Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He jasses Sannemiek, alle hoop op die kleine uk en dan toch weer teleurstelling....Sterkte.

Kan me voorstellen dat je verder wil kijken. Eerst maar eens het antwoord van je vriendin afwachten.

Take care.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sannemieke, wat ontzettend klote dat er geen tp is geweest. Moeilijk dat je donor nog niet weet of ze nog een keer wil. Sterkte meis.

Geplaatst

hallo blue_fairy, als we voor geertgen gaan dan gaan we sowieso niet met onze eigen donor, maaar kiezen dan voor evt. wederkerigheid.

Ik wil heel graag allerlei info verzamelen nu, want we zijn al zo lang bezig, niet alleen met ecd, maar gewoon om kids te krijgen. Want wat kost bijv. C.yprus, S.panje, en welke klinieken heb je daar? Heb me daar nooit in verdiept. Maar we willen nu een poging met het meeste slagingskans en ik hoor toch dat in het buitenland veel meer slagingskans is. Voor we naar de financieen verder kijken zou ik graag ongeveer willen weten wat de kosten daar van zijn.

Dus ook voor andere dames. Stuur me even een pbtje, met info over de kliniek waar jij bent geweest, de slagingskans en ongeveer de kosten. Wordt buitenland bijvoorbeeld ook vergoed door de ziekenfonds, als je nog recht hebt op 1 poging???

Ik ben wat dat betreft ondanks dat ik al een tijdje mee loop hier nog een leek hoor.

Geplaatst

Sannemiek, lees dat de tp niet is doorgegaan. Hoe moeilijk! Sterkte en veel succes met het vinden van een voor jullie mening goede kliniek. Xx dikke knuffel!

Geplaatst

Sannemiek, ik adviseer je om je aan te melden op de site van Freya.

Hier vind je heeeel veel info over ecd in het buitenland.

Sterkte.xx

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor alle adviezen.

Op dit moment weet ik even niet hoe ik me moet voelen. Ik probeer van alles, maar het gaat echt met ups en downs. Niet meer leuk. Was zo leuk bezig met crea bea dingen, zoals haken. Mocht vandaag van manlief lekker kleding shoppen, sta ik gewoon bijna te janken in de winkel. Ik wil geen gewone kleding shoppen, maar lekker bij Miss Etam of bij Prenatal of bij iedere andere winkel zwangerschapskleding shoppen.

Verder was het weer super druk in de stad. Veel kinderwagens, zwangere vrouwen etc. etc. Zo niet leuk om te zien en wat wordt ik dan boos in mijn binnenste op alles en iedereen. Gemeen dat zij wel zwanger zijn en kids hebben en wij na zoveel tijd nog niet.

Manlief gesproken over ECD in buitenland, helaas na het lezen van alle info en het zien van de kosten, is dit niet haalbaar voor ons. Dus wordt het met op dit moment 95% zekerheid GG, waar we voor de laatste poging gaan, mits het klikt daar. Mocht dit niet het geval zijn, dan is het eindstation bereikt en dan stoppen we met de hele MMM en gaan we hoe moeilijk het ook is, samen verder. Maar daar wil ik nu nog niet aan denken.

Zijn er hier meiden die zwanger zijn geworden naar ECD bij GG en een voldragen zwangerschap hebben gehad??

Voor nu trek ik me even terug en zal ik even niet meer reageren op wie of wat dan ook. Ik zal misschien zo nu en dan even meelezen, maar wil eerst even alles laten bezinken. Meiden suc6 en mocht je nog meer info hebben over GG een pb-tje mag altijd.

Geplaatst

Hoi sannemiek,

Zover ik weet zijn claudia en Nofje zwanger geraakt bij gg en zijn bevallen. Maat toen was er ook nog sprake van een verse tp.( Genk) en Roxanne is ook onlangs bevallen, van een cryo.

Ik wens je veel sterkte toe.

Geplaatst

Hoi Dames,

Ben even niet geweest, heb een rare drukke week achter de rug en ook komende week wordt een drukke week. Mijn schoonvader wordt dinsdag geopereerd aan zijn hart en en het (huur)huis van mijn schoonouders wordt gerenoveerd waardoor ze niet in hun eigen huis kunnen. Sinds vanmiddag zijn ze hier. Morgen wordt mijn schoonvader opgenomen en is mijn schoonmoeder dus de hele week hier en zorgen we per toerbeurt dat mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis kan (ze rijd niet meer zelf). Hopelijk gaat alles goed met de operatie en mag mijn schoonvader vrijdag weer naar huis. Dan brengen mijn vriend en ik ze volgend weekend naar de camping waar ze een stacaravan hebben. Hopelijk krijgen we dan weer een beetje rust ;-).

Heb even niet alles onthouden wat jullie geschreven hebben. Er is ook zoveel geschreven.

@Corina, Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is! Hopelijk gaat het de volgende poging wel lukken.

@Sannemiek, Ook voor jou wat ontzettend balen! Ik snap dat je even moet nadenken over de volgende stap. Ik wil je veel kracht en wijsheid toe wensen met het maken van jullie keus voor de volgende stap.

Wij hebben het eerste contact met Dogus (Cyprus) gelegd. Door de drukke week pas vrijdag een mail naar ze gestuurd (wilde het eerst dinsdag al doen). Gister al een mail terug gehad. Vandaag meteen een mail terug gestuurd met mijn foto en wanneer we willen komen, dus voor ons wordt het nu ook echt serieus. We kijken er echt naar uit en hebben er ook allebei een heel goed gevoel over. Als alles goed gaat gaan we 16 september voor 13 dagen naar Cyprus. Duurt nog even maar dan hebben we de tijd om alles goed te regelen.

Ik ga maar weer naar mijn "visite", ik zal proberen van de week wat vaker te komen.

Groetjes Winny

Geplaatst

He Sannemieke ,

Zoals je weet lopen wij ook bij geertgen. Ik ben twee keer zwanger geweest maar helaas beide keren een miskraam.

Ik vind dr w een goed en kundig arts kan er goed mee door een deur.

Als je meer info wilt je weet me te vinden .

freggel, ik wil je voor morgen heel veel succes wensen en hoop mee voor een mooie echo...

hopelijk kun je lekker slapen vannacht.

Mees hoe gaat het met jou/ jullie ? En de voorbereidingen? Hopelijk weet je al wat meer....dikke knuffel

Winny jeetje jij hebt ook een drukke en bijzondere week achter de rug. Wil jullie in elk geval veel sterkte wensen de komende week...

Sas, hoe gaat het met jou?

Corina, hoe gaat het nu met jou?

Voor een ieder die ik vergeet mijn excuses...

Hier weinig te meldden.. Het gaat gelukkig een beetje beter met me...

denk nog steeds na over de derde poging.. Wel of niet. Ben bang dat ik spijt krijg als we stoppen en ben zo bang voor de vreselijke dreun als het niet gaat lukken. We hebben altijd tegen elkaar gezegd dat we doorgaan tot 3 keer IVF en dan stoppen dit ook om jezelf te beschermen ......

dus mijn koppie maakt soms over uren maar er komt gelukkig meer ruimte in mijn koppie...

ik wens jullie allemaal een fijne nacht, welterusten..

liefs bootje

Geplaatst

hoi bootje,

zag dat je ook bij GG bent geweest. we hebben elkaar daar al wel over gesproken op fb. dank daarvoor.

Wat jij schrijft over wat je gaat doen met de 3e poging, dat herken ik zo goed. Als we het niet doen, ben ook ik bang dat we later spijt gaan krijgen. Mijn man heeft zoiets van we pakken de 3 keer IVF en daarna stoppen we. Idd ook om onszelf te beschermen, al wil ik daar nu nog niet aan denken, ik wil nog niet denken aan stoppen. het woord stoppen alleen al, bah rotwoord.

knuff meis en je weet me te vinden op fb.

Geplaatst

Bootje, lief meid dat je daaraan gedacht hebt. Dank je wel. We vertrekken zo.

Geplaatst

Een prachtig kloppend hartje!!!! Zoooooooooooooooo blij!!! Nu elke week echo. Volgende week met 8 weken weer.:-)))))

Geplaatst

Dank Sas en corina! Is heeeeel onwerkelijk. We waren zoooooooo ontzetten nerveus. We krijgen nu elke week echo, omdat ons dat wat geruststeld. Gyne was super. Ik hoop zo dat jullie meiden dit ook mogen meemaken. Echt zo mooi. Xxxx

Geplaatst

Zijn er hier meiden die zwanger zijn geworden naar ECD bij GG en een voldragen zwangerschap hebben gehad??

Ja ik ben zwanger geraakt via GG in december 2009 met zeker nog 2 andere we waren toen met zijn drieeen op een topic over ECD GG en tegelijk bevallen zelfde dag alle 3.Toen moesten we nog naar Genk voor de terugplaatsing, verse TP. Ik zal het topic ff opzoeken!

Freggel onwijs gefeliciteerd!!!!!! liefs claudia

Geplaatst
http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?10810-Eiceldonatie-Stichting-Geertgen-of-Spanje/page11&highlight=geertgen+2009 Hier is het topic waar ik toen zo veel op schreef en de twee andere waren Suze1975 en Ilscike, heel apart om deze topic weer terug te zien, het was een hele bijzondere periode. die ik ervaren heb als zwaar, heftig, maar ook heel mooi en heel dankbaar naar Geertgen toe! we hebben een prachtige mooi dochter die het geweldig doet! Liefs Claudia
Geplaatst

Wauw freggel wat geweldig nieuws.... Fijn dat je nu elke week een echo krijgt. Lijkt me inderdaad een onwerkelijk en ongelofelijk gevoel...

hou je ons op de hoogte?

liefs bootje

Geplaatst

Dit is ons ukkie. Beetje onduidelijk misschien, maar mijn baarmoeder is nogal lang en ligt naar achteren gekanteld.

Claudia, ohja dat weet ik nog. Alledrie bijna tegelijk bevallen. Jeetje mina, is dat alweer bijna 3 jaar geleden?

Geplaatst
Een prachtig kloppend hartje!!!! Zoooooooooooooooo blij!!! Nu elke week echo. Volgende week met 8 weken weer.:-)))))

Geweldig Freggel!! Ik had het super goede nieuws al gezien (voor t verkeerslicht;-) maar kon niet reageren.

Wooohoooo!!!:bpotda::bpotda::blob6::blob6::blob6::blob6:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden