Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth ik kijk even snel hoe hier op het bankje gaat en ik sta helemaal stil van je bericht.

Wat vind ik dit erg voor jullie!Wat een teleurstelling. Heel veel sterkte!

een hele dikke knuffel van mij ook,

liefs,Violeta

Geplaatst

:BangHead: Ow Babeth wat vind ik dit erg voor je !!!!! Als er iemand het nu verdiend had was jij het wel ! Het is niet eerlijk !

Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij. :love4:

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

O nee Babeth ik schrik ervan!!! Wat een ontzettende teleurstelling voor jullie en wat vind ik dit gemeen...

Was zo blij dat het geluk nu eens aan jullie kant was na al het verdriet...

Hopenlijk hebben jullie veel steun aan elkaar en kunnen jullie ook dit weer een plaatsje geven.

Hele dikke knuffel van mij!

Liefs Miekske

Geplaatst

o, Babeth,want vind ik dit erg voor jullie!

Wat is het toch oneerlijk verdeeld...

Heel veel sterkte voor jullie allebei.

Isa

Geplaatst

Babette en wannaboom maat zeker ook Kriskras....pfff heel veel sterkte ...en een warme knuffel van mij...:-( balen zeg!!

Geplaatst

o nee...Babette, wannabemom en Kriskras dit is niet wat we voor ogen hadden.. Heel veel sterkte en kracht toe gewenst de komende tijd!! (daar gaan mn tranen weeer..)

dikke knuffel van mij!

Geplaatst

Wanablom en Kriskras en babeth..., echt prut!

vooral voor jou Babeth..., eerst zo blij dat het gelukt is, en dan een paar dagen later val je met een smak van de "roze" wolk.

Ik voel me wel oke, maar niet anders als anders, dus heb niet zoveel hoop deze keer. Ha ha het enigste waar ik hoop uit kan halen is,

dat ik vaak me wel zwanger heb gevoeld en het echt niet was.

Als dat nu ook eens andersom een keer zou zijn...., niet zwanger voelen maar het wel blijken te zijn. Dan hang ik de vlag uit....

Sky en Jola hoe voelen jullie je??

Noa, sorry, ik ben het even kwijt, had jij ook een TP??

Liefs Joske

Geplaatst

Ik voel me wel goed wel veel misselijk.. maar wat jij zegt heb ik ook gehad erg zwanger voelen maar het niet zijn.

en bij onze eerste tp voelde ik me zwanger tot 3 dagen ervoor toen voelde ik niks meer en ook niet zwanger.

dus het enige wat ik nog vertrouw is een positieve test en geen ongesteldheid natuurlijk

xx sky

Geplaatst

Sky, gebruik je ook de bollen? Daar werd ik dus wel misselijk van en ook een zwanger gevoel, wat ik erg verwarrend vondt.

Nu af en toe een weeig gevoel, maar ben nu ook veel meer gefocusd op wat ik voel.

Als ik in procenten moest aangeven of ik denk zwanger te zijn of niet, dan denk ik 85 % van niet.

Ik ben er ook niet zo heel er mee bezig, eigenlijk ben ik er ook alleen maar mee bezig als ik op het forum ben. Dat is wel relaxt.

Natuurlijk zit ik nu pas op (ff rekenen, ha ha dat wist ik bij de vorige TP ook direct) euh.., Wachtdag 6, nog maar.

Als ik de testdag nader, zal ik echt er wel er vaak aan denken.

Wanneer mag jij testen?

liefs Joske

Geplaatst
Maak mij ook maar rood. Gisteravond negatief getest en vanmiddag wat rood bij het afvegen.

Nu maar weer gaan wachten op onze eskimootjes.

ik denk laat ik eens een kijkje nemen in het wachtbankje van september en lees ik dit berichtje he bah waarom nou weer en dan te bedenken dat je 2 keer spontaan zwanger bent geweest ik lees hier af en toe verhalen en dan denk ik bah wat een ellende allemaal tis ook allemaal zo oneerlijk ik ken al 2 dames die een arbortus hebben laten doen ik kan me daar geen voorstelling van maken dat je dat kunt bah ik moet wel zeggen dat ik af en toe vergeet dat ik er zelf ook heel veel moeite voor heb moeten doen om zwanger te raken maar het geloof dat ik zwanger ben is er dan ook nog niet echt vind er ook niets aan klinkt misschien raar maar ik ben pas echt blij als ik die kleine meid in mijn armen heb ik heb een buikje maar voel nog niets dus ja laat het maar gauw februari worden jou (jullie) tijd komt ook nog maar heb er vertrouwen in weet dat ik dat nu makkelijk kan zeggen maar geloof er echt in..

ik vond het ook altijd verschrikkelijk als er een zwangere in de wachtbankjes forum kwam schrijven maar ik moest even reageren allemaal een hoop rood overal wordt er naar van ik ga een kaarsje voor jou (jullie) branden dat ook jij mama gaat worden ik hou je in de gaten meid en ik ben ook zwanger geworden van een cryo dus wie weet :)kom op meiden zorg voor wat meer groen

Geplaatst

hej meiden ik ben misschien ook zwanger van een cryo!!

vanmorgen een testje gedaan op dag 8 en het resultaat ziet er goed uit

hij is nog wel erg licht dus hopen dat ie komende dagen donkerder gaat worden

1285469072-390.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden