Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ohw denise..wat vervelend.. dikke knuffel!!

Kriskras, wens je heel veel succes en ik hoop voor je dat je jeuk snel overgaat (talk/mentholpoeder mss een idee?

hier alles rustig op wat kleine steekjes na en enige druk terhoogte van mn eierstok(ken) :O vind het zoo spannend.. morgen ga ik dus testen ipv vrijdag..omdat ik op de 1 of andere manier denk dat die ene dag niet veel zal uitmaken (gezien dat ik officieel afgelopen zondag mocht testen) en ook het idee erbij het dat ik het F-team nog kan bereiken en vrijdag niet..

Liefs

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*Breek even in*

Meiden die zwanger zijn, van harte, helemaal geweldig!!!

Aan iedereen waar het niet bij gelukt is. Ontzettend klote, sterkte om dit te verwerken!

Diegene die nog in spanning/stress zitten. Kom op, hou vol meiden!

Succes!

Geplaatst

Lieve Babeth,

Zie ik ineens een ticker bij je naam staan! Wat een goed nieuws, het is je zo enorm gegund. Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe pril het ook nog is. Ik duim voor je dat het allemaal goed en soepel verloopt voor je de komende maanden.

Liefs,

Amber

Geplaatst

he Babeth, wat zie ik in je ticker staan...wow....gefeliciteerd meid!!! tis je gegund!!!!

hopelijk gaat alles goed en blijft het ook goed gaan en kun je over een kleine 9 maanden jullie wondertje in jullie armen houden!!!

knuffel,

Nico

Geplaatst

Om 4u vanmorgen werd ik wakker..en heb getest; negatief....nog steeds geen ongi.. pff nu wordt ik toch wel onzeker.. net ons logeetje maar goed uitgelaten..die afleiding is heerilijk moet ik zeggen.. voel nog steeds van die kleine steekjes en heb nu een zwaar gevoel in mn onderrug.. ik begrijp er helemaal niks van.. Om half 9 het zhuis maar bellen..mss mag ik langskomen vandaag.. kan wel huilen..maar houd nog moed!! gooi 'm er toch maar even in

:wav::wav:

Liefs van een inmiddels heel onzeker geworden,

Geplaatst

hallo lafinah

gebruik je ook van die vieze bollen....ik werd ook niet ongesteld en voelde helemaal niks,maar had ook een negatieve test....toen ik stopte twee dagen later werd in ongi

dit is geen leuk nieuws,maar ik hoopte toen ook nog zo,en dat kost zoveel energie......was dit wel je testdatum???

janine

Geplaatst

@Jeanine: veel sterkte meid, snap dat jullie ècht aan iets goeds en positiefs toe zijn, na zoveel verdriet en stress, ik wens je een fantastische zwangerschap en een nog veel mooier kindje :-)

@Lafinah: bah wat een lange onzekerheid, ik duim stiekem ook nog steeds met je mee

@Denise: klinkt als vet K#*, maar zolang je nog niet ècht ongesteld bent, is er misschien nog wat hoop (ik heb de 1e 10 weken van mijn zwangerschap dagelijks behoorlijk bloedverlies gehad en wel een gezonde jongen gekregen, dit begon op dag 14 na punctie). Sterkte in ieder geval

@Kriskras en de andere wachtende dames: heel veel succes weer enne...gewoon blijven ademhalen en duimen draaien

Hier zou ik mezelf nu officieel 1 dag overtijd mogen noemen, 't is dag 15 na punctie en kan niet wachten tot het morgen is en er bloed geprikt wordt. Nu wordt het ineens weer zo ècht en dus nog spannender. Ga ik me ook alweer druk maken of het niet een BBZ is, aangezien ik die de 1e x had en nu vaker ook alleen rechts wat pijn voel in mijn buik. Had ik toen ook. Tjonge, wat kunnen we ons toch suf piekeren.

Jett

Geplaatst

Jammer Denise!! hou je taai!!

Wat een onzekerheid Lafinah, nu weet je in feite nog niks, want een negatieve test hoeft nog niet te betekenen dat je niet zwanger bent. k begreep dat je geen utrogestan bollen gebruikt, dus dat ken het ook niet zijn. Sjonge, wat irritant. k hoop dat je langs mag komen, dat ze je zekerheid kunnen geven. Je ken maar beter 'gewoon' ongi worden, dan dat je een week met hoop rond loopt, en het dan alsnog fout is.

k gooi um er ook nog ff in meiden:wav::wav::wav:

Geplaatst

Ach Lafinah, wat rot dat je nu nog geen zekerheid hebt ! Je wordt van hot naar her geslingerd met emoties ! Bah...je kan maar beter zekerheid hebben. Ik hoop en duim nog steeds met je mee hoor !

@ Jett:

Meid, wat spannend !! Hopelijk krijg je snel een positieve uitslag. En elke keer is weer anders hoor. Dus houdt moed ! Je bent zó dichtbij !

Ik las dat je 14 dagen na je punctie wel bloedverlies hebt gehad en behoorlijk ook en toch zwanger was. Had je gelijk een positieve test in handen ?

Dikke knuffel Gerlinde

Geplaatst

@Denise: Wat een teleurstelling voor je. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je cryootje je meer geluk zal brengen.

@Kriskras: Nog heel veel succes met deze laatste wachtdaagjes. Ik duim voor je.

@Frederique: Hoop dat er een mooi aantal bevruchtingen zal ontstaan en op naar de TP. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

gefeliciteerd alle meiden van het september wachtbankje die zwanger zijn geworden! Te gek en geniet er van.

alle meiden die nog moeten testen: hou vol!

alle meiden die negatief getest hebben, heel veel sterkte!

groetjes Sheenara

Geplaatst (aangepast)

@ NANO:

Morgen je punctie hè ! Heel veel succes en hopelijk over 2 weken een mooie positieve test in je handen. Het schiet nu op hè !

@ JEANINE:

Lieve meid, ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen. Nu heb ik er ook geen woorden voor. Soms moet je zoveel verdriet incasseren en nu gelukkig een positieve bericht dat je zwanger bent. Grijp je daaraan vast en hopelijk krijg je nu meer rust. Ik geloof zeker dat je vader onwijs blij is met een hummeltje bij jullie op komst. Meid, een dikke knuffel.

@ FREDERIQUE:

As. zaterdag is jullie TP hè ! Even geen geprik op dit moment is ook fijn. Geniet er zaterdag van. En dat het maar heerlijk bij je blijft plakken. Succes met de laatste loodjes: de vreselijke wacthweken en op naar een wondertje.

@ DENISE:

Getsie, niet gelukt. Ongelooflijk rot voor je/jullie. Helaas weet ik er ook alles van. Zucht.... Hoe gaat het nu met je ?

@ JOLA:

Hoe voe je je ? 1 oktober mag jij voor de bloedtest hè ! Last van kwaaltjes ? Of is het aardig rustig. Ellendig hè steeds dat wachten.

Succes.

@ DISI:

Toen ik je berichtje las over dat je al 2 gezonde kinderen hebt en je je nu ahw een beetje schuldig voelt dat je een derde kindje zou willen.

Heel herkenbaar. Ook ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie. De beide kinderen zijn spontaan gekomen en dat is natuurlijk hartstikke fijn en ik ben ook ongelooflijk blij dat ik het heb mogen meemaken. Maar nu zou ik met mijn nieuwe man ook zo graag een kleintje willen. Alleen voor ons is de MMM alleen haalbaar helaas. En dan is het nog de vraag...... Toch blijf ik hoop houden ! Kop op en hopelijk komt er voor jullie ook een 3e hummeltje !

En voor alle meiden die ik nu niet genoemd hebt: Sterkte met wachten. En JOEPIE voor al die meiden met een positieve test. Stilletjes ben ik ben wel jaloers op jullie hoor.

En de meiden die rood zijn: Hartstikke rot, ik heb er gewoon geen andere woorden voor. Hopelijk komt die wens ooit uit !

Liefs Gerlinde

aangepast door Gerlinde
typfout
Geplaatst

Dank je wel gerlinde....;-).....

Lafinah.....bij sommige mensen weet zo'n zwangerschapstest niet....ik hoop dat jij tot die kleine gror hoort....en idd gewoon zwanger zal zijn....;-)

Geplaatst

hej meiden,

kom ook weer even neuzen! Alle zwangere gefeliciteerd!! En meiden waarbij het niet is gelukt sterkte!

Hier zitten we ook midden in de wachtweken en voel me precies hetzelfde als vorige week een dag na de pregnyl.

misselijk en kan niet tegen vieze geuren. klinkt positief maar vorige cryo poging had ik dit ook en is ons ukkie niet

blijven zitten.

@ jola hebben jullie de tp in het vu gehad zondag? volgens mij heb ik jullie gezien! wij hadden rond 14.00 onze tp.

hoe voel je je?

xx sky

Geplaatst

Je weet het nooit....maar ik duim ook voor jou!!!....ik sta versteld hoeveel dames/paren er in het zelfde schuitje als ons zitten....echt nog veel!!

hej meiden,

kom ook weer even neuzen! Alle zwangere gefeliciteerd!! En meiden waarbij het niet is gelukt sterkte!

Hier zitten we ook midden in de wachtweken en voel me precies hetzelfde als vorige week een dag na de pregnyl.

misselijk en kan niet tegen vieze geuren. klinkt positief maar vorige cryo poging had ik dit ook en is ons ukkie niet

blijven zitten.

@ jola hebben jullie de tp in het vu gehad zondag? volgens mij heb ik jullie gezien! wij hadden rond 14.00 onze tp.

hoe voel je je?

xx sky

Geplaatst

Martha hoe is het met je??

Jola,

ik heb ook op 19 september een cryo tje terug gekregen, dus lopen we samen op.

was jou cryo 3 dagen oud of meer?

we hebben nog 2 over in de vriezer, helaas de afgelopen maand 2 cryo's niet overleefd.

dus heb ik ook een beetje hard hoofd in de 2 die we nog hebben.

maaaaaaaar...., we hebben hoop dat dit toppertje die wel overleefd heeft, lekker bij ons blijft.

jij hebt een bloedttest op 1 oktober, Dat is WD 12 na TP.

Zou ik dan ook al kunnen testen met een urine test?? ik had op 16 september mijn eisprong, + 14 dagen kom je op 30 september.

Echt verwonderlijk dat deze maand zo groen is, in vergelijking met juli, augustus.

Dat geeft echt hoop!

ik heb contact gehad met DD omdat ik benieuwd was of ze daar ook meer embryo's terugplaatsen dan 2.

Vlot antwoord terug gehad dat zij niet meer als 3 terugplaatsen, ook boven de 40. Hier in Nederland is het bij de meeste niet meer als 2.

liefs Joske

Geplaatst
Martha hoe is het met je??

.......................

.......................

liefs Joske

Hey, ja gaat wel goed! Heb vandaag net te horen gekregen dat m'n hcg gedaald is naar de 16, gister is m'n ongi doorgebroken en mag ik dus november starten met een nieuwe poging!!! Ben echt helemaal blij!

Jij heel veel succes!!! Hou het toppertje vast hè!

Geplaatst

Ik wil iedereen even een virtuele knuffel sturen voornl. voor de mensen waar het even allemaal niet zo lekker gaat. Onthoud , achter de wolken schijnt de zon en ik stuur jullie een boel positiviteit en geluk !

Heb vandaag het nieuws aan m'n moeder verteld, ze feliciteerde mij meteen en ik zag dat het haar ook emotioneerde. M'n moeder heeft al een boel kleinkinderen varierend in de leeftijd van 6 t/m 25 jaar. Dit wordt de benjamin aan beide kanten van de familie.

Omdat ik niemand wil vergeten allemaal nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst
Hey, ja gaat wel goed! Heb vandaag net te horen gekregen dat m'n hcg gedaald is naar de 16, gister is m'n ongi doorgebroken en mag ik dus november starten met een nieuwe poging!!! Ben echt helemaal blij!

Jij heel veel succes!!! Hou het toppertje vast hè!

Goed nieuws Mart eindelijk het einde in zicht en dit jaar opnieuw een poging. Als het bij mij niet lukt ga ik ook weer in november opstarten met ivf.

Maar dat is hopelijk niet nodig en komt het estafette stokje via Sandra en hopelijk vele andere naar jou toe.

Geplaatst

@ Joske en @ Sky:

Meiden veel succes met deze slopende wachtweken. Hopelijk gaan jullie je ook nestelen op het GROENE bankje !

@ Mart:

Fijn dat je nu ook weer mag gaan beginnen ! Ik wens jou dan ook een hele mooie 6e poging toe en dat deze ook mag slagen ! 6x is scheepsrecht dan maar !

Liefs Gerlinde

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden