Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jolanda, hoop dat het goed zit!!

ik heb hier buikpijn!en vlaag misselijk heid over me heen.. ik denk dat het goed zit.. klinkt misschien raar maar zo voelde ik me bij julian ook!! denk de innesteling vandaag..! pff ow wat spannend.. ga denk ik gewoon dag 10 testen.. hmm duurt nog ffkes maar ja.. tis niet anders.

laloutje.. sterkte..!

knuff vanaf hier

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

't is hier wel heel erg rustig de laatste dagen, mr kom toch even goed nieuws brengen!! Ik had net een positieve test :):) nog wel een licht streepje, mr zit ook pas op wd 9...

Geplaatst
't is hier wel heel erg rustig de laatste dagen, mr kom toch even goed nieuws brengen!! Ik had net een positieve test :):) nog wel een licht streepje, mr zit ook pas op wd 9...

Gefeliciteerd wat fijn zeg!!! Ik zit nu op dag 10 donderdag heb ik de bloedtest. Ik zit eraan te denken om vandaag een zwangerschapstest te kopen en morgenochtend te doen.. Maar is het niet een beetje te vroeg???

Geplaatst

Tsja.. bij mij was het ook vroeg. Ik had zoiets van.. als het negatief is kan het positief worden.. Maar als het positief is :):) evengoed nog steeds wel spannend maar gelukkig heb ik een nuchtere man!!

Geplaatst

Nee, voel me juist weer een beetje normaal.. Had nogal bijwerkingen van de hormonen e.d. en had het idee dat ik net weer een beetje mezelf werd.. Heb ook knallende koppijn, heb ik meestal de dagen voordat ik ongesteld wordt... Dus voel me eigenlijk absoluut niet zwanger..

Geplaatst

Hallo meiden!!

Wat lees ik mooie en leuke berichten, all zwangeren van harte gefeliciteerd zeg!!

Nou zit ik met iets en ik hoop dat jullie me kunnen helpen... nou is 3 weken terug de behandeling gestaakt bij ons..

Op de 3de echo was het opeens niet goed meer! Wat een shock.. er was maar 1 folikel goed doorgegroeid en de rest gewoon niet.

In eerste instantie zouden we dan een inseminatie mogen maar omdat het zaad zo slecht is van m'n vriend is dat voor ons geen optie zei de fert.arts.

Gelukkig hebben we voorrang op de wachtlijst en mogen we gelijk weer verder!!

Ik vroeg waneer ik weer ongesteld zou worden , en dat zou dan 2 weken later moeten zijn, ik ben dus morgen een week overtijd..........

Pff is het wel overtijd zijn??? Of kan het komen door de hormonen???

Ik snap er niks van , had nu alweer met de primolut moeten beginnen en 7 Jan mag ik weer de deca spuiten, dus wat moet ik nou HELP!?!

Zal ik testen of niet? , is het "normaal" dat je na het spuiten ontregeld bent en hoe lang duurd het voordat de hormonen uitgewerkt zijn...?

Btw we hebben wel dezelfde avond geklust toen we het nieuws kregen dat de behandeling gestaakt werd ;)

AUB tell me ladie's what to do!!

Veel liefs Griet

Geplaatst

@Griet dat kan hoor dat je door de medicatie overtijd bent heb ik ook 1 keer gehad heb toen wel getest.

Je zou ook zwanger kunnen zijn.

Ik zou een test doen deze onzekerheid is ook niks!

Ik duim voor een positieve test!

Geplaatst

hier wd 7.. vanmiddag getest.. een heel licht 2de streepje.. morgen vroeg ga ik nog een test doen. nu had ik veel gedronken. wel had ik eerst veel boobs pijn van de bollen, al vanaf dag 2 dat ik met de bollen bezig was en daarna zakte het af. had bij julian ook geen klachten.. alleen ongie klachten.. en dat was dus ook positief.

heb de kruitvat test gehaald, 2 voor 5 euro.

ben benieuwd!!

rosaly, spannend..tja ik kon me ook niet meer inhouden .. en ja ik voelde me ook alsof ik ongesteld ga worden en koppijn kun je krijgen door de hormonen he!

hoop dat het goed zit.

dikke knuff

Geplaatst

Dees, wat spannend!!! Durfde op wd9 te testen omdat jij dat de eerste x ook had gedaan las ik ergens... Toen dacht ik, kan k ook proberen!!! Mr zoals iedereen tegen mij zei vandaag: 'Een lichte streep, is ook een streep!!!!' Ik ga morgen ook opnieuw testen hoor, heb nog een kv en apotheektest liggen! Miss doe k ze allebei wel en haal ik nog een nieuwe voor eind van de week!

Ga jij trouwens ook gewoon door met utrogestan..??

Geplaatst

heej rosaly, ja ik ga wel door tot 3 januari met de bollen.. moet van het ziekenhuis.

Ik heb vanochtend weer getest met de test van de kruitvat(2 voor 5 euro) en weer positief. was het trouwens bij jou gelijk positief? bij mij duurde het wel dikke 3 minuten. maar goed tis nog vroeg.. mag eigenljk pas over een week testen dus..:D.. als ik nu weer test, test ik met de digitale van clear blue.. die ga ik donderdag halen.

hoop echt dat het deze keer in 1x raak is..! jammer dan voor de cryo's maar we willen niet meer in de vervelende wachtweken zitten!!

had ook hoofdpijn en dat is nu weggetrokken gelukkig. wel weer wat jeukende boobs.. hmm naja gewoon rustig afwachten.. geen bloed geeft moed!

liefs

Desiree

Geplaatst

Even een vraagje...

Onze eerste icsi is mislukt... Ik heb ongeveer 8 dagen licht gevloeid.

Ik had een flinke menstruatie verwacht, maar het stelde weinig voor.

Nu heb ik sinds ik ben gestopt met de pil, steeds lichte menstruatie's van 3 dagen,

maar had door de bolletjes een slagveld verwacht ;)

Weet iemand of dit normaal is? En hoe snel mag je na een icsi weer beginnen met de volgende poging?

X

Geplaatst

@ Laloutje > ik weet niet hoe het met bloedverlies zit. Weet wel dat je in Nijmegen voor een cryobehandeling gelijk door mag. Als je wer punctie e.d. moet, mag je je bij je volgende menstruatie aanmelden..

Geplaatst

@Laloutje, vaak moet je een ronde wachten eer je weer met een poging mag beginnen, zodat het bij je van binnen even kan herstellen.

En de ene bloed meer dan de andere. Heel veel succes met je volgende poging!!

Geplaatst

@Rosaly: gefeliciteerd meid.

degenen bij wie het niet gelukt is, wens jullie erg veel sterkte! meer kan ik helaas niet doen :( Wij hopen met zn allen maar dat 2011 een goed en zwanger jaar wordt :)

de dames die zwanger zijn, allen gefeliciteerd en hoop dat jullie allemaal een hele makkelijke en pijnloze bevalling tegemoet gaan.

en voor mijzelf: 2011 wordt mijn jaar !!

liefs,

Karamanli

Geplaatst

Helaas is het bij ons voorbij...

De test was vandaag negatief! 2x veel bloed verloren en toch blijf je hoop houden..maar helaas mochten we maar 5 weken zwanger zijn!

Jolanda

Geplaatst

en ook hier is het fout gegaan. .ik had al zo naar voorgevoel!!

nu dus bloed en voor de rest afwachten! morgen bellen naar de afdeling van hoe en wat.. miss wel bloedprikken ofzo..

nu even lekker huilen!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden