Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

De vlokkentest is gelukt. Was niet echt fijn dat gewroet in je placenta met een naald,maar ach.

Nu vandaag rust nemen en woensdag rond 16.00 belt de arts met de uitslag. Het is nu echt helemaal uit onze handen en het enige wat we kunnen doen is hopen en duimen.

Uk lag lekker met zijn rug naar ons toe, dus we hebben weinig van hem gezien...die dacht ook wat krijgen we nu?? een naald vlak bij mij...

Geplaatst

Sannemieke,....de verkleuring zit dan wel een beetje op een vreemde plaats, op de test. Hij zou meer naar rechts moeten zitten. Nu lijkt het wel of die 2 streepjes bijna tegen elkaar aan zitten, als je echt zwanger zou zijn. Dat heb ik nog nooit gezien op een test.

Maar, je bent ook erg vroeg. Wie weet is het over een dag of 2 duidelijker. Ik zie dus wel wat, maar niet op de plek waar hij te zien zou moeten zijn. Nu lijkt het een soort van vervaging van de controlestreep, hij lijkt ook wat schuin te staan. Hele vreemde plek! Ik blijf voor jou duimen.

Sas, wat fijn dat dat goed is gegaan. Lijkt me echt doodeng! EN woe al de uitslag...das lekker snel. Ik duim me suf meis.....

Ik heb straks na werk een BMS echo. Kijken offie mooi dun is. (net ongi geweest)

Geplaatst

Sannemieke, ik bedoel dit (zo was mijn eerste test ook trouwens)

[ATTACH=CONFIG]5138[/ATTACH]

Geplaatst

Sas, fijn dat het achter de rug is. Spannende dagen nu. Ik duim voor je.Sannemiek, ik zie een streepje maar net als freggel vind ik wel dat ie op een vreemde plek staat. Hou ons op de hoogte hè?En corina al getest? Jij houdt je altijd in tot de testdatum hè? Succes!Freggel, wel weer grappig dat we toch weer rond dezelfde tijd weer bezig zijn hè? Komt op de een of andere manier altijd zo uit.Bootje, succes vrijdag!Mees, fijn dat het met kleine mees zo goed gaat. Heb je al iets gehoord over mogelijkheid van dezelfde donor?Mijn echo Bms was vorige week 8,5 mm dus dat is supergoed voor mijn doen. Morgen eerste follikel meting. Ben benieuwd!Groetjes lizzy

Geplaatst

Lieve Sas,

Wat fijn dat het in ieder geval gelukt is, de vlokkentest. Lijkt me inderdaad heel eng. Ja, die arme uk. Een naald zo dicht bij. Gelukkig goed gegaan allemaal. En nu duimen we met t hele forum voor een goed uitslag voor je lieve uk! gekruiste%20vingers%203.gifHoud vast aan positieve gedachten want er is ook n grote kans dat het wel goed is met je kindje.

Heel veel sterkte met wachten. Wat zwaar!

positive%20energie.gif

Geplaatst

Sannemiek, ik zie wel n streepje ja!

Inderdaad, nou Freggel het zegt, heb ik ze vergeleken en zit idd meer naar links. Maar ja, weet ook niet of die plaats 'vast' staat voor het 2e streepje. Ik hoop zo dat het goed zit! Morgen weer testen!

Ik duim hoor!

Freggel, bms meting zometeen. Spannend hoor. Niet te dik he, jouw matrasje ;-)

Lizzy, jij morgen n meting. En je bms al top!

Grappig ja, jullie 2 steeds gelijk op.

En gisteren mail verstuurd...spannend. Pijn in buik bijna haha.

Geplaatst

Heey Meessie,

Ja, dat streepje staat wel 'vast' bij KV 2 voor 5.

Ik ben benieuwd hoor Sannemiek! Ik heb net nog eens gekeken, maar twijfel wel hoor. Maar ach, jij bent ook wel zo vroeg! Over 2 dagen staat dat streepje gewoon meer naar rechts en issie duidelijk!!

Geplaatst

Heb er nu al spijt van dat ik getest heb. Erg he. Ik begin steeds meer te twijfelen of de test wel goed is. Terwijl hij de vorige keer ook zo was.

Ik durf nog niet hardop te juichen en het huilen staat me nader dan het lachen. Het is zo gewenst en wil nu geen valse hoop bij mezelf opwekken.

Toevallig belde daarstraks ook de IVF verpleegkundige nog, met de vraag hoe het ging, niets over de test gezegd. Durfde ik niet goed. Ze zei dat een test pas echt betrouwbaar was 11 dagen na TP dus pas donderdag en vroeg hoe het met me ging kwa stress op dit moment en of ik genoeg afleiding had. euhm ja, afleiding genoeg.

Hoop donderdag op een duidelijker resultaat en een donkerdere streep en anders zaterdag nog eens testen voordat ik naar het zkh bel.

@Sas, ben blij voor je dat de vlokkentest goed is verlopen, mijn duimen draaien voor een positieve uitslag.

@Freggel, voor jou komt het ook steeds dichterbij

@Mees, hoop op een positief antwoord op je mail, Spannend hoor.

@Lizzy, ook jij suc6 hopelijk een top BMS

Geplaatst

He lieve sas, nou inderdaad spannend nu... Ik blijf voor je duimen en hopen dat alles toch goed is met jullie uk. Heel veel sterkte met afwachten deze dagen . Weet dat ik aan je denk . Dikke knuffel.

Lizzy dat is een heel mooi bedje, dat had ik ook bij de voorbereiding van deze tp. Heel veel succes met de punctie.

Sannemieke, ook ik heb gekeken natuurlijk, net als freggel zie ik ook een schaduw streep of zo. Je bent ook nog iets te vroeg met testen. Komt donderdag vast helemaal goed. Ik snap dat je er nog onzekerder van wordt maat houdt moed he.. Xxx

Mees, wat goed dat je de mail al verstuurd hebt. Hopelijk positief nieuws terug. Inderdaad wat je zegt, ik leef per dag naar vrijdag toe... Hebben afspraak om 13.30 uur.

Jij ook veel succes met afwachten....

liefs bootje

Geplaatst

O, dus het staat vast Freggel, dat streepje? Ik had ook 2 voor 5 van kruidvat gekocht. Heb die 2e nog....een teken ;-) ?

Laat je weten hoe je matrasje is? Vast goed!

En Sannemiek, nee hoor, geen spijt hebben. Want toen ik de andere keren testte (toen ik niet zwanger bleek) was ie witter dan wit. Albino, zeg maar. En jij hebt een streepje. Dus morgen weer en op naar n donkerder streepje.

Dankjewel ook Bootje! Ja zo erg, dat w8 De uren kruipen voorbij he. Nou, vandaag is bijna voorbij dus weer wat sneller vrijdag half 2. :happy7:

Geplaatst

Ja Sannemiek, er moet hcg zijn want anders heb je geen streepje. Nog ff donkerder (hcg omhoog) en dan....! Dus voorzichtigjes blij zijn hoor!

Geplaatst

Lieve sannemiekje, ik kijk nu even op mn Ipadje, en ik zie een schaduw lopen, maar niet op de plek van het testlijntje. Dezelfde kleur zie ik ook uiterst rechts, in de hoek. ( ff foto-programma geopend en met contrast gespeeld) Maar het is puur van een foto wat we af moeten lezen. In het echt is dat altijd anders. Hoe ziet dectest er nu, opgedroogd, uit?

Ik wil je geen valse hoop geven, dus ik ga even voor ( nog) niet positief.

Meis je bent ook zo vroeg....en volgens mij voelde jij altijd je innesteling, dus ik heb goede hoop hoor!! Maar deze test overtuigd me nog niet.

Nog even meis, hou vol!! Geen spijt hebben, een posi test was wel erg mooi geweest, maar je hebt geen resultaat wat onverwacht is, toch? Nu is het nog nauwelijks in je bloed aan te tonen, laat staan in je urine.

Ik heb zelf eens nega getest op dag 11..... En toen had ik ook mega spijt. Sindsdien ook niet meer gedaan trouwens.

Mees, krijg je altijd snelle reacties? Hopelijk kunnen jullie dezelfde donor krijgen. Ik bibber mee hahaha!!

lizzy, ja wij lopen idd vaak samen op hè! Mooi bedje meis.

Echo was goed. Ik was zo kort ongi geweest dat ik erg zenuwachtig was. Maar hij was mooi dun: 6,6 mm! Nu angzaam opbouwen en over 18 daagjes vliegen! Morgen potje manlief inleveren en dan ist klaar.

Rest van de meiden: knuf!!

Geplaatst
O, dus het staat vast Freggel, dat streepje? Ik had ook 2 voor 5 van kruidvat gekocht. Heb die 2e nog....een teken ;-) ?

hoop t mees! Die test ga je gebruiken om posi te testen voor jullie brusje!!

En ja, de afstand tussen die streepjes is altijd gelijk.

:-))

Geplaatst
hoop t mees! Die test ga je gebruiken om posi te testen voor jullie brusje!!

En ja, de afstand tussen die streepjes is altijd gelijk.

:-))

Eerst :clap2::clap2::clap2:voor 1e zin :toothy10:! En dankjewel dat je mee bibbert!!:love4: Ja, normaal wel snelle reactie maar dat was eigenlijk alleen net voor de poging. Heb eigenlijk nooit zelf iets gemaild. Zij belden of mailden over de tp enzo. Denk dat het nog wel paar dagen duurt. Wil NU meteen!

En er zijn dus geen 'lopende' streepjes :happy: ?

Ja, is waar wat Freggel zegt, nog niet te vroeg juichen misschien. Ik dacht: n streep is n streep maar ja, die rare plaats van het streepje is misschien wel verwarrend. Maar t kan toch niet verkleuren zonder hcg? Of wel? Nou, we duimen dan nog extra hard verder Sannemiek! Ga je morgenochtend weer testen? Spannend!

Freggel, super je bms. Gelukkig mooi op schema. Houden zo..gaat helemaal goed!

Geplaatst

Tot donderdag?? O, wat knap. Ik zit nu al vol spanning en het gaat niet eens over mezelf.

Wel extra broedtijd, dus gaan met die banaan..!:goodluck::myfignerscrossed::gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 2

Geplaatst

Hier heeft deze dame flink de griep te pakken ondanks allerlei vitamines, op advies Dogus.

Sannemieke: Donderdag hoop ik dat je dit :zwanger: krijgt te zien!

Sas: :gekruiste vingers 2 voor een goed einde aan deze stressvolle weken.

Freggel: Mooi BMS, wel knap dat het zo gecontroleerd wordt opgebouwd. Een raar vraagje maar waarom niet ter plekke (Dogus) de bijdrage van je partner afgeven.? Probeer in bedekte termen te praten, weet ook even niet waarom ahahahah?

Mees: :alright:, Hoop dat donor nog een keertje wil.

Voor ons allen wens ik dit :preggers: toe!

Vanuit bed heel veel :CYBER_HUGS:

Geplaatst

Lieve Sannemieke, knap van je en verstandig denk ik.... Erg he die onzekerheid maar inderdaad je was een paar dagen te vroeg.

kop op he hoe moeilijk ook...

dikke knuffel

bootje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden