Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD


Gast kera

Aanbevolen Berichten

Hey Freggel en Bootje,

 

Ja, de visite is gekomen. He he. Eindelijk! Zaten al met smart te wachten. Dus lekker gebakjes erbij ;-) en..........weer n stapje op weg naar flying time!

 

Freggel, fijn dat het bandenpijn was. Hoop dat de pijn snel minder wordt.

En Bootje, spannend hoor. En...wat zei Dr. R?

 

xxx, mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

hallo dames,

hier druk druk met onze pup Jovi. snachts er uit als ze ligt te piepen. plasjes en poepjes opruimen. maar geboeg hulp van onze andere twee dogs die haar ook corrigeren. verder gaat alles zo zn gangetje. bewust wat afstand genomen van mijn beste vriendin die nu 22 weken ver is. best confronterend nl. vooral omdat ze van alles over haar zw. schap kwijt wil. ook kregen we van onze zgn. vrienden ( jullie weten wel wie ik bedoel) een geboortekaartje, dat hun zoon dean was geboren, dat was ook het enige wat ik gezien heb, daarna is hij regelrecht de vuilnisbak in gegaan. van mensen die je leven vergallen wil ik geen geboortekaartje en niets mee te maken hebben. daarbij komt ook nog, dat we van pleegzorg nogmaals bericht hebben gehad dat ze ons niet aan gaan melden als pleegouders, ze vinden dat een risico. eens afgewezen blijft afgewezen, dank u zgn. vrienden. ben daar weer boos en verdrietig over.

 

over 2 weken de 20e juni gaan we naar gg hopelijk kunnen zij ons verder helpen,al heb ik er een hard hoofd in. m8cht het bij gg niet lukken of kunnen zij ons niet helpen, dan wil onze donor ( ondanks dat we tegen haar gezegd hebben dat het beter was voor haar migraine van niet) ons toch nog een 3e keer helpen.wel heel lief van haar.

 

ik wil verder iedereen suc6 wensen met de lopendecdingen. volgende keercreageer ik weer ff persoonlijk, maar dat gaat via de tab niet zo makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lady, welkom hier. Ben je in NL onder behandeling?

@ Mees, jippie het begin is er weer!

@ Freggel, fijn dat het goed gaat met jullie

@ Bootje, weet je al wat?

@ Sannemieke, spannend nog 2 weken en dan naar GG. Hoop echt dat ze wat kunnen betekenen. Maar wat lief dat jullie donor alsnog een keer jullie wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Allemaal,

 

Sorry dat ik zo laat post maar heb een heel erg druk weekend gehad ...

Maar super goed nieuws we hebben 5 cryo's in de vriezer. Hier hadden we nooit op gerekend...super blij dus.

 

Jippie.. 5 wist echt niet wat ik hoorde. Nu maar even goed overdenken wanneer we er weer voor gaan..

 

Dank jullie wel voor het medeleven.. echt super zijn jullie.

 

LIefs Bootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

bootje, wat een mooi nieuws!!! sjiek zeg!!!

 

Sannemiek, ik had m ook meteen weggegooid of retour afzender gestuurd. geen aandacht meer aan besteden. Echt jammer dat pleegzorg vasthoudt aan de mening van een ander. Hopelijk kan GG jullie verder helpen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Weet iemand hoe het met Jelly is? Wij stuurden prive berichten naar elkaar, maar ik heb al ruim een maand geen reactie meer gekregen. Volgens mij zag ik haar op dit Forum ook wel een voorbij komen.

 

Bedankt voor jullie reactie alvast.

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelina,Nee ik weet niet hoe het met jelly is! Wat vreemd dat ze niet reageerd!Hopelijk krijg je snel reactie.Liefs bootje

Hoi allemaal,Weet iemand hoe het met Jelly is? Wij stuurden prive berichten naar elkaar, maar ik heb al ruim een maand geen reactie meer gekregen. Volgens mij zag ik haar op dit Forum ook wel een voorbij komen.Bedankt voor jullie reactie alvast.xxxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Bootje, gefeliciteerd met je 5 cryo's!

Sannemiek, leuk he zo'n jonge pup, houdt je lekker bezig.

Wij hebben nu 2 nestjes kittens. Hoef ik niet

echt voor te zorgen(de moeders doen het ok), maar

ik ga tig keer per dag even kijken.

De moeders vinden het gelukkig goed als ik de kleine

katjes aanraak.

Alleen een totaal van 10 katten wordt wat veel.....

Maar het is een prachtige afleiding in de maanden die

ik nog moet wachten voor ik naar Cyprus ga!

Ciao

Speranza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady, welkom hier! En veel succes!!

 

Sannemiek, wat gaaf, zo'n pup. Lief hoor. En leuk ook dat de andere doggies ze over de kleine ontfermen. Ahh ja, kan me voorstellen dat ze bij jullie wil zijn s nachts. Zo'n ukkie mist dat de mams het meest. Geniet lekker vd kleine!!

 

Speranza, wat gaaf...2 nestjes! Liefff. Ja he, wat zorgen die moedertjes goed voor hun kleintjes. Knap hoor, dat de natuur zo goed werkt.Die moeders kunnen het zonder boeken haha. Nou, en 10 valt best mee toch? Gezellig!

 

Gaaf Bootje, 5 cryo's! Veel hoor! Nu lekker rustigjes aan doen en alles beetje laten bezinken. Ik duim!!!

 

Nee, ik weet niet waar Jelly is. Ze was hier idd wel eens.

 

Hier alles prima! Ja Sas, in the running.. Jij laatste trimester!

 

Freggel, 2e trimester! Olé, olé!

 

Corina, hoe is ie meid?

 

xxx, mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai haaai meiden,

 

bootje super hoor, 5 cryo's!!! Neem de tijd voor de eerste tp straks. Ik heb goede hoop, met 5 stuks gaat er vast en zeker minimaal 1 plakken! Geniet van dit goede nieuws!

 

Angelina, Jelly is hier al even niet meer geweest, geen idee dus. Wel raar inderdaad. Hoop dat alles goed gaat met haar en dat je snel wat hoort.

 

sannemieke, geniet van je gezinsuitbreiding! Leuk!

 

mees, hoe gaat het met jou?

 

lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bootje, 5 stuks!!! Dat is super. Dat geeft weer moed en hoop!!!

@ Freggel, fijn dat alles goed is en gaat. ach dat slapen...geloof mij dat wordt nog erger:-))

@ Mees, en??? al meer bekend wanneer begin je met de meds?

@ Tool, hoe is ie nu met jou?

@ esperanza, lijkt nog zo lang he voordat je naar cyprus mag...veel afleiding zoeken dan vliegt de tijd.

 

Hier alles oke, idd laatste trimester, Ik blijf het allemaal onwerkelijk vinden hoor. Nu 30 weken...Buik groeit nu echt goed, krijgt ook andere vorm. Denk dat mijn lief niet weet wat hij ziet als hij weer thuiskomt ooit..ergens...En ik zie nu ook als Uk beweegt, dan zie je mijn buik heen en weer gaan. Nachts veel plassen, moeilijker een lekkere houding kunnen vinden, dikkere voeten zeker nu met het mooie weer, en zware buik. Maar ach ik geniet van alles. Hoop zo dat jullie dit allemaal mogen gaan meemaken meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freggel, super dat het goed gaat met jullie ukkie. En met jou ook! Het grote genieten gaat nu (nog meer) beginnen! Ondanks slapeloze nachten hihi.

Sas, ja zeg, 30 weken alweer. En het gaat alleen nog maar sneller. Grappig he, die buik die beweegt. Dat vond ik toch zo leuk. Lag ik naar mn buik te kijken en dan weer links, dan weer rechts, dan weer midden, dan weer laag, zag je allemaal bewegingen. Zo apart en bijzonder!

Haha, grappig dat....als ie ooit weer thuiskomt.... :-)))

 

Hier gaat alles goed. Ben al met de meds begonnen en heb dins n bms meting gehad. Zag er prima uit. D.onor deze week begonnen met st. en 1e ultrasound morgen. Gaat opeens snel. Spánnend! :silly-woohoo::36_16_17: (weet ook niet waarom die 2e emo...vond m wel weergeven hoe ik me voelde...exciting en springerig ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sas, 30 weken alweer....jeetje mina wat gaat het snel. Wanneer komt je husband weer thuis? Is hij zo vaak weg nu? Hmm...das ook niet alles. Wat een mooi verhaal over jullie buiken, Mees en Sas. Lief!!!

 

 

mees, goed zo mop. Bijna bijna!!! Vind het zo spannend voor jullie:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mees, jij en stuiterig.....????

@ Freggel, tja mijn lief komt volgende week vrijdagavond even thuis, voor de doop zondag van ons petekindje en vliegt dan maandag weer terug naar Korea. Geen idee voor hoelang, in elke geval heb ik gezegd dat ik hem medio juli echt thuis wil/moet hebben. Voordeel van zo lang weg is dat hij dan wel 2-2.5 mnd verlof heeft. Dus tijd om voor mama en Uk te zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Mees wat weer een leuke emo... mooi nieuws hoor..

Inmiddels al weer een beetje uitgestuiterd haha

 

He Sas, jeetje wat gaat de tijd snel zeg.. Hopelijk kan je mannetje straks voor langere tijd bij je thuis zijn.

Wat freggel ook al zei het lijkt mij ook niet alles dat je mannetje zo vaak zo lang van huis is..

Je went er misschien wel aan.

Hoe voel je je verder?

 

He Freggel, jij het eerste trimester ook al door.. de tijd gaat snel zeg.

Hoe voel jij je dan? Heb je al wat voorbereidingen gedaan voor de kinderkamer en kinderspulletjes???

 

Hoe gaat het met de anderen?

 

Liefs Bootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sas, 30 weken alweer....jeetje mina wat gaat het snel. Wanneer komt je husband weer thuis? Is hij zo vaak weg nu? Hmm...das ook niet alles. Wat een mooi verhaal over jullie buiken, Mees en Sas. Lief!!!

 

 

mees, goed zo mop. Bijna bijna!!! Vind het zo spannend voor jullie:-)

 

Hey Freggel, ja...dat zul je ook zien....zo lief en bijzonder...je weet niet wat je ziet!!:love2::love5:

 

En jaaaaaaaaaaaaa.......:happydance::happydance::blob6::blob6::blob3::blob3: vanmiddag weer update....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mees, jij en stuiterig.....????

@ Freggel, tja mijn lief komt volgende week vrijdagavond even thuis, voor de doop zondag van ons petekindje en vliegt dan maandag weer terug naar Korea. Geen idee voor hoelang, in elke geval heb ik gezegd dat ik hem medio juli echt thuis wil/moet hebben. Voordeel van zo lang weg is dat hij dan wel 2-2.5 mnd verlof heeft. Dus tijd om voor mama en Uk te zorgen.

 

Hahaha Sas....ja....raar he.....:36_1_13::36_1_13::blob1::blob1:

 

En zeker lekker dat je hubbie dan zo lang verlof heeft. Dat is weer het goede ervan!! Lekker hoor!!

 

xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Mees wat weer een leuke emo... mooi nieuws hoor..

Inmiddels al weer een beetje uitgestuiterd haha

 

He Sas, jeetje wat gaat de tijd snel zeg.. Hopelijk kan je mannetje straks voor langere tijd bij je thuis zijn.

Wat freggel ook al zei het lijkt mij ook niet alles dat je mannetje zo vaak zo lang van huis is..

Je went er misschien wel aan.

Hoe voel je je verder?

 

He Freggel, jij het eerste trimester ook al door.. de tijd gaat snel zeg.

Hoe voel jij je dan? Heb je al wat voorbereidingen gedaan voor de kinderkamer en kinderspulletjes???

 

Hoe gaat het met de anderen?

 

Liefs Bootje

 

Hihihi Bootje....nee...nog niet....het :headbang::headbang::toothy9::toothy9: wordt erger :toothy4:

 

Ja, inderdaad Bootje..wil ik ook weten van Freggel...die is heel goed in interieurdesign!!

 

xxxx, mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi gekke meiden!

 

Bootje èn mees: ben nog niet gestart met de kamer voor uk. Zoals Mees al weet, word dat uitvoerig door mij voorbereid hihi.

 

mees, lekker doorstuiteren hoor ;) je hebt groot gelijk, én er reden voor! Super spannend joh!

 

Bootje, hoe gaat het met jullie? Al een idee wanneer jullie willen starten? Of pas na de vakantieperiode.

Corina, jij bent al even niet meer geweest. Gaat het wel ok? Of nog wat dippie....knuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden.

 

@ Sannemiek: Bijna naar GG heel veel succes en ik hoop echt dat daar je grootste wens mag uitkomen. Hoe gaat het met Jovi?

 

@ Bootje: 5 cryo's JOEHOE mooie score hoor. Ik hoop zo dat deze ronde het geluk aan jullie zijde mag staan .

 

@ Mees: JOEHOE eindelijk in de race... Hoe gaat het nu verder?? Wanneer ga je dan ongeveer richting Spanje??

@ Freggel: Meis alweer bijna 15wkn wat gaat het snel he?? Hoe voel je je?? Ik heb begrepen dat je nu in de ziektewet zit?? Gaat het lichamelijk goed nu met je??

 

@ Sas67: Meis de laatste trimester jeetje wat is het hard gegaan.. Voel je je goed?? Bijna je mannetje thuis heerlijk. Vanaf wannneer is ie dan 2 en een halve maand thuis??

Kan die jou en straks jullie heerlijk verwennen en lekker met zijn tweeen heerlijk van jullie ukkie genieten.

 

@ Hoe is het verder met iedereen??

 

Hier gaat het redelijk met ups en downs wanneer we de volgende tp willen zijn we er nog niet helemaal uit en voor mij zelf ben ik er ook nog niet echt aan toe.

Waar ik het meest mee zit is dat mijn lichaam/moeder natuur niet wil meewerken om onze groote wens uit te laten komen en vraag mij ook af WAAROM?????

Maar goed niemand heeft daar antwoord op en het is ook gewoon een hoop geluk hebben en dat is voor mij soms moeilijk te accepteren.

Het gaat wel steeds een stuk beter en krijg ik meer rust maar ik ben er nog niet, en tot die tijd nog geen TP...

Maar meiden het komt goed ik laat de moed nog niet zakken want we hebben nog 2cryo's in de vriezer dus wie weet..

 

Meiden fijne avond..

 

xxx Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden