Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wat een toestand meiden

Ik hoop dat jullie gewoon een verse TP krijgen, desnoods in DD

Slecht hoor van GG om jullie daar mee lastig te vallen, dit horen ze buiten jullie om te doen.

Idd allemaal stress en dat is helemaal niet goed, tijdens de behandeling.

Meiden laat je niet op je kop zitten hoor

Hopelijk word er vandaag meer bekend en dan hopelijk ook goed nieuws!!

Wij hebben trouwens ook nog 2 cryos in Genk, benieuwd hoe dat dan gaat!

En wat Nofje zegt, niet akkoord gaan, alleen met verse TP en schrifelijk, zwart op wit!

Succes!!

Liefs Claudia

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi lieve meiden!

Terry Jas klopt, dat formulier hebben wij ook ingevuld. Dat we er 2 willen laten TP (wettelijk bij 1 topper 1 emmy) En we hebben daar op ook gekozen om resterende emmy's die er eventueel zijn, in te laten vriezen. Maar verder geen handtekening op wat dan ook.

Claudia Dank je wel:icon_flower: Zodra ik wat weet, laat ik dat julllie weten. Ik denk trouwens dat de Cryo's overgebracht worden naar DD. Maar dat denk ik hoor. Ik zou gewoon bellen als je het wilt weten, het zijn teslotte je cryo's! laat ze maar lekker gek van de telefoon worden daar...hihi

--

Desondanks heb ik wel goed geslapen hoor. Ik kan mijn hoofd best goed leegmaken voordat ik ga slapen. Maar ik ben nu echt stiknerveus.......vanaf 09:30 zijn ze telefonisch te bereiken en mijn hart klopt zowat in mijn keel. Ik ga ze vragen (na uitleg wat we doen en morgen punctie bla bla bla) dat ik graag wil weten of de punctie nu in DD is, of bij geertgen. Ik houd me dus dom en zeg niets over cryo's. Ben benieuwd. Hopelijk wordt mijn dag weer goed!

Morgen om 07:50 aanrijden. Mijn man moet om 08:30 zijn zaad inleveren en rond 09:30 de punctie dus. Fantastisch dat het allemaal door kan gaan, dat mijn zus folli's aanmaakt en dat het gewoon goed verloopt allemaal tot nu toe. Ook iets om heel dankbaar voor te zijn.

Ohja, en omdat de belgische wetgeving dus niet meer van toepassing is, willen we er echt 2 laten terugplaatsen, als die er dan zijn natuurlijk.

Tot straks meidenn.

xx

Geplaatst

Meiden!

Wat is het rustig zeg. Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb GG gebeld net na 09:30 uur. nadat ik uit had gelegd dat we morgen punctie etc hebben, vroeg ik of ze al weten of de eventuele TP in DD plaatsvindt of bij Geertgen. Ze zei dat dat nog steeds niet bekend is. Toen vroeg ik of het echt DD of GG wordt (heb expres niets over cryo gezegd) bevestigde ze dat. Dat houdt dus in dat het DD of GG wordt. Maar ik ken het wel, ik wil er toch eerst zekerheid over hebben. DD of GG maakt me niets uit, maar geen cryo.

Vanmiddag belt ze me terug over een kuur die ik neem voor het hevige bloeden. Ik heb het weekend kunnen overbruggen maar, ondanks dat hetminder hevig is, vloei ik dus nog steeds....vandaag ongeveer 2 weken al. Duurt te lang. Hopelijk krijg ik aanvullende tabletten zodat ik door kan gaan. Zal het dan ook opnieuw vragen over een TP.

Tot snel meiden.

xx

Geplaatst

@freggel toch zou ik er nog nauwkeuriger naar vragen.

Dat zij bevestigt dat het DD of GG wordt wil volgens mij niet zeggen dat zij over een verse TP praat. Het kan heel goed dat zij het bevestigt wetende dat het uiteindelijk om een cryo gaat.

Als ze nu nog niets weten en je donor heeft morgen al de punctie dan vind ik het wel kort dag worden! Zoiets moet toch ook ingepland worden in de vaak al volle agenda's.

Ik zou zeker niet akkoord gaan met een cryo terugplaatsing als je zoveel verse hebt!!!!! Cryo's is toch een kleinere kans van slagen!

Meid vecht voor je recht zou ik zeggen!

Sterkte.

Geplaatst

Wel g*dverdomme. Ik ben teruggebeld voor dat bloeden.

Na overleg met Drs C. is besloten geen kuur te geven omdat het helemaal niet zeker is dat er een verse TP gaat volgen. Ik ben echt uit mijn vel gebarsten!!!!!!!

Drs R, de directeur dan welteverstaan, belt me vanavond persoonlijk op. Ik heb dat aangevraagd. Zijn ze helemaal van de pot gerukt daar!?!????!!!!!!!!!! Sorry meiden, ik haak even af. Ik verpest zo al het positieve op dit topic maar ik sta op het punt om vreselijk te gaan huilen.

Geplaatst

DAT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN!!!!

WIJ ZIJN MENSEN EN LEVEN ALLEMAAL ENORM NAAR DIT MOMENT TOE!!!

HET IS AL ZWAAR GENOEG DAT HET NIET GEWOON OP DE NORMALE EENVOUDIGE MANIER KAN.

EN DAN FLIKKEN ZE DIT!!!

KAN ME VOORSTELLEN DAT JE FF FLINK UIT JE VEL SPRINGT EN ENORM KAN HUILEN.

sterkte meid, ik denk aan je!

Geplaatst

meiden ik zit hier met dikke tranen achter mijn toetsenbord. Hier, maar ook bij Geertgen, is alles aan het escaleren.

Ik ben gebeld door drs W, die morgen de punctie gaat doen. DD heeft ingevroren zaad nodig, dus of we nu 'even'' zaad kunnen komen brengen. Dus alle afspraken mbt het zaad morgenvroeg inleveren vervallen per direct.

Man gebeld op zijn werk, komt er zo aan. (moet ook alles opalles zetten om wat te regelen) We hebben nu om 13:50 een gesprek met Drs R (ipv vanavond per telefoon)

en we gaan even van tevoren het zaad dus inleveren. Het wordt dus 90% zeker een cryo wat ze mensen aan gaan smeren, dat begreep ik dus wel.

Dr W vond het ook zorgelijk dat ik dus nog steeds bloed. Want dan plaatst hij geen emmy terug (als het een verse zóu zijn) En wat zeg ik nu al 1,5 week????!??!? Geef me wat voor dat vloeien..

Ik had opgehangen en voor het eerst in erg lange lange tijd komen de waterlanders.

Waarom, waaarom waarom..........knijp me aub in mijn arm, zodat ik wakker word uit deze nachtmerrie...

Geplaatst

Wel g**verdomme zeg..... Dat kan toch niet zomaar allemaal!?!?!

Mij hebben ze ook gezegd dat het voortaan of in DD of in GG zelf is, maar dat ze dat op dit moment nog niet duidelijk hebben. De cryo blijft voorlopig in Genk en als we hem nodig hebben dan wordt het overgebracht naar waar dan ook...

Freggel ik begrijp je zo goed.. Je staat gewoon met je rug tegen de muur.. Ze dwingen je praktisch om door te gaan... Het telt wel als 1 poging zodra ze een punctie gaan doen he? En stoppen kun je niet maken tegenover je donor.. Als je zelf zou moeten spuiten was het gemakkelijker om te zeggen.. Ja laat maar dan nu.. we wachten wel tot jullie wat duidelijker zijn want we willen een verse tp... Maar aangezien we werken met een donor kun je niet zomaar ff beslissen om deze poging te staken... (of wel misschien???)

Waarom kan het niet gewoon eens goed gaan daar bij Geertgen.. Ze lopen de laatste tijd zo ontzettend vaak te klooien met vanalles....

Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij!

Ik geef je vanaf hier een hele dikke virtuele knuffel.... Veel sterkte meis..

Geplaatst

Waarom ineens ingevroren zaad. Vind dat ook een vreemde actie! Is het zaad al eerder ingevroren geweest? Dat moeten ze toch ook eerst testen of dat nog wel actief genoeg is na ontdooiing??? Dat hebben ze bij mijn man wel gedaan!!!

Snap helemaal niets meer van hun werkwijze.

Meis ik heb enorm met je te doen.

Vanaf hier een hele dikke virtuele knuffel speciaal voor jou!

Geplaatst

oeh bijna vergeten....

We hebben 30 juni aanstaande de eerste echo.. Dan ben ik als het goed is 7 weken en 6 dagen. Kon helaas niet eerder, want ik was pas 3 weken na de positieve test welkom.. En ik wilde ook dat manlief erbij was bij dit moment..

Ach ja.. Ik mag niet klagen..

Geplaatst

Ik heb net Dusseldorf gebeld. Ze bellen me zo op, ze gaat het met Scholtes overleggen en ze gaat naar het lab toe. Ze weet dat er iets speelt met GG, maar niet wat.

Ze zegt dat ze in principe met vers zaad werken en dat het eventueel voor transport gekoeld moet zijn. Ze dacht dat ze dat bedoelden.

geertgen is ergens mee bezig, wat niet te snappen is. Wij aaan dus geen zaad produceren nu voordat ik R en DD heb gesproken. Ik ben helemaal klaar met GG....Ik hoop dat dit goed af gaat lopen.

Geplaatst

Hallo meiden.

IS GG NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN OM GEEN VERSE TP TE DOEN DIT KUNNEN ZE ECHT NIET MAKEN OM ZO MET PATIENTEN OM TE GAAN NIET NORMAAL GEWOON. TEN EERSTE WEET JE GEEN EENS OF JE CRYO'S HEB EN DAN NOG WEET JE NIET OF ZE HET ONTDOOIEN NIET OVERLEVEN EN DAN HEB JE HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.:argue::violent1:

@ FREGGEL: Ik kan mij je waterlanders heel goed voorstellen dit is echt niet normaal. Laat ze vanmiddag maar eens goed weten hoe jullie erover denken wie weet worden ze wakker geschud dat ze zo echt niet met patienten om kunnen gaan en wie zo patienten gaan verliezen. Meis heel veel sterkte en ik denk aan je vanmiddag ik hoop dat je vanavond of morgen kan opbrengen om ons te laten weten hoe het afgelopen is.

Meis vanuit hier een zakdoekje en een hele dikke :hugs2:.

Ik heb dit verhaal ook aan mijn man laten lezen en die werd ook erg boos en vond ook dat ze dat niet kunnen maken.

Ik zelf ben nu heel erg bang/benieuwd hoe het bij ons gaat aflopen want hopelijk ben ik over 2wkn weer onvankelijk en ga ik de derde ronde in wachtend op een match!!!!!!!! Ik wordt er heel erg onzeker van en als ik er over 2wkn ben ga ik het zeker vragen hoe het gaat lopen als er match is en eigenlijk heel graag een verst tp wil en niet wil wachten of er cryo's zijn en dan weer afwachten of ze goed ontdooien om tot evt grote ramp met lege handen te staan.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden een hele fijne dag verder en vanuit hier toch nog ff een positieve vibe over het scherm. Komt ie :positive energie::CYBER_HUGS:.

Liefs Corina.

Geplaatst

Freggel....waat??? dit kan gewoon niet!!! gaat de punctie dan wel nog door morgen??? jeetje zeg...kan me voorstellen dat je uit je vel gebarsten bent en van mij mag je het gerust hier afschrijven hoor....wij steunen je door dik en dun!!! verdorie zeg, dat dit zo op het laatste moment moet gebeuren allemaal....

sterkte meid...hoop dat de directeur vanavond met wat beter nieuws komt...

knuffel,

Nico

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een snelle van mij. Er is veel gebeurd vanmiddag. We zijn met een spoedafspraak om 14:00 op de agenda bij R gekomen. Gesprek gehad. Hij legde het hele verhaal uit. Het heeft met wetgeving te maken, waardoor dus (definitief) niemand die met donoren werkt een verse TP kan krijgen. Mijn gevoel klopte dus meiden. Iedereen die de komende tijd een TP zou kunnen krijgen, krijgt dus (hopelijk) een cryo.

In duitslad is het verboden met donoren te werken. (alleen zaaddonoren) dus dat houdt op. heb daar een arts gesproken. EN Genk is gestopt met donoren omdat zij een bloedtest met uitslag verwachten wat weer in ned niet mogelijk en haalbaar is.

Voor ons houd het op, deze cyclus. Ik heb alles eruit gegooid en de hele toko hier bij elkaar gehuild, maar het luchtte me erg op.

Mijn donor krijgt morgen haar punctie en het zaad en de eicellen worden naar DD vervoerd. Daat proberen ze het te bevruchten waarna het weer bevroren naar Geergten wordt gebracht. daar wordt het in een latere cyclus ingebracht.

Als klap op de vuurpijl vloei ik dus nog steeds. Blijkt dat mijn BMS niet gereed is en niet goed. Dat hadden ze wel eerder mogen zeggen, vrijdag was alles nog prima(!!!??)

Ik moet dus straks afbouwen en weer opbouwen. Dan maar hopen dat we een cryo hebben en deze ontdooid....

We proberen onze zinnen nu te verzetten, het een plekje geven en zorgen dat we weer postief kunnen worden...

Tot heel snel meiden. Knuf van mij

Geplaatst

Neeeee! Wat lees ik nu allemaal????

Ik was erg druk met werk en geen tijd voor internet/forum.

Wat n idioten daar bij GG!!!

Dit is echt n schande!!

Ik vond het al niks doordat steeds wachten op n match en wel ontvankelijk moeten zijn en nu dit????

Je verwacht n tp binnen enkele dagen en dan deze ellende!

En volgens mij is er sinds ik op het forum ben niemand zwanger geworden en gebleven bij GG.

Zo blij dat ik naar Spanje ging. Het kost veel geld maar veeeeeeel betere service en grotere kans!

En dan dat vloeien en opeens je bms toch niet goed?! Zijn ze daar vd p o t gerukt? Hadden ze toch eerder moeten zien!!

Een super dikke knuffel voor jou freggel en ook voor de andere GG meiden.

Xxx, mees

Geplaatst

Freggel wat erg!!! Dit is echt onnodige spanning in toch al zon spannende tijd! Succes iig morgen bij de punctie! X

Geplaatst

ach meid...Freggel...wat vind ik dit erg voor jullie....wel een punctie bij je donor, maar geen verse tp bij jou...hier leef je naar toe, je was zo blij en gemotiveerd en dat wordt nu in een klap teniet gedaan...kan me je waterlanders heel goed voorstellen...

dus als ik het goed begrijp, kun je als je een eigen donor hebt, geen verse tp verwachten...in elk geval niet meer bij GG...dan mogen ze de informatie op de website wel eens gaan aanpassen.

Wist wel dat in Duitsland ecd veboden is, zaaddonatie mag weer wel...heel dubbel allemaal....

meis...een dikke knuffel voor jou!!

liefs,

nico

Geplaatst
Even mijn bloedtest; hcg was 5...

Volgende week nog een keer lab om BBZ uit te sluiten..

He Lizzy, nog niet helemaal 0, bij een BBZ zal je hcg drastisch stijgen geloof ik....laten we duimen van niet....

sterkte...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Allereest sorry dat ik de afgelopen dag(en) de ruimte hier wat opgeëist had. Maar het doeed me heel erg goed en voelde me begrepen. Want wie weet er beter dan wij, het verschil tussen cryo, vers etc etc??

Ik geef jullie daarom een hele dikke knuffel..!!!

Hier gaat het nu weer prima! Ben weer vrolijk, kan weer lachen. We hebben gisteren een hele zware dag gehad, maar er sterk uitgekomen. Verder boos maken heeft gewoon geen zin, daar hebben we onszelf het hardste mee.

In het algemeen heeft niemand een TP die met eiceldonoren werkt. Eigen donoren of niet. Ook diegenen, zoals Corina, die geem eigen donor hebben maar dmv een match afhankelijk zijn. Corina, ik zou zeker navragen of het al bekend is voordat je begint hoor!!

Vanmorgen dus de punctie......en oeiiiii wat was ik nerveus!!!! Ik scheet 7 kleuren stront, haaha (zoals ze dat zo mooi zeggen;-)) Maar wat heeft mijn donor het goed gedáán! Ik ben zo trots op haar!! Kanjer zeg!! Ze hebben zeker 20 blaasjes aangeprikt. Het zaad was ook prima, alleen wat weinig, was nét genoeg. (tja...blijft een kunst om te produceren op commando ineen vreemde kamer en een heeeeeeeel smal potje haha)

Vanavond worden we gebeld over het aantal gevonden eicellen (weet nu nog helemaal niets) en de preciese kwaliteit van het zaad. Dan hebben we a.s. vrijdagmorgen een afspraak bij drs R om alles betreffende mijn cyclus en ontvankelijkheid te bespreken. Ondank alles, de verschrikkelijk woede die we hebben gehad, zijn we opgelucht en blij tot nu toe.

Lizzy, je hCG is nog geen 0 dus. IK geloof dat onder de 5 ofzo geen zw is. Ik zelf heb ook weleens 5 gehad terwijl ik echt niet zwanger was. Krijg je zeker nog een echo? Knuf hoor.

Mees dank je wel....:icon_flower: Hoe voel je je inmiddels??

En de rest? Nico?

knufs Freggel

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Wat is er een hoop gebeurd op dit forum, leuke en minder leuke dingen.

Allereerst een dikke proficiat voor Nofje en Maureen beiden zwanger. Geniet ervan, het is zo bijzonder.

Corina, verdorie weer geen match. Meid ik gun het je zo. Ga duimen voor je dat het de volgende ronde wel gaat lukken.

Freggel wat een ongelofelijk verhaal. Je leeft zo naar dat ene moment toe, en dan zo'n domper krijgen. Vreselijk. Ontzettend veel sterkte gewenst.

Mees hoe gaat het met jou, ben je ondertussen al wat van de misselijkheid af??

Nico hoe gaat het met jou??

En met Lizzy, ik lees dat je nog een weekje moet wachten..... toi toi toi

Sorry als ik iemand vergeten ben!!

Hier gaat het niet helemaal goed. De vakantie is mij niet goed gevallen, het overlijden van mijn vader en de miskraam kwamen heel erg naar boven.

Ik had zeeën van tijd om te piekeren over vanalles en nog wat. En dan gaat het bij mij dus mis, ik kwam zowat depri terug.

Ik had dit al zien aankomen, en ben dan ook naar de huisarts gegaan voor hulp. Er is zo'n chaos in mijn hoofd, ik krijg het allemaal niet meer verwerkt.

14 juni heb ik het eerste gesprek met de psycholoog. Daarbij slaap ik maar enkele uurtjes per nacht, met als gevolg dat ik mij door de dagen heen sleep.

Vorige week had ik ook nog eens bloed bij de ontlasting, weer naar de ha. Bloed laten prikken en op 16 juni krijg ik een darmonderzoek.

Nu ik niets meer van medicijnen slik, krijgen ook de opvliegers de kans om op te spelen. Pff baal momenteel zo erg van mezelf. Snak naar energie....

Lieverds allemaal heel veel succes en geluk.

Tot gauw weer, liefs Maya

Geplaatst

Hey Maya,

Fijn van je te horen!

Meid, kan het me voorstellen. Wat heb jij veel nare dingen meegemaakt in korte tijd. Hoop dat je wat hebt aan de gesprekken binnenkort. En dat het met je darmen ook snel weer goed gaat.

Hier alles goed; nog wel misselijk. Maar niet te erg hoor.

Sterkte meid! Xxx, mees

Geplaatst

Dit schreef ik gisterenavond laat, maar het lukte niet het te posten. Kreeg steeds 'systeembericht'. Dus ff nog n x:

Graag gedaan lieve freggel!

En fijn dat jullie na alle ellende weer positief denken! Thats the spirit!! :-)

Met mij gebeurde vanavond iets bijzonders.

Vanavond keek 'best friend' of je al wat van n buikje ziet bij mij en voelde ze ook even. Ja hoor, echt al n mooi minibuikje. n Mooi bolletje waar n kindje in zit. En ook te voelen; n babybuikje!

Ik thuis bekeek ik ook eens via spiegeling raam naar m'n en ja hoor, een bolletje! Er zit echt n kindje in mn buik! Ik moest helemaal huilen van ontroering.

Wat n muts he, vandaag 15 weken zwanger en eigenlijk besef ik pas sinds vanavond, nu je het kunt zien, dat het echt waar is!!

Kan er weer om (geluk)huilen!

Xxx, mees

Geplaatst

Hoi,

mijn computer of het forum doet raar.

lizzy, wat balen dat het mis lukt is. Ik leef met je mee!!!

freggel, wat een toestand allemaal. Ik ben blij te lezen dat je er probeerd over heen te stappen en het positief te bekijken. Ik viond het erg knap van je!!

maya, ik wil je heel veel sterkte wensen en wat een dappere beslissing om hulp te gaan zoeken. Op dat er snel weer lichtpuntjes ontstaan.

hier gaat alles weer zijn gangetje. ben alleen weer erg vaag ongesteld. Alleen oud bloed en heel weinig.Moet vandaag voor het eind gesprek. Heb er echt geen zin in en ben er effe klaar mee.

fijne dag allemaal

Geplaatst

Hallo meiden,

We hebben inderdaad geen keus en moeten het accepteren. Tis niet anders...

Gisterenavond om 22:00 uur werden we nog gebeld door Drs W. Dusseldorf had maar liefst 19 (!!!!!!!!!!) eicellen gevonden!!!!! Nou ik viel bijna om van dit nieuws,... 19 ?!?!??!? WHAAAAAAAAA wat goed!! Daar moet toch wat bij gaan zitten? Ik was zo verschrikkelijk trots en blij.

Vrijdag hebben we een afspraak bij drs R en bespreken we hoe we het verder gaan doen, hoeveel bevruchtingen etc. , de details va het zaad en mijn cyclus dus. Ik denk dat ik gecurreteerd wordt. Ik verlies namelijk niet al mijn oude BMS, en dat is niet goed. Zo raak je niet zwanger. We zullen het erover gaan hebben. Sinds gisterenavond is het bloeden gestopt.

Maya goed dat je hulp hebt gezocht. Dat is stap 1 in een proces om weer beter te worden meid. Met het nieuws van afgelopen tijd heb je op je reseveenergie geleefd en dat hou je niet lang vol. Tijs is soms fijn, maar kan ook tegen ons werken dmv het overdenken dan dingen. Ik raad je ook aan om ontspanningstherapie, Yoga ofzo te doen. Heel veel sterkte meid, dikke knuf.

Mees wat ontzettend bijzonder lijkt me dat.....gefelici zeg, dat is super! Je bent al bijna op de helft.....en volgens mij voel je je ook al wat beter? Of lijkt dat zo? Ik hoop het iig van harte!

De rest van de meiden: Knuf van mij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden