Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Lizzy: Dankje wel. hoe is het verder met jou??

@Nico: Wat goed en fijn dat je gebeld heb. Je bent gewoon in de race hoor!! 30mrt een goeie dag ik voel dat het dan positief gesprek wordt . ( Ben ik namelijk jarig).:laugh:. Helaas heb ik geen ervaring met dr.Cypers dus kan ik je daar niets over vertellen sorry. Misschien iemand anders.??

Liefs Corina.

Voor iedereen een hele dikke knuffel vanuit hier komt ie:hugs2:.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames, heel erg bedankt voor de leuke reacties. Ik moet zeggen dat het hier wel een gezellig boel is met al die emo's. Ik ben volgens mij de enige die hier heel saai een stukje tekst plaatst...:-) Ik zal me binnenkort maar toch moeten verdiepen in de emo's. Het ziet er wel heel vrolijk uit zo.

@Corina: dank je wel. Mees heeft mij heel veel info gegeven over ECD (in Spanje). Ik heb haar in een andere discussiegroep hierover gesproken.

Ik heb het idee van veel van jullie bij Geertgen in behandeling is, klopt dit? Zijn er meer dames die voor ECD in Spanje gaan?

Geplaatst

Hey Nico, dankjewel voor het duimen draaien voor mij. Zo lief! Ja, het gaat opschieten nu he. Morgen nog afwachten en dan hopelijk weer een stapje verder!

Dus vandaag hebben jullie naar Geertgen gebeld? Hoop dat het allemaal goed was!! O, ik lees in je volgende berichtje dat jullie al een afspraak hebben. Gaaf hoor. En een mooie dag, op Corina's verjaardag. Moet goed gaan.

Hey Corina, lekker dat je ff kan relaxen! Goed hoor, om ff de tijd te nemen. Wat spannend weer! Heel veel succes meid!

Hey Lizzie, ja, nog maar een paar dagen. Ik voel me goed hoor. Maar ben wel ietwat :dontknow:omdat het bij 2 meiden niet gelukt is. Ben dus al weer bang om te veel te hopen dat het gaat lukken. Maar ik moet niet mutsen, gewoon ervoor gaan en positief zijn. (Maar dan ben ik weer bang om teleurgesteld te worden. Waaah.)

Maar idd super zin om te gaan naar La Spanja! Kan eigenlijk niet wachten. Kom maar op met die eitjes!!

Welkom Nal, leuk je te leren kennen.

Hahaha, grappie:happy7:!! Super leuk je hier te zien! Ja, klopt. Hier zijn de meesten bij Geertgen. Maar ook wel bij andere klinieken, maar niet veel in Spanje. En...we zijn natuurlijk heel leuk! Iedereen leeft super met elkaar mee, dus je komt in een warm bad.

Freggel, ik mis je HELLOW! Hup, weg achter die buis met horrorfilms en typen hier! Hihi, ook grappie:happy8:! Knuffel!

Meiden, heel veel succes allemaal. Ik laat morgen meteen weten (lekker vrij, na gisteren een dag van 22 uur).:wav:

Kuz, Mees

Geplaatst

mees...een dag van 22 uur???hoe doe je dat dan??/ toch niet alleen maar met werken??? of had je een super drukke dag gewoon??? moet er niet aan denken om maar 2 uurtjes te kunnen slapen..pfff...dan zou ik hier nu echt niet zitten...hihihi...dan vielen me gewoon de ogen dicht..

vandaag de laatste echo toch, voordat jullie naar Spanje gaan??? en bij jou komt het gewoon goed...snap wel dat je een beetje onzeker wordt door de berichten van de meiden bij wie het niet gelukt is, maar je weet...ieder lichaam is anders, iedereen reageert anders...jouw emmies of emmy blijven gewoon 9 maanden zitten!!!!

Nal...ik gebruik ook niet altijd smilies...moet er ook even aan denken..hihihi...ik zelf ben nog niet bij Geertgen in behandeling. Wij hebben net 3 ivf behandelingen achter de rug en zijn ons nu aan het oriënteren op andere ziekenhuizen/klinieken. We hebben nu een gesprek bij Geertgen staan voor 30 maart, maar we willen ook nog een gesprek in Düsseldorf aangaan...en dan beslissen we verder...dus ik heb helaas zelf geen ervaring met spanje...

Corina...dan kan het ook niet anders dan een goed gesprek worden 30 maart!!!!

Lizzy...ben jij nu weer bezig dan met afbouwen en opbouwen? of hoe gaat dat precies in zijn werk met eiceldonatie? En willen jullie wel verder gaan met dezelfde donor?

girls...ik wens jullie een fijne dag en positieve energie!!:positive energie:

...het kan zijn dat ik iets minder aanwezig ben ivm carnaval...:occasion16::icon_joker:

alaaf en tot gauw!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hey Nico, ziet er weer gezellig uit!!! Ben op mobiel nu dus saaiii!!

Ja, was n werkdag (van 19 uur) maar normaal is die kort hoor! Dus gebeurt niet zo vaak!

Je geeft me weer moed! Super! Ja, t gaat gewoon lukken hè (zei ik met twijfel).

Yep, vandaag de laatste echo en dan hopelijk boeken vd vlucht. Spannend!!!

Hihi, veel fun met carnaval!!!

ALAAF!! :-)

Xxx, mees

Geplaatst

Aaaaaaaaaah!! :Whdatk: heb ik een hele pagina getypt, druk ik op Backspace en ineens is alles weg!!!!:homework:

Dan maar opnieuw:

Hellow Hellowww meiden!

Nal; welkom welkom!! Inderdaad zijn wij ook in behandeling bij Geertgen. Omdat ik niet in de overgang ben, sluiten andere ziekenhuizen ons meestal uit van verdere behandeling. Is heel jammer. ben blij dat we hier wel terecht kunnen, al had dat even voeten in de aarde hoor, toen we op intake gingen. Maar inmiddels loopt het traject en kunnen we over 12 dagen weer komen voor het 2e counceling gesprek.

Mees; hahahah ja ik ben even weg van de horrors! hihi.:TVsurf:

Straks ga ik Practical Magic kijken. Even testen of de film het doet. Is een Fantasy, ben nl ook weg van Harry Potter enzo. Nog even voordat ik verder ga ik de tuin.

Nog een paar dagen en dat is het zover!!! Wat spannend zeg...

En je dienst. Pfoe, petje af voor je hoor. Ik zou ook spontaan in slaap vallen denk ik!

Corina; dank voor je berichtje, lief! Jij lekker een lang weekend! geniet er maar van, het wordt mooi weer!! Hoe voel je je?

Terry; gaat het met jou al wat beter? heb je een aanpassing gehad met je medicatie? Lijkt me zo naar om je zo te voelen. Sterkte hoor.

Lizzy, hoe gaat het met jullie?

Nico; Jaaa ik ken Cuijpers erg goed. Is onze vaste arts geweest in het CZE. is een toppertje! Ze knijpt altijd haar ogen dicht als ze je een hand geeft, vind ik altijd zo schattig hahah! Maar wat kán je snel terecht!!Mazzelaarster! de meesten moeten toch wel 1,5 maand wachten hoor. Fijn voor jullie! Nu aftellen. Heb je DD ook al gebeld?

Hier nog 12 dagen...Ben benieuwd of we hierna wat sneller door kunnen. Ohja, we hebben trouwens Drs Ruis dan. Na afloop. We konden kiezen tussen Kuipers en hem. Van Kuipers lees ik niets als negatieve verhalen overal, dus meteen voor Ruis gekozen. Heeft iemand hem al eens gehad??

Gisteren heb ik lekker de hele dag buiten gewerkt. In de tuin enzo. Was echt zo'n heerlijk weer hier!! Doet een mens goed.

Knufffel

Freggel

:bullrider:

Geplaatst

'hellow' Freggel,

Ah, je was in de tuin?!! Dan is het goed, hihi. Ik miste je al! Ik ben op mobiel dus geen leuke emo's.

Klinkt goed, de film die je gaat kijken :-)

Ja, lang hè. En ik dacht dan slaap ik de vlg dag lang maar dan word je weer op normale 'opsta' tijdstip wakker. Maar ben nu fit hoor. No problemos!

Goed plan om die arts te nemen. Zeker als men neg. ervaringen heeft met die andere. En nog maar 12 dagen?! Olé olé!!

Xxx, mees

Geplaatst

He ladies,

Freggel...het verbaasde mij ook al dat we zo snel terecht konden, maar het is ook meer een oriënterend gesprek wat zijn onze mogelijkheden, hoe staan zij tegenover een 4e ivf, wat zijn de mogelijkheden met eiceldonatie. DD hebben we wel al via formulier aangegeven dat we teruggebeld willen worden (met wat extra informatie erbij), maar zijn nog niet teruggebeld...de informatie die we een tijdje terug hadden opgevraagd heeft ook iets van 2 weken geduurd...mochten we ons nu echt super voelen bij Geertgen, dan kijken we wel of DD nog nodig is, als er nog geen afspraak staat...we zien het nog wel...even nog pauze houden. heb nu wel veel afleiding door de carnaval, maar wie weet hoe het daarna is? val ik dan weer terug in een gat? mijn collegaatje kan carnavalsmaandag testen...hoe reageer ik daar weer op als het bij haar wel gelukt is? want het is haar 1e ivf (na 3 iui's dan wel)...maar toch...ivf is toch anders dan iui denk ik...weet het ook eigenlijk niet, want ik heb nog geen iui gedaan...ik merk dat ik er toch nog niet helemaal ben...wel alweer op de goeie weg denk ik, maar moet toch nog wel wat wegen bewandelen voordat ik ben waar ik wil zijn...

lekker gewerkt in de tuin...gisteren was het ook heerlijk weer...vandaag ook...heldere blauwe hemel hier...met een heerlijk stralend zonnetje...

nog 12 daagjes :clap2:

Mees...hoe laat heb je de echo eigenlijk??? succes!!!:toppie:

liefs,

Nico

Geplaatst

Hey Nico, ik weet niet precies hoe laat , maar ik denk vanochtend. De echo is voor m'n donor; de laatste stand wb de eitjes. Ik hoef niet meer n echo omdat m'n bms goed is. Spannend!!! Hoop het snel te horen!!

:-) mees

Geplaatst

hahaha...Mees...ik dacht dat jij nog voor een echo moest gaan, dus toen ik las...ik weet niet precies hoe laat, maar ik denk vanochtend....toen dacht ik al...huh....je weet toch zeker wel hoe laat je de echo hebt...hahahaha...

zo blijkt maar weet, wel wel in grote lijnen wat eiceldonatie is, maar de details zijn me nog niet helemaal bekend...

duim voor je dat je het snel weet!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hahaha Nico:laughing9:!! Snap ik. Jij dacht, die Mees is ook suf :laugh::laugh:!! Al kan ik trouwens wel zo zijn hoor!:happy7:

En helemaal logisch trouwens dat je dat dacht. Voor al dit wist ik ook helemaal niet hoe en wat.

En.....net bericht gekregen dat de punctie dinsdag 8 maart wordt (1 dagje later). Dan nog ff :sperm: erbij. De vlucht en hotel kunnen geboekt worden.

Knuffel :knuf:allemaal!!

Liefs, mees

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hey Mees,

Kom ik je hier ook tegen :-) Jeetje maandag al. Wij proberen de 1e afspraak in Barcelona van 6 mei naar voren te halen door alle medische testen misschien bij de Spaanse kliniek te laten doen. Heb zojuist een bericht gestuurd dus hoop snel wat te horen. Spannend zeg. Heel veel succes maandag. Jullie blijven er toch ook nog een par dagen?

Geplaatst

Hey, wat leuk, Doorzettertje!

Ja, het schiet nu op!

Ja, slim om het wat te proberen te versnellen. Goed idee! Hoop dat het lukt. Mei duurt te lang, haha.

Yep, we gaan lekker blijven. Heerlijk ff in het zonnetje. Meteen genieten!

Dankjewel!!

xxx, Mees

Geplaatst

Hoi meiden,

Corina: Duim duim duim. Ik hoop het zo voor je!

Maya: Ook voor jou alle geluk van de wereld. Dat 2011 een jaar van uitersten van worden. Eerst het verschrikkelijke verlies van je mooie lieve geweldige vader ik hoop dat het eind van het jaar brengt jullie mooie lieve geweldige gezonde en o zo gewenste wondertje. Je verdient het zo!

Ik hoop dat ik alle nieuwe goed plaats. Gaat zo hard hier.

Maureen: Wat een klap weer voor je. Neem ook tijd voor jezelf en je verdriet. Je bent een onwijs stoer en sterke vrouw en dat blijf je ook als je aan jezelf denkt hoor! Alle geluk voor jou, en man natuurlijk, met de cryo. Hup cryo hup.

Mees: Ik hoop dat maandag de vlucht zal zijn naar jullie geluk. Duim voor je!

Doorzettertje: Welkom. Ik hoop dat je doordat je zo'n doorzetter bent snel zwanger wordt van jullie zo lang op gehoopte wonder.

Freggel: Wie weet starten we wel gelijk met de behandeling. Kunnen we elkaar steunen. Spannende komende tijd. Veel geluk!

Nico74: Ben je er al uit waar je gevoel het beste bij is? Wat je ook beslist ik hoop dat dat het begin van jullie wondertje zal zijn. Je zal wel een heel lief mens 2 donoren gaaf man. Het moet gaan lukken!

Nal: Jij gaat voor Spanje? Gaat het bij jou al snel gebeuren? Ik wens alle goeds toe!

Lizzy: Balen dat de poging is afgebroken. Gaan jullie nog wel door met die donor? Heel veel geluk meis dat jij ook snel zwanger mag worden en mag bevallen van een mooi gezond wondertje.

Terry: Hoe is het met jou? JIj bent nu toch bezig met de behandeling? Heel veel geluk ook voor jou! Op naar nog een wonder!

Dat jullie allemaal over een paar maanden zwangerschapskwaaltjes bespreken en namen uitzoeken. Dat jullie het voorbeeld van Elena, Chantal en Claudia gaan volgen!

Hier eindelijk een jaar na aanmelding goedgekeurd!

Nu afspraak maken bij gyn en knallen.

Laat maar komen!

Alles ziet er onwijs goed uit ze verwachten veel eicellen, 16, van goed kwaliteit. Nu nog een beetje geluk en het gaat goedkomen!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Anders sorry!

Geplaatst

Ps, hier ook een hororfan en thriller. Er moet wel een verhaal in zitten niet alleen maar slachten.

Een hele spannende film vind ik geweldig. Kijk hem alleen niet als ik alleen thuis ben. Gelukkig is vriend er altijd.

Gisteren Desperato gezien. Was wel aardig.

Saw6 vorige week gezien. Was ook wel aardig.

Van de week ook een film over het uirbreken van de pestepidemie. Was goed.

Wie weet vanavond weer een film kijken. We hebben nog een maand filmnet moeten we wel gebruik van maken.

Chickflicks zijn niet mijn ding. Zijn vaak mega saai.

Ik ben wel een chicklit aan het lezen van Sophie Kinsella en die is tegen verwachting in echt heel leuk.

Geplaatst

Dankjewel Pulletje! Mooi gezegd :-) !!!

Super ook voor jou! En 16 eicellen. Ziet er zeker goed uit!!

Veel geluk!

Mees

Geplaatst

Zo, wat is het vandaag lekker druk op dit forum.

Ik ben helemaal happy. :bf_new:Zojuist de eerste tekenen van de ongi, morgen dus officieel dag 1. Ik zit weer exact op mijn 29 dagen cyclus........ Morgen of maandag even bellen voor een afspraak op dag 12. Ze zouden toch niet dicht zijn tijdens Carnaval. Grappig dat je zo blij kan zijn met een ongestelheid. Op het ene moment is een zware teleurstelling en op een ander moment wordt je er blij van.

Vandaag heb ik ook weer mijn eerste TuiNa massage gehad met accupuntuur (al was de accupuntuur voor mijn been). Ik ben weer helemaal relaxed.... Nou ja, zo voel ik me niet, maar ik merk nu al dat ik me veel beter kan concentreren. Tot aan de cryo TP laat ik me één keer per week masseren. En ik denk er nu sterk aan om na de TP er mee door te gaan.

Woensdag komt manlief weer thuis na een twee weken durende jongensdroom trip, maar nu eerst maar eens genieten van een extra lang weekend ivm Carnaval. Niet dat ik het vier, maar mijn bedrijf is dicht, dus ben ik ook vrij.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Wat ik mij afvroeg: Ik zie weleens dat vrouwen ivf doen terwijl de eierstokken zijn verwijdert. Hoe kan dat?

Zijn eicellen wel houdbaar als ze in de eierstokken zitten? Dan kan je ze even zo goed nog stimuleren?

Geplaatst

lieve Maureen... wat een goed nieuws...inderdaad grappig hoe je zo blij kunt zijn met een bongi!! lijkt me ook wel heerlijk zo'n TuiNa massage...ga eens googelen wat het precies is...fijn dat je je weer wat beter voelt en meer kunt concentreren!!!

fijne vrije dagen!!

Pulletje...huh...hoe bedoel je??? ik was altijd van mening dat je je eierstokken wel nodig hebt om ivf te doen, of ben ik nu helemaal verkeerd? zonder eileiders zou het wel nog kunnen, of je moet idd met een donor werken als je eierstokken meer hebt, toch??? ik kan je vraag dus niet beantwoorden..sorry...

super trouwens dat het er allemaal goed uitziet!!! nu al 16 eicellen!!! dat moet goedkomen!!!:laughing4:

30 maart hebben we idd afspraak bij Geertgen met dr Cuypers...en de afspraak met DD moeten we nog inplannen en dan kijken we waar we verder gaan...

dacht eerst altijd DD, maar qua gevoel neig ik nu naar Geertgen...we zien het wel...

eerst carnaval vieren...effe nog verstand op nu...voel me op zich wel goed...

Corina...hoe gaat ie??? wanneer mag je ook alweer testen???

Sorry als ik iemand ben vergeten...

liefs,

nico

Geplaatst

Hmmmm, ik snap er niets van............ Had ik gister toch echt het idee dat ik ongi aan het worden was.................. Is er daarna helemaal niets meer gebeurd............. Zucht........ Nog ff wachten dus.........

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

FF niet op het forum geweest en hup heb ik weer wat leesvoer om bij te lezen:computer:. :laugh: Helemaal leuk dat deze topic lekker actief is.

@ Mees: Heel veel succes meis ik denk aan jullie en ik ga heel hard duimen op een goed eindresultaat dat moet gewoon. Geniet ook van het zonnentje in Spanje.

@Maureen: Jeetje wat een onzekerheid!! Ik hoop voor je dat het toch door komt.

@ Pulletje: Leuk om weer iets van je te lezen, dank je wel voor je lieve berichtje.

@Nico: Echt fijn om te lezen dat je weer er positief tegenaan kijkt. Veel plezier met carnaval vieren geniet ervan heb je wel verdiend.

@Freggel: Nog 11dgn en dan hop:wheelie: in vol gas naar Geertgen voor een goeie 2de gesprek.

Voor degene die ik perongeluk vergeten ben heel veel succes en een dikke knuffel vanuit hier.

Hier gaat het goed, het voelt allemaal heel anders dan de vorige keer. Ik heb wel last van mijn darmen af en toe, en af en toe steekje in mijn onderbuik, maar nog geen druppeltje bloed wat ik de vorige keer al wel snel had.

Maar goed ik ga nog niet te vroeg juichen want er kan nog van alles gebeuren natuurlijk, we wachten het rustig af tot 23mrt dan mag ik officieel testen.

Maar tot nu toe ben ik er aardig rustig onder.

Meiden een heel fijn weekend verder en hier komt mijn specialiteit voor ons alle.

:positive energie::CYBER_HUGS:.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hellow dames,

Als eerste; Corina: hahahhaha wat moet ik lachen om die emoticon in die auto! Ik zie onszelf nl. al helemaal in dat ding zitten vol plankgas! hahahaa! Dank je wel!:laughing4:

Ja inderdaad, even afwachten nog hier tot de 16e.......*tikt met vingers op tafel*

Op zich lijkt het me gunstig dat je je al zo anders voelt. Maar ook zo lastig. Want je gaat wel denken, natuurlijk......ik denk aan jullie hoor. Op een goede innesteling.:eskimo02:

Nico; veel plezier met Carnaval! ga maar lekker los, dat heb je gewoon even nodig. Ondanks dat ik ook een brabandse ben, vier ik geen carnaval. Ik vind het verschrikkelijk, sorry!!:fear2::JD:

Ik ben blij dat je zo snel terecht kon bij Geertgen. Eindelijk iemand die lekker snel aan de beurt is.

Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren,

Maureen, misschien zet het wat later door. Ik hoop het. Anders zul je wel wat medicatie krijgen om het op gang te brengen. (of eerst een echo om te kijken) succes hoor. Inderdaad kun je heeel blij worden van een ongi. Ik ben geloof ik al bijna een jaar niet ongi geweest.

Mees; :woohoo: Jullie maandag al vertrekken!!!!! Ooh wat spannend! Hoe laat gaan jullie?

Pulletje, eicellen zitten inderdaad in de eierstokken. Zonder eierstokken ben je niet vruchtbaar. Ze zijn bezig om weefsel uit de eierstok in te kunnen vriezen, om ze in een later stadium te ontdooien en zo eicellen te verkrijgen. Maar dat is er nog niet. Misschien dat je inderdaad de eierstokken verward met de eileiders. Want zonder eileiders (net wat Nico al zei) kun je via IVF wel gestimuleerd worden.

En je hebt ook een goede smaak qua films. Er moet wel verhaal in zitten ja.:sofa:

Hier gaat het goed. Ondanks 2 dagen lichte hoofdpijn. (het weer?) Binnenkrot gaan wij met onze donor en partner om de tafel zitten om nog eens alles door te spreken. Ik heb haar onlangs de stencils gegeven met info van Geertgen. Ze had zelf ook al op internet veel gevonden.

Fijne avond meiden!

:bullrider:

xxx

Freggel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden