Ga naar inhoud

Hele vroege dagboekstart van Hilde

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

woooooow, hoe hou je het vol?!

Is het al 14 dagen na TP?

Toen mocht ik ook testen, enne, positief..!

Knap dat je het vol houdt, maar het ziet er goed uit volgens mij...

• Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh hilde, wat spannend!

Ik kon op deze dag testen, en had tegelijkertijd de eerste slechte tekenen... dus het is wel een goed teken dat jij nog niks hebt. Elk lichaam is natuurlijk anders, dat is zo, maar t lijkt erg goed te gaan. ik duim voor je! sterkte met de laatste loodjes.

Lis

Geplaatst

Nou Hilde het wordt nu toch echt aftellen. En het is toch allemaal nog best snel gegaan. ik weet nog als gisteren dat je zou over 18 dagen testen. En nu nog 3 nachtjes slapen. We duimen hard voor je hoor.

Enne alvast heel veel succes voor woensdag en een fijne vakantie.

Geplaatst

o nog 3 daagjes dus... spannend!!!!

toi toi toi

Geplaatst

Hihihhihi, ja, voor jullie is het snel gegaan, die 14 dagen na de terugplaatsing (18 na de punctie), maar voor mij ging het wel wat sneller hoor!

Ergens in mijn achterhoofd heb ik nog wel zo iets van: wie weet reageert mijn lijf erg goed op de utrogestan en heb ik daardoor nog geen menstruatie gehad....

Maar ergens diep van binnen begint er ook al wat te juichen!

En eh, ik ga echt pas woensdag testen.... Al is het alleen al om jullie in spanning te houden, hihihihihii!!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst
Hihihhihi, ja, voor jullie is het snel gegaan, die 14 dagen na de terugplaatsing (18 na de punctie), maar voor mij ging het wel wat sneller hoor!

Ergens in mijn achterhoofd heb ik nog wel zo iets van: wie weet reageert mijn lijf erg goed op de utrogestan en heb ik daardoor nog geen menstruatie gehad....

Maar ergens diep van binnen begint er ook al wat te juichen!

En eh, ik ga echt pas woensdag testen.... Al is het alleen al om jullie in spanning te houden, hihihihihii!!!!

Groetjesssssssssssssssss

Hoop dat je zwanger bent, nog 3 daagjes.. suc6:icon_sunny:

Geplaatst

Ja, ja, leuk is dat wij maar hopen dat het gelukt is en jij zegt gewoon, ach ik wacht gewoon om het voor jullie spannend te houden. Vind het voor jou al spannend genoeg laten we maar zwijgen als het straks bij mij zo ver is.

liefs Cindy

Geplaatst

ah joh, overmorgen vertel ik het jullie al! Is nog maar 2 nachtjes slapen!!! Hihihihi! Denk dat ik morgen ook pas de test ga halen.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hildever......ik heb zo'n gevoel dat het goed zit bij jou! En volgens mij heb jij dat ook? Je 'schrijft' er zo relaxt onder en je bent super positief!!! Ik hoop dat ik je over 2 daagjes kan feliciteren!!!

groetjes Linda,

Geplaatst

nou, Linda, ik voel gewoon niets, maar ook geen menstruatie..... Dus ergens denk ik dat het goed is... Maar wie weet is het ook allemaal gebasseerd op mijn eigen hoop...

Er zit nog wel ergens zo iets van: het hoeft niet goed te zijn.... maar dat verdring ik ook.

Hihihihi, jullie worden natuurlijk ook niet al te objectief ingelicht hoe het met mij is....

Als ik straks niet zwanger ben, denk ik dat dat toch wel een aardige klap is. Maar dan moet ik boos zijn op mezelf...omdat ik maar van het positieve blijf uit gaan.

Overmorgen weten we meer!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Nou, het maakt de wachtweken wel stukken fijner....door positief te blijven denken. (mij gaat het ook wel aardig af, moet ik zeggen, heb er 1 week wachten opzitten). Maar het is absoluut een harde klap als het (weer) niet gelukt is.

Niet boos zijn/worden op jezelf meid.....je doet je best!!!!!!!! Toitoitoi, liefs Linda,

Geplaatst

Hilde, jij maakt het idd wel errug spannend zeg!! Ik had ook al lang getest.. knap dat je het zo lang volhoudt zonder zelf te testen..

Linda (wervelstorm), jij ook al weer een weekje op het wachtbankje! Ik zit er nu ook een week op, vorige week maandag een cryo teruggeplaatst gekregen.

Hoe is het met jou gegaan? Jij hebt, als ik het goed heb, toch weer een hele nieuwe ivf gehad? Meid, heel veel succes

Geplaatst

Hoi Hilde,

Het ziet er nu toch wel erg goed voor je uit. Dat positieve gevoel dat je hebt, misschien een onbewust besef, lijkt best wel eens terecht te zijn! Helemaal super. Succes, deze laatste daagjes.

groeten, Nora.

Geplaatst

En wij maar wachten, het is dat ik kunstnagels heb, anders had ik ze al alle 10 opgegeten... hahahaha.....:waiting::waiting::waiting:

Geplaatst

hihihi, nou aan kunstnagels zou ik maar niet beginnen. Volgens mij zijn die nog minder smakelijk dan eigen nagels!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

en bovendien veel te hard, is niet goed voor mijn tanden... haha

Geplaatst

Hoi Kim,

Dus wij zitten tegelijk op het bankje?! Ja, precies gelijk, ik had ook smaandags de terugplaatsing. Ik heb woensdag de 3e het evaluatiegesprek, dat is dan de officiele testdag, maar dat is 16 dagen na tp en ik weet dat het al best een paar dagen eerder kan! Dan is dit ook gelijk het antwoord op de vraag van Hilde, haha,

XxlInda,

Geplaatst

Nou Hilde, volgens mij maken wij met z´n allen jouw helemaal stapelgek.

Jij neemt je voor om tot woensdag te wachten:bf_nonew: maar met al die smachtende dames hier kun je het haast al niet meer maken om dan pas te tesen :drunken_smilie:

Het is nu nog maar 1 nachtje hoor en dat houden we ook nog wel vol maar het ziet er inderdaad allemaal heel voorspellend uit.

We duimen gewoon vandaag nog even door voor je en veel succes morgenvroeg, we zijn benieuwd :icon_sunny:

Geplaatst

haha, ik geloof dat Nicolas gelijk heeft! Om gek van te worden ;-) Maaruh... ga je echt al testen vandaag???? Of wacht je toch nog tot morgen? SPANNEND!!!

Geplaatst

Nou, ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk bekennen dat ik vanochtend wel erg moest beheersen om niet te testen. Maar ik heb het toch nog niet gedaan. Morgen! En eh, ik denk dat ik dan wacht met het melden van de uitslag tot we terug zijn uit Wit Rusland.... Neej, dat is een grapje. Natuurlijk laat ik dat dan morgen hier even weten.

Voelde gisteravond en net mijn buik wel. Mijn darmen zijn weer bezig geloof ik. Moest ook hard werken om hun produktie er vanmorgen uit te krijgen :waiting:. Niet grappig, want dat was ook pijnlijk. Ach.....

Hihihi, jullie ook allemaal sterkte met wachten he?(wel top dat jullie allemaal zo met me meeleven)

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Oooh, wat ontzettend spannend. Ik kan me voorstellen dat het bijna niet uit te houden is. Het is niet eens mijn lijf, en ik vind het al zo spannend....hihi. Aan de andere kant heb je misschien flink wat afleiding door je reis? Ik neem aan dat vandaag de koffer wordt gepakt? Ik heb even op de site gekeken. Pfff, respect hoor. Ontzettend knap van die hardlopers. Heel goed doel overigens. Ik had een vriendin die uit Minsk kwam, en heb het een en ander over de ramp gehoord. Vreselijk, het advies dat die mensen toentertijd kregen. Ramen dicht en geen spinazie eten! Belachelijk. Zo wordt nu met mensenlevens omgegaan. Wat ga je precies doen als vrijwilligers?

Groeten, Nora.

Geplaatst

hallo Hilde!

spannenddd!! echt ik zou gek worden.. haha.. (als ik dat al niet was);)

morgen kunnen we je hopelijk feliciteren! Ik duim in iedergeval voor je :happy7:

Liefs Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden