Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lot, zagen ze nu wel of niets in je baarmoeder? en hebben ze goed naar je eileiders gekeken ?

@Imar, Het HCG stijgt dan wel alleen (niet genoeg)niet per 2 dagen het dubbele als er wel een zwangerschap is maar niet in de baarmoeder.dus ergens buiten de baarmoeder.

gek dat ze je zo naar huis sturen Lot?Mocht je iets van bloedingen (bruin)of ergere pijn in lies onderbuik hebben aan 1 kant, meteen naar ziekenhuis gaan! (helaas ervaringen 2 x spoed BBZ, al wil ik je niet bang maken en hoop ik op een hele goede afloop uiteraard!

@ imar, ik heb 2 cryo's teruggeplaatst gekregen.

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Lot wat naar nou weer! Ik had zo gehoopt dat je nu wat meer duidelijkheid zou hebben. Hadden ze helemaal niets gezien op de echo of alleen een vruchtzakje? Die zouden ze nu toch wel moeten kunnen zien? Het vruchtje nog niet lijkt me want dat is nog zo klein.. Tsja meis ik hoop zo voor je dat dit goed afloopt. Ik kan helaas niet zoveel voor je doen dan alleen heel erg voor je gaan duimen want het is je echt gegund!!!

@ Celine Mooie ticker!! Het is dus gelukt :-D

@ Imar Ik zag je berichtje in mijn andere draadje. Dankje! Tsja Ik ben bang dat die onzekerheid ook niet helemaal weg zal gaan... Misschien dat ie na een goede echo veel minder wordt maar er is denk ik zoveel gebeurd bij ons dat helemaal zorgeloos waarschijnlijk niet gaat lukken. Ik krijd op het andere draadje ook zoveel reacties van meiden die zeggen dat ze die onzekerheid ook hebben en dat is wel fijn. Dan weet je dat je daar niet alleen in bent en dat je niet raar bent ofzo...

Ik zag ook dat jij 1 dag na mij je 1 echohebt! dan moet je ook al zo lang wachten... Ik mag met 7 wkn en 6 dgn en jij dan met 8 wkn??

Liefs Toobee

Geplaatst

Hoi Toobee,

Ja, ik heb een echo met 8 weken, duurt hartstikke lang nog! Geduld is al niet mijn beste eigenschap en moet je zien wat een geduld wij allemaal al moeten hebben...

Ik had in mijn vorige zwangerschap een echo met 7 wkn, hartje zien kloppen, zag er allemaal goed uit en moest toen met 11 wkn terugkomen en die 11e week de nacht voor de echo is mijn miskraam begonnen, kon dus gelijk door voor curretage.

Idd wat jij ook zegt, we hebben allemaal al zoveel meegemaakt. Daar komt de onzekerheid vandaan denk ik, als die eerste 12 wkn maar voorbij zijn! Lijkt echt een eeuwigheid...

Groetjes Imar.

Geplaatst

Meiden,

Ik heb besloten om nu echt te proberen te gaan genieten. Ik heb daarom besloten om niet op de echo te wachten om moeder voor moeders te bellen maar heb net gewoon het formulier ingevuld! Ik BEN zwanger en ik wil graag helpen dus dat ga ik dan ook gewoon doen. (al knijp ik hem wel hoor voor die test van hun :-S)

Liefs,

Een Toobee die toch een beetje stoer probeert te zijn :-D

Geplaatst

Ha Toobee,

Maak je daar maar niet druk om, bij mij was het gelijk duidelijk.

Ik doe al vanaf afgelopen donderdag mee.

Ik denk maar zo iedere plas, en dat zijn er nogal wat, is er 1 haha.

En Imar alle 9 maanden blijven spannend en zelfs daarna

(lees mijn verhaal)maar je moet dat overbezorgde niet de overhand geven want dan heb je geen leven. Probeer dus gewoon te genieten.

Gr van Amel

Geplaatst

Hoi Amel,

Waar kan ik jouw verhaal vinden? Staat niet bij je profiel toch?

Of ik kijk niet goed...

Geplaatst

Hi Amel,

Je hebt gelijk, ik ben me weer druk aan het maken.. (maak er een gewoonte van nu hihi) En iedere plas is er idd 1. 1 die een ander weer kan helpen die net zo'n grote wens heeft als wij... :-D Ik ben benieuwd wanneer ze bellen want ik heb het formulier ingevuld omdat ik ze maar niet aan de tel kreeg vandaar.. Ik wacht af.. :-D

Ik ga ook proberen alle rottige berichtjes niet meer te lezen. Ik merk dat me dat gelijk weer van mijn stuk brengt. (zie het berichtje van Martha van half 5...) Dat is gewoon vreselijk en dat gun je niemand! En het maakt mij weer bang.. Vooral omdat zij ook niet veel voelde... (al merk ik vandaag wel weer meer van de prille zwangerschap) Dus ik ga dat gewoon ook niet meer doen. Het is wel een beetje struisvogel politiek maar zo gespannen rondlopen is ook niets.

Veel liefs Toobee

Geplaatst

Toobee,

Je hebt helemaal gelijk. Genieten nu!

Mijn situatie is ook niet te vergelijken met die van jou, dus het gaat vast helemaal goedkomen!!

Geplaatst

Hoi Amel,

Je hebt ook al heel wat doorstaan zeg... pff wat een verhaal...en nu ben je zwanger? Spannende tijd he...

En Martha, verschrikkelijk zeg van je miskraam...keihard gewoon. Sterkte meid de komende tijd.

Geplaatst

Hi Martha,

Meid, wat heb jij een ongelofelijke pech. Het was zo mooi maar nu toch zo'n groot verdriet. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je het op jou tijd een plekje kan geven. Ik vindt het geweldig van je dat je nu zo iets liefs naar me kan sturen.

Ik hoop idd niet dat geen kwaaltjes dan altijd dit resultaat geeft. Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel het idee heb dat ik iets meer voel. Ik ga voor je duimen dat jou wens ook vervuld gaat worden en vanuit hier een hele dikke knuffel!

Veel liefs Toobee

Geplaatst

Hallo meiden,

ik kom gezellig bij jullie zitten. Gisteren en vandaag BFP 9 dagen na tp van 2 cryo's.

Het is nog heel pril en spannend en vooral onwerkelijk en super fantastisch!!!!!!!!

ik krijg 30 augustus mijn eerste echo, heel spannend of het er 1 of 2 zijn.

groetjes sassie

Geplaatst

2e HCG test:

Dreutel: 2 augustus 2010

Toobee: 2 augustus 2010

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 5dgn)

Mallie: 17 augustus 2010

Dreutel: 18 augustus 2010

Amel: 23 augustus 2010

Yara: 24 augustus 2010

Toobee: 26 augustus 2010 (7 wkn, 6 dgn)

Imar: 27 augustus 2010

Sassie: 30 augustus 2010

Uitgerekend:

Mallie: 2 april 2011

Dreutel: 4 april 2011

Imar: 7 april 2011

Toobee: 8 april 2011

Yara: 8 april 2011

Celine: 10 april 2011

Sassie:

Hi Sassie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Spannend h�-D Voor jou misschien extra want is het er 1 of zijn het er 2???? Ik heb je al aan het lijstje toegevoegd maar weet alleen je uitgerekende datum nog niet. Als je die weet dan zal ik hem ervoor je bijzetten (je mag het natuurlijk ook zelf doen hoor!) Gezellig hoor we krijgen nu al echt en klein groepje :-D

Liefs Toobee

Liefs Toobee

Geplaatst

2e HCG test:

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 3dgn)

Uitgerekend:

Sassie:

Even aangepast dat ik woensdag 5,3 dgn ben (althans dat verwacht ik nu qua telling)

Nu heb ik wel een ticker, maar heb ook heel onderschrift eronder gezet met onze procedureloop tot nu en deze verdwijt telkens. Hormonen:crafty:??:blob1:

Geplaatst

Hoi Celine,

volgens alle berekeningen zou 18 april 2011 de uitgerekende datum zijn.

En ja het is zooo spannend! Kan echt niet wachten.

Doen jullie trouwens mee aan moeders voor moeders? Ik heb me maar gelijk opgegeven, door die meiden die dat eerst voor ons hebben gedaan, zijn wij nu zwanger!

Geplaatst
2e HCG test:

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 3dgn)

Uitgerekend:

Sassie: 18 april 2011

Geplaatst

Hi Meiden,

Hoe is het hier?? Het is wel heeeel erg rustig :-D Hier gaat alles ok. Ik ben vandaag erg moe en was ook een beetje misselijkachtig toen ik mijn gekookt ei en 2 boterhammen voor mijn neus had staan... Morgen komt er iemand van moeders voor moeders en dat is wel erg spannend!! Ze gaat nog een testje doen en dat is wel weer wat eng. Ik heb me voor genomen om zelf niet meer te testen om te voorkomen dat hij opeens negatief is als mijn hcg te hoog wordt (dat had ik hier op het forum gelezen dat dat kan gebeuren) Dus ik hoop niet dat dat gebeurd met de test van MvM....

Veel liefs Toobee

Geplaatst

Hoi ,

Ik was vandaag ook niet vooruit te branden, hele zware oogleden (of ik er stokjes tussen moet zetten om ze open te houden) gewoon moe dus.

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat ook.

Toobee je moet je niet zo druk maken voor morgen.

Gr van Amel

Geplaatst

dames wat gaat het lekker hier!!

Toobee, inderdaad maak je niet te druk, dat je nu al niet meer positief test vanwege een te hoog gehalte komt maar zeer weining voor; de dames van MVM voeren zoveel testen uit...dat zouden ze anders ook niet meer doen: Het was geloof ik SJSL die op een bepaald moment niet meer positief testte maar toen was ze echt al een stukje verder hoor, geniet ervan!!

Celine, succes morgen, spannend!!!

Geplaatst

Ladies,

Even een berichtje.

Morgenmiddag Echo, erg spannend. We zijn zo benieuwd ofdat het te zien is in de baarmoeder op de juiste plek. Verder weten we dat we niet veel meer moeten verwachten dan een rond zwart bolletje op de echo. We denken eigenlijk allebei dat het er 2 zijn, waarom:dontknow:? heb wel hoog hcg al zegt dat niet alles begreep ik via forum. We hebben allebei vrij genomen dus dat is wel lekker.

Verder voel ik elk krampje in buik,steekje in linkerlies oprispingen soms weig/misselijkheid, na werk altijd uurtje slapen.maar valt allemaal nog te behappen. Zwanger ben ik zeker alleen of het op de juiste plek zit is "the big question". Al is er natuurlijk kleine kans dat het elders zit omdat ik beide eileiders al mis.

Zo ff lekker uitgeraast (bij mijn vriend al 3x verteld dit verhaal vandaag :tard: hi hi)

Ik hoop dat morgen naar het scherm durf te kijken tijdens de echo!!

Dit forum en jullie ladies in hetzelfde schuitje steunen me alleen al bij de gedachte dat ik nniet alleen ben. Bedankt daarvoor!:blowkisses:

Geplaatst

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Hier een onrustige nacht met angstige droom over een miskraam, gelukkig was het een droom....

Het blijft allemaal erg spannend hoor... Ga me denk ik ook aanmelden voor mvm.

Celine, spannende dag vandaag, heel veel succes!!! ben erg benieuwd naar de uitslag!

Morgen in ieder geval door naar week 6....

Liefs Imar

Geplaatst

Hi Meiden,

Jullie zijn er vroeg bij zeg vanmorgen :-D Ik heb gelukkig mijn uitslaapknopje weer gevonden en heb dus heerlijk geslapen tot 9:45. :toothy9: Morgen is het weer uit met de pret want dan wacht het werk weer in alle vroegte...

@ Celine Heel veel suc6 vandaag meid! Ik hoop dat je 1-2 heel mooi geplaatste frummeltjes zal zien!!

@Imar Niet zo eng dromen hoor! Jakkes.. Gelukkig was het idd maar een droom en ga je morgen alweer naar week 6! Dat gaat eigenlijk best snel vind je niet??

Bij mij komt de dame van moeders voor moeders elk moment! Spannend dus maar ik heb er ook veel zin in. Ik ben zo blij dat ik nu ook wat terug kan doen en misschien krijg ik dan wat meer het gevoel dat het ook echt zo is.. Ik ben ZWANGER!!! :bf_new:

Liefs Toobee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden