Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Itsus: Ja wij vertellen het wel gewoon, omdat iedereen weet dat wij uitgedokterd zijn en voor Adoptie zijn gegaan. Ik ben altijd heel open geweest over onze kinderloosheid, anders zou ik al lang gek zijn geworden. Wij zijn nl. al sinds 2002 bezig he? Misschien staan wij hier zo makkelijk in omdat wij altijd hadden gehoopt om een adoptiekindje te krijgen. Dat zou altijd een donker kindje zijn geweest, dan ziet ook iedereen dat dat geen biologisch kindje is ;-). En zo zien wij dat ook met eiceldonatie. Wij zullen het ons kindje uiteindelijk ook gewoon vertellen, kan ook niet anders als mensen om ons heen het wel weten, maar dat is ook niet erg. Maar dat zeg ik, wij waren eigenlijk al een stap verder dan eiceldonatie (nooit nagedacht dat dit er ook nog was). Ik hoop dat het bj ons ook lekker snel gaat.

Meiden, welterusten allemaal. Ik stap morgen ochtend vroeg de auto in richting Oostenrijk. Tot over een week!

Geplaatst

Mees...ben reuze benieuwd hoe het nu met je is? heb je de tp al gehad? sterkte en succes meid!!

Freggel...ja...het kan opeens heel snel gaan...zo ben je nog met een intake bezig en drie maanden later alweer volop in een behandeling. nog maar 3 daagjes!!!

Doorzettertje...ook bij jullie gaat het snel opeens...goed dat jullie je gevoel hebben gevolgd bij de adoptieprocedure in de VS...je snapt wel hoe ik het bedoel....en nu dan al 4 april de 1e afspraak in Spanje...hoe snel kan het allemaal gaan...succes meid!!! Fijne vakantie!!!

Corina...hoe gaat ie met jou??? je moet nog 10 daagjes...die zijn ook zo voorbij....hoop dat je je nog steeds goed voelt!!!

hier verder niets te melden...cd29 op dit moment en nog geen bongi...maar die zal wel dadelijk komen nadat ik dit geschreven heb...zo gaat het altijd hahahaha...

fijn weekend allemaal!! Het weer zit in elk geval mee...hier schijnt het zonnetje!!

:aaaflowersmiley:

liefs,

Nico

Geplaatst

Ha meiden,

Al het duimen heeft geholpen! Dankjewel Terry!! En Nico!! En Corina!!En Freggel voor het zich suf blazen, haha!! En Itsus!! En Doorzettertje!! Ja, vandaag (vanmorgen) was de tp! En heerlijk in Spanje. En weer Nico, hihi! Ja, tp van 2 toppertjes!

En ik ben helemaal blij!! De kliniek is echt super en de mensen daar nog superder! (bestaat dat woord;-)

Vrijdag uitgebreid gesprek gehad met de arts. Hij legde alles heel goed uit. In DD ga je erin en eruit en binnen 5 min. sta je weer buiten. Hier is overal tijd voor. Je wordt in de watten gelegd. Alles en alles is zo fijn mogelijk. Een eigen kamer, een persoonlijke mevrouw die je bij staat, optimale behandelkamer, etc etc.

Wat een verschil met Nederland en Dtsl.

Happy happy hier.

Gisteren laatste dag sight seeing, vandaag rustig aan en vanavond home.

Meiden, een super goed gevoel. Het gaat gebeuren!!!

Iedereen ook veel succes!

xxx, Mees

Corina, zet m op he. Ik wacht met je mee! We gaan ervoor!

Geplaatst

@ Mees: Hoe was het gesprek gegaan gisteren?? TOI TOI TOI TOI Hopelijk heb je een mooie TP gehad. Ik duim heel hard op een mooi eind resultaat.

@ Nico: Fijn om te lezen dat het beter met je gaat en alleen maar vooruit kiijkt goed zo!!! Ook al is dat niet altijd even makkelijk.

Kan me idd wel iets bij voorstellen dat het je rust geeft dat je weet dat er iets gepland staat. Ik duim voor jullie.

@ Freggel: Nog 4 dgn en dan is het zover JOEHOE.

@ Doorzettertje en Itsus: Welkom en schrijf gezellig mee hoor helemaal leuk. Jullie ook heel veel succes met alles toi toi.

@ Terry : Dankje voor het lief berichtje. Ik heb gelukkig aankomende week genoeg afleiding in mijn werk dus de week zal wel gauw om zijn!! Hoop ik haha. Hoe is het verder met jou??

Hier wordt de spannig steeds groter en er is gelukkig nog steeds geen bloed waarneembaar, maar wel regelmatig steekjes in mijn liezen dus zodra ik iet voel dan ga ik al weer ff naar het toilet om broekteloeren maar gelukkig is er niets te zien.

We zijn in ieder geval verder dan de vorige keer dus ik vind het zo spannend, en je gaat toch stiekum denken van zal het dan nu toch?? Maar goed ik blijf ook realistische hoor want het zegt allemaal nog niets tot ik een test heb gedaan de 23ste dan weten we het zeker. Ik heb wel sterk de neiging om het eerder te doen maar weet niet zo goed vanaf wanneer wijsheid is!! Hebben jullie misschien een idee?? Maar aan de andere kant zegt mijn gevoel van nee pas doen wanneer het mag scheelt je misschien een hoop teleurstelling maar aan de andere kant ik wil het zo graag weten!!!! ERRUG he wat een muts ben ik toch :laugh::laugh:.

Nou meiden heel fijn weekend en geniet van het prachtige weer van vandaag.

Hier komt mijn specialiteit voor jullie allemaal ook voor degene die ons volgen maar die niets posten komt ie :blowkisses::positive energie::CYBER_HUGS:.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey corina,

Wanneer heb jij de tp gehad? En waarom mag je pas de 23ste testen? Ik kon zelf na 10 a 11 dgn al testen!

Pppffff spannend voor je hoor.

Zal duimen voor een positieve uitslag.

Geplaatst

Hellow meiden,

Even een snellejelle.

Mees; Wauwie, een TP!! daar kan ik alleen maar van dromen! En 2 toppertjes, dat voelt goed.

Jij stapt nu ook die verschrikkelijke wachtweken in.....geniet nog even van een mooie avond samen en tot snel , back in NL! Hasta la Vista!

Corina; Wat goed gaat ie daar, geen bloed, steekjes.....hmmm dat klinkt als muziek in mijn oren! Ik duim dat het zo blijft!! Zover ik weet, kun je op dag 16 na TP al testen. Maar begrijp je goed hoor, dat je wil wachten. Spannend!!!!!!!

Hier alles goed, inderdaad vanaf morgen nog3 dagennnnnn!!

Knuf voor iedereen!:icon_flower:

Geplaatst

@Doorzettertje: wat grappig dat je op 4 april een afspraak hebt bij Eugin. Wij gaan er op 11 april naartoe. We waren er bijna op 4 apr naartoe gegaan, alleen kwam het manlief niet goed uit. Anders hadden we elkaar daar wellicht tegen het lijf gelopen..:-)

Ik heb inmiddels ook mijn dossier gekregen. De meeste testen zijn zo te zien ‘verjaard’, dus zal ze opnieuw moeten laten doen. Ik wil ze door/in het zkh in Ned laten doen. Nu maar even kijken of de artsen meewerken. Het zal ons wel in de kosten schelen. Eugin adviseerde me ook om de testen in Ned te laten doen.

Niemand in onze omgeving weet overigens dat wij hiermee bezig zijn. Er waren een paar mensen die we hadden geïnformeerd over de IVF-behandelingen. Deze keer wilden we het voor ons houden. We hebben wel discussies wat we gaan doen als het zover is. Tijdens mijn IVF-behandelingen ben ik een aantal zgn vriendinnen kwijt geraakt. Ze wisten blijkbaar niet hoe om te gaan met mij. En het slappe was dat ik er een jaar achter moest komen waarom ze opeens geen contact meer met mij opnamen. Ach ja, je kan zulke ‘vriendinnen’ maar beter arm zijn, dan rijk, toch?

@Itsus: Eugin gaf aan de telefoon door dat ze meteen kunnen beginnen met alles op 11 april, en ik had zoiets van rustig aan. Wij willen nml in juni eerst even een paar weken met vakantie en dan met de behandeling beginnen. Zoiets van een laatste reis, voordat je aan deze avontuur begint..:-) Maar nu ik lees wat de tijdspan was van jouw behandeling, dan is het misschien wel handig om de behandeling meteen in gang te zetten. Wellicht dat ze ook een paar maanden de tijd nodig hebben om een juiste donor te vinden die wellicht een match vormt met mijn uiterlijke kenmerken..:-) Hoewel een Spaanse er ook voor zou kunnen gaan denk ik.

Ik vind het langzamerhand wel heel spannend worden nu. Helemaal nu we Mees zo op de voet kunnen volgen bij haar behandeling. Dank jullie wel meiden…

Geplaatst

Hey meiden, ben ik weer.

Heerlijk rustig dagje gehad in spain en nu in de trein vanaf Schiphol. Daarna auto en dan weer home.

Zit nog steeds te glimmen :-) !!

Ik mag de 21 al testen. Kan me voorstellen dat het lang duurt corina. Na 14 dagen zou normaliter het te zien moeten zijn. Maar ja , eerder testen is altijd tricky. Ik duim voor je!!

En 'hellow' freggel!!jij gaat ook edn tp krijgen hoor! Het voelt heerlijk! Echt al n beetje zwanger! Haha, hasta la Vista it is!! Gave plaats ook hoor. Heb genoten.

En jij nog paar daagjes! Hè hè, eindelijk ;-) En dan in volle vaart door!

Nal, handig dat je ietwat Spaans lijkt;-)!! moet goed gaan met die match. Wat snel ook, dat je kan beginnen! Super hoor!!

Nou meiden, m'n vinger is moe, hihi!

Dankjulliewel !!!!!!

Xxxxx

Geplaatst

Goedenmiddag lieve meiden,

@ Bedankt voor jullie reactie's ben heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen!!!!!!! Als ik het gaat doen dan doe ik het pas eind v/d week. Ik hou jullie op de hoogte. Ik hoop het zo maar ben ook wel realistisch dan het ook negatief kan zijn.

@ Mees: Sorry sorry ik had gisteren je brichtje niet gezien en daar stond heel je verhaal stom stom stom. Gaaf gevoel is dat he?? Om een TP gehad te hebben. Ik ga heel hard voor jullie duimen op een super eind resultaat en wie weet lopen we dan samen op zo helemaal top zijn. :duimen draaien:

@ Freggel: Dankje wel ik hoop het ook zo erg alleen wat je zo onzeker maakt is dat je de ene keer wel wat voelt en de andere keer weer niet PFFFFFFFFFFFF. Afwachten dan maar.

Meis nog 3dgn en dan hop hop in de :wheelie:naar Geertgen en ik duim voor een heel goed gesprek toi toi toi.

@ Itsus: Het is bij Geertgen zo bepaald dat je 3wkn na pas mag testen dan hebben ze meer zekerheid, maar ik denk ook dat het komt door ECD.

@ Doorzettertje: Heel veel succes en ik ga ook voor jullie duimen.

Fijne zondag nog meiden.

:aaaflowersmiley::positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Mees, oeps, wellicht ietwat verkeerd geformuleerd, ik lijk niet op een spaanse hoor...hahhahah...ik ben hindoestaans...hahahah...bedoelde eerder dat de dames daar ook donker haar hebben, en van nature getint, wat in de zon wel aardig bruin kan worden....hahaha....

Maar super super super goed nieuws over de 2 beebs-to-be....we gaan allemaal voor jou duimen, en hier is ie dan alvast -->:myfignerscrossed:...hierbij mijn allereerste emo especially voor joe..;-))

Heb jij trouwens details doorgekregen van jouw donor? Zoals afkomst, leeftijd, etc etc?

Geplaatst

Hahaha Nal, lig hier dubbel. Zit ik je gewoon een beetje half spaans te 'maken'.:laugh: Maar...inderdaad wel beter qua kleurtje omdat spaanse dames toch ook wat donkerder getint zijn en vaak donker haar hebben. (Ik zooo niet, hihi.) Maakt niet uit hoor; ik zeg gewoon: een verre voorouder had dat ook, die looks :-):happy7:

Wb de donor krijg je niet veel door, maar wel dat ze miijn bloedgroep heeft en welke testen ze allemaal heeft gehad. Dat zijn veel testen op ziektes en erfelijkheid en ook psychologische.

En......dankjewel voor je allereerste super gave emo!! En dat voor mij! Ik voel me vereerd!! :happydance:Het helpt hoor, want ik ga nu zwanger worden:yah:! Het voelt goed en alle positieve vibes, emo en meer, helpen heel veel! Haha, beebs-to-be....heel mooi! Houden we erin!!

Dankjewel ook Corina, zo lief ook! En spannend hoor. Ja, lastig wat te doen met de test he. Kijk maar ff waar je je goed bij voelt. Ik duim ook voor jou.:luck:

xxxxx, mees

Geplaatst

Hallo,

Mees wat een goed nieuws twee toppers. Zo te lezen heb je er alle vertrouwen in!!hou het gevoel vast.

Corine, ik snap de drang heel erg om eerder te testen, maar eerlijk gezegd levert het alleen maar meer spanning op. Want je blijft toch stiekem hopen dat het te vroeg is. Maar goed de verleiding is ook erg groot. Ik heb de eerste keer ook twee dagen eerder getest. maar de andere drie terugplaatsingen heb ik me gewoon aan de testdatum gehouden. Gelukkig is mijn man erg standvastig. Ik wil je heel veel sterkte wensen en deze laatste week op naar een zwangerschap.

Ik zit nu in mijn stopweek. Ik moet tussen dag 7 en negen ongesteld worden. Ben benieuwd. Daarna gaan we weer opbouwen en 4 april hebben we weer een afspraak bij geertgen. Als mijn BMS dan goed is gaan we de volgende cyclus beginnen en mag mijn lieve zus aan de slag. Maar als mijn slijm nog niet goed is wachten we gewoon nog een maandje. We willen nu echt een goede uitgangspositie hebben. Het is tenslote onze derde poging.

Ik duim voor iedereen en wens iedereen heel veel geluk toe. Blijf genieten van de dingen die je wel hebt!!!!!!!!!!!!!!

dikke knuffel van mij

Freggel, bijna is het zover dat je je afspraak heb hopelijk worden er afspraken gemaakt zodat jij ook snel verder kunt.

Geplaatst

Ja grappig he Mees, ik lig af en toe ook in een deuk hier achter mijn pc...lijk niet een gek die in en uit het niets in de lach schiet. Manlief reageert dan ook meteen "laat me raden, je zit waar op het forum"...hhahahaa..ach, zolang ik maar begrijp waar ik om lach.

Moet zeggen dat ik wel heel fijn vind om deze site ontdekt te hebben, weliswaar laat, maar beter laat dan nooit. Haal er veel praktische tips uit, en last but not least, kan hier ook mijn ei kwijt, wat voorheen toch niet altijd kon. En ja, ben een vrouw he, heb af en toe een uitlaat klepje nodig. En dit is nou eenmaal een onderwerp wat bijna niemand in de omgeving begrijpt...dus zank joe allll....:CYBER_HUGS:

Geplaatst

jemig wat een hoop bij te lezen.... leuk dat er zoveel gereageerd word...

Aan Mees en Corina heeeeel veel succes!!!! Ik hoop echt wel dat het raak is!

Aan de dames die in Spanje bezig zijn... ; het is echt wel zoveel anders dan in NL. Ik ben in 2008 bij Instituto Marques geweest..

Jammer genoeg kwam ik met lege handen thuis om het zo maar te zeggen. Achteraf maar goed ook ,want dat was met mijn ex/ We zijn in 2009 gescheiden. En dat is toch beter als je dan geen kids hebt..

En iedereen die ik vergeten ben.... Ik lees wel met jullie mee. Maar mijn hoofd stroomt op dit moment over, dus ik kan gewoon niet alles lezen en onthouden. maar goed ook heel veel succes in de trajecten die jullie doorlopen.

Met mij gaat in ieder geval alles prima..

Jammer genoeg heb ik niks meer van de donor gehoord... En dat noemt zich beste vriendin.... grrrrr....

maar ja.. Morgen gaan we weer terug naar Geertgen voor een BMS meting en als alles goed gaat staan we weer op de wachlijst voor een donormatch.

Daar maak ik mij het minst druk om want ik geloof dat het bedje echt wel dik genoeg is...

Nu alleen die donor nog ;-)

Nou ik ga ff snel wat eten maken en daarna relaxen op de bank met een goed boek!

Tot later!

Geplaatst

Ja Terry, gaat gewoon lukken!! Hihi, ben al zo blij met die ukjes in me. :-)

Hey nal, dus jij hebt dat ook. Ik val af en toe om. Ik word ook weleens vreemd aangekeken als ik weed zit te hinneken achter m'n pc/mobiel.

Ja, super goed hè, zo'n site! Ben ook zo blij ermee!!

Hey nofje, ja, anders gaat het daar hè? Ik vind het zoon verschil in de wijze van omgang. Veel aardiger en veel meer tijd nemen ze voor je. En dankjewel hè!! T gaat lukken! Het is al bijna woens. Op naar maandag, haha!

Wel stom idd van je donor!!

Succes morgen bij je bms meting en op naar n match!!

Xxx, mees

Geplaatst

Nou het BMS was een prachtige 7,3 mm op dag 7 van stimulatie.... Dus ik ben weer ontvangkelijk! Dr.R was op vakantie emn daarom had Dr. W wat zicht op de donorenlijsten... En hij gaf aan dat het nu wel eens heel snel kon gaan. Mede ook omdat ik al zo lang bezig ben. De wachtlijst gaat niet echt op volgorde van binnenkomst maar ze kijken ook op uiterlijke kenmerken.. Logisch ook! Maar ik heb vrijdag al een belafspraak en dan hoor ik of we gematchd zijn!!

Gaat snel!!!!

:yah::yah::myfignerscrossed::duimen draaien::pray:

Geplaatst

:hello: ladies!!

Nofje...ik duim voor je meid!!!:gekruiste vingers 3 dat er maar een mooie match voor je is!!!! Vreemd dat je niet meers van je donor hebt gehoord...maar wie weet is er een match voor jullie!!!

Freggel...vandaag dan eindelijk zover...je kunt op gesprek!!! duim ook voor jou!!!!

Mees...hoe voel je je? :toppie::ygg:

En Corina...hoe gaat het met jou???:gekruiste vingers 1

Ik word hier langzaam gek...ben nu op cd 33 en nog steeds niet bongi, maar wel zondag (op cd 30) al negatief getest...ben normaal altijd op tijd, dag 29...durf ook niet meer te testen en wist ook niet zeker of ik het hier wel zou moeten komen melden...voel ook verder niets...mss dat we op zaterdag weer gaan testen als ik dan nog niet ongi ben...:nerves::pray:

gisteren trouwens ook het dossier opgehaald bij de post....wel interessant om te lezen...moet Geertgen toch maar even bellen of ze dit al eerder willen hebben of dat ik het gewoon moet meenemen als het het gesprek hebben...

Terry...het begint langzaam op gang te komen bij jou...nu in de stopweek en dan over een klein weekje ongi worden...en over 2,5 week naar Geertgen...ik duim voor je dat alles er goed uit ziet en dat je lieve zus dan aan de slag mag!!!:myfignerscrossed:

even voor iedereen:

:smilybird::circle2:

liefs,

Nico

Geplaatst

Hey lieve meiden,

@Freggel: JOEHOE het is vandaag zover straks hop de :wheelie:in en op naar een goed gesprek succes meis.

@ Maureen: Hoe is het nu met je?? Weet al wanneer je een cryo tp heb??

@ Mees: Hoe voel jij je?? Jij mag maandag testen ik denk dat ik ook wacht tot maandag of dinsdag heb ik besloten eerder heeft ws denk ik toch geen zin.!! KOP OP he meid op naar een volle buik.

@ Nofje: Jeetje wat spannend allemaal ik ga heel hard voor jullie duimen dat je een positief telefoontje heb vrijdag.

@ Maya: Hoe is het met je morgen testen spannend spannend!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie.

@ voor iedereen die ik vergeten ben hoe is het met jullie?? Ik denk aan jullie hoor.

Vandaag gaat het niet zo ik heb echt een verschrikkelijke onzekere emo dag, kan wel gewoon een potje janken.

Ik heb al een paar dgn af en toe ietsjes roze/rode afscheiding maar lang niet zo erg als de vorige keer voor de rest heb ik geen krampen in mijn buik ofzo dat ik denk daar komt het, en dat maakt me zo verschrikkelijk onzeker en vraag ik me af wat het zo kunnen zijn een goed teken of niet!!!!!!!!! ACHHHHH its very KILLING. Weet iemand misschien wat het evt zou kunnen zijn??

Ik heb besloten om maandag of dinsdag te testen dus ik wacht het maar af en hopen dat het niet erger wordt maar overgaat.

Sorry voor mijn onzekerheid lucht wel ff op om dit op te schrijven.

:aaaflowersmiley::positive energie::CYBER_HUGS: Zo dat is voor jullie.

Liefs Corina.

Geplaatst

he Corina...het zou misschien kunnen zijn dat het komt omdat alles nu beter doorbloed is. Dus het kan misschien een klein adertje zijn dat gesprongen is...zolang het niet veel wordt en er geen krampen bij zijn, zou ik toch moed blijven houden....ik blijf voor je duimen!!!

Maya...helemaal vergeten...mag je morgen dus testen...ik duim voor je dat het positief is!!!

Maureen...en jij krijgt dus hopelijk ook binnenkort te horen wanneer je weer verder mag met de cryo tp...succes en ik duim ook voor jou!!!

liefs,

Nico

:positive energie:

Geplaatst

Corina, ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan.

Ik heb vrijdag een FM meting op CD12. Als er zich een eitje ontwikkeld dan krijg ik waarschijnlijk pregnyl voorgeschreven om de eisprong exact te bepalen. Mijn cryo's zijn 5 dagen oud dus ik verwacht dat 5 dagen na de eisprong de TP. Ik hoop dat dit volgende week vrijdag is, dan neem ik meteen de hele dag vrij zodat ik een lang weekend heb.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hoi meiden,

zal me ff voorstellen; Karin, 34 jaar, heb hier een paar jaar geleden ook wat meegeschreven op het forum, nu lang stil geweest. Heb 3 keer ivf gedaan zonder resultaat. Mijn eicellen blijken slecht te zijn, daardoor gekozen voor ecd. Inmiddels al een heel traject doorlopen, en om een lang verhaal kort te houden; gister ben ik teruggekomen uit Spanje (IVI Valencia), met twee blastocystes in mijn buik ;-). Dag 6 na de punctie. Eentje A+ kwaliteit, de ander werd als 'ok' bestempeld... En nu is het dus afwachten.... Moet 25 maart voor bloedtest naar ziekenhuis, maar test denk ik wel eerder zelf, misschien 23 maart, dat is 14 dagen na de punctie...

Heb nog niet alles gelezen van jullie, 40 pagina's is een beetje veel ;-)), maar wens jullie in ieder geval veel successsss!!

liefs,

Karin.

Geplaatst

Welkom Karin,

Je bent al lekker op weg, meteen in de wachtweken samen met Corina, Maya en ik. Heel veel succes he; dat we allemaal heerlijk zwanger mogen zijn/worden!

Haha Nico, dankjewel voor je leuke emo!!!!!!!!!!!!!! Super gaaf!! Hier alles goed, helemaal happy nog. Ga helemaal voor een positieve test! Mijn ukkies zijn heerlijk bij me en zijn zich vast goed aan het doordelen en innestelen. Of zouden ze al ingenesteld zijn? Altijd lastig wanneer dat gebeurt. Weet iemand dat? Spannend!!

Maureen, succes met je fm meting.

Nofje, top!! Helemaal goed dat je bms goed is! Op naar een match!

Corina, relax meid. We gaan positief testen hoor! Allebei maandag testen? Lijkt me een plan. Misschien ga ik voor de bloedtest een urinetest doen. Weet niet of ik zolang kan wachten op een telefoontje. Ben bang dat ik ontplof dan, hihi. Dus precies wat je zegt, op naar een volle en later dikke buik!

Hellow Freggel, hoe is ie? Bijna je afspraak! En daarna vlotjes door naar een tp. Moet je meemaken en dan meteen 9 maanden blijven zitten.

Maya, ik duim en duim voor een positieve test morgen. Spannend! Op naar beschuit met muisjes.

xxxx, een broedend meesje die misselijk wil worden, hihi.

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ff snel een berichtje van mij: WE ZIJN ZWANGER!!! Ik kan het haast niet geloven, heb al tig keer op de test gekeken. Maar er staat echt een dikke plus op.

Ik reageer vanavond nog, want mijn man heeft de laptop nodig voor zijn werk. En mijn computer is nog altijd stuk. Tot strax.

Liefs Maya

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Freggel: Hoe was het gister?? Ik ben benieuwd!!!!

@ Mees: Ja goed plan he maandag op naar een volle buik.

@ Maya : :confettistars: JOEHOE JOEHOE meis van harte gefeliciteerd echt onwijs super. Het is jullie zo gegund geniet geniet genieten he nu!!!!!

@ Nico: Bedankt voor je positieve woorden hopelijk helpt het, al hoe wel ik wel minder positief ben omdat ondanks iets bloedverlies ook nu iets buikpijn heb dus ik denk dat het over is.

Ondanks het iets bloedverlies heb ik nu ook iets buikpijn dus ik verwacht helaas geen positieve test maandag, of er moet een wonder gebeuren. ( dat het bloedverlies overgaat).

Mees ik gun het jou wel dus vanuit hier een blowkiss :blowkisses:voor jou op naar een positieve test.

En nu voor iedereen komt ie!!!!!! :aaaflowersmiley::positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden