Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Aafke,

Wat blijf je zoet zo he? Inderdaad dit keer voor jongens iets bestellen. En puzzelen is ook erg leuk hoor. Die had je ook nog toch?

@ Surf,

FIjn voor je dat je een datum hebt. Het is allemaal zwaar genoeg en als je dan ook nog tot 40 weken door zou moeten. Nee hoor heerlijk gevoel denk ik.

@ JEanine,

Waar zit je? Je bent toch niet stiekem aan het bevallen he?:laugh:

Ik ben vanmiddag voor controle geweest en .... mijn bloeddruk was weer te hoog. Om deze reden is besloten dat ik binnenkort ingeleid word. Wanneer houden we geheim dan is het toch nog een verassing. Ik heb me net al wel in allerlei bochten moeten wringen om maar niets te zeggen maar ja als ze straks de baby zien zijn ze dat vast vergeten.

Ik heb een inwendig onderzoek gehad en 2 cm ontsluiting dus wie weet komt het wel eerder.

Hij voelde het hoofdje ook al. Zo vreemd allemaal als je erover nadenkt.

Het is zo'n raar gevoel dat je weet wanneer je een kindje zult hebben. Om 8 uur moeten we er zijn zodat de baby er hopelijk aan het einde van de dag is. Anders in de avond maar de nacht gaan we waarschijnlijk niet redden zei hij. Ik hoop het maar.

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:bcbbgirl2:Hoera Jolieneke je bent bevallen !!!! O wat heerlijk dat je meisje er is ! Van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar ! ( volgens mij is het nog wel snel gegaan ? Ik las gisteren nog een berichtje van je na 21.00u en vanochtend na 6u is ze al geboren) Leuke naam trouwens ! Ik kan niet wachten om te bevallen !

Geplaatst

Boogie, nee niet aan het bevallen was het maar waar ! Ik was gisteren zo erg moe en toen 's a avonds de laatste zwangerschapsgym die uit liep. Vanochtend om 9u m'n bed uit en om 10u lag ik er weer in na een kotssessie. Vanmiddag met manlief en z'n kinders naar het luchtvaart museum geweest. Daar merendeels gezeten ik kan gewoon niet meer. Vannacht had ik weer buikpijn en last van m'n benen. Van mij mag de kleine man eerder komen hoor maar ik vrees dat haar daar niet aan mee gaat werken. Nu weer even plat m'n ogen branden in m'n kop.

Spannend dat je binnenkort ingeleid wordt ! Succes in ieder geval !

Geplaatst

Hé Jolieneke/Marjan,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Selma Lynn.

Op dit moment verschrikkelijk moe,moe, moe. Ik slaap gewoon niet meer. Net als je begint in te slapen, dan gaat het 'alarm' weer af en moet je weer springen van je bed.

Jeannet

Geplaatst

Jolieneke, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!

Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven. Ga er lekker van genieten!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Ja!!! De eerste mei-meibaby is er! Selma Lynn, welkom op de wereld! Je hebt een heel lieve moeder uitgezocht ;). Jolieneke/Marjan, Jolienekeman, Jolien, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Goed gedaan, Jolieneke... je bevallingsverhaal horen we vast aan het eind vd maand als alle baby's er zijn nog wel ;). Geniet van je kleine meidje!

Jeannet, zwaar dus? Lukt het je ook er wel van te genieten, of ben je alleen maar moemoemoe? Voor ons zal komende nacht ook de laatste nacht zijn dat we (enigszins, moet wel kolven) kunnen doorslapen... maar denk dat daar door de zenuwen ook weinig van komt ;). Alles goed met je kleine meid? En hoe gaat het met jouw herstel?

Surf, Boogie, wat fijn dat jullie al weten wanneer jullie (uiterlijk) gaan bevallen! (Hoop voor jullie dat de kleintjes stiekem nog besluiten zelf eerder te komen!) Vrijdag de 13e was mijn 'uitgerekende datum' (de 40 weken dus - had ik hoe dan ook niet gehaald). Is bij ons wel een beetje de datum gebleven waar we ons aan vast hielden dat de kinderen dan naar huis zouden komen.

Meiden, heb zo met jullie te doen met alle bijna uit elkaar klappende ledematen, doorbroken nachten, maagzuur, spugen, pijnlijke bekkens en ruggen, etc... hoop dat het hier komende week een ware babyboom gaat worden. En liefst nog eerder; dat warme weer wat voor het weekend voorspeld wordt lijkt me helemaal geen pretje. Sterkte nog met de laatste loodjes.

Ik ga zo naar het ziekenhuis om een hele dag (nou ja, 10.30 tot 20.30 ofzo) bij de kinderen te zijn - zorg dan ook alleen voor ze. Gisteren heeft A voor het eerst een hele voeding (en zelfs meer) uit de borst gedronken, het lijkt dus toch te gaan lukken!!! Had voor mezelf al besloten anders maar te stoppen met mijn pogingen ze aan de borst te krijgen en nog een paar weken fulltime door te kolven en ze dat maar met de fles te geven... maar ook N lijkt het wel door te krijgen. R blijf ik nog een week of 2 proberen, maar ben bang dat hij het toch echt niet gaat snappen...

Hoop dat mijn productie er ook nog iets door omhoog gaat, want heb nu net niet meer genoeg om ze alledrie te voeden (nog wel veel in de vriezer, dus gaat nog wel even goed) - ze drinken nu alledrie 7 voedingen van 60cc. Vervelende is dat ik als ik kunstvoeding gebruik speciale prematurenvoeding moet hebben (á 25 euro per doos), gelukkig krijg ik dat de eerste weken wel vergoedt door de verzekering, dus sla nu met mijn recept van het zh maar even in, haha.

Geplaatst

Wow, Boogie, voor jou dus ook een einddatum in zicht! Wel minder dat je bloeddruk zo hog is/blijft. Je gaat ons dus ook op korte termijn verrassen, ben ook wel heel benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt! Lijkt me zo heerlijk om een definitieve einddatum te hebben, pffff ben het gewacht zo zat... Heb gisteravond inderdaad dus nog maar wat puzzels besteld die hopelijk vandaag arriveren!

Miepie, wat fijn dat Noor en Anna het zo goed doen qua drinken aan de borst! Het lijkt me zo gezellig om borstvoeding te geven, maar ik zie wel een beetje op tegen de eventuele opstartproblemen. Ik hoop maar dat het lukt. Heftig ook om voor 3 te produceren maar je lijf schijnt het toch echt aan te kunnen, verzekerde mijn vk me (ze is ook lactatiedeskundige, dus dat vind ik wel fijn).

Hier voor het eerst echt slecht geslapen vanwege een vreselijke pijn in mijn rug. Ik dacht op een bepaald moment even dat het lichte rugweeën waren, maar het leek totaal niet op de beschrijvingen ervan dus zal wel niet. Buik is nu zo enorm dat ik gister overdag ook al veel last van mijn rug had, ik word gewoon behoorlijk uit het lood getrokken. Vanmiddag naar vk, daar maar even goed van me afklagen ook...

Geplaatst

Miepie wat heerlijk dat je drie wonders mee naar huis mogen en dat de dames het zo goed doen aan de borst!!

Aafke, heel herkenbaar het slechte slapen, ben Ook helemaal op. Hele nacht heel onrustig geslapen, droomde dat ik weeën had maar dat er geen ontsluiting kwam. Vandaag veel harde buiken en menstruatiepijn ter hoogte van schaambeen aan de binnenkant.

En dan te bedenken dat ik misschien nog wel 4,5 weken moet. Pfffff

Boogie en Surf het einde komt in zicht, wat een fijn vooruitzicht, misschien dat ze nog eerder komen?! Ben benieuwd wat je krijgt boogie, wisten jullie het nou zelf ook niet of zeggen jullie het tegen niemand. Is wel raar dat jullie weten dat ik een dochter krijg maar dat we het verder tegen niemand zeggen.

Er komen weer warme dagen aan, bereid me maar weer voor op dikke voeten benen en handen de komende dagen.. Morgen komt mijn mammie gezellig een dagje en zaterdag komen vrienden. Op dit moment wordt het huis lekker schoongemaakt door de werkster blijft wel raar idee dat je zelf op de bank zit terwijl een ander je huishouden doet. Normaliter zie ik haar niet omdat ik dan aan het werk ben...

Fijne dag!

Groetjes Pauline

Geplaatst

@ JEanine,

Ik kan me voorstellen dat het zwaar was. Je bent waarschijnlijk al blij dat je het museum gehaald hebt. Jij hebt ook nog eens dat spugen elke keer en daar wordt je ook zo slap als een vaatdoek van. Misschien zijn die klachten die je hebt voorweeen? Dan wordt de boel vast lekker week gemaakt en kun je hopelijk ingeleid worden. Ik vind toch echt dat dat zeker in jouw geval geen luxe zal zijn.

@ Aafke,

Ja, puzzelen echt super lekker maar ook wel lastig hoor. Met die toeter om de tafel heen want de puzzel is te groot om alles binnen handbereik te hebben. Ik heb van die puzzels van Jan van Haasteren ofzo? Echt super leuk je blijft nieuwe dingen zien.

@ Miepie,

Dan zien we elkaar niet meer. Want morgen ben jij weg en ik ben er nog niet ;-)

Wat zal dat mooi en vreemd voor jullie worden om alle 3 de kleintjes thuis te hebben. Heeft je man eerst ook nog vrij? Ik vind het superknap van je dat je borstvoeding geeft. En misschien wordt de productie wel meer als de vraag hoger wordt? Ik dacht dat het een systeem was van vraag en aanbod maar het is natuurlijk geen waterdicht systeem.

Lekker hamsteren met de voeding want met 3 kleintjes zal er een hoop door heen gaan.

Hele fijne dag vandaag! En morgen is het zover....

@ Jeannet,

Ja, dan denken wij dat we nu slecht slapen maar dat wordt straks misschien alleen maar erger. Huilt Megan veel of kun je slecht in slaap komen? Elke 3 uur is de eerste weken natuurlijk erg vaak en als je niet makkelijk in slaap komt... Geeft je borstvoeding? Want een vriendinnetje van me gaf me de tip om het wiegje dicht bij je te zetten. Luiers en doekjes bij de hand en dan hoef je niet eens uit bed. Maar daar zul je vast zelf ook wel aan gedacht hebben. Kun je wel een beetje genieten nu je je zo moe voelt? Wel blijven genieten hoor meid. Pak je rust, ook overdag!

Voor mijn gevoel is mijn bloeddruk gewoon te hoog doordat het allemaal zo zwaar wordt. Ik heb namelijk geen eiwitten in de urine maar hij vond het wel wat verontrustend worden.

Deze week gaat niet meer gebeuren ladies want ze draaien 4! zondagsdiensten achter elkaar in het ziekenhuis. Dus het wordt volgende week. Dus proberen te genieten van mijn buik.

We hebben het echt helemaal niemand verteld. Echt iedereen die gisteren belde heb ik verteld dat het allemaal goed was. En dat ik dinsdag weer langs moet komen en dat er dan een datum geprikt word om in te leiden. Mama boos, zus boos, ze vinden het allemaal belachelijk. Hoe groot moet die baby worden? Moet je instorten? Die hoge bloeddruk zorgt er wel voor dat ik alle hulp die ik nu aangeboden krijg toch maar aanpak. Dus tussen de middag komt mijn mama om Joy even flink uit te laten. Toch wel super lief en prettig.

We hebben iemand die Joy uit kan laten op de dag van het inleiden. Maar ik vind het toch ook wel een beetje zielig helemaal alleen thuis. Terwijl ze dat eerst 2-3 dagen was. Maar als de baby geboren is kunnen mijn ouders, zussen of schoonouders, zusje misschien naar haar toe.

Ik maak me wel een beetje zorgen want ik heb ontzettende pijn in mijn schaambeen. Misschien red ik de datum wel niet... Super natuurlijk als het vanzelf komt maar ben wat dat betreft wel een beetje een rare muts en ik heb me helemaal ingesteld op die datum. Maar heb ook flinke hoofdpijn vandaag. Ik ga paracetamol nemen en kijken of het afzakt. Misschien moet ik wel wat meer drinken....

Spreek jullie snel weer!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Even wat tips om het komende tropische weekend door te komen:

Ijsjes inslaan: ik ben gek op perenijsjes.

Plantespuit vullen met koude water en ijsblokjes... sproeien maar.

Onze mannen flinke koude voetenbadjes aan laten slepen!!!

Vooral,, niet teveel in de zon zitten!!!

Wat een spanning hier?!?

Hoe gaat het met de kersverse moeders: Miep, daar hoor jij ook bij!!!

Aafke: haha dus toch puzzels besteld en niet het ridderkasteel van playmobiel? Shit meis, dat je zo slecht hebt geslapen, brrr dan ben je zo gebroken die dag. Hoe was het bij de VK, ik hoop dat je even lekker van je af hebt kunnen klagen.

Boogie: Spannend hoor, ik vind het super knap dat je alles lekker geheim kan houden, mooie reacties ook van je familie... ze houden duidelijk veel van je, niemand mag aan hun meisje komen en een beetje begrip vinden ze niet meer dan normaal. Wat zullen ze verast zijn straks... Fijn dat je Joy even kan overlaten aan je moeder. Kijk je wel uit met hoofdpijn en hoge bloeddruk!!!! Wauw, je hebt al ontsluiting, dat is fantastisch dat scheelt straks een paar onsluitingsweeen... joehoe. Heel veel succes en geniet nog even van dit bijzondere zwangere gevoel, ook al ben je er HELEMAAL klaar mee.

Ivfmoeke: o meid, ik gun het jou ook zo snel mogelijk, en van mij mag je..... Jammer dat je daar niks aan hebt... Hou vol.

Pauline: Het zal toch niet echt nog 4.5 week gaan duren, kanonnen. Wat heerlijk dat je een werkster over de vloer hebt...lekker de boel uit handen geven hoor.

Jeanine: balen dat je weer boven de pot hing.. maar allemensen, je bent nog naar een museum geweest! hulde, hou je dat lopen dan nog goed vol?

Jeannet: haha, wij of althans ik denk dat ik het nu zwaar heb, maar die gebroken nachten met voedingssessies zullen je ook niet in de koude kleren gaan zitten. Gaat het verder goed met jou en megan? Heb je een fijne kraamtijd gehad?

Miep: Wat tof dat de kids naar huis mogen voor je uitgerekende datum... het is toch ongelooflijk, wat een kanjers en een kanjer van een moeder en natuurlijk vader. Ik heb veel bewondering voor je gedrevenheid om borstvoeding te blijven geven. Wat een beloning dat het met de meiden lukt, misschien is rutger gewoon geen borstenman!!:laughing4: maar wat niet is kan altijd nog komen. Ik wens jullie een top weekend, wat bijzonder, ga je het nog speciaal vieren?

Nou meiden, ik probeer krampachtig niet te krabben aan mijn jeukende bulten overal... woooaaaaaa ik ga maar eens wat proberen met mentholpoeder, want het potje sudocreme wat we voor de jongens hadden gekocht is inmiddels bijna op aan mijn kwaaltjes..

We tellen af nog een week....

Geplaatst

@ Marjo,

Ja jeuk is volgens mij 1 van de ergste dingen die je kunt hebben. Ik heb een poos echt overal eczeem gehad. Was vreselijk... Mentholpoeder of zalf om te koelen zijn wel trucjes maar werken vaak niet zo lang. Je zal ook wel op de verschrikkelijke sneeuwman lijken na een dagje strooien.

Goede tips trouwens daar komen wij het weekend wel mee door ;-) Ik heb altijd van die ijsjes in de vriezer die je moet invriezen. Daar ben ik echt verslaafd aan. Elke dag 1 of 2. Voor 10 stuks betaal je maar liefst het geweldige bedrag van 0,50 cent:happy:

@ Aafke,

Was de verloskundige een beetje begaan met je? Misschien ben je wel gestript....

Geplaatst

Oh boogie spannend zeg, misschien kom jullie meisje( dat denk ik) wel eerder en al 2 cm ontsluiting is toch super!

Surf houd je het nog vol succes met niet krabben

Jeanine en pien, het duurt voor ons nog wel even idd. Zoveel mogelijk rusten en afleiding zoeken idd

Aafke wat zei vk? Wanneer doen ze eigenlijk strippen

Gisteren op kraambezoek geweest en straks weer, was net nog in de stad kon me weer niet inhouden bij hema! Zo een schattige kleren! Ging voor nieuwe phone ma iPhone wit is besteld. Nog schoenen en geurtje geshopt voor manlief. Verder is buik extreem rustig, geen harde buiken meer gehad dus zal voorlopig nog geduld moeten hebben

Geplaatst

Nou, buikmannetje vindt de vk niet zo leuk. Al dat gekneed in mijn buik, hij begon echt wild terug te trappen haha!

Bloeddruk was heel netjes 120/70 dus staat echt helemaal los van vocht. Hewb even lekker kunnen klagen en strippen doen ze vanaf 40eneenhalf maar liefst 41e week. Volgende week dus misschien inwendig onderzoek want heb nieuwe afspraak pas vrijdag. Hopelijk is die niet meer nodig! verder nog gewogen en officieel 23 kilo aangekomen tijdens zwangerschap. Maar ik was voor die tijd echter ook al flink aangekomen (ook deels hormoonbehandeling icsi trouwens) dus zal er uiteindelijk straks weer zo'n 40 af moeten zien te krijgen...

Kom maar op met die ijsjes dit weekend! Moeten inderdaad even enorme voorraad halen!

@Boogie: jaaaaa, ik maak ook vooral puzzels van Jan van Haasteren, die heb ik ook weer besteld. Eèn hele leuke met titel 'Vang de kat', waar honden helemaal los gaan rond een boom met kat erin, hihi. Deed me erg denken aan gedrag Fritsie, die gaat ook helemaal los op katten!

Geplaatst

@ IVFmoeke,

Wat is dat toch vervelend he, geduld hebben. Niet mijn sterkste kant in ieder geval.

Jammer dat er nog geen tekenen zijn van een naderende baby. Doe rustig aan!

2cm is inderdaad perfect want dat heb ik vast gehad. Nog maar 8 te gaan:happy:

@ Aafke,

Ik hoop het ook voor je want 41 weken is toch wel een eind hoor. Vreselijk. Ik vraag me ook gewoon af wat ze willen bereiken met die laatste dagen. Er is geen twijfel over mogelijk wanneer de bevruchting is geweest dus 40 weken lijkt me lang genoeg....

Maar dat is mijn bescheiden mening. Ik ben nu een puzzel aan het maken van de olympische spelen. Leuk hoor :toppie:

Geplaatst

Miepie, heerlijk dat het zo goed gaat met de drieling en met de meiden qua borstvoeding. Fijn om elke keer weer een berichtje te lezen en/of een fotootje te zien want je zal best druk zijn en daarom dubbel zo lief dat je ons geregeld op de hoogte houdt ! ik heb vandaag flesvoeding gehaald dan heb ik dat tenminste in huis als de kleine man geboren wordt. Ik ga geen borstvoeding geven om meerderer redenen.

Aafke, wat ontzettend vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Gaat het nu ietsje beter ? En lekker van je af kunnen klagen bij de vk. Af en toe is dat gewoon heerlijk toch !

Pauline, wat zalig dat je iemand hebt die je huis doet ! Ik doe het nog steeds zelf maar dat valt niet mee. We kunnen een hulp niet betalen anders had ik er ook wel 1 gewild maar aan de andere kant. Ik weet dat ik mij gauw irriteer omdat ik zelf nogal netjes ben. Ik heb het al bij manlief die doet niet zo heel veel en wat hij doet is maar zo zo. Hij zegt altijd zeg dan als ik wat moet doen het is denk man eigen dat ze het vaak niet zien wat er gebeuren moet.

Boogie, hoe is het nu met je hoofdpijn ? ook geen pretje met dit weer. Fijn trouwens dat iemand jullie hond uitlaat op de dag van nleiden wij moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen met onze Missy. Manlief zń familie is jammer genoeg anti hond, mijn familie niet maar die wonen te ver weg. We hebben nog wel een vriend die we eventueel kunnen vragen.

Jeannet, wat vervelend dat je zo moe bent, is je kleine meid veel wakker ś nachts ?

Surf, heerlijk perenijsjes maar jammer genoeg heb ik tijdens de zwangerschap ook nog eens een allergie ontwikkelt voor veel fruit. Krijg er blaren van op mń tong zelfsvan fruitijsjes jammer genoeg. Ik heb veel gezeten in het museum en de kinderen hebben allerlei proefjes e.d gedaan ik hoefde niet veel te lopen gelukkig. Heb inmiddels ook dikke voeten en dacht er van verschoond te blijven.

ivf moeke heerlijk dat je nog even geshopt hebt. Ik wil al een paar dagen naar Prenatal maar trek het niet misschien volgene week even. Vandaag alleen even naar Etos geweest en toen al kapot. Van het weekend wordt het wel 28 graden nou dan zal ik helemal geen stap meer buiten de deur doen vrees ik.

Geplaatst

We gaan morgenmiddag even naar mń moeder alsvast voor moederdag. Ik zie dat zondag niet zitten ivm de weersvoorspelling van 28 graden ! Vind morgen al een opgave omdat het een uur rijden is maar goed manlief rijdt gelukkig en we gaan maar 2 uurtjes. Mń moeder is best wel alleen na het overlijden van mń vader dus ik wil dit gewoon even doen. Hopenljk blijven de weeen weg ! Ben zelf wel emo de laatste tijd omdat ik het toch zo jammer bind dat mń vader dit niet meer kan meemaken. Daarom ondanks de misselijkheid en alles probeer ik te genieten van het moment.

Geplaatst

Hoi dames.

Effe kort, het is hectisch!!

Selma doet het goed, zeker overdag. Vannacht is ze heel erg huilerig geweest en heeft ze veel gespuugd. Ik had nog niet geslapen en vannacht dus ook niet. MOE!! overdag doet ze het goed. Spugen lijkt iets beter te worden.

Ik kijk af en toe op de pagina. Iedereen zoveel succes voor de bevalling toegewenst. Jullie kunnen het!!

Marjan

Geplaatst

Oh Marjan wat goed om n berichtje van jullie te lezen. Fijn dat alles goed gaat, logisch dat je moe bent, geniet

Ik heb sinds uur echt menstruatiekramp dus lichaam is toch weer bezig!

Geplaatst

He Marjan/Jolieneke,

Super gefeliciteerd met je dochter Selma. Geniet ervan !!!

Is je dochter helemaal in de gloria ? Ben benieuwd.

Wij wachten hier rustig af, denk dat kleine man nog wel even zit.

Geplaatst

nu meiden wat een nacht: vanaf 20.00 uur de hele tijd menstruatiekrampen tot 3:40 vanacht, het kwam en het ging maar geen regelmaat in te ontdekken,.

uiteindelijk tot nu net in slaap gevallen; noemen ze dit een valse start?

moet om 8.30 uur bij VK zijn, zal eens vragen.

Dat wordt dus een slaapdag vandaag.

gister op kraambezoek was het jongetje bij 6 weken 4800 gram en 52cm: zo iets lekkers.

En zoiets kleins, moeder voedt op vraag: RESPECT!

Ze ontvangt alleen kraambezoek als haar man er is en ik snap nu waarom.

miepie: zo knap dat jij ze alle drie voedt, wat een doorzettingsvermogen, WAUW

Jeannet: hoe is het met Megan, volop genieten en slapeloze nachten lees ik.

De rest: nog alles droog?:happy11:

Geplaatst

@ Jeanine,

Die dikke voeten heb ik met warm weer en dan trekt het weer weg. Ik hoop bij jouw ook.

Het is een soort uitlaatservice die die mevrouw heeft dus echt de uitvinding van de eeuw wat ons betreft. Kost 5 euro per keer dus daar gaan we ook niet failliet aan.

@ IVFmoeke,

Jammer dat het niet doorzet. Ik heb gisteren zo'n pijn gehad aan mijn schaambeen en onderbuik. Kon bijna niet lopen. Was echt een drama. Voelde me heel zielig. Heb rustig aan gedaan en toen ging het wel.

En... alles is droog. Behalve dat ik soms in broek plas :toppie:

@ Marjan,

Oh meid hopen dat je snel wat kunt slapen want dat is ook niet uit te houden zo. Fijn dat de kleine het goed doet, op het spugen na dan. Genieten of niet? 2 van die mooie meiden.

Heb je een fijne kraamhulp? Druk geweest met kraamvisite?

Ik heb slecht geslapen vannacht. Vanaf 3 uur-5:15 helemaal niet en ik kreeg weer hoofdpijn dus eerst eens paracetamol genomen. Daarna weer in slaap gevallen tot 9 uur.

Nu even boodschappen doen.

Geplaatst

Nou, het gaat goed hier qua nachtrust....

Ik heb redelijk kunnen slapen hoewel de rugpijn onmiddelijk weer kwam opzetten toen ik ging liggen. Bed maar weer helemaal in standje 'recht' gezet, want ik had het voeteneinde omhoog staan. Was de bedoeling dat ik daarmee minder vocht in benen en voeten zou vasthouden maar om nou te zeggen dat het echt helpt? Nu ligt mijn rug in ieder geval iets meer in een rechte lijn als ik op mijn zij lig.

@IVFMoeke, lijkt me heel slopend, inderdaad valse start of niet? Het ios ook niet zo dat je 's nachts makkelijk afleiding hebt of zo. Maak er maar een goede slaapdag van inderdaad! Ik heb ook weinig energie nu, dus ga veel dutten.

@Boogie, rustig aan he? Hoofdpijn is ook heel vervelend. Ik had dat een paar weken geleden heel erg, is nu gelukkig weggetrokken. Lang leve de paracetamol!

Mijn lijf is nu ook wat aan het rommelen geloof ik. Heb sinds het opstaan ook last van ongi-krampen, dus hopelijk wat voorbereidend werk aan de gang. Zou mooi zijn! Manlief hoopt ook ontzettend dat beebje in het weekend komt want da's lekker praktisch. Ga zo ook maar weer liggen, want ben heel duf...

Geplaatst

ff reageren op boogie

dat in de broek plassen heb ik ook gehad

dat begon 4 dagen voor de bevalling

dacht toen de 1e keer dat de vliezen waren gebroken

ze hebben het toen getest in het ziekenhuis maar was echt urine

ik kon er niet bij dat ik zo maar in mijn broek zou plassen

misschien dient de kleine zich nu wel heel snel aan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden