goed ontdooien en dat vrijdag de 13e maar een geluksdag mag worden :)

Hier beginnen de kriebels al een beetje te komen, vind het erg spannend worden nu. Hoop zo dat het tot een tp komt morgen!!!!

Spannend, spannend!!!

Liefs

Geplaatst

violeta heb jij de lange of de korte versie

het is bij iedereen zo anders

sonja ik ik hoop echt voor je dat je morgen een terug plaatsing hebt :duimen draaien:

liefs anne

Geplaatst

Tnx Anne,

Bah, voel me echt niet lekker!! Komt misschien toch van de spanning die ik heb voor morgen.

Morgen eerst maar eens 11 uur voorbij... dan ben ik iets geruster.

Liefs

Geplaatst

@Daniella fijn dat je bms goed is. Apart dat je pleisters moet plakken, of is dat normaal bij een cryo tp. Succes vrijdag!

@Nico, ja blijf maar wat langer hangen op het wachtbankje, gaan we samen over op het zwangerbankje ;-) Het is fijn om hier gesteund te worden, jullie snappen alles zo goed! Hopelijk komt een dezer dagen de brief, denk zodra de fsh uitslag bekend is.

@Leef, succes met de wachtweken.

@Aafke, ja ik hoor ook wel vaak dat van gyns en acupuncturisten dat het beter is om wat minder eitjes hebt voor de kwaliteit. Wat fijn dat je zo positief bent, dat gaat zeker meewerken en de punctie ook nog eerder super, voor je het weet ben je zwanger :-) Succes!

@Anne, welkom! Grappig jou hier ook te zien.

@Sonja hahaha.......dat nog net niet, denk wel iedere dag aan de post en als ik iets hoor in de gang is er al post!!! diepe teleurstelling dat de brief er dan nog niet is. Maar morgen weer een dag met post! Spannend voor je, hopelijk morgen je tp!!! Succes!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Anne volgens mij korte, ik weet net niet peresies wat korte en lange is, maar ik lees dat sommigen beginnen met pil?1? voor mij is dit niet bekend. Ik moet bij dag 1 met dacapeptil en dag 4 met gonal spuiten.

Geplaatst

@ Aafke: super joh!! ziet er tot nu toe allemaal positief uit! vast houden!!

@ rpb en Bianca: hopelijk is jullie punctie goed verlopen. En hebben jullie een mooie

oogst! Op naar mooie bevruchtingen!

@ Sonja en Daniella, dat de ontdooiing goed mag gaan morgen! ik zal duimen draaien!

@ Nico: succes morgen met je 3e fm.

@ Leef: succes met de moeilijke wachtweken!

@ Roossie: ik dacht ergens te lezendat wij zo ongeveer gelijk opgaan... maar ben t ff

kwijt. Ik hou je in de gaten!

Op naar een groen resultaat allemaal!!

liefs Naomi

Geplaatst

@ allemaal,

Ik mag vandaag beginnen met poging 2!!! Eerder dan verwacht, maar ja als je een doorbraakbloeding krijgt 5 dagen te vroeg dan schuift alles iets op naar voren...

Zodadelijk starten met deca, zaterdag de menopur erbij en dan vrijdag 20 augustus eerste FM. Nog iemand voor het lijstje.

Voor iedereen die al bezig is, heel veel succes!

Geplaatst

Aafke,Wat een super nieuws!!!!!Misschien al van het weekend je punctie dus!Hoe groot waren de follikels??En is niet erg hoor als je er minder hebt!!Meestal is de kwaliteit dan ook beter!!Spannend!

Anne,Welkom hier en heel veel succes met het prikken en natuurlijk de hele ivf behandeling!!

Violeta,Hopelijk komt de rode duivel snel en mag je starten!!Spannend!!

Naomie,Hoe is het met jou???

Nico,Wanneer heb jij je 3de echo??en hoe voel jeje??Geen last meer van de hormonen ;)

Sonja,Spannend morgen!!Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht word super spannend!!!Hou morgen heel de dag het forum in de gaten!!!! Maar je gebruikt je sjorbanden dus dan moet het helemaal goed komen!!Hoe voel jij je?

Roossie, Hopelijk heb je heeeeel snel de brief!!!! Kun je eindelijk gaan beginnen dat wachten is ook niks als je iets zo graag wilt!

Priscilla,Hoe is je punctie vergaan??Veel pijn??En hoeveel eicellen waren er??Kortom ik wil alles weten haha!!

Zo het was wel een dagje zeg pfff.Had gelukkig de mannelijke arts,en hij gaf aan dat ik me niet druk moest maken.Na de morfine werd ik wat duizelig.De meeste follikels die hij aanprikte voelde ik niet maar er waren er 3 verstopt die hij heel moeilijk kon pakken!!Hij heeft in sommige 3x moeten prikken en hij waarschuwde me al dat die pijnlijk konden zijn nou ik zat bijna door het plafond.Al met al viel de punctie mij mee.Eenmaal naar mijn bed gelopen kreeg ik toch pijn.Dit was echt bizar vorige keer had ik nergens last van!!!Heb zo hard liggen huilen hihi.Dus de arts en de verpleegkundige kwamen gelijk kijken en gaven mij een zetpil.Na een uur werd de pijn iets minder maar was nog steeds heftig.Toen kregen we het nieuws dat er 11 goede eitjes waren.misschien een twaalfde maar ze wisten niet of die het ging redden.Dus was wel opgelucht.

Rond kwart over 11 mocht ik naar huis.Maar heb nog steeds zon zere buik.Zaterdag worden we gebeld tussen half 10 en 11 uur.

Morgen moet ik af gaan rijden om 9 uur en zit daar zo tegen aan te hikken als ik me morgen nog zo voel als van daag word het 1 grote drama!!!Maar blijven positief dat het morgen weer wat beter gaat!!!

Succes Sonja morgen!!!

Dikke knuff

Geplaatst

Oh Bianca, wat vervelend dat het zo gegaan is... maar wel een geweldig resultaat zeg!!!!

Doe maar lekker rustig aan, laat je buikje maar ff goed herstellen, want is natuurlijk helemaal beurs door die punctie.

Wauw, dit betekent dus dat je zondag op het bankje mag gaan zitten??? Oh let it be!!!

Ik voel me aardig, ben gewoon beroerd van de zenuwen, ben gewoon nu al zo gespannen!

Ben zo bang dat we wéér tot die kleine groep mensen horen waarbij het altijd weer anders gaat grrrrr..... maar goed!!!

Houd jij het forum maar in de gaten, doe ik ook ;) Was ook al de hele dag benieuwd naar je, dus ben blij wat van je te horen!!

Morgen heel veel succes meid, mijn duimen blijven even draaien voor je... nu voor 2 dingen ;) Wordt dat ook dubbel betaald??? haha....

Nou meis, duik zo maar lekker je bedje in... of ga lekker op de bank liggen met je laptop op schoot en laat je maar lekker verwennen!!!

Ik ben trots op je :)

Liefs

Geplaatst

@ Sonja 81: dankje!

@ Bianca1: rustig aan doen! Ik had na de punctie toen ik van de behandeltafel af was en in bed lag om bij te komen ook heftige pijn. Zetpil neemt dan de scherpste randjes eraf, maar leuk is anders. Laat je maar goed verwennen.

Geplaatst

Hoi Meid,

Ja heel erg beurs en verlies hele grote donkere klonten bloed erg apart.

Als het mee zit heb ik idd zondag een tp!!Als de kliniek groen licht geeft dan stond het ziekenhuis erachter!!

Tuurlijk word je dubbel betaald!!Is wellicht een stuk goedkoper als wanneer ik 2x moet afrijden haha.

Mijn duimen gaan ook voor jou draaien!!!Wat een spannende uren worden het voor jou zeg!!!1 van de 2 gaat sowieso goed ontdooien maar gaan van 2 uit natuurlijk!!Maar ja gaat gewoon een tp morgen hebben hoor!!!

Lig nu in bed met de laptop op schoot haha.Zo even een bak thee vragen en heerlijke koekjes ;)

Hoeveel eicellen had jij de laatste keer en waren er bevrucht en goed genoeg om in te vriezen??Je zal het ongetwijfeld al verteld maar je kent me inmiddels wel he ;)

Was het gister trouwens nog leuk?!!Was wel stil op het forum zonder jou hihi.

Geplaatst

Dublin,Ik zie dat je ook mag beginnen voor de 2de poging!!Poging 2 brengt geluk!!!!! hihi.

Jij had het zelfde dus!!Wat een drama he!!

Hopelijk heb jij hier met je volgende punctie minder last van!!

Succes!!

Geplaatst

@ Danielle en Sonja.. Heel veel succes morgen.. mijn duimen draaien hier voor jullie en de kaarsjes branden.. op naar een goede tp voor jullie en uiteindelijk die groene bank!!

@ nico

Succes morgen met de echo en dat je de 16e dan maar je punctie mag hebben!!

@ Roossie

Hoop dat je snel mag beginnen meis, gun het je!!

@ Anne

Welkom hier en heel veel succes met je ivf poging!!

@ Aafke.. Van het weekend dus waarschijnlijk al een punctie.. super goed man!! Hoop op een mooie oogst voor je!!

@ Bianca.. jammer dat het zo heeft moeten lopen voor je maar ben blij dat het al met al wel meegevallen is voor je.. en natuurlijk een super resultaat he!! Op naar goede bevruchtingen en dat je ze zondag maar mooi mag laten terugplaatsen.

Nou en nu ik..

Het is me zwaar tegen gevallen.. had rekening gehouden dat het pijn zou gaan doen.. links kon ik ook wel volhouden, pijnlijk maar wel te doen. maar rechts.. o my god.. mijn eileider zat verstopt dus ze kon het allemaal niet goed zien en vinden.. ze moest hard drukken en wat vaker prikken.. ik dacht dat ik door de grond heen zakte van de pijn.. duurde gelukkig maar een minuut of 3a4 maar het was niet leuk.. ze heeft er van de 5 ook maar 4 kunnen aanprikken.. op zich nog goed.. links heeft ze alle 7 wel kunnen aanprikken.. De dormicum hielp ook niet veel.. je zou er dizzy van worden niet zo heel veel meer kunnen herinneren.. hier niet het geval haha.. het enigste wat het voor mij deed was dat ik na de punctie niet zo heel makkelijk liep haha.. Mijn buik voelt de hele dag al beurs.. alsof iemand er een paar keer flink hard ingestompt heeft.. maar goed ik heb het er allemaal voor over haha..

Ik wist dat het een rotdag ging worden aangezien me kat weggelopen is. (en nog niet terug).

Morgen mag ik bellen en krijg ik te horen hoeveel eitjes hoeveel bevrucht en wanneer tp.. dat zal zaterdag of maandag worden :D, Hoop natuurlijk zaterdag..

En voor de mensen die nog punctie moeten, sorry voor mijn verhaal maar laat het je niet afschrikken.. dit gaat niet bij iedereen zo!

En als ik nog iemand vergeten ben, sorry.. ik heb vluchtig ff gelezen en kom net uit bed.. ga nu ff wat eten. Heb een beetje te lang geslapen haha.. Oja nog iedereen bedankt voor de steun!

Liefs Prissy

Geplaatst

Hoi Pris,

Wat een domper zeg!! Dus het is vies tegen gevallen!!Dus je hebt net als ik 11 eitjes??

Zo maar dat hoor je ook vroeg dan!!Ik hoor het pas zaterdag ochtend!!

Hoe voel jeje nu???Ik heb heel de dag al reuze honger maar mijn buik is beurs en pijnlijk!!Moet je ook paracetamollen in nemen??

Maar als ik het zo bekijk en je idd 11 eicellen had dan zat er in iedere follikels dus een eicel!!Super!!!

Laat je maar lekker verwennen!!Ik ga me laptop nu ook uitzetten,Zat na mijn bericht heel de tijd op jou te wachten was erg benieuwd!!Maar nu ik iets gehoor heb ben ik up to date en ga ik me kopje thee maken!!

Slaap lekker meid en hopelijk knap je snel op!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Bianca, als het goed is heb ik 11 eitjes idd, en ik hoor t idd lekker vroeg.. hoef ik niet zo lang te wachten want daar ben ik niet goed in haha.. Wel grappig.. beide zelfde dag punctie en ook nog zelfde aantal eitjes.. Ik had honger dus heb maar ff wat gegeten.. maar ook niet zoveel hoor.. ik had zetpillen gehad voor de pijn.. naproxen.. om 4uur de laatste gehad en die werkt zo'n 7 uur.. verder ook al gelijk aan de bolletjes.. buik is idd beurs en pijnlijk.. zal nog wel ff zo blijven

Ik laat me nog ff lekker verwennen.. we gaan nog een filmpje kijken en daarna lekker weer slapen.. jij je idd ook lekker laten verwennen..

Lief dat je nog op mijn berichtje had gewacht hihi!!

Ik ga nu ook een kop thee zetten en sluit de pc af..

Ik laat morgen weten hoe of wat.. mag om 11.00 bellen dus weet het al vroeg!!

Jij ook lekker slapen en goed opknappen!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

oooo, meiden Priscilla ,Bianka,wat daper van jullie!!!!!!!!

Ik lees jullie berichten met heel veel angst. Mijn pijn grens is heel laag, meestaal lig ik plat als ik ongesteld word,kan me niet voorstellen wat voor pijn zal zijn. Ik heb wel mijn arts voor extra pijnstellen gevraagdt maar ze zei dat helaas niet mogelijk is, en als ik lees dat jullie met morfine veel pijn hebben gehad, sta ik helemaal te trillen.

Ik weet dat voor mijn nog heel ver is maar.....ben wel heel bang.

Ik hoop dat jullie je beter voelen morgen

liefs, Violeta

Geplaatst

Hoi Violeta,

Niet trillen meid nergens voor nodig!!Mijn eerste punctie heb ik helemaal niks gevoeld.De punctie viel opzich mee de 2de alleen op 3 eitjes na.Je eierstokken zijn niet te verdoven dus dat is wat minder.Maak je niet druk meid bij iedereen is het weer anders.Als ik het volgende week weer moet doen zou ik het zo weer doen.Het is goed te doen.Anders zouden ze het ook niet doen!!

Pris,

Spannend!!!!Heerlijk he die zetpil bleh mocht jij het wel zelf doen??Ik niet haha drama!!

Ga heel hard voor je duimen en hou het forum in de gaten!!

Ga nu maar lekker slapen kom ik je misschien nog wel tegen in dromen land ;)

Geplaatst

Wow, dames, er is weer veel gebeurd!

Allereerst Priscilla en Bianca, fijn dat jullie de punctie weer achter de rug en vooral dat het resultaat goed is! Grappig dat jullie ook nog es dezelfde hoeveelheid hebben.

Ik vind het ook heel apart dat jij morgen al wordt gebeld over de bevruchtingen Pris, ik krijg dat altijd pas op de 2e dag na de punctie te horen (en dan volgende dag tp). Wel prettig die duidelijkheid al zo snel.

Voor allebei geldt in ieder geval: laat je maar lekker verwennen!

@ Sonja en Daniella: morgen komt nu heel dichtbij! Ook hier vallen de verschillen per ziekenhuis weer op want ik werd steeds een dag voor evt. cryo tp gebeld of ze goed ontdooid waren. Jullie horen het dus pas op de dag van tp?

@ Nico: morgen dus de 3e fm? Dat je eitjes allemaal maar mooi aan het groeien zijn geslagen :)

@ Roossie: voor jou moet het heel moeilijk zijn om af te wachten. Ik kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtig naar de brievenbus rent of de brief er al bij zit! Heb je al wel vanuit het zh te horen gekregen wanneer je het ongeveer kan verwachten?

@Naomi: ook jou wens ik nog veel geduld toe tot je fm volgende week. Tsja, dat gewacht...ik ben er zelf niet zo goed in! En tgt moeten we er maar aan wennen, want wachtweken na tp zijn ook vreselijk en zelfs als je een positieve test in handen hebt ga je weer zitten wachten op de 1e echo. We kunnen er maar het beste aan wennen, geloof ik.

@ Violeta, Anne en Dublin: welkom!

Violeta, jij volgt volgens mij het korte protocol. Het lange protocol duurt al met al zo'n 8 weken (wachtweken meegeteld). Je begint dan op dag 21 met deca spuiten en pas de volgende cyclus ga je stimuleren. Als je al op dag 4 gaat stimuleren heb je dus het korte protocol.

Maak je vooral ook niet teveel zorgen over de punctie, echt! Ik heb het nu twee keer meegemaakt en vond het wel meevallen. Nee, niet fijn, maar zeker wel te doen. Ieder ziekenhuis heeft weer een andere manier van pijnbestrijding en, niet te vergeten, iedere vrouw reageert ook anders! En zelfs bij 1 persoon kan de punctie per keer nog verschillen. Krijg je in jouw ziekenhuis een roesje? Zo niet, dan zou je daar evt. om kunnen vragen. Ik kreeg dat wel en vond dat in ieder geval heel fijn. En je moet maar denken, als alles goed gaat en je inderdaad zwanger bent, dan krijg je na 9 maanden ook een bevalling voor je kiezen! Daar denk ik ook maar liever nog niet over na, haha!

De punctie is gewoon iets dat erbij hoort, al kan ik me best voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik was de eerste keer ook heeeeeel zenuwachtig! En vergeet niet, het duurt gelukkig helemaal niet zo lang! Laat het maar gewoon over je heen komen, wie weet valt het jou straks ook hardstikke mee!

groetjes, Aafke

Geplaatst

Priscilla, wat jammer van de punctie... dat het zoveel pijn moest doen! Maar wauw, wat een opbrengst, daar komen zeker hele mooie embryo's uit ;)

Nu lekker rustig aan en je laten verwennen hè ;)

Violeta, hier nog een positief punctieverhaal, hier geen van allen pijn gehad bij de punctie zelf. De 2e keer was iets onaangenamer, omdat ze er moeilijk bij konden, dus was ff tanden op elkaar.

De 1e keer moesten ze zelfs dwars door mijn baarmoeder, dus ja..... maar is mij echt reuze meegevallen hoor. Iedereen ervaart het toch weer anders!!

Bianca, kom ff op msn... dan kan ik je alles vertellen haha :)

Liefs

Geplaatst

Aafke, ik hoor het inderdaad op de dag zelf. Heb morgen om 1440 uur de tp, maar als ik morgenochtend gebeld word, weet ik genoeg.... :(

Maar daar ga ik nog niet vanuit hoor! Maar stiekem hoopte ik al wel 24 uren verder te zijn haha...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden