meiske11 Geplaatst 2 September, 2010 Geplaatst 2 September, 2010 Mannelijke Vruchtbaarheidstest - Spermatest Laagste prijsgarantie in Nederland * Nu 20% korting en slechts € 27,96 Quote
Gast Ramona26 Geplaatst 2 September, 2010 Geplaatst 2 September, 2010 Voordat wij de malle molen ingingen hebben wij zo'n thuistest gedaan. We kwamen er zo achter dat de zaad van mijn vriend niet goed was,daarna na de ha gegaan en idd het was niet goed. Quote
Meiske74 Geplaatst 2 September, 2010 Geplaatst 2 September, 2010 wij hebben ook ooit een dergelijke test gedaan, toen we al in de molen zatren, voor zover ik weet zijn jullie toch al bezig met icsi? dan zou ik zo´n test niet doen, is geld weggooien. Quote
meiske11 Geplaatst 2 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2010 Voordat wij de malle molen ingingen hebben wij zo'n thuistest gedaan. We kwamen er zo achter dat de zaad van mijn vriend niet goed was,daarna na de ha gegaan en idd het was niet goed. ok bedankt voor je antwoord Quote
meiske11 Geplaatst 2 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2010 wij hebben ook ooit een dergelijke test gedaan, toen we al in de molen zatren, voor zover ik weet zijn jullie toch al bezig met icsi? dan zou ik zo´n test niet doen, is geld weggooien. ja dat klopt we gaan over een maand starten. maar wou tog weten hoeveel goeie zaadjes nu leven Quote
Meiske74 Geplaatst 3 September, 2010 Geplaatst 3 September, 2010 Hai Meiske je kan het uiteraard doen maar zo´n test is veel te onsecuur voor mensen die aangewezen zijn op icsi, je hebt er niets aan. Ik zou eerder mijn geld steken in goede vitaminen en mineralen + omega 3. Ook voor mannens schijnt het van groot belang te zijn, zie de topic "tips om de vruchtbaarheid te vergroten" veel succes Quote
meiske11 Geplaatst 3 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2010 Hai Meiske je kan het uiteraard doen maar zo´n test is veel te onsecuur voor mensen die aangewezen zijn op icsi, je hebt er niets aan. Ik zou eerder mijn geld steken in goede vitaminen en mineralen + omega 3. Ook voor mannens schijnt het van groot belang te zijn, zie de topic "tips om de vruchtbaarheid te vergroten" veel succes dank je wel, geld maakt niet uit hoor. ik heb al vitaminen enz gehaald toch bedankt voor je reactie Quote
Raba Geplaatst 3 September, 2010 Geplaatst 3 September, 2010 Ja wij hebben dat ook gedaan. En toen een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat we geen positief resultaat had. En zij zei ook dat die testen betrouwbaar waren. Daarna zijn we in de medische molen geraakt. Meiske jij zit toch al in die malle molen dan heeft het toch geen zin? Quote
meiske11 Geplaatst 3 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2010 Ja wij hebben dat ook gedaan. En toen een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat we geen positief resultaat had. En zij zei ook dat die testen betrouwbaar waren. Daarna zijn we in de medische molen geraakt. Meiske jij zit toch al in die malle molen dan heeft het toch geen zin? ja ik zit nu in de rust maand. wou tog even weten of het werkt en ben wel nieuwsgierig vandaar Quote
Sylvino Geplaatst 3 September, 2010 Geplaatst 3 September, 2010 Als je al in de mm zit heb je er idd niets aan, geld weggoooien. Quote
meiske11 Geplaatst 5 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 September, 2010 Als je al in de mm zit heb je er idd niets aan, geld weggoooien. oke Quote
Maureen Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Mijn mand heeft ook zo'n test gedaan. Er zou niets mis zijn met zijn sperma. WAARDELOOS en zonde van het geld. Het blijkt dat hij helemaal geen zaad heeft...... Hij is het overigens gaan testen nadat via de huisarts was gebleken dat er geen zaad in zijn sperma zat. Hij is erg van de testjes en erg nieuwsgierig. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.