Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Maya,

yes, yes yes, wat super. Ik ben echt blij voor je wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!! Je verdient het.

fregel ik heb voor je geduimd, hopelijk kan je snel starten

Hoi Corine, hoe gaat het met je vandaag!!!!!

mees, hoe gaat het met jouw.

Hier alles zijn gangetje, ben vandaag ongesteld geworden en volgende week beginnen we weer aan de opbouw.

fijne dag allemaal

groetjes

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:blob6:WOW Maya, proficiat!!:toppie:

Corina, ik hoor al teleurstelling...Geef de moed nog niet op! We wachten vol spanning je test af...van Mees en Karin ook! Wat een hoop tegelijk!

Nofje, hopelijk is er een donormatch. Wat een verhaal zeg met je donor!

Hier alles rustig. Ik wacht nog steeds op ongi. Is al bijna vier weken geleden dat ik gestopt ben met de lucrin. Na hoeveel tijd werden jullie ongesteld, iemand ervaring mee?

1 april hebben we ons volgende gesprek, denk dat we vanaf die tijd weer gaan beginnen met het schema. Ik eerst 2 weken lucrin, dan donor lucrin en daarna stimulatie met gonal f. Maar eerst moeten we aan de pil! Voorlopig zijn we dus nog niet ''aan de beurt''.

O ja, en wij gaan zeker door met mijn vriendin, ''onze donor''! Zou niets liever willen dan dat (en dat het ons samen gaat lukken na al deze moeite! :knuf:)

Iedereen sterkte met wachten!!

Groetjes Lizzy

Geplaatst

Hellow meiden,

Ik ben onwijs ziek geweest de afgelopen dagen. Griep, migraine, geen idee. Barstende koppijn met overgeven. Maar geen koorts ofzo. Ben nog steeds niet beter....*snik snik*

Ik heb alles gelezen maar reageer even kort. Sorry daarvoor! Maar ik denk aan jullie allemaal hoor:icon_flower::greatgirls:

Maar Maya, wat ontzettend geweldig nieuws!!!!! van harte gefeliciteerd!!! oooh wat moet dat goed voelen!!!:happydance::zwanger::zwanger::zwanger::yah::confettistars::confettistars::bravo::uwoman:

Ik ben benieuwd naar je reacties straks!!

Corina; jij kan ook al testen. Ik heb goede hoop. Nog steeds geen ongi. En wat je verteld over die afscheiding komt heel veel voor. Oooh zal het toch? Ga je vandaag testen????? (en weer die auto-emo, hihiihihii!)

Mees; hoe voel jij je, voel je wat??

---------------------------------------

Omdat ik dus nog wat ziekjes was, was ik er niet helemaal bij gisteren. Maar het gesprek was een beetje nutteloos eigenlijk, omdat we alles al besproken hadden de eerste keer. Dat had de Psych ook al door, dus.......de volgende afspraak (15 april) zijn we de hele middag met ons 4en onder de pannen en sluiten we alle gesprekken af!! Dan door de etisch medische commissie (die vergaderen elke donderdag!) dus daarna mogen we starten!! JOEHOEOOEO!:alright:

Dat zal dus in Mei worden! In Mei leggen alle vogels een ei....dusssss mooie maand al zeg ik het zelf!!

Nou meiden, nogmaals sorry. Maar ik duik weer op de bank.

Veel liefs van mij:aaaflowersmiley::blowkisses:

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve positieve woorden doet me goed. Ik denk maar zo zolang het niet echt doorbreekt en ga vloeien probeer ik een sprankje hoop te houden.

@ Freggel: Beterschap meis. Ik kan idd al testen maar dat doe ik nog niet A: ik durf het niet en B: de 23ste is pas mijn testdag anders ben ik bang dat ik echt te vroeg ben.

Meiden :greatgirls:.

Liefs Corina.

Geplaatst

:woohoo::confettistars::clap2::bpotda::goodnews::uwoman::silly-woohoo::bfp:

Mayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes!!!!!!!!!!!!

Super gefeliciteerd!!!!!!!!! Genieten en genieten!!

xxxx, mees

Geplaatst

Lieve Corina,

Ja, heel goed meid. Moed houden en positief blijven!!! Maandag gaan we testen!! (of woensdag voor jou)

Ik merk ook dat ik het spannender vind. Omdat het volgens mij nu 'erop' of 'eronder' is. Waaaah! spannend!! Maar....geen gemuts, we genieten van de ukjes in onze buik. (Heb ik ook tegen mezelf hoor ;-)

Lieve Freggel, shit dat je je shit voelt. Ik dacht al: Waar ben je? Ik wilde al een zoekactie gaan organiseren, hihi.

En Terrry, fijn dat je ongi bent en er weer 'actie' is.

Terry, Freggel en de rest, ik voel me goed, maar nog geen zwangerschapsdingen. Ik wil kotsend door het huis lopen, maar...nog niet. En ik wil het heeeel graag zeker weten, dus testen, maar ik houd me in. Ik ben gewoon zwanger en moet niet gaan zitten twijfelen. Wel denk ik eraan om eerder te testen met, maar ik weet het nog niet.

Weet je wat? Ik beslis nu om dat niet te doen. Ik ga niet meer zitten dubben erover en wacht gewoon tot de bloedtest maandag. Veel rustiger in mijn hoofd en lijf. Dan ben ik iig tot maandag zwanger en daarna dan nog ongeveer 8 maanden langer (hopelijk, hihi).

Dus ik broed hier lekker verder en geniet.

En Freggel, geweldig dat je in de mooie broedmaand mei helemaal tot actie overgaat. Dat kan niet anders dan goed gaan.

Lizzy, komt vanzelf hoor. Ik heb ook weleens een lange cyclus gehad. (2 weken langer dan normaal) Maar dat komt goed hoor. Daarna weer alles normaal. Ff nog afwachten!

Knuffels allemaal, mees

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ben weer terug van mijn skivakantie! En zoals gehoopt lees ik veel goede berichten.Gisteravond terug en vanochtend al weer richting Bronovo. We hadden een hele leuke arts, dr. Lo. Ze sloeg zowat stijl achterover toen we vertelden dat we ooit in 2002 ergens zijn begonnen met onze kinderwens en dat we nu dan met ECD in Spanje aan de slag gingen. Ze wil ons hier graag in bijstaan. Ze had nog wat goede tips en al snel stonden we weer buiten met het gevoel 'We gaan er weer voor!' Dit weekend gaan we tickets voor Barcelona boeken. Maandag 4 april in de namiddag hebben we de afspraak, maar gaan er de zondag ervoor al heen. Dit om eventueel te-laat-kom-stress te vermijden en om dan ook maar gelijk Barcelona even te bewonderen!

@Nal: jeetje hadden we bijna tegelijk bij Eugin gezeten. Mochten we verder met alles beetje gelijk lopen: zou wel leuk zijn :-)

@Iedereen die bijna mag testen: Pfffff wat spannend! Daar zie ik best wel weer tegen op hoor. In 2006 heb ik gezworen voor het laatst een test te doen. Nooit gedacht dat ik dat toch nog is zou moeten doen...

Nog even een weekendje relaxen en dan 2 weekjes werken en dan Barca, here we come! Wat gaat dit toch heerlijk snel allemaal!

Geplaatst

Ja spannend het Doorzettertje? Overigens heb ik ook mijn afspraak bij dr Lo staan. Het klinkt wel hoopvol allemaal. Ik ben benieuwd wat ze ons te melden heeft. Maar het klinkt allemaal heel positief. Blij dat ze open staat voor ECD in het buitenland. Wij hebben eind van de maand een afspraak staan met haar. Ik neem dan al mijn gegevens mee + wat ik aan bloeduitslagen nodig heb voor Eugin. Kan ze meteen naar kijken, en evt mijn bloed laten testen als het noodzakelijk is.

Geplaatst

Ha Nal,

Het enige wat Bronovo doet is wat eventuele bloedtesten en de echo's. (in ons geval alleen de echo's de rest laten we bij Eugin doen) Stelt dus niet zo heel veel voor. Verder houden ze zich er volledig buiten omdat in Nederland commerciele ecd verboden is. Ze willen geen contact met de kliniek, oid). Als we denken haar weer nodig te hebben konden we weer contact met haar opnemen.

Ben nog wel beneiuwd wat voor tijd er ongeveer zit tussen het intake gesprek en het daadwerkelijke starten en uiteindelijk de TP. Weet iemand dat?

Geplaatst

Hoi meiden,

Freggel, ik hoop dat je je weer wat beter voelt!!

Mees en Corina wat een spannende week komt eraan voor jullie. Mijn duimen maken ook voor jullie overuren en ik hoop natuurlijk dat het ook voor jullie een positieve test wordt.

Ik kan het nog steeds niet geloven, vanmorgen nog maar eens een test gedaan. Maar het is echt zo.

Mijn moeder was ook erg emotioneel, vooral omdat mijn vader dit mij zo gunde. Daarom heb ik ook besloten dat ik ervan nu ook van ga genieten.

Wij hebben een kleine groep "volgers", die al vanaf het begin met ons meeleven. De reacties waren overweldigend.

Hoewel het allemaal natuurlijk nog heel pril is, is iedereen laaiend enthousiast en blij voor ons. de vreugde tranen hebben her en der rijkelijk gevloeid. We hebben al bloemen, kaartjes en cadeautjes mogen ontvangen. Het doet ons goed, om zo'n lieve achterban te hebben.

Donderdag 14 april hebben we onze eerste zwangerschapsecho bij het Geertgen.

Zo ik moet nu even verder gaan met werken tot 20.30 uur. Misschien tot vanavond,anders tot morgen.

Voor iedereen een fijn weekend,

Liefs Maya

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Maya: OH wat ben ik super blij voor jullie en je heb groot gelijk geniet geniet geniet jullie hebben het verdient.

@ Mees: Hoe voel jij je vandaag??? Mijn duimen blijven draaien voor je hoor.

@ Freggel: Hoe is het nu met je?? Alweer een beetje opgeknapt?? Ik hoop van wel.

@ Hoe is het verder met de rest?? er zijn er een paar die al een tijdje niet meer gepost hebben en ben toch wel benieuwd hoe het nu met hun gaat???

Hier gaat het redelijk bloedverlies is niet over en is meer geworden, en heb ook buikpijn/krampen erbij gekregen dus zie het minder positief in, maar goed we wachten het gewoon af tot maandag dan wordt het officieel bevestigd met een test, voor die tijd is het alleen maar gissen.

Het wordt vervolgd..............

Vorr jullie allemaal komt ie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :aaaflowersmiley::positive energie::CYBER_HUGS:.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey Doorzettertje, wat fijn dat jullie een arts hebben gevonden! En jullie gaan al snel richting Spanje. Zo gaaf! Heel veel succes meid!

Hey Nal, dus jullie hebben dezelfde arts? Heel goed! En jouw afspraak met haar is ook al snel. Super!

Hey Maya, dankjewel voor al het duimen!!! En zo gaaf dat je zwanger bent. Ook super leuk dat jullie al zoveel gelukwensen hebben gekregen. Te gek!

Hey Corina, hier gaat het goed al kan ik niet wachten. (Als je wilt zien hoe erg ik ben, zie je het bij het 40plus topic, hihi.)

Ik heb trouwens ook ongikrampen, al best lang hoor. Eigenlijk ook al een beetje vóór de tp. En...heb gehoord van andere meiden dat dat kan door het uitrekken vd baarmoeder. En dat velen het hebben gehad en toch zwanger bleken. Had ook beetje rozige afscheiding, maar dat kan vd utrogestan komen of van innestelen. We gaan uit van het beste, dus ....op naar zwanger!! Ik duim voor je !!!

Hellow Freggel, ben je alweer ok? Je zit toch niet achter de buis naar al die leuke dvd's van je te kijken he? Of ben je bezig met de kippen in de mooie kippenvilla? xxx

Meiden, dikke knuffel, een broedende mees.

:blowkisses:

Geplaatst

Hey Doorzettertje,

Volgens mij heeft Itsus een aantal pagina's geleden uiteengezet hoe haar behandeling is verlopen bij Eugin. Vlgs mij had zij had eerste gesprek ergens in okt, en plaatsing in dec/jan...uiteindelijk vrij snel dus. Het hangt er vlgs mij ook vanaf wat jouw wensen zijn mbt het fenotype lijstje. Hoe lastiger de wensen, des te langer het kan duren met de donor natuurlijk.

Eugin gaf bij ons door dat als we alle papieren meenemen, zoals op hun site aangegeven, dat de behandeling meteen in gang gezet kan worden. Uiteindelijk, als je zeker bent van Eugin en je behandeling, hoef er maar 2x naartoe. 1ste keer is je intake, 2de keer moet manlief zijn werk doen, en paar dagen erna mag jij komen voor de tp.

4 april is er al snel, laat je maar lekker door hun informeren. Trouwens, als je tussentijdse vragen hebt, je kan ze altijd bellen he. En anders stuur je ze een e-mail, en ze nemen binnen 1/2 werkdagen tel. contact met je op. Ik wilde een paar dagen geleden weten hoelang de intake zou duren ivm met mijn terugreis, en voila, werd de volgende dag meteen gebeld.

Succes!

Geplaatst

gefeliciteerd maya!!!! Mooie berichten hierzo! En Corina en mees veel succes!!!! Ik duim voor jullie!

Helaas voor ons... geen donormatch... Niet nu maandag maar de volgende week word ik weer gebeld.... Dr.R gaf me een kans van 20% om deze cyclus een match te hebben... Ondanks dat ik al 3 cyclussen achter de rug heb op de donorlijst en dus tussendoor een eigen donor had.. Ik had het door moeten laten lopen zei hij.. Ja ik ga dus echt niet de kans voor iemand anders voor zijn neus wegkapen als ik een eigen donor heb.. Dat zou niet eerlijk zijn... Maar ja.. We wachten weer af..

Ook verder wel goed nieuws want mijn lieffie en ik gaan 25 juli trouwen!!!!!!

En eind Mei krijgen we een puppie!!!!

Dus ik ben nu wel een soort van zwanger... Alleen dan van een lief hondje.. Morgen gaan we naar het nestje kijken en kennis maken met de pappa en mamma hond en uiteraard de eigenaren...

En de zon schijnt dus ik ben evengoed vrolijk ook al valt het wachten mij weer zwaar tegen..

Liefs uit het zonnige zuiden!

Geplaatst

Hoi dames!

Maya, GEFELICITEERD!!!!! Top, geniet er maar lekker van!!!! En hopelijk volgen wij allen snel...

Mees, lekker broeden, doe ik ook ;-), jij mag maandag al testen he? Ik ga denk ik woensdag testen...

Doorzettertje; ik zit bij ivi Valencia en daar was het zo dat bij de eerste intake al het zaad van manlief werd ingevroren, en dat ik meteen kon beginnen als ik niet perse een blonde vrouw met blauwe ogen (mijn fenotype) als donor wilde. Voor ons maakte dat niets uit dus zijn we meteen gestart, wat inhield dat ik moest wachten op mijn menstruatie en toen moest beginnen met de pil. Dat was eind januari. Na een paar weken moest ik stoppen met de pil en weer een menstruatie krijgen, dat was ergens in de laatste week februari. Op 9 maart heeft de donor haar punctie gehad en ik mijn tp op 15 maart. Al met al gaat het dus best snel. Alleen déze dagen lijken voorbij te KRUIPEN....

Ik denk vanalles te voelen in mijn buik en lijf en en en... maar ja, dat had ik bij de 'eigen' ivf's ook allemaal en dat is niets geworden. Hopelijk dat deze mooie blastocystes een lekker plekje hebben gevonden!!

Liefs en succes voor allen,

Karin.

Geplaatst

Nofje gefeliciteerd !!! Wat gaaf dat je gaat trouwen én nog gaver is het jonge hondje wat jullie gaan krijgen. Hihi, zeker, n beetje zwanger ben je nu. Echt leuk!!

Ik hoop dat ze vlg week maandag n match hebben. Duim duim!!

En dankjewel voor het duimen voor ons!!!! Lief!!!

Karin dankjewel!! Ik duim ook voor jou! We blijven heerlijk broeden!! Wat lekker dat je zo snel terecht kon. En nu al bijna testen! We gaan ervoor hè!!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hey Corina,

Hoe is het ermee? Ik las je bericht en dat klonk niet echt positief.

Ik blijf voor je duimen en hopen dat het toch goed gaat.

En alle andere dames natuurlijk ook veel succes.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

:confettistars::confettistars::confettistars:

Hey meiden,

Mijn laatste wachtdag vandaag en dan morgen...................de bloedtest!!!

Zo gaaf! Heb er zin in! Eindelijk eindelijk zullen we het weten!! Spannend!!!!

We gaan voor groen...een positieve (ZWANGER) uitslag!!!!!!!!!!!!!!:happydance:

Positieve energie voor allemaal!

Meesje.

positive%20energie.gif

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Mees: Nog 1 nachtje en dan weet je het SPANNEND ik duim nog steeds heel hard voor je/jullie dat het morgen positief zal zijn. Ik gun het je van harte.

@ Nofje: Balen zeg nog geen Match ik duim voor jullie dat het volgende telefoontje positief zal zijn. Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk echt gaaf leuk hoor om dat voor te bereiden. En een puppy hoe lief is dat echt leuke dingen om er naar uittelijken.

@ Maureen: Hoe is ie met jouw?? Op naar een mooie TP een vrijdag. Ik zal zo schrijven hoe het met mij gaat.

Nou meiden ik ben nu behoorlijk aan het vloeien maar nog niet echt iets verloren ( wat ik de vorige keer wel had maar ik weet dat het niet altijd hoeft) door de mutsebollen heen. Die gebruik ik nog tot morgen als ik voor de vorm heb getest waarvan ik het toch al weet dat ie negatief zal zijn helaas.

Het vloeien is een vrijdagavond goed doorgezet en toen heb ik toch wel een aantal traantjes laten vloeien wat oh wat had ik in het begin v/d week een goeie hoop want mijn bh voelde toen strakker en ik was behoorlijk moe 's avonds maar tja dat is nu allemaal weg over foetsie. :crybaby2::cry2:.

Maar ik zal jullie morgen wel officieel bevestigen of het idd echt over is als ik de test heb gedaan.

Maar voor jullie allemaal stuur ik toch dit:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hellow meiden,

Ik ben er nog hoor! Ik heb het de afgelopen dagen wat drukjes gehad. Maar jullie niet vergeten hoor!

Corina; oohoh meid dat klinkt niet zo fijn zeg.....ik hoop dat het toch meevalt morgen. Je hebt vast al veel verhalen gehoord van mensen die dan toch zwanger waren dus daar ga ik je niet mee lastig vallen. Succes meid. Ik denk aan je.

Mees, ik hoop ook verschrikkelijk dat je een posi test in je handen mag houden. Ik duim hard mee!

Ik hou het verder even kort. Ik denk aan én met iedereen mee. Succes voor de meiden die binnenkort een TP, FM of gesprek hebben!!!

Tot heel snel.

Liefs, Freggel:happy10::happy10:

Geplaatst

Goedenmorgen lieve meiden,

@Mees: Heel veel succes vandaag en mijn duimen gaan heel hard overuren draaien voor je de gehele dag, en ik ga het forum heel goed in de gaten houden om te kijken wat je ons laat weten,

Nou ik heb vanmorgen getest en helaas het was een - i.p.v een + helaas de cryo poging is mislukt.

Ik ga straks Geertgen bellen om dit door te geven en een afspraak maken wanneer we mogen voor een evaluatie gesprek.

Nu maar weer afwachten wanneer we weer mogen beginnen + hopen op een snelle match want we staan nu weer met lege handen dus wordt weer wachten wachten wachten.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

he Maya....joehoe...gefeliciteerd meid...was al een paar dagen niet hier op dit topic geweest...geweldig meid!!!

liefs,

Nico

Hey meiden,

Hier ff snel een berichtje van mij: WE ZIJN ZWANGER!!! Ik kan het haast niet geloven, heb al tig keer op de test gekeken. Maar er staat echt een dikke plus op.

Ik reageer vanavond nog, want mijn man heeft de laptop nodig voor zijn werk. En mijn computer is nog altijd stuk. Tot strax.

Liefs Maya

Geplaatst

he girls,

Corina...wat jammer dat ook deze tp niet gelukt is...heel veel sterkte meid...Willen jullie weer meteen door of willen jullie even wachten? Zal natuurlijk ook afhankelijk zijn van een mogelijke donor of niet?

Karin...welkom en jij ook in de wachtweken...wanneer kon jij testen???

Terry..eindelijk ongi...wat fijn (ahum...voor zover je blij kunt zijn met een ongi)...en deze week dus weer opbouwen? weet je al precies wanneer je hiermee gaat beginnen? Succes meid!!!

Nofje...balen dat er geen match is. hoop dat je volgende week (of is dat deze week?) een positief telefoontje krijgt...logisch dat je niet voor een ander een kans wilt weg kapen als je een eigen donor hebt, zo zou ik ook denken! En wat leuk dat jullie gaan trouwen!! en ook al een beetje papa en mama worden...van een puppy...lief!!!

Lizzy...wachtend op een ongi...heb eigenlijk geen idee hoe lang het duurt als je lucrin hebt gebruikt...ik heb dit nooit eerder gebruikt...

Freggel...hoop dat je je weer wat beter voelt en niet meer zo ziek...jammer dat het gesprek de 16e nutteloos was, maar ...nu door naar de eth. commissie en dan in mei starten!!! joehoe...toch een goed nieuws dus!!!

mees...vandaag een bloedtest...wilde je ook al een urinetest doen??? succees meid...hoop op een positieve uitslag!!!

Doorzettertje...4 april naar Barcelona...wat fijn dat het zo snel gaat!! hoop dat het allemaal op rolletjes blijft lopen meid!!!

nal...ook jij aan het einde van deze maand een afspraak in Spanje...succes!!!

Maureen...vrijdag de tp...spannend...hoop dat het allemaal goed gaat!!!

hier nog geen bongi....heb vrijdag een bloedtest laten doen, en krijg daarvan vandaag de uitslag...tenminste..na half 2 ga ik bellen, want dan kan ik het ook meteen aan mijn vriend doorbellen...

gisteren een pos. ovutest, maar vandaag weer een neg. zw. test...word er helemaal gek van...temp was ietsje gedaald (-0.1)...maar goed...verder geen bloed te bespeuren...ben benieuwd of er weer een wondertje is gebeurd...en anders gaan we verder o phet pad dat we ingeslagen zijn...gesprekken met andere ziekenhuizen/klinieken...waarvan 30 maart met Geertgen en 27 mei met DD...

als ik iemand ben vergeten...sorry...niet opzettelijk!!

denk aan jullie en leef met jullie mee!!

liefs,

Nico

:aaaflowersmiley::positive energie:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden