Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier weer iemand die het niet kon laten om te vroeg te testen.... mijn man had al wat kruidvat-testjes mee genomen. En het was natuurlijk weer negatief. Ga er al helemaal vanuit dat ik over enkele dagen gewoon ongesteld wordt. Wil al bijna stoppen met de bolletjes, maar ik maak ze maar netjes op. Hoef ook nog maar 2 daagjes.

Gelukkig hebben we nog wel 4 embryootjes over. Dus over ruim 6 weken mogen we weer.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen allemaal, Had het zhuis gebeld en "gelukkig" belde ze vrij vlot terug..het verhaal uitgelegd en ik mocht meteen kmen om bloed te prikken want dan zou ik de uitslag 'smiddag nog krijgen..was zo op van de zenuwen inmiddels... mn fiets stuk, wou de bus halen > reed zo verder en die fiets van mn vriend was ook geen optie gezien ik niet bij de trappers kon. me buurf gevraagd en toen ze open deed barste de emotie + tranen los.. ze zei kom op en ging mee de schat.. eenmaal terug nog lang met dr gepraat wat me goed deed! en had vanalles te doen om afgeleid te zijn..ik stond nog in de oefenzaal van de fysio, toen de tfoon ging; Mijn hcg ws 2 en te laag voor een zwangerschap....ik zou dit weekend waarschijnlijk ongi worden en zo niet..maandag zh bellen om nog eens bloed te prikken om zo uit te sluiten dat ik niet zwanger ben en dan zal ik tabletjes krijgen om het op te wekken.. heb eerst een uur achterthuis zitten huilen..begreep het even niet, voelde me zo goed.. Ben dan ook van mening dat deze poging zo goed als over is.. enerzijnds wil ik meteen door..dit zal ik overleggen met de arsten (gyn/internist/neuroloog) mss is het ook vertandig een maand over te slaan.. Nou hoop ik dat mn ongi ook snel komt..heb ik dat weer gehad.. dit weekend komt er nog genoeg visite vanwege mn verjaardag..of ik er zin in heb? Het zijn wel de mensen die het dichtst bij me staan en daarom mss ook juist goed om de afleiding te hebben en moedig verder te gaan..

Iedereen wil ik bij deze Hartelijk bedanken voor jullie medeleven, steun en lieve woorden en ik blijf 'rondhangen' hoor!! (en detranen rollen alweer) Dankjulliewel dames!!

Ik gooi 'm er toch weer even in voor eeen nog groener bankje, we keep the spirit!!

:wav::wav:

Liefs

Geplaatst

Wat jammer....vanaf hier een dikke lieve knuffel....en sterkte.....neem even de tijd voor jezelf....

Lfs nano

Geplaatst

Ach Lafinah toch, wat een domper ! Ondanks dat je nu zekerheid hebt is dit niet het nieuws waar je op zat te wachten. Je houdt toch hoop. Wel ontzettend lief dat je buurvrouw mee ging ! Ze zeggen niet voor niks liever een fijne buur dan een verre viend ! Ik wens je veel sterkte en een hele dikke knuf van mij!

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Dit zal mijn laatste berichtje zijn in wachtbankje september, want als het goed is mag ik op wachtbankje oktober plaatsnemen.

Vanmorgen groen licht gekregen voor de punctie voor maandag.

Er zitten ws 4 eiblaasjes en dat is voor mij al een topopbrengst.

Het was een lange en zwaren maand maar het gaat toch gebeuren.

natuurlijk blijf ik deze topic volgen want ik ben benieuwd hoe het met de wachters afloopt.

Ik wens jullie allemaal een positive test toe.

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Wat onwijs verdrietig Lafinah!!:hugs2:k had het zo gehoopt voor je, wat erg. En wat is dit ook weer moeilijk te verwerken!!Zoals ik gist. al schreef, t is altijd erg om weer ongi te worden, maar als je dan nog zolang in de onzekerheid zit, dan ist helemaal een terleurstelling!!

Meid, laat het ff zakken, en probeer de afleiding in je fam. en vrienden te vinden. vind ik zelf altijd enorm schelen.

liefs Trijnie

Geplaatst

Lafinah, wat naar weer. Sterkte nu en laat het verdriet er maar even zijn. Hopelijk heb je in het weekend wat afleiding van de mensen om je heen. Kan me voorstellen dat je niet echt zin hebt in een verjaardag vieren, maar mensen om je heen geeft misschien ook wel steun.

Liefs,

sissy

Geplaatst

lieve Lafinah...wat erg...heel veel sterkte meid....doe rustig aan, neem de tijd en volg je gevoel...ik hoop dat je weekend toch zal meevallen, wie weet vind je wel veel steun bij de mensen die komen.

een hele dikke knuffel!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

lafinah...sterkte..

Ik zie zo op tegen het weekend, zo bang voor de teleurstelling van weer een mislukte poging..

Pff Het verdriet wat het met zich meebrengt en ook de energie weer zien te vinden om voor een volgende poging te gaan.. Was het maar al maandag..

Geplaatst

Hier ook geen goed nieuws, was er van overtuigd dat we een mooie HCG waarde zouden hebben vandaag, blijkt ie slechts 2.5, dus volgens Gent: niet zwanger! Moet het nog even laten doordringen, zo zie je maar weer hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Hoewel ik toch nog het idee heb dat er wel iets geweest is, dus misschien een hele vroege mk? Echt K#@.

Lafinah en Wannabemom ook heel veel sterkte...

Jett

Geplaatst

Lafinah, wat spijtig weer. Iedere keer die teleurstelling moeten verwerken is niet niks. Neem je tijd om het te verwerken en denk goed om jezelf.

@sky, ja dat klopt,wij hadden een afspraak om 14.15. dan waren jullie als ik het goed heb, het in onze ogen relatief jonge stel, dat tegenover ons zat.

hoe voel je je nu?

Joske, moest even graven in mijn agenda, want cryo was van punctie in januari, toen vrijdags punctie gehad en maandags terugplaatsing, dus toen 3 daags. En nu zaterdags ontdooit en dan zondags tp, dat zou in totaal 4 daagse zijn. Maar hang me er niet aan op. Bij de eerste punctie lieten ze namelijk de embryootjes eerst nog een dag doordelen voor ze gingen invriezen.

Wij hebben een afspraak met het VU dat er altijd maar 1 cryo wordt teruggeplaatst, dit op medische gronden.

En voor de rest voel ik van alles en toch ook weer niets, maar steekjes e.d. voelde ik al vanaf dag 2 na de tp. En ontzettend vermoeid vanaf afgelopen donderdag. Zei hier thuis nog, dit mag en kan ik nog niet voelen, nog veel te vroeg voor. Voorgaande keren als het uiteindelijk helaas pindakaas bleek te zijn, voelde ik eigenlijk weinig bijzonders behalve dan de misselijkheid en andere kwaaltjes die door de pregnyl veroorzaakt werden.

En ja afgelopen april toen het wel raak bleek te zijn, na een week pas kwaaltjes als vermoeidheid e.d..

Dus ja we proberen maar weer rustig af te wachten en mezelf (en manlief) niet gek te maken.

Voor een ieder die nog op het bankje zitten veel geduld en positieve vibes vanaf deze kant gewenst.

Voor een ieder die er afgevallen zijn, een hele dikke knufffffff.

en voor diegene die tot de gelukkigen mogen behoren, geniet ervan.

Liefs Jola(nda)

Geplaatst

@ jola idd dat waren wij! we zijn idd nog jong 23 en 24. maar alweer 3,5jaar bezig en onze enige kans is icsi. jullie hebben ook al zo'n mooie blasto gekregen. ik voel me niet lekker veel misselijk en geen eetlust. maar voelde me laatste cryo tp ook niet lekker

dus kan ook in me hoofd zitten. we wachten het nog even af! sterkte met de wachtweek!

groetjes

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Dit zal mijn laatste berichtje zijn in wachtbankje september, want als het goed is mag ik op wachtbankje oktober plaatsnemen.

Vanmorgen groen licht gekregen voor de punctie voor maandag.

Er zitten ws 4 eiblaasjes en dat is voor mij al een topopbrengst.

Het was een lange en zwaren maand maar het gaat toch gebeuren.

natuurlijk blijf ik deze topic volgen want ik ben benieuwd hoe het met de wachters afloopt.

Ik wens jullie allemaal een positive test toe.

Lieve groetjes Esther

Goed nieuws Esther,

wij komen uiteindelijk ook in okt. uit, de eerste maar ik ga niet actief ophet wb zitten.

Ik volg het van een afstand.

Heel veel succes maandag.

Geplaatst

Ik heb vandaag al weer een beetje rose afscheiding gespot..dus beschouw de poging maar weer als mislukt...

Heb in ieder geval pillen tegen de jeuk nu, heb een voedselallergie, alleen weten we niet waarvoor. ik hoop daar nog achter te komen. Voor nu als de jeuk maar weg gaat... en dan mezelf weer oppakken voor de volgende poging..

Bah.. wat een rotweekend weer... :-(

Geplaatst

Wachtbankje:

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 28 september

Laurensenilona

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest.

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Geplaatst

Lieve Meiden

hoe optimistisch ik en mijn man ook waren, ik ga het lijstje aanpassen....gisteren had ik het gevoel dat het weleens niet goed kon zitten: had minder last van misselijkheid en voelde mijn buik ook minder, gisteravond een test er tegenaan gegooid, schrik: lichter!!!

Vanochtend de bloedafname gehad, mijn hcg was 23! wel zwanger maar in een grijs gebied, mijn progesteronwaarde en E2 was ook veel lager in vergelijking met de zwangerschap van de jongens.

In eerste instantie adviseerde ze mij om de progesteron nog verder te gebruiken maar toen ik vertelde dat mijn test gister lichter was in vergelijking tot dinsdag en woensdag toen werd het wel helemaal duidelijk, zelfs als zou mijn hcg nog gaan stijgen dan is de stijging nog niet genoeg voor een gezonde zwangerschap.

We zijn er behoorlijk kapot van, verdorie eindelijk met het enorme verdriet een lichtpunt! moet zeggen dat als het dan mis moet gaan dan nu en niet later...maar goed we hebben niet alles voor het zeggen....

Mijn ticker heb ik weer verwijderen maar er komt er tzt echt weer een mooie voor terug!!!!

Ik hoop dat het bloedverlies snel gaat doorzetten, heb sins vanmiddag ook meer een stekend / scherper gevoel, echt totaal anders als in het prille begin van de zwangerschap.

Het is een vroege miskraam zegt men, wat een akelig woord zeg!

dames op die nog positief getest hebben, van harte proficiat!!!

Meiden die nog moeten wachten, houd goede moed

en de dames die negatief getest hebben, heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje:

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 28 september

Laurensenilona

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, wachten op miskraam......

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Geplaatst

Argggghhhh, Babeth, moet groen blijven bij jou hoor!

Meiden die positief hebben getest: gefeliciteerd!!!

Veel sterkte voor de negatieve testers en succes voor diegenen die nog in spanning zitten!

Denk aan jullie!

Geplaatst

Babeth,:hugs2: meid, wat vind ik dit ontzettend erg voor jullie, na al het verdriet en rouw hadden jullie het zo verdiend!! Wat vreselijk, k krijg er gewoon tranen in m'n ogen van. Wat een terleurstelling zeg!!:hugs2: Heel, heel veel sterkte de komende dagen.

liefs Trijnie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden