Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2011!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2e HCG test:

Dreutel: 2 augustus 2010

Toobee: 2 augustus 2010

1e Echo:

Celine: 11 augustus 2010 (5 wkn, 3dgn)

Mallie: 17 augustus 2010

Dreutel: 18 augustus 2010

Amel: 23 augustus 2010

Yara: 24 augustus 2010

Toobee: 26 augustus 2010 (7 wkn, 6 dgn)

Imar: 27 augustus 2010

Sassie: 30 augustus 2010

2de Echo

Celine: 26 augustus 2010 (7wkn,4dgn)

Uitgerekend:

Mallie: 2 april 2011

Dreutel: 4 april 2011

Imar: 7 april 2011

Toobee: 8 april 2011

Yara: 8 april 2011

Celine: 10 april 2011

Sassie: 18 april 2011

Hier goed nieuws,:good1: het zit prima midden in baarmoeder. Het is er een! We zijn erg blij.

Alles ziet eruit zoals het hoort, dooierzakje met vruchtzakje 1,2cm,mooi dikke wand, rustige eierstokken en verder nergens nog een verdwaalt vruchtje. Op naar de volgende stap en dus de 2de echo en kloppend hartje(heb nw lijstjegemaakt). We zijn voor nu iig erg gerustgesteld!

Toobee hoe was MvM?

• Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames !!

Daar ben ik eindelijk weer !! op 1 of andere hele vreemde manier kon ik niet meer inloggen op het forum !! :lac:

mailtje gestuurd en alles erop en eraan wou toch bijna een andere naam gaan maken en toen kon ik opeens weer inloggen !!!

gelukkig maar :tongue1:

Maar ... Hoe is het met jullie allemaal ?

gaat nu wel aardig door he !! volgende week al men eerste echo!!

Heb de laatste tijd ook wel erg veel last gehad van onzekerheid bij alles bang zijn dat het fout gaat niks vertrouwen gewoon niet leuk moeilijk ervan kunnen genieten ! terwijl mensen om je heen er meer van kunnen genieten als jij die kunnen moeilijk begrijpen dat je zo bang ben .

maar goed ...

Qua kwalen gaat het ook aardig door .. erg moe ! krampjes worden nu wel wat minder gelukkig daar werd ik snachts door wakker gemaakt.. borsten beginnen nu erg op te zwellen goed teken dus haha !

hebben jullie ook last van de hormonen ? erg opvliegerig sneller boos !

maar hoort er gelukkig allemaal bij he !!

@t toobee .. is MVM al bij je geweest ? en de test goed gegaan ?? ik denk dat ik me ook in ga schrijven !

Leuk dat er een hoop dames zijn bij gekomen ! word al een leuk groepje he !!

xxxxx

Geplaatst

Hoi!

Hier alles goed. :toothy10: Ik ben ook nog steeds wel onzeker maar probeer ook wel wat meer te genieten. Gister is MvM geweest en ik had binnen 2 sec een knalpositieve test!! Ze vond het zelfs erg donker voor 5 wkn en 4 dgn. Ik was echt super blij dus! Ben gister ook gelijk begonnen en dat maakt het ook wel weer wat echter allemaal. Ik heb het boek gekozen omdat ik de dvd al van een vriendin heb geleend. Allebei erg mooi en leuk om te zien. Ik krijg ook nog een fotolijstje voor de 1e echo dus je wordt erg verwend daar hoor! En dat voor zo'n goed doel.

Hier gaan de "kwaaltjes" ook wel wat meer de kop op steken. Ik was gister en eergister erg moe en slaap ook wel weer wat vaster gelukkig. Mijn borsten gaan wel maar als ik er op druk dan voel ik ze wel (dat doe ik dus mooi niet! hihi) Ik had net met de lunch nog zoveel trek dat ik een extra broodje heb gehaald maar nu denk ik wel dat dat misschien wat veel was. Voel me toch niet helemaal lekker nu maar gelukkig niet misselijk(laten we dat ook maar zo houden!!)

@ Celine Wat super dat je echo er zo goed uitzag! Gefeliciteerd hoor :toothy10: Nu op naar de 2e echo gezellig met mij :-D

@Dreutel Wat gek dat je niet kon inloggen?? Best vreemd :dry: Het gaat best nog wat snel vindt je niet? Volg wk mag jij al! Ik moet nog een weekje extra wachten.. Ik ben zoooo nieuwsgierig! Ik snap ook helemaal wat je bedoeld met die onzekerheid en er zo minder van kunnen genieten. Dat heb ik ook. Maar sinds de test van MvM gaat het wel weer :-D Leuk dat jij ook mee gaat doen. Wanneer ga je je aanmelden?

Liefs Toobee

Geplaatst

Hi Meiden,

Even een testje... Welke ticker vinden jullie leuker??? Ik vindt ze allebei wel leuk maar dat is dan niet zo makkelijk kiezen ;-) Wat te doen? hihi

Liefs Toobee

Geplaatst

Ha Toobee,

Viel mee he?

Bij mij was de test ook direct positief.

Ik heb net als jij het boek genomen en kreeg ook het lijstje(wist niet eens dat je iets kreeg)

Ik vind de onderste ticker het meest duidelijk...

Liefs van Amel

Geplaatst

Hey meiden,

Hier beleef ik bange tijden... maandag kwam MvM en ik had een vet positieve test maar dinsdag kreeg ik een bloeding!! Ik was helemaal in paniek, ik had niks gevoeld en ging naar de wc, allemaal bruin bloed in m'n onderbroek en rood aan het papier (sorry voor de ranzige details). Ik was er van overtuigd dat het mis zou gaan! Woensdag meteen de gyn gebeld maar die kon niet zoveel voor me doen, behalve me geruststellen en het feit dat ik geen krampen had was goed. Ik mag wel a.s. dinsdag voor een echo komen, een weekje eerder dus. De dagen erna continue naar de wc geweest om te checken of het doorzet, maar tot nu toe blijft het bij wat bruin bloed bij afvegen. Dat stelt me weer een beetje gerust, maar ik ben zo bang...

Zo'n bloeding maakt je zo onzeker en ongerust! 50% kans dat het goed gaat, dus daar hopen we dan maar op!

x Yara

Geplaatst

Sorry hoor, ik ben zo met mezelf bezig dat ik helemaal vergeet op jullie te reageren!

Celine, wat super dat je echo goed is! Nu op naar het kloppende hartje!

En Toobee, ik vind de donkere kleur paars mooier, maar de tekst is beter te lezen bij de lichtere, haha, ik maak het je veel makkelijker he...

Wat leuk dat er al zo veel april-mama's zijn! Gezellig!

Fijn weekend alvast

x Yara

Geplaatst

Hi Yara,

Meid wat vreselijk! Wat zal je geschrokken zijn! Wel fijn dat je nu een weekje eerder mag komen voor een echo. Wat ik hier zo gelezen heb is bruinverlies niet heel erg en zijn er veel meiden die dat hebben. Probeer je ook vast te houden aan het feit dat je geen erge kramp hebt zoals de gyn zegt.

Soms is het zo jammer dat je elkaar alleen "ziet" op het forum anders had ik je een dikke knuffel geven om je te steunen. Ik kan me je angst zo voorstellen.. Ik moet er niet aan denken om bloed te zien (loop ook de hele tijd bij elk krampje in mijn broek te loeren)

Probeer hoop te houden en de geruststelling van de gyn in je hoofd te houden en bel anders nog een keer het ziekenhuis. Misschien dat ze je nogmaals wat gerust kunnen stellen. Meid zet hem op en als je wat kwijt wilt gooi het op het forum daar zijn we voor!

Dikke knuffel Toobee

Geplaatst

Wat een lief berichtje! Bedankt Toobee, ik schiet bijna vol (maar dat kunnen ook de hormonen zijn). Ik houd me er ook aan vast dat het allemaal goed kan gaan, dat ik geen krampen heb en iedere dag dat het niet doorzet krijg ik ietsje meer hoop. En wat een heel goed teken is, is dat ik gisteren heb overgegeven na het ontbijt, tsja waar je al niet blij om kan zijn. Maar blijkbaar stijgt het HCG toch door anders zou ik niet ineens misselijk worden toch????

Ik zat nog even terug te lezen omdat ik hier al even niet geweest was en ik vroeg me af hoe het met Lot is. Heb je al meer duidelijkheid gekregen woensdag? Ik hoop zo voor je dat het HCG is doorgestegen!!!

x Yara

Geplaatst

Yara, blijf positief meid, want een beetje bloed kan er gewoon bij horen.

Zolang er inderdaad nog geen buikkrampen bij zijn, is er nog helemaal niks aan de hand.

Geplaatst

@yara: kijk maar even onder het topic "Als het fout gaat" bij "Nou dat was het dan".... ik heb mk inmiddels achter de rug....lief dat je aan me denkt!

Geplaatst

Hi Yara,

Haha waar je idd al blij mee kan zijn! Wat heerlijk ik hang boven de wc! hahaha Maar ik snap het wel hoor :-D En ik denk ook dat dat prima is want je kwaaltjes zijn nog lekker aanwezig. (al is lekker een vreemd woord hihi) Neem de tip van mart aan en probeer je niet al te druk te maken want je kwaaltjes zijn er goed en je hebt geen erge krampen. Dus wij gaan gewoon gezellig synchroon bevallen op 8 april!!!

Ik moet zeggen dat ik zoooo bang ben dat ik misselijk wordt en moet overgeven.. Het is bijna een soort fobie. Ik heb dat altijd al gehad dat ik daar zo bang voor ben en kan mezelf helemaal gek maken.. Dus respect meid dat je daar zo goed mee omgaat :notworthy:

Voorlopig voel ik me redelijk maar ik ben echt super moe. Ik lag gister al om 20:30 in bed.. Ik voelde me zo K.T op de bank dat ik moest lachen en huilen tegelijk. Mijn man er heel lief bij toen ik moest huilen maar toen ik ook nog moest lachen vond hij me toch wel erg zwanger hahaha :icon_geek: Er gebeurd ook zoveel in je lijf dat ik me soms gewoon geen raad meer weet ermee... Van wie is dit lijf ook alweer?? hihi Verder heb ik vandaag veel ongikramp laag in mijn buik maar dat zal er wel bijhoren denk ik...

Knuf Toobee

Geplaatst

Ik breek even in vanuit het 'uitgerekend in maart' topic.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zo herkenbaar die onzekerheid en volgens mij blijft dat ook (bij mij begint het nu iets minder te worden, maar helemaal weg gaan zal het wel niet). Maar probeer er ook van te genieten. Jullie zijn nu zwanger, hoe pril ook!

Yara, bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen. Ik zou anders ook gewoon de gyn bellen en vragen of ze willen kijken of hcg willen prikken.... Dan heb je misschien iets meer duidelijkheid...

Geplaatst

Hallo,

Yara dat is zeker schrikken,maar dat wil niet zeggen dat het dan ook mis gaat.

Goede hoop houden hoor.

Toobee ik ben net als jij moe en heb het gewoon steenkoud loop bijna de hele dag te rillen.

gr van Amel

Geplaatst

He allemaal!

TSjee...daar ben ik ook weer eens! haha! Ik heb gewoonweg geen tijd om er regelmatig even voor te gaan zitten! Maar ben nu weer bijgelezen en dus weer helemaal up-to-date!

Voor de meiden die MK hebben gehad: verschrikkelijk! Ik hoop dat het naar omstandigheden redelijk (goed) met jullie gaat. Zo'n verdriet lijkt me!

Voor alle meiden die zwanger zijn; Jihoe! Het blijft spannend he! Staat trouwens ook wel weer een beetje raar zo onder elkaar. Verdriet en geluk kunnen zo dicht bij elkaar liggen...

Hier gaat het nog steeds goed gelukkig. Mn borsten zijn al wat gegroeid (waar ik wel van baal....heb al zo voor in de rij gestaan....) Mn buikkrampen zijn gelukkig sinds 3 weken weg! Mn buik is in de 8 weken zwangeschap, 5 cm in omtrek gegroeid en ben al.....damn....2,5 kg zwaarder geworden.

Enerzijds een goed teken natuurlijk. Anderzijds heb ik er veel moeite voor moeten doen om het eraf te krijgen zodat we mochten beginnen met de behandeling.... Maar tis voor een goed doel!

Soms lage rugpijn. Elke dag vlagen van misselijkheid...pffff..maar het allernaarste vind ik die enorme gigantische alles overheersende moeheid! Haha! Ik kan met gemak de hele dag wel liggen slapen! Maar heb zo weinig tijd om me eraan toe te geven. Gelukkig eind deze week vakantie. Dus kan ik heerlijk 4 weken luieren!

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. En die DVD. Jeetje! Wat is het toch enorm wonderbaarlijk dat er een ukkie in je kan groeien! Ik ben zelf verpleegkundige, maar wist een heleboel niet, wat je wel in die DVD ziet!

Dinsdag hebben we onze 1e echo. Zoooooow spannend! Aan mn lichaam te merken zit het wel goed, maar ik moet eerst zien, dan geloven...

Hopen dat alles goed is. Dan hebben we een fotootje van de beeb en zal de zwangerschap heel echt worden!

Iedereen succes!

Gr. Mallie!

.....wat een verhaal trouwens...oeps!

Geplaatst

Hoi Allemaal!

Hier weer even een berichtje van mij.

Yara heb je nog bloedverlies gehad? Kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt!!! Ik houd er ook steeds rekening mee hoor als ik naar het toilet ga, iedere keer weer opgelucht als er niets te zien is ;-)

En Dreutel, ik herken het helemaal, ben ook steeds heel angstig dat het fout gaat. Ik probeer ook niet te enthousiast te worden omdat het anders 'straks' zo hard aankomt. Belachelijk eigenlijk of niet (wij zijn stiekum ook al (beetje) met babyspulletjes bezig voor de babykamer. En met namen... maar ja, dan weer die angst die weer om de hoek komt kijken...

Toobee, wat goed dat je hebt aangemeld voor mvm. Leuk om die uitslag zo goed in beeld te hebben!! Ik heb me ook aangemeld maar bij mij komen ze niet, transporttechnische redenen...

Heb ook last van borsten, kan me moeilijk omdraaien snachts en ze worden groter, vind mijn vriend wel leuk ;-) Soms heb ik last van wat kleine steekje/pijntjes onder mijn baarmoeder, het is niet echt pijn, maar ik voel wel wat... herkent iemand dit? Andere kwaaltjes die ik nog heb: eerder trek, wordt daar een beetje misselijk van, maar twijfel soms of dat wel misselijkheid is... als ik trek krijg en ik wacht te lang met eten, wordt ik trillerig... Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben. Oh ja en pukkels!!

Ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

Groetjes!

Geplaatst

Goeie morgen allemaal !! :misc_expressions-wh

Hier weer even een update !

Hoe gaat het met jullie ? ik hoop natuurlijk goed ! :tongue1:

Mallie wat leuk om je ook weer even te zien ! je hebt morgen de echo spannend !!! ik woensdag oehhh ben zo in spanning !

of het hartje klopt en of het er 1 of 2 zijn :eek: ik weet niet wat het is maar heb de hele tijd zo'n raar voorgevoel dat het er misschien 2 zijn stom is dat !

@t Toobee vanavond komt de moeders voor moeders bij mij langs ! toch ook weer spannend ! ik mag het testje ook gaan doen !!

@t Imar jou kwalen herken ik helemaal ! k heb ook puisten vooral boven men borsten ! :eek:

en steekjes en alles ik moet wel zeggen dat dat nu wel minder is geworden !

Dames hebben jullie ook het idee dat je borsten nu echt wel zijn gegroeid ? men Bh's gaan nu strakker zitten laat shoemacher maar buiten de deur wij doen het zelf wel !!! :booty: hahaha

En nog zoiets ook trek om de hele tijd lekkere dingen te eten ? ik zou elke dag wel kroketten kunnen eten mmmm !! of gewoon taart snoep en alle slechte dingen ! k heb ook t idee dat je aankomt gewoon steeds trek zeg maar !!

Qua beroerd gevoel sochtends lekker een broodje eten ! bij mij is eten wel een wondermiddeltje !

nou dames weer even uitgeluld ! :tongue1:

Op naar MVM en natuurlijk de echo !!!

xxxxxxxxxx

Geplaatst

Hi Allemaal,

Hier ben ik ook weer even :-) Lekker rustig weekend gehad even zonder comp heerlijk!

@ Yara Hoe is het met je?? Is het bloedverlies al gestopt?? Ik hoop het meid!

@ Amel Hoe is het met je? Alles rustig daarbinnen of laat de kleine juist erg weten dat hij/zij er is ;-)

@ Mallie Spannend zeg dat je al zo snel de echo hebt! Ik hoop voor een een heel mooi kloppend hartje:-D Dat je al zo gegroeid bent.. Kan me voorstellen dat je niet zo blij bent met nu al 2,5 kg. Maar misschien gaat het bij jou nu harder en straks niet.. Ik ben helemaal niets aangekomen en de omtrek heb ik niet gemeten maar alleen mijn darmen zijn wat opgezet maar verder heb ik nog een kuil hihi

Leuk he die DVD! Ik had het boek gekozen en de DVD heb ik geleend van een vriendin. Echt zo leuk om te zien!

@Imar Tsja die pukkels.... Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil al pukkels en even leken die weg te gaan door mijn zwangerschap...EVEN! Nu zitten er weer een paar op mijn kin. JAKKES Ik blijf dus ook niet gespaard:-( Komen ze van MvM helemaal niet bij jou? Ik breng de flessen zelf weg ipv dat ze worden opgehaald ook door de transportproblemen... Kan dat bij jou niet? Het is namelijk best leuk om mee te doen (al stinken die flessen wel!)

@Dreutel Voor jou ook al zo snel de echo! Wat gaat de tijd snel zeg. meid ik hoop voor je dat een een mooi kloppend hartje ziet en misschien wel 2. Het zou echt geweldig zijn! Wat leuk dat MvM vanavond langs komt! En die test komt wel goed want jij bent weer verder dan ik toen ik de test deed dus die knalt vast uitelkaar!

Hier gaat alles zo zijn gangetje.. Ik vind het nog ze gek dat er en kleintje in me groeit. Ik kan echt niet wachten tot de echo de 26ste om te kijken of er echt wel wat zit! haha Ik voel me verder redelijk. Ik ben met vlagen misselijk (zoals nu bah!) maar vooral na het avondeten. Ik eet echt maar een half bord en dan zit ik zo vol.. Echt veel eten doe ik dus niet maar probeer regelmatig wel iets te nemen zoals een hap brood, fruit of een stukje mueslireep. Verder heb ik vaak hoofdpijn maar verder niet zoveel (gelukkig!) Ik ga s'avond wel lekker vr4oeg slapen want dat heb ik wel echt nodig! Hoe meer moe ik ben hoe misselijker ik word! Dus vroeg ik bed :-D

Liefs Toobee

Geplaatst

hallo,

Wat kilo's betreft, de voorgaande keren kwam ik 30 kilo aan dus die kant zal ik nu ook wel weer op gaan.

Mijn haar hangt slap, ik heb de hele dag zin in tomatensoep en kroketten en

kan de hele dag wel slapen.

Maar het kan mij allemaal niets schelen zolang alles maar goed gaat.

Ik ben veel te blij, alhoewel dit keer toch wel dubbel, dat ik zwanger ben.

Yara ben benieuwd hoe 't met je is.

Dreutel mijn Bh zit inmiddels ook strakker.

Voor de rest de krampjes blijven.

Liefs Amel

Geplaatst

He ladies,

Hier nog meer symptomen. Enorm misselijk de hele dag door!! Heb wel zin in eten maar word van alles misselijk(zonder overgeven) probeer van alles, fruit,water,cola(om te boeren) enorme zin in vanille vla. Na een heftige aanval zaterdag (warm,darmkrampen,misselijk)heeft mijn schat druppels van vogel gehaald en deze werken wel aardig.

Ik kan gewoon niet normaal functioneren en zit dus thuis vanaf vrijdag en dat is dus echt niets voor mij. iemand nog tips voor een onervaren zwangere?

X Celine

Geplaatst

Hoi Celine,

zorgen dat je maag vol blijft, de misselijkheid wordt veroorzaakt door een lege maag.

Opletten met wat je eet een droge boterham werkte bij mij altijd. Van fruit kun je zuur krijgen mee opletten. Teveel water in een lege maag wordt je ook weer misselijk van. Zorgen dat je hoofd iets omhoog ligt als je gaat slapen voor maagklachten.

En verder hoort het er allemaal bij hoe ongemakkelijk het ook is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden