Ga naar inhoud

Tips/ervaringen kinderwagens

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zat net een beetje online naar kinderwagens te kijken en er is natuurlijk zoveel te vinden.

Wat zijn jullie ervaringen?

Qua merk, qua soort etc etc.

Geplaatst

Hey!

Ik heb nog wel geen ervaring (wandelwagenrijbewijs :misc_expressions-wh), maar wilde perse een wandel/kinderwagen combi met 4 grote wielen en een in hoogte verstelbaar 'stuur'.. hier viel de Quinny Freestyle uit. Deze heeft ook een erg grote 'laadbak' onderin en de onderdelen zijn heel makkelijk te verwisselen. Bijkomend voordeel is dat elke Maxi cosi hierop past... Prijs is ook aantrekkelijk...

Suc6 met je keuze!

Geplaatst

Wij hebben deze set. Ook bij die zaak gekocht voor ik meen 799 euro (terwijl op de website staat 949 euro, dat was toen ook al zo). Het is een nieuw merk in Nederland. Je hebt dan 1 onderstel waarop de maxi cosi, reiswieg en de buggy past, met 1 klik is de reiswieg of maxi cosi er af te halen. Dat zit er ook allemaal bij.

Hij rijdt heel fijn, heel wendbaar en het "stuur" is ook in hoogte verstelbaar.

SUPER handig is dat de reiswieg ook is goedgekeurd om je baby in de auto in te vervoeren. Je hoeft je kindje dus niet steeds in en uit de maxi cosi (waar ze ook niet zo lang in mogen) te hijsen. Je maakt de reiswieg dan met het autogordelsysteem op de achterbank vast (gaat heel handig, makkelijker dan de maxi cosi erin doen) en de baby zelf ligt in een brede gordel in de wieg. Wij gebruiken nu de maxi cosi dus haast niet.

De boodschappenmand is niet zo praktisch vind ik, maar ik vraag me af wie deze echt gebruikt voor boodschappen doen. Voor gewoon af en toe wat in te leggen is ie prima.

Ik ben fan van deze set, maar heb geen ervaring met andere wagens, dus misschien zijn andere wel veel handiger :)

Succes ermee!

Geplaatst