Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey Bianca,

Idd verslavend..precies wat ik bedoel..

jij ook succes met mengen en spuiten strakjes.. nog een 1 uur en 45 min te gaan voor jou!!

Heb je trouwens nog zo'n ampulbreker gekregen?

Liefs Prissy

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca voor jou nog speciaal... heel veel succes vanavond met de Pregnyl, op naar de laatste spuit voorlopig ;)

Uhm, dan bedoel ik minstens 2 jaar hè ;)

Ennuh... de bloemkool is op, sorry :$

Liefs

Geplaatst

Hoi Pris,

Bedankt jij ook succes nog 1 uur en 50 min meid ;) Heb nog een flessen trekker gekregen maf dopje is het haha.

Dank je wel lieve mart!!Ik denk aan je meid!!Lief dat je me een berichtje stuurt!!

Sonja,Staat je netjes geen bloemkool bewaard voor mij!!Hmmmmmm tjaaaa uhmmmmm.

haha op naar de laatste spuit!!Heerlijk!!!

Voel me trouwens sinds 6 uur enorm duizelig iemand idee hoe dit kan komen??Zou dit kunnen komen door de aantal follikels??

Ga zo ook maar is proberen te slapen tot 22.00 uur beetje eng gevoel.....Hopelijk is het morgen weer over :D!!

Geplaatst

haha is idd een raar dopje.. maar misschien wel de oplossing haha..

wij gaan nou lekker filmpje pakken.. ff gedachten er vanaf.. anders gaat de tijd ook zo langzaam haha..

zou best wel door het aantal kunnen komen idd.. doe maar lekker rustig aan zal je cker weten goed doen..

Iedereen een fijne aaf gewenst

Liefs Priscilla

Geplaatst

Priscilla en Bianca,

Als je zenuwen hebt voor het open breken van de ampullen kun je dat nu alvast doen.

Heb je alle tijd hiervoor.

Succes met de Pregnyl.

Morgen een dagje niks spuiten. (ik sprong 's avonds in paniek van de bank omdat ik dacht dat ik vergeten was om te spuiten)

Geplaatst

haha ik slik helemaal niks!!Dus zal wel komen door mijn vollebuik sonja!!

O wish had jij weer!!Je bent het zo gewend he om te prikken!!!Gek hoe snel je aan zoiets went!!Maar de pregnyl is geen probleem heb het al tig keer gedaan hebben nu zon dopje dus breekt het makkelijker open denk ik!!

Hoe voel jij je???Alweer aan het werk??

Hoi Pris,

filmpje pakken??Ik neem aan gewoon thuis of ga jeje pregnyl ik de bios prikken ;)

Spuiten deed ik wel maar niet mengen ;)!!!

Wij gaan volgende week gezellig naar de bios heerlijk uiteten en veel leuke dingen doen!!Heb er nu al zin in!!

Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

@ Bianca: heb vandaag m'n uitgangsecho gehad. deze was goed, dus mocht vanaf vandaag de gonal-f erbij spuiten. Prikken gaat gelukkig goed. Voor jou hopelijk vanavond voorlopig de laatste spuit!!

Geplaatst

Hey Bianca,

Wat fijn dat de punctie nu vast staat, gefeliciteerd!

@ Pris: een ampulbreker? Bestaan die???? Die wil ik ook!!! Waar heb je die vandaan?

De eerste keer was ik alleen thuis toen ik de pregnyl moest zetten en op van de zenuwen, toen heb ik beide handen helemaal opengehaald, bloeden...pfff! Haha, dat heeft afwezige man nog heeeel vaak voor z'n voeten geworpen gekregen daarna. Tweede keer was ie er keurig bij om te helpen en haalde hij zelf ook zijn vingers open!

Maar goed, ik zie er dus best wel tegenop, ik ben heel erg bang dat ik van de zenuwen die flesjes omgooi, medicijn weg en het komt natuurlijk ook op de precieze tijd aan... kortom, zie bijna meer tegen openen flesjes op dan tegen die hele punctie!

Als er dus een hulpmiddel is, is dat HEEEEEEEL erg welkom!

groetjes, Aafke

Geplaatst

Hey Bianca,

jij bent nu aan het prikken haha..

Wij zouden idd hier thuis een filmpje pakken, maar buuf stond voor de deur vragen of de kindjes hier morgen mochten komen wiien.. en toen stonden we ineens met zijn allen buiten te kletsen..

Heerlijk dat je volgende week ff lekker er tussen uit gaat.. wij gaan binnenkort ook lekker ff weg en dan in oktober een midweek naar de ardennen.. Ik wens je nu alvast een leuke aaf volgende week.

@aafke..

Ja ik kreeg het er gewoon bij hoor die ampulen breker.. is een plastic/rubber dopje die je op de ampul schuift en dan breek je hem open.. de bovenkant van de ampul blijft dan in die dop zitten en kun je er met een pen weer uitdrukken zodat ie vaker te gebruiken is..

Moet je anders ff vragen bij het ziekenhuis waar je bent.

Ik ga nu mijn spuit klaar maken en dan spuit ik voorlopig voor het laatst..

Liefs Prissy

Geplaatst

Trouwens over die ampullen van de Pregnyl, ik heb er nooit problemen mee... corrigeer mijn vriendin en man ;)

Zwarte puntje jouw kant op en het bovenste stukje naar achteren breken. Gaat altijd keurig en niets aan de hand. Maar zo'n breker is natuurlijk een uitkomst ;)

De enige keer dat ik die ampul in de handen had, liet ik hem vallen grrrrrr..... dus ik neem het risico niet meer!!!

Liefs

Geplaatst

Haha 2 linker handen sonja ;-)

Hier ook geen problemen!

ging hardstikke goed, ik heb zelf de ampullen gebroken met die ampullenbreker en dat ging super.. mijn kereltje durfde dat niet haha..

Ik heb zelf ook gemengt ging ook goed en me mannetje heeft me gespoten en heel langzaam gedaan.. echt wel bijna 2 minuten haha!

Maar hij zit erin! Ben blij dat de spuiten nu achter de rug zijn.. rotdingen!

Morgen lekker de overbuur kindjes hier en dan donderdag de punctie en dat zijn we op de tp na klaar met deze poging en kunnen we alleen nog maar wachten..

Liefs Prissy

Geplaatst

Ja, en dat is het meest verschrikkelijke van dit hele gebeuren... die killing wachtweken.

Maar fijn dat hij erin zit meid!!!! Kan je dat ook weer wegstrepen, op naar de punctie!

Morgen een gezellig dagje voor je, geen spuiterij en dan is het al bijna zover!!

Veel plezier morgen en geniet van je prikvrije dag!!

Ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken... pfffff, heb nu alweer last van de Utrogestan geloof ik haha.....

Morgen gezellig dagje met de meiden naar de Sneekweek, altijd leuk :) Dus morgen ben ik hier wat minder actief...

Dus bij deze Bianca en Priscilla.... alvast heeeeeeeel veel succes met de punctie, gaat helemaal goed komen met die trossen van jullie!!!

Jullie kunnen het!!!

Liefs

Geplaatst

Ja die wachtweken vind ik nu al niks en ik zit er nog niet eens in haha..

mja hoort er ook bij he.. hoop dat ik mezelf kan vermaken en afleiden zodat ik er niet de hele dag aan zal denken..(gaat denk ik niet zo goed lukken haha)

Ik wens je heel veel plezier morgen op de sneekweek, lekker gezellie!

(owja die utrogestan komt er voor mij ook aan )

Dan speken we elkaar iig donderdag nog wel denk ik..

Ik ga ook lekker douchen en naar bed.. morgen weer vroeg dag en ben erg moe!!

Nogmaals Veel plezier!!! Geniet ervan!! en tot Donderdag!

Trusten!

Liefs Prissy

Geplaatst

@Naomi,De laatste spuit zit er in nu wachten tot morgen!! wanneer heb jij je eerste echo over 7 dagen??

@aafke,Dank je wel!!Geen stress met de pregnyl!!Dan maak je het toch 10 min eerder klaar?!Neem je tijd hihi De ampul breker was bij ons 1 grote ramp!!Het brak ook gewoon af en er zat glas in het flesje!!!Als we het zonder hulpstuk doen gebruiken we alleen een stukje papier en dat gaat toch iets makkelijker vonden wij!

Hoi Pris,

Dus het prikken viel je mee!Mij deze ronde ook alleen heb ik nu een beetje een gek gevoel op de plek waar ik geprikt heb.

Laat die eitjes maar los komen en op naar morgen!!!Punctie time!!

Heel veel plezier vandaag.

En Sonja heeeeeel veeeeeel plezier in sneek en spreek je morgen vast wel ;) Niet te veel borrelen onee je bent de bob denk ik hihi.En heerlijk he die bijwerkingen!!NOT!!

Fijne dag voor iedereen ik ga naar mijn werk!!Doeiii

Geplaatst

@ Bianca: ik heb de eerst fm pas volgende wk vrijdag! t duurt vaak wat langer bij mij, dus zei de arts; kom maar pas vrijdag. (hopelijk is dit niet te laat!!) maar misschien hoef ik dan ook niet zo vaak te komen...

Succes morgen!!

Geplaatst

Dames,

Hoe doe ik eronder iets uinvullen bijvoorbeeld data van tp etc zoals jullie hebben ben beniuwd kan het niet vinden:)

Geplaatst

Rechts bovenaan je scherm staat Welkom T.K. (klik op je naam)

Dan kom je op je eigen profielpagina.

Klik dan op Profiel vormgeven.

Daarna in de linker balk op Wijzig handtekening klikken.

De rest spreekt voor zich.

Succes.

Geplaatst

T.K. ... linkerkolom ( bovenin) gebruikersinstellingen aanklikken ----> dan wijzig handtekening ----> en de rest spreekt wel voor zich denk ik. Niet vergeten op te slaan ;)

Tnx Bianca, gaat helemaal goed komen vandaag!!! Het is hier (nog) mooi weer, dus ben benieuwd!!

Wat dat breken betreft, wij doen het ook liever met de hand en een stukje papier haha!!!!

Nogmaals ( en ik zal het vanavond ook zeker nog 1 keer zeggen) veel succes morgen @ punctietime!!!!!!!

Liefs Sonja

Geplaatst

he girls,

zojuist de tweede fm gehad...1 van 17 mm, 1 van 15 mm en 2 van 11-12 mm...hopelijk gaan die twee kleinste ook nog flink groeien zodat ze lekker kunnen meedoen met de punctie.

vrijdag om 13.10 uur de 3e (en hopelijk laatste) fm...en dan maandag 16 augustus de punctie en woensdag 18 augustus de terugplaatsing (mits bevruchting natuurlijk, maar daar gaan we wel vanuit).

Ik zal het lijstje even gaan aanpassen.

IVFSH...volgens mij zaten we samen in de wachtruimte, maar durfden we niets te zeggen...hihihi...hoe was het bij jullie gegaan?

x

Nicole

Geplaatst

Sonja,

Zoals jij het omschrijft ben je er wel één klik sneller dan hoe ik het heb omschreven!

Nico,

Mooi zo, 4 follikels met hopelijk in allemaal een goed eitje om te kunnen bevruchten!

Was je Bms ook mooi van dikte?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden