Ga naar inhoud

Zonnebank.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een vraagje,

Ik wilde morgen avond met een vriendin even 20 minuutjes een zonnebankie pakken.Zou dit slecht zijn.Ben nu een week de puregon aan het prikken.Weet dat zonnebank sowieso niet heel goed voor je is maar zal het slecht zijn voor de follikels of de groei er van.

Wellicht kan iemand hier antwoord op geven.

Dank je!!

Groetjes Bianca

Geplaatst

Uhm, zeker weten doe ik het ook niet. Maar hete sauna's worden ook afgeraden, dus ja..... ik zou het denk ik niet doen een zonnebankie ( haha) pakken.

Omdat je toch de hele tijd onder hete straling/lampen ligt!

Dus toch maar hopen op mooi weer :-P

Liefs

Geplaatst

Mijn vriendin belde of het vanavond kon,Dus ga de gok wagen.Er is nooit iets over gezegd door het ziekenhuis en kan er ook niks over vinden op internet.

Als ik op dingen ga letten gaat het toch mis dus doe gewoon alles maar haha weet het ook niet meer.

Geplaatst

Je hebt groot gelijk. Tot nu toe gaat alles tegengesteld tov de vorige poging.... en tot zover gaat het helemaal goed!

Have fun en lekker genieten vanavond ;)

Geplaatst

Ja toch vind ik ook.En het enige wat er groeien zijn follikels en die groeien in een natuurlijke cyclus toch ook en veel vrouwen worden ook zwanger als ze onder de zonnebank liggen.(niet VAN de zonnebank natuurlijk ;-) )

Nu durf ik het nog wel aan maar wilde niet nog een paar dagen wachten dan voelt het niet goed.Maar heb er zon zin in even 20 min heerlijk liggen muziekje er bij heerlijk even ontspannen!!

Knuff

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb zelf een zonnenbank thuis en ging tijdens de aanmaak periode en mijn hele zwangerschap onder de zonnenbank en ik heb 2 kids, dus kan niet kwaad hoor volgens mij en mocht je het niet vertrouwen dan leg je een handdoek op je boek. Ik heb dat tijdens de zwangerschap gedaan.

Geplaatst

Af het schadelijk is weet ik niet, toen ik Menopur spoot werd ik ontzettend misselijk onder de zonnebank, de hiit in combinatie met de opvliegers was killing.

Ik heb het toen maar gelaten.

Geplaatst

Vanavond heerlijk wezen zonnebanken,Alleen kreeg ik het na een kwartier wel op mijn heupen kreeg ineens opvliegers pfff ventilatoren draaide over uren en het water vernevel apparaat deed het natuurlijk niet haha.Maar het was wel even heerlijk ontspannend.

Nu pas weer na de test!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo,

Als je teveel let wat wel en niet kan wordt je gek. Ik deed zoals gewoonlijk fitness, zware boodschappen sjouwen (als mijn man op werk zat), joggen etc.

En bleef tot 38 weken zwanger van een tweeling.

Gr.

Babies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden