Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het gebeurt natuurlijk wel 's vaker, maar in de meeste gevallen toch pas vanaf dag 12 na tp.

Je kunt het altijd even proberen natuurlijk, in je achterhoofd houdend dat de kans het grootst is dat deze poging mislukt is.

Ik zou het zelf in ieder geval nog wel doen, maar je moet het zelf natuurlijk weten. Je weet het zelf het besten.

Ik hoop nu niet dat ik je onzeker heb gemaakt. Sorry dan...

Ik ga nu slapen. Trusten!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik en esther zijn nu onderweg voor de punctie 10 uur ik en zij half 11. Hoe toevallig is dat het zou zo super zijn als we samen zwanger zijn. En samen bevallen in hetzelfde ziekenhuis. Sorry voor de korte reactie

Geplaatst

Hey meiden.. vanochtend telefoontje gehad van me arts. Ze vertelde me dat ik dicht tegen een overstimulatie aan zit (gister bloed geprikt) en dat ik 2 tot 3 liter water per dag moet drinken. Dit was te verwachten aangezien ik erg jong ben en veel follikels met weinig hormonen had. Heb ook een opgezette buik naja hopelijk gaat alles toch nog goed. Morgen is de punctie om 7.30 ik hou jullie op de hoogte!!

Bedankt voor jullie woorden en mart bedankt voor de link!

Geplaatst

Alle voortrajecten zijn gedaan dus nu is het alleen nog afwachten op de puncties van de rest van de dames. Hoe krijg ik het lijstje in kleur gekopieerd??

FM (Follikelmeting):

Priscilla: 14 december(3de)

Dees: 15 dec (3de)

Punctie:

NKM: 14 december

Rosaly: 15 december

Dees: wrschijnlijk 17 dec

TP (Terugplaatsing):

Dees:19 dec

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Babii: 28 november

Kaykay: 29 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Angélique: 7 december

Meiske74: 8 december

Sonnie: 19 december

Martha: 24 december

Sanne: 25 december

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

-

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

-

FM (Follikelmeting):

Priscilla: 14 december(3de)

Dees, 15 december (3de)

Punctie:

Dees: waarschijnlijk 17 december

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing):

Dees, 19 december

Testen:

meiske11 30 november

Spannend Dees, heel veel succes alvast!!!!!

Geplaatst

Hallo Dames

Ook ik ben gestart in november met onze 3de icsi behandeling! Ik merk dat ik steeds meer behoefte krijg om met mensen te praten die helaas hetzelfde beleven als ik.

Dus daarom breek ik hier nu pas in!

Afgelopen donderdag heb ik de terugplaatsing gehad van 2 emmy`s. Helaas heb ik sinds vanmorgen buikpijn en had ik bloed bij de ontlasting! (ik heb ernstige endometriose wat is doorgegroeid in de darmwand. Dit veroorzaakt tijdens mijn mesturaties ook bloed bij de ontlasting)

Nu denk ik dus dat het weer mis is....maar zo vroeg al amper 5 dagen na de terugplaatsing heeft iemand hier ook ervaring mee?

Sta machteloos en ik kans niks anders doen dan afwachten.

Heb ook het weekend een flinke buikgriep gehad..ben nooit ziek...en nu ineens wel.

Ik heb niet alles gevolgd van dit forum maar wil verder iedereen heel veel succes wensen!

Geplaatst

Hallo Dames,

ik ben ook in november gestart met onze eerste ICSI behandeling. Ik heb op 26 november de punctie gehad en 29 november de terugplaatsing. Gisteren bloed laten prikken, er was wel hcg-hormoon in mijn bloed, maar de waarde was heel erg laag!! snapte er niets van.. nu moet ik wachten tot vrijdag, of ik moet totdan ongesteld worden en anders vrijdag weer opnieuw bloed laten prikken. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Zit nu ook al 2 weken thuis met overstimulatie! Mag ik nog hopen dat de waardes tot vrijdag nog omhoog schieten?

Geplaatst

@Dees, spannend succes morgen!

@Priscilla hoe ging de echo vandaag?

@NKM, hoe ging de punctie?

@Rosaly, succes morgen met de punctie!!

@Jolanda, dat is idd wel erg vroeg 5 dagen na je TP. Moeilijk hoor ik ken het verder ook niet, denk dat je niets anders kunt doen dan afwachten en anders even het ziekenhuis bellen maar die zullen vast ook wel zeggen afwachten. Sterkte en ik hoop toch op een positieve test over 9 dagen!

@Karamanli, balen dat je hcg nog te laag was, maar soms bouwt het zich langzaam op. Heb je thuis ook een test gedaan? Je kan niets anders dan afwachten, hoe moeilijk het ook is. Succes vrijdag en sterkte met je overstimulatie meis!!

Liefs Roossie

Geplaatst

FM (Follikelmeting):

Dees, 15 december (3de)

Punctie:

Priscilla: 16 december

Dees: waarschijnlijk 17 december

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing):

Dees, 19 december

Testen:

meiske11 30 november

Geplaatst

@Dees: Succes morgen met je 3e fm,hopen dat je de 17e de punctie hebt!

@NKM: Hoe is je punctie verlopen? Morgen de uitslag he! spannend1 succes!

@Rosaly: Heel veel sterkte morgen met de punctie! hoop dat je een mooie opbrengst hebt!

@Jolanda: cker een moeilijke situatie! ik zelf ken het niet dus denk dat je idd alleen maar af kunt wachten. Het hoeft natuurlijk niet altijd wat te zeggen he en het zou evt de innesteling kunnen zijn.. maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven! het is ff afwachten.

@Karamanli: dat is balen zeg dat je hcg laag was. hoop voor je dat vrijdag je hcg gestegen is! zal voor je duimen!

Ikzelf had vandaag de 2e fm.. ging goed.. beide kanten 5 folikels! Rechts was de grootste 19mm en de kleinste 14mm.. en links was de grootste 26mm! (erg groot) en de kleinste 19mm. Vandaag dan ook pregnyl spuiten om 22.15 en dan morgen lekker een rustdag! donderdag heb ik dan de punctie! Ze wou me al weer bollen meegeven, maar ik zou pregnyl mogen spuiten ipv de bollen (utrogestan) . Ik gelijk gezegt en kreeg idd pregnyl mee! ben zo blij.. geen geknoei met die bollen. Wel meer kans op overstimulatie zei ze en dat ik goed moest opletten op de symptomen dus dat zal ik dan maar doen!

Ze hebben alleen niet gezegt wanneer ik nou moest spuiten maar dat zal ik dan wel bij de punctie te horen krijgen!

Lfs Priscilla

Geplaatst

@ RPB > ook klaar met het spuiten dus?! Heerlijk is dat :) nog even de laatste en dan op naar donderdag!!

@ Karamanli > wat vervelend dat je HCG zo laag was, en dan moet je ook nog weeeeeeeer wachten!! Sterkte nog even!!

@ Jolanda > wat word je zo heen en weer geslingerd hè, met al die verschillende gevoelens en symptomen! Zou je het ziekenhuis niet kunnen bellen om even eea na te vragen? Misschien dat zij een advies hebben...

@ Sarahtunis > jij mag vroeg je bed uit morgen!! Woon je een beetje in de buurt of ga je 's ochtends vroeg rijden??

@ RPM en Roossie > thnx!! Ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden, lang leve de Oxazepam!! Moeten om 10uur, dat scheelt in ieder geval een hoop file stress... Ben wel erg benieuwd of m'n man morgen een tese krijgt!! Raar dat ie niet weet of ie morgen een operatie krijgt of niet :s

Geplaatst
Hallo Dames

Ook ik ben gestart in november met onze 3de icsi behandeling! Ik merk dat ik steeds meer behoefte krijg om met mensen te praten die helaas hetzelfde beleven als ik.

Dus daarom breek ik hier nu pas in!

Afgelopen donderdag heb ik de terugplaatsing gehad van 2 emmy`s. Helaas heb ik sinds vanmorgen buikpijn en had ik bloed bij de ontlasting! (ik heb ernstige endometriose wat is doorgegroeid in de darmwand. Dit veroorzaakt tijdens mijn mesturaties ook bloed bij de ontlasting)

Nu denk ik dus dat het weer mis is....maar zo vroeg al amper 5 dagen na de terugplaatsing heeft iemand hier ook ervaring mee?

Sta machteloos en ik kans niks anders doen dan afwachten.

Heb ook het weekend een flinke buikgriep gehad..ben nooit ziek...en nu ineens wel.

Ik heb niet alles gevolgd van dit forum maar wil verder iedereen heel veel succes wensen!

Jolanda, rustig afwachten. Op dag 5 na tp kan de innesteling plaatsvinden. Rommelende darmen zijn vaak ook symptomen die kunnen horen bij de innesteling. Zolang je nog niet werkelijk rood bloedverlies hebt, is er niks aan de hand. Volhouden hè!

Geplaatst
Hallo Dames,

ik ben ook in november gestart met onze eerste ICSI behandeling. Ik heb op 26 november de punctie gehad en 29 november de terugplaatsing. Gisteren bloed laten prikken, er was wel hcg-hormoon in mijn bloed, maar de waarde was heel erg laag!! snapte er niets van.. nu moet ik wachten tot vrijdag, of ik moet totdan ongesteld worden en anders vrijdag weer opnieuw bloed laten prikken. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Zit nu ook al 2 weken thuis met overstimulatie! Mag ik nog hopen dat de waardes tot vrijdag nog omhoog schieten?

Als je hormoonwaarde heel erg laag was, moet je er maar vanuit gaan dat het niet meer heel snel stijgt. Hoe hoog was je waarde dan? Weet je dat?

En er zijn uiteraard meerdere meiden die dit hebben meegemaakt, maar een zwangerschap niet een feit was.

Het is nl. mogelijk dat de embryo zich eventjes heeft ingenesteld en direct weer is afgestoten.

Vervelend dat je thuis zit me overstimulatie.

Heel veel succes en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Geplaatst

Dees: Succes morgen met je 3e follikelmeting

Rosaly: Succes morgen bij de punctie. Ik hoop dat je hem net zo ervaart als ik want ik had nergens last van.

Jolanda: Helaas kan ik je geen advies geven. dit is nog maar mijn 1e ICSI. Maar als je ongerust bent zou ik het ziekenhuis gewoon bellen.

Karamanli: hoeveel dagen na TP is dat HCG gemeten? Ik hoop van harte dat het lekker door stijgt.

RPB: klinkt goed 5 follikels aan elke kant. Maar waarschijnlijk een domme vraag van mijn kant maar heeft overstimulatie ook niet te maken met de hoeveelheid follikels (hoe meer follikels, hoe hoger de kans op?) Succes bij de punctie overmorgen.

Sarahtunis: succes meid!

Hier vandaag de punctie gehad en die viel me 200% mee. Ik vond het absoluut niet pijnlijk, hooguit wat vervelend gevoel soms. De begeleiding van de arts en assistent was ook geweldig. 8 follikels zijn er aangeprikt. Morgen tegen de middag mag ik bellen en dan weten we of er ook eicellen gevonden zijn, of er bevruchting heeft plaatsgevonden en wanneer de TP is.

Nu ga ik maar weer naar bed want de dormicum werkt nog lekker door:sleeping:

X NKM

Geplaatst

@ Rosaly: Ja idd klaar met spuiten! gelukkig hoor! begon het aardig zat te worden haha! was er op sommige momenten helemaal klaar mee! maar denk dan altijd maar is voor een goed doel! Ik snap je zenuwen hoor... zal ik morgen avond ook wel weer krijgen! Hoop dat het je mee gaat vallen! nogmaals succes!!

@ NKM: ja klopt idd.. bij ons doen ze ook geen pregnyl als je meer als 10 folikels hebt. Verder weet ik het niet zo goed.. misschien als er nog kleintjes zijn ofzo? maar ze waarschuwde me iig wel. spannend morgen hoor! Vind dat altijd het ergste moment! is het gelukt? hoeveel zijn het er? dat soort dingen schieten dan door je hoofd voordag je mag bellen haha! Ben blij voor je dat de punctie je meegevallen is!

Lfs Priscilla

Geplaatst

Hi Dames,

hoeveel dagen na de TP testen jullie?

Wij mogen maandag testen (6 dec. de TP gehad), maar begin nu toch wel heeeeel zenuwachtig te worden!

Ik heb ergens gelezen dat de Pregnyl een valse positieve test kan geven :-S ?!?!

@ de dames die de punctie deze week nog krijgen; succes en hopen dat het gouden ei(eren) er tussen zit ;)

Geplaatst

Hey meiden even een update vandaag om half 8 de punctie gehad onder narcose dus heb er niet veel van mee gekregen. Toen ik wakker werd voelde ik wel direct dat ik een soort van menstruatie achtige pijn had en duizelig was. Tot nu toe nog steeds buikpijn helaas ik hoop dat het over gaat ik kan me namelijk moeilijk bewegen. Ze hebben 19 eicellen gevonden en het tese materiaal ontdooid zich goed. Morgen krijg ik een telefoontje en krijg ik te horen hoeveel eicellen zich bevrucht hebben. Ik voel me nog lekker in me vel niet al teveel zenuwen gelukkig!:toppie: Vrijdag is de terugplaatsing en 30 december dan testen!

We hebben er trouwens voor gekozen om 2 embryo's terug te plaatsen (als die er zijn natuurlijk) en assisted hatching te doen.

De rest die nog een punctie moeten ondergaan succes!!!

Geplaatst

@ Sarah > fijn dat het meegevallen is!! Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn!!

@ all > ik heb vandaag de punctie gehad. Was vrij pijnlijk, maar de morfine hielp goed. Voelde me alleen erg raar daardoor, werd een beetje paniekerig en beogn te hyper ventileren. Daarna nog ruim een half uur plat gelegen, en nu alleen pijn als ik loop.

Ondertussen hadden ze het rietje van voor de chemo ontdooit, dat was niet te gebruiken. Vervolgens is er een acute tese gedaan bij mijn man en gelukkig is er toen goed zaad gevonden. Voldoende om de cellen te insemineren en ook nog om in te vriezen! Was al met al een spannende dag, maar nu zijn we zo opgelucht en blij!!! Als het allemaal goed gaat, zaterdag de tp!

Geplaatst
@ Sarah > fijn dat het meegevallen is!! Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn!!

@ all > ik heb vandaag de punctie gehad. Was vrij pijnlijk, maar de morfine hielp goed. Voelde me alleen erg raar daardoor, werd een beetje paniekerig en beogn te hyper ventileren. Daarna nog ruim een half uur plat gelegen, en nu alleen pijn als ik loop.

Ondertussen hadden ze het rietje van voor de chemo ontdooit, dat was niet te gebruiken. Vervolgens is er een acute tese gedaan bij mijn man en gelukkig is er toen goed zaad gevonden. Voldoende om de cellen te insemineren en ook nog om in te vriezen! Was al met al een spannende dag, maar nu zijn we zo opgelucht en blij!!! Als het allemaal goed gaat, zaterdag de tp!

Vervelend dat de punctie pijnlijk was maar super dat ze goed zaad hebben gevonden bij de tese. Wat grappig en we gaan gelijk op en allebei van icsi van een tese. Ik hoop dat we rond 30 december beide een positieve test in de hand moge hebben zou wel een super start in het nieuwe jaar zijn!! Hoeveel eicellen hebben ze gevonden? Heb je nog ergens last van? Ik voel wel een soort van stekende pijn bij bepaalde bewegingen. Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn??

Groetjes

Geplaatst

Sarahtunis, er waren 10 cellen waarvan er nu 9 geinsemineerd zijn. Ik had 30 follikels, dacht eigenlijk dat er dan meer cellen zouden zijn. Mr ben nu ook erg blij hoor. Vrijdag tussen 11 en 15uur horen we of er bevruchting is! Dan zouden we 2 januari kunnen testen. Jij mag eerder testen of niet? Wat de pijn betreft, kan niet echt goed rechtop lopen nog en gekke bewegingen laat k ook mr even. Ook nog vrij misselijk. Die stekende pijn, is dat net alsof je erg ongesteld bent? Hoef gelukkig niets te doen, er waren vrienden van ons, om ons op te halen, die hebben meteen even geholpen met eten (bestellen... ) en opruimen! Mr we gaan voor een positieve test om 2011 goed in te gaan!

Geplaatst

Nee, hier wel ICSI met donorzaad. Mijn man is na zaadbalkanker onvruchtbaar gebleken helaas.

Sarahtunis, 10 eicellen is een mooi aantal zeg. Ik snap dat je je buik voelt!

Rosaly, wat rot dat de punctie zo pijnlijk was. Maar zoals sarahtunis ook zegt wel geweldig dat ze zaad gevonden hebben. Wanneer is de TP?

Ik mocht hier vanmorgen bellen voor het resultaat na de punctie van gisteren. Uit de 8 follikels zijn 8 eicellen gekomen. 6 ervan zijn bevrucht en morgen krijg ik er 1 teruggeplaatst. Wij zijn met stomheid geslagen en hadden zo'n goede score nooit verwacht! Verder heb ik ook 0 klachten (heb nog geen dag buikpijn gehad, ook niet na de punctie). Hopelijk dus een topembryo morgen en dan de vreselijke wachtbank op. Nou is ons verteld dat we 2 januari mogen testen maar dat lijkt me wel erg lang (zeker ook omdat ik geen extra pregnyl gebruik maar utrogestan).

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groetjes, NKM

Geplaatst

joehoee! vanavond de laatste spuit.. de pregnyl mag erin! ze hadden nu 17 follikels geteld en allemaal al klaar voor de punctie op vrijdag! whoeehoee.. ik ben zo blij dat dit spuiten elke ochtend achter de rug is.

Vrijdag om half 11 punctie zondag de tp..

ben benieuwd hoe de punctie gaat, bedoel elke keer is weer anders! minder of meer pijn. krijg iig pijnstilling. en dan die spannende dag of het lukt met de bevruchting en of we 1 of 2 emmy's terug geplaatst krijgen. zucht.. ben nu alweer helemaal zenuwachtig maar wel met een postieve flow!

@ rpb, jij heel veel suc6 morgen met de punctie!!

@nkm, fijn dat de punctie is meegevallen!, wij krijgen gelijk te horen hoeveel eicellen er zijn gevonden. bij jullie dus niet begrijp ik?

@sarahtunis.. zo wat een eicellen super score.. nu duimen dat er iig iets moois tussen zit!

nou ik ga nog even bankhangen, kwil al wel slapen, beetje misselijk de hele dag al, maar goed ik moet de pregnyl nog zetten om half 11.. dus dan maar rustig op de bank zitten nog een klein uurtje!

iedereen die ik vergeten ben.. suc6!

Geplaatst

nkm > we zouden zaterdag de tp hebben. Mijn man heedt ook zaadbalkanker gehad, ong 3 jr terug nu. Heeft jou man verder nog klachten? Wat een rotziekte is dat he, ook al ben je genezen dan heb je er nu dus toch last van. Mr jij hebt na 2 dagen al de tp dus? Ik zou (zat tp) ook 2 januari mogen testen. Ben benieuwd of we dat halen of dat we eerder testen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden