Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow aafke, jij hebt veel geschreven! Heerlijk gevoel hè, je kindje voelen!

Ik heb ook geshopt hoor! Ik vind het veel te leuk allemaal! Ook al krijgen we weer een meisje, dat wil niet zeggen dat het nieuwe kindje al haar oude kleren aan moet!!!! Haha... Mama moet ook wat te kopen hebben! :-) kijk, rompertjes zijn prima nog een keer te gebruiken. De kleinste kleertjes heb ik alweer in handen gehad.... Zoooo leuk!

Hihi... Heb al 4 'modelkaartjes' besteld! Ik kwam idd ook een site tegen (allenieuwegeboortekaartjes) geloof ik en daar staan heel veel links naar leuke sites!

Jolieneke

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden wat is er een boel geschreven en wat ik grappig vind is dat ik dus niet de enige ben die Mama wordt met een vriend die al kids heeft. Die bij ons zijn 13, 11, en 10. Allemaal heel enthousiast over t nieuwe broertje

Maar stiekem had de oudste graag een

Zusje gewild, ik heb m'n best gedaan zei ik tegen haar maar helaas hihi ...

Goed idee van H&M ik was even bij V en D maar ik merk dat ik best kritisch ben haha!

Ik had voor t eerst vandaag een enorm

"harde buik" zoals ze dat noemen pff leek wel een watermeloen, best naar gevoel. Ben maar even gaan liggen. Leuk dat iedereen met kamertje bezig is, ik moet nog bestellen, zal komende week wel gebeuren.

Ik voel de baby nu bijna elke dag en steeds duidelijker maar van buitenaf voelt niemand iets, dus dat bijzondere gevoel kan ik nog niet delen met vriendlief.

Laatste vraag ;-)) zijn jullie allemaal getrouwd of....? Zoniet dan moet de vader t erkennen enzo hè? Ik vermoed dat er bij mij nog wel een aanzoek komt voor die tijd ... Iets teveel stille signalen ;-)

Fijne avond!

Geplaatst

Oh Aafke wat heb ik zitten lachen bij je playmobiel verhaal :happy:

Heerlijk toch zo shoppen? De baby voel ik ook een paar keer per dag. Ik moet ook nog steeds wel zitten en er mee bezig zijn anders voel ik niets.

Wij hebben nesteldrang. Heel de zolder op z'n kop gegooid en gesorteerd. Een heleboel weggegooid en ook al in verhuisdozen gedaan want er moet nog verhuisd worden hier.

We zijn nu aan het kijken of we de verhuizing/verbouwing kunnen verzetten tot na de bevalling. Ik zie het gewoon niet zitten om te verhuizen terwijl ik me nu al niet in topconditie ben. Het wordt anders ook zo haasten. De verkopende partij vind het geen enkel probleem, integendeel dus we hopen de sleutel dan 1 juni te krijgen. Dan nog een maand of 2/3 verbouwen en dan verhuizen met de kleine.

Maar ondertussen duimen dat ons huis verkocht wordt....

@ Mama-ree,

Leuk hoor dat de andere kinderen zo enthousiast zijn (op een kieskeurig meisje na dan :happy7:) Ik vind het altijd zo leuk hoe kinderen reageren. Ik ben getrouwd sinds 05-09-2008 ( de testdatum en eigenlijk de uitgerekende datum van de miskraam in januari) met mijn liefhebbende man:clap2: Een geweldige bruiloft gehad met alles erop en eraan. Volgend jaar wonen we alweer 7 jaar samen en hebben we 10 jaar verkering.

Zo dat waren alle feitjes op een rij.

Geplaatst

Oh Jolieneke nu vergeet ik jouw helemaal.

Ik ben ook aan het geboortekaartjes kijken geslagen (rare zin maar ja).

En op youngart.nl zag ik ook leuke kaartjes.

Ik wil voor de babykamer op de hollandse toer dus nu dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om het kaartje ook in die stijl te doen...

Dat is leuk voor een jongen en een meisje toch? Omdat je nooit 100% zeker bent wat het wordt wilden we het maar op safe houden.

Geplaatst

Hey Boogie,

En dan ben ik nog vergeten te melden dat mijn broer eind van de middag belde vanuit de Blokker omdat hij daar een Playmobil kerststal zag staan met de vraag of hij die voor me moest meenemen. Dat kon ik toch niet weigeren???

Verhuizen en zwanger lijkt me trouwens ook een lastige combi, wij willen ook graag naar een wat groter huis en wel een nieuwbouwproject op het oog. We hebbben nu afgesproken dat we ons eigen huis wel te koop gaan zetten maar nog niet nu meteen. Liefst eerst de bevalling afwachten, lijkt me nu te zwaar en teveel stress opleveren. Fijn dat jullie verkopers in ieder geval meewerken!

Geplaatst

he meiden wat is er veel geschreven, zojuist alles bijgelezen

aafke: wat fijn dat je je kindje nu voelt en heerlijk om te lezen je shopverhaal, erg leuk een meisjes.

Jeanine: wat rot dat jij je zo beroerd blift voelen en dan ook nog migraine erbij, hoop dat je je snel wat beter voelt en dat het niet de 9 mnd gaat duren.

Paulien: wat geweldig dat finn jullie ukki ook al kan voelen, wauw! lijkt me echt bijzonder.

miepie: jeetje wat schrikken jullie verhaal van de kerst, hoe gaat het nu dan met je? Wanneer heb je deel 2 van de 20wkn echo, bven benieuwd of je goed zit met de geslachten, spannend

jolieneke: leuk weer een meisje, gaat het verder allemaal goed?

mamaree: een meisje wat leuk en wat een groot gezin, lijkt me heerlijk. hoe reageren de andere kinderen?

object, surf en junior: een jongen wat leuk, ook allemaal goed echo's gehad, geweldig allemaal

hier gaat alles goed, buik begint nu wel te komen, morgen hebben we de 20wkn echo. ik vind het best wel spannend en dan weten wij ook wat het wordt.

we maken het hier bekend en mijn moeder en nieuwe partner en voor de rest niemand. Mijn schoonouders kunnen helaas niets voor zich houden, vandaar.

Ik heb nu vier daagjes vrij daar ben ik wel blij om. Wij zijn getrouwd op 14/4/2007 en zijn op 1/01/2011 14 jaar bijelkaar, een echte jeugliefde.

Geplaatst

Spannend hellen, morgen je twintig weken echo! Benieuwd wat het wordt!

Mijn man en ik zijn sinds 29 mei 2004 getrouwd en waren op 21 november jl 12 jaar samen, dus ook al een flinke tijd.

Vandaag met de heren en min. Beste vriendinnetje met gezin naar het kerstcircus in de jaarbeurs.

Ben benieuwd.

Groetjes pauline

Geplaatst

Hey Hellen,

Succes met je echo, het blijft inderdaad heel spannend. Ben ook heeel benieuwd wat het bij jullie gaat worden!

Hier nog zo'n lange relatie: sinds 19 september 2002 getrouwd (sinds die tijd bezig met kinderwens, dus nu al meer dan 8 jaar), en op onze trouwdag waren we precies 10 jaar samen. We grapten laatst al dat als het direct raak zou zijn geweest hij of zij al zou mogen stemmen...

Geplaatst

boogie: wat een geweldig leuke site van youngart, denk dat wij het onze al hebben gevonden met die stipjes roze of blauw. Dat weten we morgen.

Trouwens had nog niet op jou gereageerd, fijn dat de oorzaak is gevonden voor je vloeien, hoe gaat het nu verder?

Geplaatst

Hoi allemaal!

Hoi Hellen, spannend hoor, morgen de 20 weken echo. Ook erg leuk om dan te gaan weten wat het wordt!!

Hier gaat het super! Ik ben heerlijk aan het genieten van de vakantie! Ik vind wel dat hij weer snel voorbij gaat!!

Nog een leuke site: hipdesign

>> Boogie, die site van jou is ook erg leuk! Wij zijn alleen op zoek naar een kaartje met bloemetjes, een beetje in dezelfde stijl als die we voor onze andere dochter hadden. Ik zie op deze site (helaas) geen kaartjes die erbij passen. Ik vind zelf de Holland style erg leuk!

Ben vandaag nog even wezen shoppen bij de Prenatal > op alles 15 % korting!!! Altijd leuk. nog weer even een waskussen gescoord voor nu minder dan 7 euro, leuke babysokjes, een waskussenhoes, een deken voor in het wiegje. Alles bij elkaar nog geen 20 euro kwijt!!! Leuk leuk leuk!!

Jolieneke

Geplaatst

Haha, iedereen lekker aan het shoppen dus ;). Wij zijn 2e kerstdag de Prenatal nog even ingelopen voor de luieremmer die in de aanbieding was... en kwamen naar buiten met de emmer, 3 dekentjes, 3 dozen met flesjes enzo, 1 legging voor mij... heel gevaarlijk, zo even de Prenatal in ;).

Hier wordt op het moment boven hard gesjouwd, erg moeilijk om dan op de bank te blijven hangen, maar zal wel moeten (veel last van mijn bekken en af en toe een harde buik). Eerste kamertje is nu leeg en schoon, zus en zwager zijn nu met de andere bezig. Morgen komt mijn schoonvader verven terwijl ik met mijn schoonmoeder dan alle kleertjes ga uitzoeken/sorteren.

Hellen, jij morgen de 20w echo. Spannend! Ben ook heel benieuwd of jij de boel weer een beetje in evenwicht gaat brengen met een meisje of dat jij ook een jongetje krijgt.

Mama-Ree; hier ook getrouwd, dus hoeven geen erkenning te regelen. Wij zijn in april 13 jaar samen en 4 jaar getrouwd, wonen nu 8 jaar samen. Ook een jeugdliefde dus ;) (nou ja, waren 17 en 19).

Geplaatst

Vandaag even de stad in geweest, wat een crime ! Stond al vast voor de parkeergarage ! Maar ik moest een kadootje kopen voor het dochtertje van m'n vriendin waar ik een aantal maanden opgepast hebt voordat ik misselijk werd. Floortje werd vandaag alweer 1 jaar ! Ik heb 2 leuke truitjes gekocht en een spijkerrokje bij de Hema alles maat 80 en nog een Jip en Janneke puzzel. Ook ik ben even snel de Prenatal in geweest maar aangezien wij pas over 2 weken hopen te weten wat het wordt kan ik nog niet zoveel kopen. Ik heb al wel het een en ander in het wit/grijs/zilver en wat blauw maar nog geen roze. Ik heb wel 10 witte klerenhangertjes gekocht en nog een leuke rammelaar van stog met wit en zilver en een fotolijstje voor de echofoto.

Eind van de middag even naar de verjaardag geweest en nu even bankhangen wachtend tot ik het eten helemaal niet binnen meer kan houden en weer een rondje toilet doen ha ha !

Ik ben denk ik 1 van de weinigen die niet getrouwd is hier bij de topic uitgerekend in mei. M'n vriend en ik kennen elkaar 4 jaar. Beiden hadden hiervoor een andere relatie. M'n vriend is al eens getrouwd geweest ik nog nooit. Hij is er niet meer zo happig op ( hij spot er altijd mee en zegt dan het enige wat rijmt op huwelijk is gruwelijk en afschuwelijk hi hi) en eigenlijk maakt het mij ook niet zoveel uit. Het is wel makkelijker als je bepaalde dingen wil regelen maar dat papiertje maakt onze liefde voor elkaar niet meer of minder. Dus ja wij moeten nog wel smaen naar het gemeentehuis om de baby aan te geven. Kan voor of na de bevalling. Na de bevalling lijkt mij niet zo handig want stel dat je een keizersnede hebt gehad of beroerd bent moet je toch binnen 3 dagen na de geboorte mee naar het gemeentehuis. Dus wij moeten binnenkort maar eens naar het gemeentehuis om de ongeboren "vrucht" aan te geven. Nog zoiets ik moet in het ziekenhuis bevallen maar beval niet in het ziekenhuis in m'n woonplaats maar in Utrecht dus daar ook aangeven.

Fijne avond allemaal !

Geplaatst

20 weken-echo:

14 december: Aafke

17 december: Junior (20 weken Echo)

20 december: Jolieneke (20 weken echo)

22 december: Miepie80 (20-weken echo - 2 uur!)

22 december: Mama-Ree (20wk echo LUMC 45min.)

22 december: Boogie (20 weken echo)

29 decenber: Liselot (20 weken echo)

29 december: Hellen (GUO 19wk, 5d)

3 januari: Leeuw (GUO 20 wk 2 dgn)

4 januari: Miepie80 - deel II (21w4d)

6 januari: Pauline (19 wkn 3 dagen)

6 januari: Object (20 wkn 6 dagen)

6 januari: Marjo/surf (19wk, 6 dagen)

11 januari Jeanine (20 weken, 1 dag)

Verloskunde / gynaecologie:

15 december: echo: surf (16 wk 4 dagen)

20 december: Hellen (18w, 3d)

23 december: Boogie (20w1d) extra controle ivm bloedverlies

24 december: Jolieneke (20 wk, 6 d)

4 januari: Miepie80 (21w4d) afspraak + groeiecho (Ja, en 's middags nog 20w echo!)

4 januari: Mama-Ree, controle gyn. voor vergrote myoom (22wk, 1dg)

5 januari: Liselot (21 wk, 6d)

6 januari: Boogie ( 22 wk, 1d)

6 januari: Pauline (19 wk 3d)

6 januari: Marjo (19 wk 6 dg

12 januari: Aafke (23 wk, 2d)

19 januari echo: surf

2 februari echo: surf

Uitslag

Combinatietest Aafke: 2 november (1:2800)

Combinatietest Hellen: 10 november (1:2400)

Combinatietest Liselot: 4 november (1:2675)

Combinatietest Pauline: 3 december (1:2800)

Combinatietest Jeanine: 3 december (1:1200)

Combitest Leeuw: (1:5200)

Vruchtwaterpunctie object 15 december: geen enkele erfelijke ziekte

Uitgerekend:

Jolieneke: 7 mei 2011 Meisje!!

Mama-Ree: 9 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Junior: 11 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011 (verassing!!)

Liselot: 12 mei 2011 Jongen !!

Miepie80: 13 mei 2011

Surf: 17 mei 2011 2 jongens.

Tess: 20 mei 2011

Hellen: 20 mei 2011

Leeuw: 21 mei 2011

Object: 20 mei 2011

Jeanine: 29 mei 2011

Pauline: 30 mei 2011

He Meiden,

Vanmorgen 20 wkn echo gehad. Alles zag er goed uit bij ons kleine prinsje !! Ja je leest het goed het wordt een jongen !! Wij zijn blij dat alles er goed uit ziet. Zelf dachten we dat het wel weer een meisje zou worden omdat de zwangerschap ongeveer hetzelfde verloopt als bij onze dochter. Nu dus een jongen, wat een verrassing !!

Geplaatst

20 weken-echo:

3 januari: Leeuw (GUO 20 wk 2 dgn)

4 januari: Miepie80 - deel II (21w4d)

6 januari: Pauline (19 wkn 3 dagen)

6 januari: Object (20 wkn 6 dagen)

6 januari: Marjo/surf (19wk, 6 dagen)

11 januari Jeanine (20 weken, 1 dag)

Verloskunde / gynaecologie:

4 januari: Miepie80 (21w4d) afspraak + groeiecho (Ja, en 's middags nog 20w echo!)

4 januari: Mama-Ree, controle gyn. voor vergrote myoom (22wk, 1dg)

5 januari: Liselot (21 wk, 6d)

6 januari: Boogie ( 22 wk, 1d)

6 januari: Pauline (19 wk 3d)

6 januari: Marjo (19 wk 6 dg

12 januari: Aafke (23 wk, 2d)

17 januari: Hellen

19 januari echo: surf

2 februari echo: surf

Uitslag

Combinatietest Aafke: 2 november (1:2800)

Combinatietest Hellen: 10 november (1:2400)

Combinatietest Liselot: 4 november (1:2675)

Combinatietest Pauline: 3 december (1:2800)

Combinatietest Jeanine: 3 december (1:1200)

Combitest Leeuw: (1:5200)

Vruchtwaterpunctie object 15 december: geen enkele erfelijke ziekte

Uitgerekend:

Jolieneke: 7 mei 2011 Meisje!!

Mama-Ree: 9 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Junior: 11 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011 (verassing!!)

Liselot: 12 mei 2011 Jongen !!

Miepie80: 13 mei 2011

Surf: 17 mei 2011 2 jongens.

Tess: 20 mei 2011

Hellen: 20 mei 2011

Leeuw: 21 mei 2011

Object: 20 mei 2011

Jeanine: 29 mei 2011

Pauline: 30 mei 2011

He lieve meiden wij hebben vandaag ook een goede echo gehad, alles zag er super uit en wij krijgen ook een jongen! blauw gaat aan de leiding.

mijn man was er heilig van overtuigd dat hij een meisje zou krijgen en was dan ook emtioneel verrast dat het een zoon is. Dat koppie van hem vergeet ik nooit meer.

Daarna gaan lunchen en bij LIEF een leuk pakjes gekocht en voor aanstaande opa en oma een blauw pyamapakje met stoer erop. Daarna nog heel wat spullen bij de HEMA geshopt.

Mijn andere schoonbroer heeft ook zaadproblemen, dat is vandaag eruit gekomen. Dus het is wel degelijk een erfelijk zaak en aangezien wij nu een jongen dragen is de kans zeer aanwezig dat hij ook zaadproblemen heeft, tja dat is zuur maar dat zien we dan wel over 25 tot 30 jaar.

Voor nu zitten wij op een blauwe wolk.

Geplaatst

Liselot en Helen, wat leuk allebei een jongen ! en wat fijn dat alles goed is met jullie kleintjes. Nu kun je ook gerichter wat kopen qua kleur enzo. Ik vind de kleding en spulletjes van de Lief winkel ook zo leuk !

Verder ben ik vandaag erg verdrietig hoewel dit een Forum is dat over IVf en baby 's gaat en niet over dieren is vandaag m´n trouwe viervoeter Blossum overleden ( ja met een u het was een mannetje) Ik heb hem in laten slapen. zo veel verdriet. Sinds afgelopen zomer was hij al aan het sukkelen hij bleek lekkende hartkleppen te hebben. Z'n hartje was gewoon op en je weet dat je in het belang van het dier moet denken. Blossum was geboren op 6-6-1996 en is 14 jaar geworden. We hebben de laatste 3 jaar 4 honden in moeten laten slapen 3 vanwege ouderdom en 3 in december maar het went echt nooit ! Na Jerry, Sascha, en Billy is de hondenhemel weer een sterretje rijker. Ik vergelijk honden niet met mensen maar ik ben mis hem nu al. Gelukkig hebben we onze lieve Missy nog die net 1 jaar is geworden.

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Hè bah jeanine, dat is zeer naar! Natuurlijk is 14 jaar een mooie leeftijd, maar het blijft zwaar! ik wens je sterkte met het verwerken van jullie verlies..

Wij zitten met een dierenprobleem; de ex van mijn man wilde 19 jaar geleden een kat, mijn man niet. De kat is er gekomen, na de scheiding wilde ze het beestje niet hebben (ook waren er toen 2 honden bijgekomen). ze wilde niks met de dieren meer te maken hebben.

Nu zitten wij met 3 dieren, waarvan de kat dement is. Ze jankt vanaf 4 uur 's nachts en onze honden reageren hierop met prachtige ballades. Om de 5 minuten is het raak. Ik word er wakker van, maar ook onze dochter. Van alles geprobeerd (muziek, feromonen -> geur). Wie helpt????? Tips zijn welkom.

Jolieneke

Geplaatst

@Liselot en Hellen: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!!! Wat fijn en grappig dat de balans nu aardig blauw begint door te slaan! Hoewel, als Miepie minimaal 2 meiden krijgt...:D

@Jeanine: wat akeig zeg, het verlies van je hond! Ik moet er niet aan denken dat er wat met Fritsie gebeurt, al kan ik hem regelmatig wel achter het behang plakken! Het blijft toch een hele belangrijke huisgenoot, die je ook veel troost biedt in moeilijke tijden. Heerlijk af en toe mijn hond knuffelen of die naar jou ytoe komt als je het even niet ziet zitten., Eenn groot gemis dus, sterkte ermee!

Geplaatst

Jeanine wat erg voor jullie. Hoe gaat ie nu met je?

Morgen oud en nieuw. Normaliter moest ik altijd huilen, weer n jaar om zonder kindje en uitzicht hierop. Wat zal het nu anders zijn, wauw. Jullie allen n spetterend einde maar vooral n geweldig mooi 2011. Met wolkjes van baby's

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ja, zoals Hellen het omschrijft klopt het wel. Voor veel vrouwen is de jaarwisseling steeds de confrontatie geweest met: weer geen kindje.... Voor de gelukkigen van deze pagina gaat dat dus nu veranderen!!! Ook ik ben weer gelukkig, met het krijgen van een 2e wonder. Fantastisch allemaal. 2011 moet een geweldig jaar worden ook voor alle vrouwen die nu nog met lege handen staan!!

Nog een goede tip: ga naar de V&D en dan naar de afdeling jassen: ik heb gisteren nog 2 jassen gekocht waar de zwangere buik in past!! Van 89,95 voor 29 euro!!!! Beide jassen dus!! Het zijn half lange jassen, knopen tot op de buik zeg maar en dan valt het gewoon over elkaar. Erg chique!!

Goede avond verder!!

Jolieneke

Geplaatst

Hai lieve meiden,

Gaat redelijk vandaag moest wel weer even huilen toen ik aan het stofzuigen was en langs Blossum z'n lege bench liep. Ik moet hem opruimen maar kan het nog niet komt volgende week wel als ik alle kerstspulen opruim. Onze andere hond snuffelt wel even maar ik merk niet veel aan haar buiten dat ze bang is voor vuurwerk. Dat merken we nu pas omdat we Missy sinds afgelopen januari hebben en ze hier nog nooit vuurwerk heeft meegemaakt.

Aafke, ik kon Blossum ook wel eens achter het behang pakken hoor hi hi vooral toen hij jong was de ondeugd heeft aan m'n behang gezeten, het tapijt, m'n douchematje etc. Hij was half teckel half pincher en bij tijd en wijlen stronteigenwijs maar toch een lieverd !

Missy onze andere hond kroop vandaag lekker tegen mij aan op de bank het is zoń knuffelkont en dat doet je dan weer goed ondanks het verdriet.

Jolieneke, heerlijk zo voordelig shoppen in de opruiming he ! Ik heb een leuk tuniek gekocht van Promiss bij Wehkamp. Kan m n buik lekker in groeien. Ik merk dat m'n buik ineens goed begint te groeien en eindelijk ik ben nu eindelijk aangekomen na ruim 18 weken zwangerschap en wel 1 kilo !

Helen, ben je na gisteren een beetje aan het idee gewend dat je een jongetje krijgt ?! Heb je trouwens een paar mooie echo fotoś meegekregen ?

Ik heb trouwens in de opruiming nog 2 schattige baby kerstmannen/ vrouwen pakjes gekocht voor 2 euro per stuk bij Formido 1 voor een jongen en 1 voor een meisje. Vond het wel grappig voor volgend jaar kerst. 11 januari hopen we te zien wat het wordt kan niet wachten hi hi !!! Veel hebben de 20 weken echo al gehad en ik wil nu ook weten wat het is hoor, ik ben zo nieuwsgierig, erg he !

Ik wens een ieder vast een fijne jaarwisseling en een super mooi 2011 ! Wij zijn morgen gewoon thuis met z 'n tweetjes. Dit jaar geen vuurwerk, vorig jaar hadden we een kinderpakket. De kids zijn nu bij hun moeder en wij kijken wel naar het sier vuurwerk van een ander.

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Hooi!!

Ik haat vuurwerk!! Al mijn hele leven. Ben er doodsbenauwd voor! Rotlawaai!! Haha!!

Ik heb ook weer wat vreemds-> mijn buik verandert van vorm!! Mijn bolle buik wordt platter ?!?! Volgens mij ligt het kindje anders ofzo... Veel trapjes recht naar onder.. Zal allemaal wel goed zijn. Ik voel het nog genoeg!!

Wow Jeanine 1 kilo!!! Dat gaat de goede kant op!

Jolieneke

Geplaatst

@ Jeanine,

Wat verdrietig zeg jullie hondje. Kan me voorstellen dat je daar erg verdrietig van bent. Dan moet ik meteen naar onze kleine dondersteen kijken van een jaar oud. Ze zit nu onder de tafel want helaas is ze zoooo bang voor vuurwerk. Als je een rondje met haar loopt plast ze niet maar rent in 1 rechte streep het rondje en gaat weer lekker onder de tafel. Echt heel zielig. Je wil er geen aandacht aan besteden omdat je dan haar angst aanmoedigt maar ik zou het liefst lekker met haar gaan zitten kroelen.

@ Jolieneke,

Ik ben niet bang voor vuurwerk maar we gaan er geen geld aan besteden. Dat geld heb ik al besteed aan leuke rompertjes en een speeldoosje van Nijntje en kledinghangers bij de Prenatal. En dan morgen nog even bij Xenos kijken want daar schijnen ze een een leuke kroonluchter te hebben waar je allerlei soorten kapjes bij kunt kopen.

@ Helen,

Wat leuk zeg een jongen. De jongens hebben de overhand hier. :happy:Vorig jaar met oud en nieuw waren we hoopvol. We hadden net positief getest. Helaas een miskraam. Het jaar daarvoor waren we net een paar maanden bezig dus ook nog hoopvol. Gelukkig geen verdrietige jaarwisselingen meegemaakt.

@ Liselot,

Voor jullie ook een jongen. Wat mooi zeg dan hebben jullie een koningskoppel. Zo noemen ze dat toch? Als je een meisje en een jongen hebt? Nu kun je lekker allemaal nieuwe dingen gaan shoppen :clap2:

Geplaatst

Oh jeanine wat verdrietig dat je hondje er niet meer is.... Honden zijn net je kind hè!

Hier vandaag maar rustig dagje, Finn had vannacht koorts en heeft ons wakker gehouden. Zo zielig als zo'n mannetje zich niet lekker voelt. Vandaag geen koorts, maar hij is nog wel duf, even dagje binnen blijven. Buiten wordt door kleine jongens alweer flink vuurwerk afgeschoten, bem blij dat finn daar nog te klein voor is.

De jongens beginnen nu inderdaad de overhand te krijgen, maar denk dat ik de boel weer beetje in evenwicht breng, weet nog niets nu, maar denk dat wij een jongedame mogen verwelkomen.

Vorige jaren was ik idd een van die verdrietige mensen die terugkeek op jaar met veel verdriet, maar dit keer niet, ben nu zo gelukkig dat het eindelijk gelukt is!!

Fijne jaarwisseling allemaal

Liefs pauline

Geplaatst

Hier nog een vuurwerkhaatster!!!

Afschuwelijk, het liefst sluit ik me een paar dagen op en kom ik niet meer buiten tot het laatste geknal verdwenen is. En ik vind het zoooo zielig voor alle huisdieren!

Fritsie heeft vanaf vanmorgen vroeg geen pootje meer buiten durven zetten, hij durfde zelfs onze tuin niet meer in. Uiteindelijk is manlief hem tussen de middag met de auto komen ophalen om ergens heeeeeeel diep in het bos met hem te gaan wandelen, zodat ie het nodige alsnog kwijt kon...

Ik ben druk geweest met oliebollen bakken voor vanavond. We gaan naar mijn schoon ouders die ook buitenaf wonen dus daar valt het geknal hopelijk mee. Heel apart inderdaad om deze oud en nieuw zwanger in te gaan, voelde vorig jaar wel anders na onze miskraam! Kan nu mijn geluk niet op, vraag me alleen af of ik 12 uur ga halen (gaap,gaap...)?

En natuurlijk jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst! Op een heleboel prachtige mei-kindjes!!!

Geplaatst

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!

Hebben jullie een leuke avond gehad? Finn vond het vuurwerk helemaal niets, heb binnen met hem gezeten terwijl hij zat te bibberen. Uiteindelijk om half 2 naar bed.

Vandaag gaan we even lekker ergens wandelen en dan pannekoeken eten.

Fijnenieuwjaarsdag allemaal!

Groetjes Pauline

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden