Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihi, herkenbaar liselot!! Ik heb ook zo'n meisje :) als zij ligt ga ik idd dingen doen waar ik anders niet aan toe kom!!

Zo nu slapen!! Hihi!!

Jolieneke

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gisterenavond weer gym gehad. O.a. bekkenbodemspieren aanspannen en ontspannen. Ik merk dat ik niet meer lang op m´n rug kan liggen dus doe veel oefeningen op mń zij. Vandaag ben ik privezuster, manlief is ziek thuis. Mijn mannetje is absoluut geen pieperd en gaat juist te lang door. Ik heb hem een halt toegeroepen en gezegd je blijft in bed vandaag. Ik heb mij gauw aangekleed en een borstel door mń haar gehaald want de hond moet wel nodig uit. Doet manlief normaal in de ochtend. Ik duik er straks zelf ook weer in , zo moe. Fijne zonnige dag allemaal ! :icon_flower:

Geplaatst

Jeanine, wat vervelend dat je man ziek is... Hoe voel jij je vandaag? Nog moeten spugen? Wat ontzettend vervelend dat het overgeven je hele zwangerschap is gebleven, toch jammer dat je dan niet volop kan genieten. Adressen allemaal al geschreven? Ik had er pas 15 ofzo gedaan toen ik beviel (was net die ochtend begonnen) en het is vervelend om nog te moeten doen als de kleine er al is, dus slim om nu al te doen.

Surf, had jou een PB'tje gestuurd over Nieuwegein, maar was er inmiddels al achter dat niet jij, maar Boogie in Nieuwegein loopt (wist dat er iemand was... verkeerd onthouden). Hier gaat 't goed hoor ;), thanks for asking! Wil je gaan proberen te duo-voeden, of een voor een/apart? Het is heel apart hoe je lichaam bij een meerling ook gewoon vanzelf meer melk gaat produceren... al kost het natuurlijk ook wel extra energie, haha.

Boogie, hoe is het bij jou/ Rustig gebleven na die oefenweeën? Of blijven af en toe komen? Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Echte weeën herken je zoals Jolieneke zei trouwens wel - al vond ik het heel goed te doen (goed inademen door neus en uitademen door mond scheelde een hoop vond ik) en ergens zelfs wel mooi dat mijn lichaam het lekker zelf ging doen voordat de artsen besloten hadden te gaan snijden omdat het met de kids of mij minder ging ;). Durf het bijna niet te zeggen, maar heb zelfs momenten gehad tijdens de ontsluitingsweeën dat ze elke 3/4 minuten kwamen en ik ervan lag te genieten.....

Jolieneke, dat kraken van de onderrug en mijn bekken (heupen) had en heb ik ook - inderdaad van een verweekt bekken/bekkeninstabiliteit. Mijn linkerheup schiet ook telkens verkeerd, fysio heeft 'm al meerdere keren moeten fixeren. Rustig aan doen ermee hoor! En als je omdraait in bed halverwege even spreidoefeningen doen (je knieën optrekken en dan uit elkaar laten vallen) hielp/helpt bij mij enorm, ook tegen de pijn.

Sylvie, wat lief dat je ook nog meeleest en even langskomt. Ik hoop zo dat jij ook dit jaar nog weer zwanger mag raken, en dat het kleintje dan blijft plakken! Wanneer starten jullie met IVF?

aafke, haha, dat onrustige gevoel heb ik ook. De kleintjes beginnen nu net met het dragen van kleren (Rutger draagt al een paar weken rompertjes en sinds zaterdag kleertjes; Anna gaat komende zaterdag naar een wiegje dus ook in de kleertjes - mt 44), maar ik heb alles t/m maat 56 afgelopen 2 weken al gewassen en in de kast gelegd - en ook alle hydrofiel luiers, dekentjes, lakens, knuffels, omslagdoeken, etc zijn gewassen. Nu mt 62 en meer nog ;) - maar er zit nu eerst een ondergespuugd en gepoept wasje mt40/44 in ;).

Ivfmoeke, klinkt druk ;). Fijn dat jouw verlof nu ook in is gegaan, geniet ervan!

Hier alles ok, kleintjes liggen nu allemaal zonder CPAP - de meiden zijn sinds maandagochtend helemaal over op de flowsnor. Rutger ligt sinds zaterdag in een warmtebedje en Anna gaat als het goed is zaterdag ook (want is van de CPAP af en was zwaarder dan 1800gr; 1840 woensdag). Noor is nog even te licht, dus blijft nog in de couveuse (al doet ze het ademen beter dan Anna). N was wel goed aangekomen; woog vanmorgen 1580! Rutger gaat al hard richting de 2kg (1910gr).

Meiden hebben vandaag voor het eerst weer tegen elkaar aan gelegen sinds ze uit de buik zijn - bijna twee uur heerlijk liggen genieten:

Geplaatst

@ Miepie,

Wat een schatjes zeg. En wat zijn ze klein! Dan komt straks over een paar weken een foto van ons 'kleine' reusje :happy:.

Hoe gaat het met jouw?

Het is allemaal vast erg zwaar dat op en neer rijden elke keer? Heb je geen last meer van de keizersnede? Kan me voorstellen dat het voor jouw stiekem genieten was want je had het niet verwacht mee te maken. Ik ben lekker aan het puzzelen maar erg gefrusteerd. Kan 3 stukjes van de buitenste rand niet vinden :sly:

Geplaatst

Hahaha, héél frustrerend, Boogie ;)! Had zelf ook een paar puzzels liggen voor tijdens mijn verlof... ben er nog niet aan toegekomen. Ik vind de meiden al zo groot worden, maar ze zijn inderdaad eigenlijk nog heel klein. Met mij gaat het wel goed hoor, van de KS nauwelijks last meer (alleen als ik teveel loop of heel moe ben dan trekt het litteken wat). Ben wel heel moe en mijn rug en bekken doen nog wel pijn, heb nu 2x per week fysio. Ben wel heel moe, dat is nog niet minder geworden sinds week 4 van de zwangerschap. Lukt me niet om echt te rusten, heb ik eingelijk alleen in de eerste week in het zh gedaan. Ik rijd inmiddels alweer ruim een week zelf op en neer naar het ziekenhuis (ssshhhhttt!... mocht eigenlijk pas 6 weken na de KS van de VK ik Leiden) en dat gaat goed. Komende week voor het eerst een wat langer ritje, want dan moet ik op controle in Leiden.

Verder (haha, wat moet dit voor jullie nog een ver-van-mijn bed-show zijn!) lijkt het er op dat ik ondanks de BV/kolven nu, nog geen 6 weken na de bevalling, alweer ongesteld ga worden :S. Heb na de bevalling nog een kleine drie weken gevloeid en blijkbaar heeft mijn lichaam direct daarna weer de draad opgepakt. O, en ik ben nog wat vergeetachtig en kan soms niet op woorden komen. Zit nu net drie minuten lang te bedenken wat die uitdrukking met "het XXX oppakken" ook al weer was. ("Iets van touw ofzo? Nee, dat is de touwtjes in handen hebben... maar toch, het was toch wel zoiets? Of ben ik nu met een engelse uitdrukking in de war?".... en zo duurt het drie minuten voor ik op "draad" kom - ja toch een soort touwtje ;))

Geplaatst

Miepie, wat fijn dat het zo goed gaat met de drieling ! En wat een schattig fotootje ! Zo lief ! Ik kan niet wachten onze zoon te zien maar nog ruim 7 weken geduld ! Ik heb vandaag nog niet gekotst wel lopen kokken en hoesten maar het echte kotsen zal zo wel komen voor of na het eten of als ik in bed lig. Ik weet ik moet dankbaar zijn maar dat kotsen en beroerd voelen is mij zo tegengevallen. Moet er wel eens om huilen. De kraamzorg zei bij de intake jij hebt wel een mooie kraamtijd verdiend ( ja wie niet !) Men zegt altijd dat ik een drager ben ipv klager maar hier op het Forum spuw ik af en toe wel even m'n gal ! Lucht lekker op ! Sorry dames !

Boogie, heerlijk dat je de rust kan vinden om te puzzelen dat heb ik nooit gehad. Ik kan al jaren niet meer de rust vinden voor een boek en weet dan na een paar bladzijden niet meer wat ik gelezen hebt. Tijdschriften vind ik wel leuk. En veel slapen ! ha ha !!!! Nu kan het nog straks niet meer !

Geplaatst

Oh Miepie jij hebt duidelijk last van het post pregnancy dementieel syndroom:happy:. Weet niet of het bestaat maar vind het een prachtig woord. Dat 6 weken niet autorijden waar heeft dat dan mee te maken vroeg ik me van de week af. Heb je veel last van de wond? Komt er meer spanning op of zijn ze bang voor een ongeval met stuur in de buik?

Als je bv geeft zou je toch eigenlijk langere tijd niet ongesteld worden? Of ligt het aan de frequentie van het kolven?

@ Jeanine,

Dat heb jij zeker wel verdiend een prachtige kraamtijd. Na zo'n kotsende zwangerschap. Ik heb overal pijn nu, na het puzzelen. Heb natuurlijk veel gestaan, rondjes om de tafel en zoeken naar stukjes. Het is zo'n grote puzzel. Ik heb ook nergens geduld voor dus ik wilde gaan zitten voor de puzzel en toen dacht laat ik eerst even wat boodschappies doen. Toen was ik terug en was het zonnetje weg ben ik gauw ramen gaan zemen. Binnen en buiten. Toen wilde ik even wat eten maar toch nog maar even gauw gaan stofzuigen. Was afgehaald en opgevouwen en toen was het eindelijk zover. Ik heb gepuzzeld. Vind het erg leuk en verslavend.

Oja en lekker klagen hoor geeft helemaal niets. Moet er ook uit en lijkt me logisch

Morgen weer naar de gyn. Ik vind het erg spannend....

Geplaatst

miepie: wat super dat het zo goed gaat met de kinderen en wat een fantastische foto

boogie: leuke traktaties, je klinkt al als nesteldrang :)

jeanine: echt enorm vervelend als je zo lang ellendig blijft, klaag maar lekker hier daar zijn we voor

aafke: heel veel sterkte voor morgen

alle anderen ik lees dat het goed gaat

hier alles toppie, in het zuiden schijnt lekker het zonnetje en is het heerlijk vertoeven, vandaag weer opgepast op kindje van beste vrienden. Wat een rijkdom, kan niet wachtne op ons beebje. Erg blij dat beebje de uitgang lijkt te hebben gevonden, hopen dat beebje zich niet meer draait.

Wij gaan trouwens een fotoshoot laten maken: hebben we cadeau gekregen

http://www.marionpeetenfotografie.nl/pas_geboren_35.html

en de 20e ga ik met een vrienden wat foto's schieten van mijn buik ook volgens de voorbeelden van de zwangerenshoot van haar site.

Meiden, een fijne avond en tot snel

Geplaatst

Boogie, zo vervelend voor je overal pijn ! We willen nog zo van alles he ! Succes morgen ik ben ook benieuwd wat de gynaecoloog dit keer te melden heeft. Handige tip die site, ik kende hem niet. Staan echt leuke en lekkere dingen op !

IVFmoeke, wat een leuk idee zo'n kado fotoshoot ! Iets van blijvende waarde en een prachtige herinnering. Hier trouwens geen zon gezien vandaag het was zelfs frisser dan ik verwacht had.

Geplaatst

Tip:

Google: luiers kruidvat

Scroll dan even tot je de link vindt-> luierinfo. Daar staat bon voor gratis luiers. Die kun je printen en inleveren bij het kruidvat. Vandaag gedaan en gelukt!( heb mevr vd winkel gevraagd of dat zo kon en het kon!!) Twv 2,79 gratis newborn luiers, 18 stuks! Altijd mooi meegenomen of niet???

Hier een dalend kindje. Maagzuur is weg: yeahhhhhh! Ik klop het meteen af ;) nadeel is wel dat ik wijdbeens moet lopen. De druk op mijn schaambeen is enorm! Slapen gaat slecht: wakker!!! En zweten!!! Wie herkent dat?

Boogie ik ben zo benieuwd naar hoe het vandaag zal gaan!

Miepie, wat een prachtige foto!! Wat poppig zeg!! Ik kan me gewoon geen voorstelling bij jullie situatie maken. Wat zullen jullie ook geleefd worden! Hoop dat als de kindje straks thuis zijn, jullie wel hulp zullen krijgen. Hoe zit het met het werk van je man? Is de baas flexibel of valt dat tegen? Er komt anders wel bij jou terecht.

Jolieneke

Geplaatst

Alles was goed met beebje. Groot maar goed. Even volhouden want het is beter dat kleintje nog even blijft zitten. Bloeddruk was wel wat hoog 130/90 maar geen eiwitten dus geen zorgen.

Geplaatst

Hee Boogie.

Fijn dat het wel allemaal goed is. Hou het kindje nog maar even bij je!! Je bloeddruk is idd wel aan de hoge kant. Moet je nu elke week heen??

Hoe is het met jullie buiken? Ik ben natuurlijk zwanger van de tweede en mijn buik was na de eerste al wat 'beschadigd'. Nu mijn buik gigantisch is (echt huge!) schieten de striae strepen waar ik bij sta op de buik!!! Hmm, nu heb ik normaal gesproken ook al geen strak lijf, maar durfde me nog wel eens in bikini te hijsen. Ik denk dat dat echt over is haha!! Ach, ik krijg er iets fantastisch moois voor terug!!

Jolieneke

Geplaatst

Jolieneke, bedankt voor de tip van de luiers van Kruidvat zal morgen ff kijken. Mijn buik is ook groot aan het worden maar ik ben wel eel een kilo afgevallen zo raar. De baby teert nog steeds goed op mń vetreserves ha ha !

Boogie, fijn dat alles goed is met de baby. Ik heb van nature al een hoge bloeddruk en slik al jaren medicijnen. Was bang dat het tijdens de zwangerschap weer hoog zou worden maar het valt mee. Sterkte met je laatste loodjes !

Heb net uren op bed gelegen, barstende koppijn. Begon vanmiddag met lichtflisten nou dan weet ik al hoe aat het is. Nu nog een heel zwaar hoofd en als ik hoest doet het zeer in mń voorhoofd. Kan geen migrainepillen nemen dus een paracetamol genomen hielp weinig. Nu kalm aan en zo weer naar bed.

Manlief is vandaag jarig ( zondag al gevierd) en hij is nog steeds ziek thuis. Heb hem een geurtje van Hugo Boss gegeven.

Geplaatst

Dit moet hem zijn:

http://www.luierinfo.nl/nieuws/bon_voor_gratis_kruidvat_newborn_luiers

Hoop dat je hem kunt aanklikken, en anders even kopiëren en plakken in de balk!

(anders deze: http://www.luierinfo.nl/images/fck/images/bon-gratis-kruidvat-newborn-luiers.jpeg)

Ik hoop dat het lukt, anders moet je toch nogmaals mijn stapjes doorlopen in google

(luiers kruidvat typen en dan staat hij bijna onderaan)

Ik heb amper geslapen, ben benieuwd hoe ik de dag doorkom. Een man die snurkt, buikpijn, een onrustige mama en dus onrustige baby… tja… zucht! Elke keer als ik draaide, draaide mijn man ook, en lag hij weer in mijn gezicht te snurken. Het was net alsof hij het expres deed haha (tuurlijk niet, maar je gaat rare dingen denken als je de halve nacht wakker ligt ;) Hij vond het ook erg vervelend.

Gelukkig kan mijn meisje zich prima vermaken en kan ik even achter de pc. CD van K3 op, hartstikke leuk (vindt mama ook!!).

36 weken vandaag!! Whoehoee…. laat het maar 40 weken zijn! IK wil het kindje nu wel 'hebben' !!

Jolieneke

Geplaatst

Jolieneke het is allemaal zo herkenbaar! Ik moest er gewoon om lachen. Ik heb op zich wel geslapen maar ook een zere buik dus zodra ik beweeg buikpijn/harde buik en zeer bekken. Manlief lag bovenop me zo ongeveer én had alle dekens :laughing4:

Nu denk je die heb je toch helemaal niet nodig met dit weer maar geloof me dat is psychisch. Zonder dekens wordt er niet geslapen. Maar ja het is lekker weekend. Ik heb gevraagd of mijn liefie thuis wilde blijven vandaag. Hij is de hele week om half 5 opgegaan, ik wil niet dat hij straks ziek is van oververmoeidheid. Dus lekker thuis keutelen. Schuur opruimen enzo. Gezellig hoor. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn lijf. Hoop zo dat de baby zich roert en de koffer aan t pakken is om aan de reis naar buiten te beginnen. Ik heb me toch een vadsig lijf. Gatverdamme. Allemaal vocht en vouwen, vreselijk. En striae, ja 2/3 weken geleden begonnen. Op het onderste gedeelte van mijn buik. De gyn zei dat dat ook niet anders kon met zo'n lijf. Ik zal zo mijn man is vragen om een fototje. Deze pracht wil je natuurlijk voor altijd vast leggen :mad:

Geplaatst

oh meiden verdomde herkenbaar. Hele tijd harde buiken maar veel langer en een beetje pijnlijk.

Zeer slecht geslapen en dat gaat al een week zo, mijn man heeft nergens last van en fluit vrolijk door het huis.

Ik ben ook erg onrustig en de beeb al helemaal; tja nog geduldig zijn. Ik ga uit van 6 +2 dan valt het altijd mee :(

Geplaatst

Hier gaat slapen ook al niet lekker meer. Manlief is strontverkouden en snurkt als een bezetene ! Ik lig gewoon niet lekker op mń zij maar moet wel want op mń rug liggen en slalpen kan ik echt niet. En ik ben "pas" bijna 33 weken ! En dan elke keer piesen ! Vandaag een stukje gefietst hou op schei uit geen energie en geen lucht ik leek wel een oud wijf ! En ik moest na 5 minuten al piesen midden in een park in de struiken gaan zitten, ja dat was ik die wildplasser !!! Sorry ! Komende week weer controle, ben benieuwd hoe het met de kleine man is. Nu lekker bankhangen na een paar uurtjes geslapen te hebben.

Geplaatst

Hihi, foei, wildplasser!! Haha!

Gelukkig hoef ik niet zoveel te plassen. Het slapen is een drama, zeker met snurkende man ja!!!

Nog de bon kunnen printen???

Heb al 3 pakken ;) mijn moeder op pad gestuurd. Zelf naar dichtbij gelegen dorp geweest. Ja, voor gratis luiers doen we een hoop!! Hihi!!

Nesteldrang?: ik heb alle flesjes en speentjes al uitgekookt!! Haha, wat een giller niet? KINDJE KOM MAAR!!! O nee, eerst de verjaardag van mijn dochter nog de 15e!! Nou, gauw erna dan!!

Jolieneke

Geplaatst

Jolieneke, ja het is gelukt met de bon ! Ik ga ook iedereen er op uit sturen ha ha !!! Echt leuk dat je die bon gevonden hebt !

Nesteldrang ? Ja ik wil nu elke keer alles aan kant en schoon hebben ! Oude kleren uitgezocht, laadjes en planken opgeruimd etc. Doe het wel als manlief aan het werk is anders wordt hij niet goed ha ha !!!! Is je dochter ook nog jarig de 15e ! Hoe oud wordt ze dan ? Heeft je moeder trouwens het vissen naar het geslacht inmiddels opgegeven ? hi hi of vraagt ze er nog naar ? Nog een paar weken geduld dus voor haar !

Geplaatst

Fijn dat het gelukt is met die bon!! Kinderen zijn duur genoeg, van zoiets moeten we gewoon profiteren!!

Mijn dochter wordt twee. Het is zo'n poepie!! Ik zal jullie alvast jaloers maken: na 6 weken sliep ze door en is sindsdien nog nooit, echt nooit, 's nachts wakker geweest!!! Een heerlijke meid :-) supertrotse mama.

Mijn moeder vist gelukkig niet meer. Ik geloof dat ze zich er een beetje bij neergelegd heeft!!!

Wat een drama in alphen. Ik kan er niet bij... Gevoel van veiligheid wordt wel minder zo. Wat een verdriet bij de nabestaanden en slachtoffers.

Jolieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden