Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Oh NEE Gerlinde, ik zie net je bericht....

Wat een vreselijk kl#tenieuws zeg!!!

Mag ik vragen waarom jullie negatief advies hebben gehad??

Ik kan me voorstellen dat je je vreselijk verdrietig voelt!!

Ik wens je heel veel sterkte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerlinde, wij kregen in Rotterdam na de 2e poging al een negatief advies. Na de 3e zijn we overgestapt naar Voorburg waar ze op basis van eigen test concludeerden "moet kunnen". En zie het resultaat, vandaag 6w3d zwanger, gisteren een kloppend hartje op de echo. Als jullie zélf nog graag door zouden gaan, zou ik je aanraden ergens een second opinion aan te vragen. Als die ook negatief zijn wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar sommige ziekenhuizen nemen de 3 verzekerde pogingen wel erg als uitgangspunt. Of er moet idd echt een hele goede medische reden zijn? Maar dan nog.... ik Rotterdam waren ze ervan overtuigd dat we nooit meer rijpe eitjes zouden krijgen en dus nooit meer dan één, hooguit twee, embryo's. En nu: twee vers terug en zes in de vriezer. Wat ik maar wil zeggen: laat je niet door één arts / ziekenhuis uit het veld slaan. Als júlliet het nog zien zitten, moet je gewoon een kliniek vinden die dat ook doet :-) Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kris en Sylvie : GEFELICITEERD!! Goed om te lezen dat de groene lijn er weer inkomt, meiden geniet ervan zoveel je kunt...

 

@ Nano: ik ben 38

 

@ Gerlinde, ik zou zeker ook voor een second opinion gaan, wat Henne al schrijft, als júllie het nog zien zitten, leg je niet bij één ziekenhuisadvies neer. Wens je veel sterkte en succes met het bedenken van een evt. volgende stap.

Die grens van 3 behandelingen is ook zo misleidend, alsof er daarna steeds minder kansen zouden zijn. Bij mij was het maar mooi de 7e x toch raak.

 

x Jett

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kris en Sylvie gefeliciteerd.

 

Gerlinde, jeetje, heel veel sterkte. Naast het verdriet en teleurstelling verwerken, ook nog zoveel om over na te denken, wel of niet second opinion, en waar dan wel.

 

Hier kwam de klap toch best wel hard aan, lijkt wel of de teleurstelling en het verdriet van voorgaande miskraam iedere keer groter wordt. Vandaag weer een nieuwe dag, het voelt allemaal nog wel net zo k.t, maar kant het allemaal beter relativeren.

Vanmorgen voor bloedprikken geweest, en defintief negatief. Tijdens bloedprikken nog wel even van gedachte gewisseld met medwerkster ferti-lab. Dat ik me afvroeg of een 3e puntie nog wel nut heeft. Ze gaf me toch weer wat moed door te zeggen dat ik wat betreft hormoonhuishouding nog jong ben, en het wellicht toch de moeite waard zou kunnen zijn.

Dus ja, als laatste cryo tp niets wordt, toch een harde noot te kraken met manlief, want hij is er wel klaar mee, hij vindt het emotioneel te zwaar worden. En daar kan ik wel in meegaan, voelt ook steeds zwaarder, maar ja, die 3e keer niet doen, voelt toch ook wel weer als een gemiste kans, en daar heeft hij dan ook wel begrip voor, dus ja wordt wikken en wegen.

 

Maar goed, nu weer opladen, voor de laatste cryo tp.

Sinds gisteravond al heel licht bloedverlies, dus zal vandaag wel doorbreken. Dus gelijk maar alweer afspraak gemaakt voor 1e echo/fm op 11 okt. Kan gelijk door schuiven naar het oktober :sofa:. Zal extra spannend worden, wat betreft ontdooiien omdat we nog maar 1 cryo over hebben. Dus het wordt alles of niets........

 

Liefs Jola(nda)

Link naar reactie
Delen op andere sites

B]Wachtbankje:[/b]

 

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 4 oktober bloedtest

..

 

positief getest:

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

 

negatief getest/ongi:

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

 

 

ik mag weer terug op het bankje. vandaag met kruitvat getest en positieve test. niet knallend wel goed zichtbaar. gyn gebeld mag maandag weer bloedprikken

ze zijn dat me hcg minder dan 1 was woensdag maar ben nog steeds niet ongesteld en temp is 37.6 graden had dinsdag ongesteld moeten worden.

 

xxx sky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wat zijn Sky, wat een onzekerheid ook weer. Gebruik jij nog de bollen, ik wel. Daar word ook je temp. hoger van.

Ik had trouwens ook geen knallende testen, idd die van CB digitaal zw, dat was de dealbreker.

Succes hoop dat je het zkh een poepje laat ruiken maandag.

 

Ik krijg helaas geen bloedtest van de ha, heeft geen toegevoegde waarde en is veels te duur!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meiden. Ik heb vandaag een evaluatiegesprek gehad in zwolle. Onze 3e icsi is mislukt en helaas kregen we een negatief advies om door te gaan! Dit slaat in als een bom! Ik had vandaag alleen maar tranen. Ik voel me zo naar! Liefs gerlinde

 

Gerlinde, lieverd... hier een knuf:hugs2:Wat een enorme terleurstelling, en wat een groot verdriet!! Wat moet dit bericht ook onwijs zeer doen zeg.

Is er écht geen andere mogelijkheid meer?

Laat het eerst maar even zakken.

 

Meid, ik denk aan je!!Niet dat je er wat aan hebt, maar toch denk ik echt aan je!!

 

Hou je taai.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Gerlinde

 

wat een klote bericht zeg, tuurlijk hakt dat er in als een bom!

Maar laat jullie wens niet bepalen door deze arts, ik zou echt voor een 2nd opinion naar een ander ziekenhuis gaan!!!

 

voor nu veel sterkte

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje:

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 4 oktober bloedtest

..

 

positief getest:

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

Konijn: ..... TP van 2 emmies 30 september positieve thuistest

 

negatief getest/ongi:

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist wel toch!!!! Dat hoort bij een zwangerschap lieverd!!

Morgen ben ik 6 weken ondertussen ben ik misselijk en moet overrgeven. Bepaalde luchten kan ik nu al niet tegen zoals rookworst/braadworst, knoflook ! Gatver de gatver ! Dat voorspelt niet veel goeds !

 

Liefs,

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden