Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meiden

Hoe is het allemaal met jullie?? Is wel errug stil nou op deze topic??

Hier is de spanning en de kleine teleurstelling een klein beetje toegeslagen.

Vrijdagavond had ik builpijn en buikkrampen net of ik ongi moest worden

maar dat kan niet omdat ik geen eigen cyclus heb.

Gisterochtend toen ik wakker werd had ik bloedverlies gehad niet zoals ik normaal heb met een ongi maar het waren ook geen sliertje ( sorry voor de vieze praat :laughing9:) :laughing9:Nou dat is gisteren zo'n beetje de gehele dag door gegaan maar de bruikpijn was minder maar wel gevoelig.

Nu is pijn nog wel iets gevoellig en de bloeding is over meer sliertjes is het nu.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moeten denken het kan twee kanten uit positief of negatief.

Ik blijf maar gewoon stug doorgaan met die vieze bolletjes en volgend weekend zien we het wel dan mogen we testen.

Spannend en onzeker allemaal.

Hier komt ie voor jullie hoor meiden.

:positive energie::CYBER_HUGS:

liefs Corina.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Lieve meide,

Hoe is het met jullie??

Dit is nu mij eerste keer dat ik op een wachtbankje mag zitten maar ik vind het echt "KILLING".

Na de hoop die ik iets had gekweekt gisteren was vanmorgen in 1 klap helemaal verdwenen heb echt een potje zitten janken.

Ik werd vanmorgen om 06.00uur wakker en het voelde niet goed dus ik naar de wc en ja hoor "bloed" en nu meer dan dat ik afgelopen zaterdag had.

Ik weer naar bed maar zoals je begrijpt ik kon niet slapen.

Om 8.00uur ben ik ermaar uitgegaan en weer naar de wc!! Het was duidelijk iets minder geworden en toen toch maar de bolletjes gebruikt.

Vanmorgen st.Geertgen gebeld met dit verhaal en gevraagd wat ik nu moest doen omdat ik hier niets van snapte omdat ik geen eigen cyclus heb!!!

De assistente vond dit ook vreemd en zou dit overleggen met de arts en dan zou ik terug gebeld worden.

Na een uur werd ik idd teruggebeld met de mededeling om toch door te gaan met de bolletjes en gewoon van het weekend testen!! Nou dat doen we dan maar, maar ik ga er niet veel meer van te verwachten. Probeer nog wel iets positief teblijven tot het tegendeel is bewezen maar das is verdraaid moeilijk.

Je hoop dat het nog goed komt maar het zal ook zo te mooi voor woorden zijn geweest als het de eerste keer zal lukken.

Maar goed we zien het van het weekend wel.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het ff kwijt.

Gr. Corina.

Geplaatst

Och Corina, wat zal je angstig zijn! Niets anders kunnen doen dan afwachten...en maar telkens naar de WC, je adem inhouden en broekloeren.....

Het kan inderdaad van alles zijn. Wat Claudia zegt is ook mogelijk. Er zit niets anders op dan je dagen uit te zitten. (zo zie ik het ook echt)

Blijf je verhaal maar neerpennen hoor, lucht misschien wat op. Ik duim heel hard met je mee.

:knuf::knuf:

Geplaatst

Wat een onzekerheid Corina! Was het maar vast een week verder, dan weet je waar je aan toe bent. Ik hoop echt dat het een positieve test wordt, daar duim ik voor.

Succes met deze komende onzekere dagen!

Liefs Lizzy

Geplaatst

goeienavond dames,

ik heb jullie topic helemaal vanaf pagina 1 gelezen.

Laat ik me even voorstellen: Nicole (bijnaam Nico) en woon samen met mijn vriend en onze twee katten.

In 2006 gestopt met de pil. na een jaar door naar de gyn. Daar hebben we eigenlijk ruim twee jaar verspeeld aan onderzoeken en uiteindelijk ben ik in 2009 via een kijkoperatie mijn rechter eileider en eierstok kwijt geraakt omdat ik massale verklevingen had en een grote cyste op mijn eierstok. en dat allemaal door een blinde darmoperatie 17 jaar geleden.

Gevolg: alleen via ivf zouden wij zwanger kunnen worden. Door een wonder toch heel even zwanger geweest, maar helaas in een miskraam geëindigd. In 2010 hebben we 2 ivf's gehad. bij de eerste ivf 2 embryo's teruggeplaatst(gemiddelde en matige kwaliteit embryo), geen zwangerschap. bij de 2e ivf 4 embryo's (1 gemiddelde, 3 matige kwaliteit embryo's), 2 teruggeplaatst, andere twee niet ingevroren. Geen zwangerschap. na een pauze van ruim 3 maanden hebben we vorige week onze 3e ivf voortijdig moeten afsluiten, want we hadden ondanks 3 eicellen geen bevruchting...een klap in het gezicht...het ligt echter aan mijn eicellen...slechte kwaliteit en waarschijnlijk zal na een bevruchting de kwaliteit ook nooit beter worden dan gemiddeld.

Het ziekenhuis wil wel nog een 4e ivf met ons doen, maar acht de kans klein dat deze lukt...draagmoederschap hebben we over nagedacht, maar dat is dus geen optie meer. Nu las ik in een boek van Zita West over eiceldonatie. Had hier al eens gelezen, maar me er eigenlijk niet in verdiept.

We gaan waarschijnlijk nog een second opinion aanvragen, maar ook serieus over eiceldonatie nadenken. Oja...ik ben 36, word in april 37 en mijn vriend is 41, wordt in september 42. Heb vanochtend in het gesprek ook te horen gekregen dat ik eigenlijk te oud ben...

Graag wil ik met jullie meekletsen en informatie inwinnen...geertgen spreekt ons wel aan, heb de website al doorgekeken en mogelijke opties belezen...

Voorlopig willen we nog niets besluiten over wat we gaan doen...eerst oriënteren...

Maya...nog gecondoleerd met het verlies van je vader...heel veel sterkte!!!

corina...ik herken je gevoel...heb ook de bolletjes moeten gebruiken bij de ivf en ik ben dus bij de eerste ivf op de testdag pas ongesteld geworden (en ook krampen vantevoren gehad, geen bloedsliertjes echter) en bij de 2e ivf een dag voor de testdag, terwijl ik helemaal niets gevoeld heb in die twee wachtweken...hel...hoop dat het een innesteling is geweest!!! duim voor je meid!!!

maya...vandaag gesprek gehad las ik in je handschrift...hopelijk is het goed gegaan...lees in je handtekening dat je bms langzaam opbouwt, mag ik vragen of hiervoor een reden is?

elsje...je zit ook in de wachtweken..succes!!!

mees...vandaag startecho gehad...alles goed gegaan???

Freggel...wat een verhaal over de intake in geertgen, dan toch catharina en dan toch weer geertgen..gelukkig dat er nu duidelijkheid is...

sorry dat ik nog niet op iedereen reageer.

wens iedereen, nofje, maureen, terry, mineut, carino en iedereen die ik vergeten ben veel succes!!!

:smilybird::confettistars:

liefs,

Nico

Geplaatst

Bedankt lieve meiden voor jullie reactie's echt waar :hug:.

Dit wilde ik gauw ff kwijt heb vanavond gewerkt en ben nu harstikke moe ik zal snel weer wat pennen oke? Ga nu mijn bedje in.

Trusten allemaal

Komt ie voor jullie mijn specialiteit. :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer. Heerlijke weken in de zon gehad. Ik moet nog bijlezen maar ff klein berichtje dat de echo vandaag goed was. Nu morgen nog 1x pil en dan ong 2 dagen wachten op ongi. Dan 10 dagen progn. slikken voor bms en dan .....!

Corina! Wauw! Geweldig de tp en nu lekker bij je houden. Hey welkom en gezellig Nico! Ja, de echo was gelukkig goed. Weer n stap verder!

Andere meiden, ik schrijf morgen na bijlezen!

Liefs, mees

Geplaatst

Mogge dames!

Mees, goed te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad!! Ennuh, het schiet ineens op hè? Paar daagjes en dan de prog al beginnen...goed man!

Corina, ik hoop dat je goed geslapen hebt. Hoe gaat het nu met je? En met je buik?

Lizzy, hoe gaat het bij jullie? Ik kan in dit reactie -scherm je handtekening niet lezen.

Welkom Nico. Waar jullie nu over na moeten denken is niet niks. Je moet je eigen (on)vruchtbaarheid toch een plekje gaan geven, voor je door kan gaan met andere opties. Mijn advies is, om dat ook eerst goed te doen. Praat er veel over. Als je er eenmaal uit bent en alles hebt afgewogen, zou je het op kunnen starten door wat gesprekken aan te gaan of het mogelijk is in jullie situatie.

Mag ik vragen of je zelf een donor hebt, in het geval dat? Dat iemand het ooit eens aangeboden heeft? Als je dat niet wilt vertellen, begrijp ik dat hoor.

Ikzelf ervaar het ECD proces als iets heel natuurlijks.. Ik moet zeggen dat dat ook mede komt omdat mijn zusje mijn donor zal zijn. Dat is zo eigen. En, ook mijn genen. Al zeggen genen mij weinig hoor. Het kindje wat in het algemeen ontstaat vanuit ECD is nooit te vergelijken met het kindje wat het geweest zou zijn als jouw donor het had gedragen ,bijvoorbeeld. De draagster geeft wel degelijk (heel) wat mee aan het kindje. Dat maakt het ook zo bijzonder en met niets anders te vergelijken.

Ik wens je voor nu sterkte toe met alle informatie en met het nieuws. Wel weet ik dat je de ECD niet in alle ziekenhuizen kunt doen. En als je zelf geen donor hebt, wordt het ook een lastiger verhaal.

Hier gaat het wel goed, lekker zijn gangetje:laugh: Ik ben de dagen nu aan het aftellen, nog een weekje.

:happy7:

Liefs,

Freggel

Geplaatst

Hello ladies,

Ik hoop dat mijn handtekening nu iets zichtbaarder is. Bij ons was er enige vertraging. We hadden alles mooi gepland, maar toen werd mijn vriendin niet ongesteld. Na een week toch maar een echo en de arts zei dat het elk moment kon komen. Als het er drie dagen later nog niet was, dan nog een echo. Ik merkte ineens hoe heel zo'n behandeling aan een zijden draadje hangt...als er ergens iets niet helemaal loopt zoals gepland, dan kan het al over zijn. Ik dacht dus echt dat we allebei zouden moeten stoppen met behandeling om haar menstruatie af te wachten en dat we daarna door konden gaan. Je weet dat het natuurlijk altijd ergens anders kan lopen, maar ik had het in dit stadium nog niet verwacht. Bovendien wil ik dat gezondheid voorop blijft staan, dus als er ergens twijfel is, dan niet doen.

Nou, er was nog niks en niks wees er ook op, dus wij drie dagen later samen naar ziekenhuis. Daar zei een andere arts (ons behandelend arts) dat er bijna niks in haar baarmoeder zat aan bloed en dat ze dus zeker niet ongesteld ging worden. Dus ze mocht toch gaan starten met Gonal F. We waren een beetje verbaasd en opgelucht tegelijk...

Nu staat er een echo gepland op 14 febr, voor haar voor de follikelmeting en voor mij voor BMS. Spannende tijden..!

Mees, voor jou ook spanennde tijden. Succes! Fijn dat de echo goed was.

Nicole, welkom! Heel verstandig om je eerst goed te orienteren.

Maureen, hoe gaat het met jou? Wanneer mag je testen?

Corina, hou je het nog vol?

Iedereen de groetjes en succes!

Liefs Lizzy

Geplaatst

Corina...hoe is het vandaag met je? nog bloedverlies gehad??? Hoop van niet meid...

fijn dat ik mag meepraten...ook al ben ik me nog aan het oriënteren...heb al nagevraagd bij de verzekering, maar zij vergoeden eiceldonatie dus niet...hoeveel kost dit eigenlijk??? je mag me ook in een pb antwoorden als iemand wil reageren...

Freggel...we hebben zelf nog geen donor en hebben ook nog niemand in de buurt gehad die zich heeft aangeboden. Weet wel dat mijn vriend het liefst niet iemand uit de buurt wil en hij wil ook doneren...had begrepen dat Geertgen nu geen nieuwe aanmeldingen meer aanneemt? Klopt dit? Of wel als je een donor hebt? onze vriendengroep is ook al ouder, aangezien we zelf ook al 36 en 41 zijn...

Hebben jullie allemaal een donor gevonden?

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Mees : Super dat de echo goed was en hophop op naar de volgende stappen.

@ Nico: Sorry ik wil je als nog welkom heette en als je info wil hebben vraag het gerust allicht iemand die antwoord weet. Bedankt nog voor de lieve woorden.

@Lizzy: Ik duim voor je meis alleen je handtekening is nog niet zichtbaar.

@ Maureen: Ik weet niet of je hier nog mee leest maar hoe is het nu met je na de negatieve test??

Hier gaat het redelijk heb gelukkig nog wel goed geslapen vannacht alleen te vast ik werd met hoofdpijn wakker wat later gelukkig zakte.

Alleen het bloedverlies het ik nog steeds ietsjes waardoor mijn hoop op een positieve test zaterdag of zondag minder wordt dit hangt er vanaf wanneer mijn man thuis komt hij is natuurlijk vrachtwagenchauffeur en is alleen in het weekend thuis.

Ik wou dat het al weekend was dan had ik tenminste zekerheid.

Ik ga maar van het negatieve uit dan kan het heeeeeel misschien meevallen.

Nou lieve meiden succes en hier komt ie weer :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina,

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb besloten langzaamaan weer te gaan deelnemen aan dit forum. Hoewel ik het idee heb dat ik nog steeds in een roes leef.

Het is zo onwerkelijk en allemaal erg snel gegaan.

Mijn lieve vader die mij zo graag een kindje gunde, dat hij daar zelfs zijn eigen leven voor wou geven.

Dit heeft hij meerdere keren tegen mijn moeder gezegd, ik heb het pas de dag voor hij gestorven is gehoord.

Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad.

Ondertussen gaat het leven gewoon door, en ben ik al weer de 2e week aan het werk. Met vallen en opstaan.

In de tussentijd zijn we ook nog naar het Geertgen geweest. Vanaf 4 februari ben ik 3 weken " ontvankelijk".

Tot nu toe al 2 keer telefonisch contact maar nog geen match. Komende vrijdagavond krijg ik weer een telefoontje.

Oooh lieve Corina ik hoop zo dat je een positieve test mag krijgen. Wat zou dat toch een heerlijk nieuws zijn.

Freggel en Lizzy voor jullie begint het ook weer op te schieten, volgende week mogen jullie ook weer verder.

Nico, van harte welkom hier op het forum. Wat betreft mijn BMS, ze weten niet echt waardoor het komt dat het niet goed en snel groeit.

Maar het is wel erg frustrerend. Want nu is het eindelijk weer eens goed, maar ben je weer afhankelijk van een donor.

Indien er geen donor is ga ik weer alles afbreken en opbouwen. En zou het zo maar eens kunnen dat ik dan weer een maand of 3 verder ben.

Maar ik kan er verder niets aan veranderen, dit is iets wat mijn lichaam moet doen. Dus blijf ik hopen een match deze maand.

De berichtjes van de andere meiden zal ik deze week even bij lezen. Tot gauw,

Liefs Maya :positive energie:

Geplaatst

Hoi Maya,

Fijn om weer iets van je te lezen.

Ik hoop zo voor jullie dat er in deze periode een match is ik ga heel hard voor jullie duimen.

Hoe is het verder met de andere meiden??

Liefs Corina.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Geplaatst

Hellow dames!

Wat fijn dat er lekekr geschreven wordt. Dan lijkt de tijd sneller te gaan hè.

Corina; Ik ben zo blij te lezen dat je je wat beter voelt, ondanks dat het heel spannend en killing blijft...En jeetje, jij hebt dus je man alleen in het weekend bij je! Dat is ook nog eens extra zeg, zeker in deze periode waarin jullie zitten. Jullie bellen zeker wel veel? Het kan nog steeds alle kanten op bij je, die bolletjes kunnen ook voor zoveel dingen zorgen die je weer voelt, of niet voelt...ik blijf hard duimen!!!

Lizzy; jee wat een spanning was dat zeg, of jullie konden beginnen ja of nee..:happy7: Als ik dat zo lees heeft de arts wel de goede keus gemaakt. Als er weinig BMS is, heeft haar lichaam geen reden om een echte ongi te hebben. Dus jullie zijn begonnen! gweldig!!! Hoe voelt je zus zich?

Maya; Ik ben blij dat je terug bent. Dat je het allemaal zo goed als gaat oppakt. Wat je hebt gehoord over je vader is heel emotioneel. Ik krijg er zelf ook een brok van in mijn keel, als ik me dat voorstel. Hij wilde het beste voor zijn meisje. En gunde dat jullie zo graag. Een top-vader! Hij houdt je vast en zeker in de gaten hoor!

En nu op naar een mooie match. Ik ben benieuwd naar het volgende telefoontje.

Nico; Ik heb gelezen dat Geertgen inderdaad geen mensen meer aanneemt die afhankelijk zijn van de wederkerigheid. Maar, ik zou gewoon bellen om het zeker te weten. Indien je zelf een donor hebt, kun je terecht en mag je op intake gesprek. Ik lees dat jullie vriendenkring allemaal ietwat ouder zijn, das wel een tegenslag. Dat maakt het lastiger. Zouden jullie bijvoorbeeld iemand in de familie willen als donor? Omdat je vriend eigenlijk voor onbekend gaat, als ik dat zo lees?

Ohja, over je verzekering: Veel verzekeringen weten weinig af van de gehele eiceldonatie en de behandeling daarvoor. Wat je moet doen, is de behandeling laten declareren als een gewone IVF. Ziekenhuizen doen dat vaak automatisch al. Want in principe, is dat het op papier ook. Er wordt niets extra's in rekening gebracht wat een gewone IVF niet zou kosten. 'Gewoon'een stimuleringsfase, punctie, bevruchting en een TP. Komt niets anders of raars bij kijken voor een verzekering. Op deze manier behoudt je je 3 pogingen. Het is anders hocuspocus voor de verzekeraars!

Maureen, heb je al getest? Het zal niet lang meer duren hè? Ooh ik ben zo benieuwd....

Tot snel ladies!!

Liefs:hug:

Geplaatst

Maya....het is ook niet niks wat je overkomen is...neem gerust alle tijd die je nodig hebt...en zo te horen/lezen heb je een topvader gehad...echt lief, maar ook heel emotioneel om dit te horen...kreeg kippenvel toen ik het las...ik hoop dat jullie nog een donormatch krijgen!!! sterkte!!!

Corina...spannend..Ik zal niet gaan vragen hoe je je voelt, want ik heb zelf ook al 2 keer in die wachtweken gezeten...doro die bolletjes kun je ook nog eens op het valse spoor gezet worden door je lichaam, want alle bijwerkingen zijn bijna gelijk aan zwangerschapskwaaltjes en de bongi wordt ook nog eens tegengehouden...ik hoop zo dat je van het weekend een positieve test in handen kunt houden!!!!

Freggel...wij hebben al 3 keer IVF gehad, dus we zijn qua vergoedingen uitbehandeld. Dus we zullen (als we besluiten inderdaad voor eiceldonatie te gaan) alles zelf moeten betalen...jammer maar helaas, maar dat hebben we er wel voor over...in onze familie zit niet zoveel 'jong volk' of ze zijn gewoon te jong om al moeder te zijn...hihihi...we hebben wel een zwanger nichtje nu, maar weet niet of zij na deze (is hun eerste namelijk) voor hun gevoel al een compleet gezin hebben of dat ze een groter gezin zouden willen...

We zijn er nog niet uit wat we nu precies willen...wel gaan we voor een second opinion...misschien heeft een andere arts een andere kijk op 'mijn lichaam' en geeft ie een 4e ivf wel nog meer kans dan die ene arts in Maastricht.

Het is nog te kort om nu al beslissingen te nemen. want ik ben zo ene die van het ene naar het andere springt in gedachten...we moeten het laten bezinken en tot rust komen en dan pas een beslissing nemen waar we ook voor de volle 100% achter staan...

Lizzy...wta fijn dat de donor toch gestart is...over een klein weekje de echo...spannend...

liefs,

Nico

Geplaatst

:goodluck1:Hey meiden,

Maya, fijn dat je er weer bent. Wat een tijd heb jij gehad en nog steeds! Heel veel sterkte! Wauw, dat je vader dat zei. Heel ontroerend!

Ik hoop dat je vrijdag een goed bericht krijgt en er snel een match is.

Corina, hoe gaat het? Geen bloed meer? En...zoals velen al schreven. Het kan een goed teken zijn geweest he! Innestelingsbloed. Ik duim heel hard voor je!:duimen draaien:

Freggel, het gaat ook opschieten voor je. Super.

Nico, ja, net wat Freggel zei, heb ik ook gehoord. Maar zeker nog ff checken.

Hier alles ok.

Nu wachten tot ik ongesteld word. Ik hoor dat dat ongeveer 2 dagen kan duren. En dan weer n stapje verder.

Grote knuffel allemaal! :goodluck1:

Mees.

Geplaatst

Oh sorry Nico, ik heb helemaal niet aan je 3 IVF pogingen gedacht. Nahja, dan heb je iig extra info`wat betreft die verzekeringen en ECD. Maar, neem eerst maar rustig je tijd hoor.

En Mees, hup opoe!!! Naar Mees toe! hihi! Ik heb hem naar je toegestuurd! Al hoop ik niet dat ie wat later is, omdat hij in een rolstoelletje zit!

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Nico : je mag het best vragen hoor?? voor mij des te fijner om het dan lekker van mij afteschrijven. Bedankt voor je lieve woorden.

@ Freggel: Sinds ik mijn man ken zien we elkaar al niet zoveel dus ben het wel gewend om hem door de weeks niet bij me te hebben.In het begin belde we elkaar 2x in de week maar al sinds een poos bellen we elkaar elke dag wel ff en dat is in deze periode wel fijn. Natuurlijk is het wel fijner als hij elke avond thuis is en dan lekker tegen hem aan kan kruipen maar goed het is nu eenmaal niet anders.

@ Mees: Sorry je handtekening is nu wel te zien hoor.

Nou hier nog steeds iets bloed, de ene keer ietjes meer dan de andere keer. Ik wordt er echt gek van, en krijg nu steeds meer sterker het gevoel dat het echt niet goed zit en de test van het weekend toch echt negatief zal zijn.

:sweat: Oh meiden was het maar weekend dan weet ik het tenmisten zeker dat het niet goed zit of heel klein beetje ienimini beetje toch wel!!!! We wachten het maar af.

Liefs Corina.

:positive energie::CYBER_HUGS: zo voor jullie allemaal .

Geplaatst

Meiden,

Mag ik jullie eens iets vragen over die 'ontvankelijkheid'? Jullie zijn dan 3 weken ontvankelijk en daarna moet het weer afgebroken worden he? Wat gebruiken jullie dan om het op te bouwen?

Ik ben nl al 3 weken progynova aan het gebruiken, maar ze hebben niks tegen mij gezegd over hoe lang dat maximaal mag. Dus als het tot een terugplaatsing komt, dan ben ik al meer dan vier weken aan het opbouwen. Zou dat een probleem zijn? Kan het ook 'te veel' worden ofzo?

Groetjes Lizzy

Geplaatst

Hoi Lizzy,

Ik gebruik estradiol2mg om de BMS op te bouwen en het wordt evt weer afgebroken met provera10mg.

Of het te hoog zal worden weet ik niet!!! Daar durf ik je echt geen antwoordt op te geven sorry.

Ik denk dat je 14febr, bij de echo dat wel zou kunnen vragen hoe dat zit!. Dat je daar al vier weken mee bezig bent is denk geen probleem.

Liefs Corina.

Geplaatst

Haha Freggel! Dankjewel; ik ontvang opoe met open armen. Beetje turbo in die rolstoel, hihi, zonder dat opoe eruit valt! Riemen vast!!

Houd moed hoor Corina! Ik had nooit iets bloedachtigs en was nooit zwanger. En op het forum lees je dat met kleine bloeddingen er veel pos. getest wordt!!

Ik duimmmmm!!

Xxx Mees

Geplaatst

hoi Corina...hoe gaat ie met je??? hou je het nog vol??? hoop dat je morgen een positieve test in handen kunt houden...is je man dan alweer thuis?

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

Nico en Mees bedankt voor jullie lieve reactie's/ belangstelling/

De rest van de meiden hoe is het met jullie?? Denk aan jullie!!

Hier gat het redelijk ik heb me eral een soort bij neergelegd dat de test morgen negatief zal zijn, dan kan het heel heel heel klein beetje meevallen.

Dit komt omdat ik nog steeds bloedverlies heb de ene keer iets meer dan de andere keer dat klopt toch nooit nog steeds een innestelling zijn!!!!!!

Ik zal morgen wel posten hoe is het afgelopen.

Mijn man is eigenlijk wel niet thuis maar hij is niet zolaat dus hebben we afgesproken om het toch te doen om toch eindlijk zekerheid te krijgen. Wij hadden allebei zoiets van doe maar dan weten we het tenminsten.

komt ie weer voor jullie :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden