Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé nel.

Ik ken je eigenlijk nog niet zo goed. Wat voor werk doe jij? En wat een spannende dagen heb je voor de boeg. W.s. loop ik achter de feiten aan maar ik begrijp uit je verhaal dat er verhoogde tumormarkers in jouw bloed zijn gevonden? Hoe is men daar zo achter gekomen? N.a.v. die cyste? Dat is wel enorm heftig allemaal of niet?

Pilatus heb ik een aantal jaar geleden gedaan, je wordt er misschien wel wat relaxter door en uiteraard is het beter voor je figuur, steviger in je vel enzo...maar eigenlijk heb ik een beetje veel hekel aan sporten dus ben ik ermee gestopt. Maar als jij er een goed gevoel bij hebt...doen toch? Gewoon proberen!

En wat die tranen betreft...joh, het is toch ook niet niks, laten gaan hoor, sterkte meid!

groetjes esther

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nel ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen en vooral maandag!!

Ik schiet ineens in de stress: ben gaan rekenen en kom voor de punctie uit op 5 december! Hoe leg ik het mijn dochter uit als ik niet mee kan naar Sinterklaas?? Nou ja, laat ik niet op de zaken vooruitlopen, zal toch niet net op die datum zijn?? Pfff...

Welterusten iedereen!

Caroline

Geplaatst

Nel, ik kan me goed voorstellen dat je op dit moment flink de stress in je lijf voelt. Verwen jezelf even goed en doe dingen die je leuk vindt (zo te zien ben je dat al van plan).

V.w.b. je werk, ik vind dat Esther gelijk heeft, laat maar gaan die tranen, het is niet voor niks en vaak lucht het ook op als je laat zien waar je mee zit.

Niet met je emoties blijven rondlopen hoor, daar wordt je zelf alleen maar ellendiger van!

Sterkte meis!

Geplaatst
Nel ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen en vooral maandag!!

Ik schiet ineens in de stress: ben gaan rekenen en kom voor de punctie uit op 5 december! Hoe leg ik het mijn dochter uit als ik niet mee kan naar Sinterklaas?? Nou ja, laat ik niet op de zaken vooruitlopen, zal toch niet net op die datum zijn?? Pfff...

Welterusten iedereen!

Caroline

Dat kunnen ze vast wel een dagje uitstellen! Het valt ook nog op een zondag toch? Bij ons doen ze geen eens puncties op de zondag...

Trusten!

Geplaatst

hallo zeg weer veel gebeurt, ff kijken of ik het allemaal nog een beetje weet,

Oh babeth morgen al echo!!!! Toppie hoor.........

Henne idd wat scherp van je, toch niet zo dom hihi

Esther succes met je gesprek morgen!!

Nel sterkte met wachten, hopelijk een goede uitslag maandag, dat er niet te veel hoeft te gebeuren en je "snel" doorkan.

Caroline heel veel plezier!! hopelijk is je moeder beter morgen......

Voor degene die ik toch nog vergeten ben, sorry heb late dienst gehad, ben blond en moe hihi.

Allemaal gewoon een dikke knuffel!!!!!!!

Welterusten....

Geplaatst

Jawel, ik heb al een keer een punctie op zondag gehad en op zaterdag ook trouwens. Mijn vriendin huurt ieder jaar Sinterklaas waar we dan heen gaan en ik kreeg een paar dagen geleden een mail dat het gelukt is voor 5 december 's middags... Maar nogmaals, ik moet daar niet nu al over gaan stressen, doet me alleen denken aan de laatste keer dat ik niemand kon vinden om ons te brengen... ben 2 dagen bezig geweest om dat te regelen. Mijn vriendin die zou rijden zei van tevoren: alle dagen zijn goed als het maar niet dinsdag is... en ja hoor...

Trusten!

Geplaatst
Jawel, ik heb al een keer een punctie op zondag gehad en op zaterdag ook trouwens. Mijn vriendin huurt ieder jaar Sinterklaas waar we dan heen gaan en ik kreeg een paar dagen geleden een mail dat het gelukt is voor 5 december 's middags... Maar nogmaals, ik moet daar niet nu al over gaan stressen, doet me alleen denken aan de laatste keer dat ik niemand kon vinden om ons te brengen... ben 2 dagen bezig geweest om dat te regelen. Mijn vriendin die zou rijden zei van tevoren: alle dagen zijn goed als het maar niet dinsdag is... en ja hoor...

Trusten!

Inderdaad, nog niet over stressen. Bij ons zeggen ze altijd in het Fries "Pikerje net, it komt dochs oars!". Je snapt vast wat er staat.

Overigens praat ik zelf niet Fries hoor (hihi), meer een soort van stadsfries..., maar ik vind 'm wel toepasselijk.

Geplaatst

jeetje...wat is er veel geschreven...ik kom dadelijk wel even terug om effe goed te kunnen reageren...nu even met een kladblok gaan werken...

tot zo meteen...

liefs,

Nico

Geplaatst

hihi ja Nico ik dacht gisteravond precies hetzelfde. Ga er volgende keer maar een kladblok bij leggen. Dan kan ik op iedereen persoonlijk reageren.

Caroline zou idd jammer zijn maar ja je doet er niks aan als het toch op 5 december is. Afwachten maar en wie weet valt het mee en is het zaterdag of maandag. Zal er voor duimen ok?

Ik ben nu tussen het typen door aan het stofzuigen en afstoffen. Over ruim een half uur komt mijn vriendin met de tweeling en ik ga ff mee naar cb. Ze hebben prikjes vandaag, altijd zo zielig. En kan ik weer ff knuffelen met mijn petekindjes. Heb ik de laatste 3 weken toch wel gemist. En wie weet verzacht het verdriet wel een beetje daardoor.

Fijne dag allemaal!!!!!! Ik ga vanmiddag weer wat klussen, na het leggen van de ondervloer kan het laminaat er dan in. Gaan we van het weekend mee beginnen!!!!! En dan kunnen we echt over..... heb er helemaal zin in. Weer een nieuwe frisse start samen.......

Liefs

Geplaatst

Goh jij bent volgens mij wel handig Sandra met het klussen. Geef mij maar een verfkwast maar verder kom ik dan ook, niet al helmaal geen laminaat leggen.

Veel plezier ook met je petekindjes.

Nico ben je al klaar met je kladblokje.....

Het is hier nog donker maar ze roepen ook de hele dag regen af. Dadelijk op en meer naar Brabant om mijn vriendin thuis te brengen, aan tafel schuiven bij mamme en daarna weer naar huis.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

:icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny:

Even een beetje zon voor iedereen, het is zo somber buiten :icon_flower:

Geplaatst

Sylvie ik ben wel een beetje handig. Ik leg de ondervloer maar mijn vriend de laminaat hoor. (is te veel werk voor mij hihi) Beetje taakverdeling moet er zijn nietwaar?

Petekindjes groeien echt als kool, zijn nu bijna 10 kg!! Volgende week worden ze al weer 1 jaar oud............wat gaat het toch hard allemaal.

Zo gebeld naar de verhuurder en we krijgen een nieuwe cv!!!!!!!! Had eerlijk gezegt verwacht dat ze het op de goedkoopste manier zouden repareren. Dus vanaf volgende week woensdag eindelijk warm water in mijn huurhuisje. Had natuurlijk niet zo lang gewacht als we er al zouden wonen, ben ook nog wel een beetje aardig.....

Hier ook wat zonnestraaltjes terug,, het is idd somber weer buiten maar wel droog hier. Ga zo eerst ff boodschapje halen. Heb echt niks meer in huis, niet eens brood of beleg. Wat een armoe hihi.

Liefs

Geplaatst

Sandra, lees in je onderschrift dat je in je volgende cyclus met een cryo tp van staart gaat. Laat je er twee terugplaatsen? per hoeveel zitten ze in een rietje?

babeth, succes met de echo.

Esther, een gesprek vandaag. Wat spannend. Jullie zijn weer op weg. Ik ga voor een uitgebreider scheepsrecht, vier keer, dat werkte bij henne ook.

Voor mij komt de datum steeds dichterbij dat we een beslissing gaan nemen over een brusje. We hadden afgesproken dat als merel een half jaar is dat we daarin een beslissing zouden nemen. Dat is 1 december. Ik ben er nog niet uit. Ik ben zo gelukkig met merel, ben bang dat dit geluk verstoord wordt als we de mmm in gaan. Ik weet niet of ik van die roze wolk af wil door iedere maand weer het broekloeren te introduceren. We hebben zo'n enorm geluk gehad, kan me niet voorstellen dat dit twee keer zou gebeuren. Maja, vijf cryo's...mogelijke broertjes/zusjes. Stel ik mijn eigen geluk voor dat van merel? Want het lijkt me fijn als ze volwassen is om een broer/zus te hebben, vooral omdat we geen directe familie in de buurt hebben wonen. Ach, nog een hele maand om hier over te dubben.

Geplaatst

he...nog geen tijd gehad om het kladblok erbij te pakken.

effe zo uit mijn hoofd:

Babeth...vandaag de echo..succes...en het gaat opeens snel zeg!!! toi toi toi

Caroline veel plezier in eurodisney.

nel...pilates is gericht op het versterken van je core (lees, je buik, romp en rugspieren). het kan flink intensief zijn, je hebt heel veel verschillende soorten pilates. ik zelf vind het te saai, geen muziek, het gebeurt bij ons in het fitnesscentrum tenminste in redelijke stilte...geef mij maar een club yoga of een spinning of club power...ik ben meer van de actie (ja...zelfs bij de yoga heb je actie)...hihihi...ik spreek dus nu als instructeur, maar ook al deelnemer. heb namelijk eerst meegesport en ben daarna pas gaan lesgeven...maar...als jij er baat bij hebt en je er goed bij voelt, moet je het zeker doen...

Mart...ging jij niet naar een osteopaat??? of vergis ik me nu??? ik heb er in elk geval geen ervaring mee...

uhm...tja...vanochtend op mijn werk ongi geworden, mega hoofdpijn...voelde me ram misselijk vanochtend, dus had lichte hoop dat het mss raak zou zijn, zat weer op dag 29, maar nee dus...de rode vrachtauto is er weer...baal als een stekker...

gisteren gesprek gehad met een fitnesscollegaatje, die een eigen bedrijfje is gestart als welzijnscoach en als herbalife-distributeur. en vanaf maandag ga ik onder begeleiding beginnen met herbalife, 2 shakes per dag...ook krijg ik vezels extra erbij en nog niets (ben al weer kwijt wat) en ook iets om mijn drang naar suiker te bedwingen...zodat ik hopelijk van mijn verslaving af kom van de blikjes energy drink...

Caroline, veel plezier in Eurodisney!

ga even pauzeren en dan begin ik met het kladblok en reageer ik ook op de anderen!

liefs,

Nico

Geplaatst

Meiden ik ben helemaal van de leg. We kunnen starten zodra ik ongesteld ga worden. Pfff...heftig hoor. Ws zullen we binnen 2 weken gaan starten. Zit nu in de auto. Reageer vanavond uitgebreider.liefs

Geplaatst

Even inbreken hoor..

Esther, wat geweldig nieuws!!! Kan me voorstellen dat dat wel even heftig is om te horen! Heel heel veel succes deze poging!

Lfs Snoeske

Geplaatst
Meiden ik ben helemaal van de leg. We kunnen starten zodra ik ongesteld ga worden. Pfff...heftig hoor. Ws zullen we binnen 2 weken gaan starten. Zit nu in de auto. Reageer vanavond uitgebreider.liefs

Jeetje Esther!!!! Wat snel al! Kan me voorstellen dat je even van slag bent nu (hihi)!

Ben benieuwd wat voor protocol je gaat volgen.

Geplaatst
he...nog geen tijd gehad om het kladblok erbij te pakken.

effe zo uit mijn hoofd:

Babeth...vandaag de echo..succes...en het gaat opeens snel zeg!!! toi toi toi

Caroline veel plezier in eurodisney.

nel...pilates is gericht op het versterken van je core (lees, je buik, romp en rugspieren). het kan flink intensief zijn, je hebt heel veel verschillende soorten pilates. ik zelf vind het te saai, geen muziek, het gebeurt bij ons in het fitnesscentrum tenminste in redelijke stilte...geef mij maar een club yoga of een spinning of club power...ik ben meer van de actie (ja...zelfs bij de yoga heb je actie)...hihihi...ik spreek dus nu als instructeur, maar ook al deelnemer. heb namelijk eerst meegesport en ben daarna pas gaan lesgeven...maar...als jij er baat bij hebt en je er goed bij voelt, moet je het zeker doen...

Mart...ging jij niet naar een osteopaat??? of vergis ik me nu??? ik heb er in elk geval geen ervaring mee...

uhm...tja...vanochtend op mijn werk ongi geworden, mega hoofdpijn...voelde me ram misselijk vanochtend, dus had lichte hoop dat het mss raak zou zijn, zat weer op dag 29, maar nee dus...de rode vrachtauto is er weer...baal als een stekker...

gisteren gesprek gehad met een fitnesscollegaatje, die een eigen bedrijfje is gestart als welzijnscoach en als herbalife-distributeur. en vanaf maandag ga ik onder begeleiding beginnen met herbalife, 2 shakes per dag...ook krijg ik vezels extra erbij en nog niets (ben al weer kwijt wat) en ook iets om mijn drang naar suiker te bedwingen...zodat ik hopelijk van mijn verslaving af kom van de blikjes energy drink...

Caroline, veel plezier in Eurodisney!

ga even pauzeren en dan begin ik met het kladblok en reageer ik ook op de anderen!

liefs,

Nico

Ik ben het inderdaad van de Osteopaat. Heb nog niet gebeld, dat doe ik morgen maar even.

Jeetje Nico, een crashdieet dus. Dat wordt wel even afzien hoor. Ik hoop voor je dat het werkt en je de kilootjes snel vaarwel kunt zeggen.

Geplaatst
Sandra, lees in je onderschrift dat je in je volgende cyclus met een cryo tp van staart gaat. Laat je er twee terugplaatsen? per hoeveel zitten ze in een rietje?

babeth, succes met de echo.

Esther, een gesprek vandaag. Wat spannend. Jullie zijn weer op weg. Ik ga voor een uitgebreider scheepsrecht, vier keer, dat werkte bij henne ook.

Voor mij komt de datum steeds dichterbij dat we een beslissing gaan nemen over een brusje. We hadden afgesproken dat als merel een half jaar is dat we daarin een beslissing zouden nemen. Dat is 1 december. Ik ben er nog niet uit. Ik ben zo gelukkig met merel, ben bang dat dit geluk verstoord wordt als we de mmm in gaan. Ik weet niet of ik van die roze wolk af wil door iedere maand weer het broekloeren te introduceren. We hebben zo'n enorm geluk gehad, kan me niet voorstellen dat dit twee keer zou gebeuren. Maja, vijf cryo's...mogelijke broertjes/zusjes. Stel ik mijn eigen geluk voor dat van merel? Want het lijkt me fijn als ze volwassen is om een broer/zus te hebben, vooral omdat we geen directe familie in de buurt hebben wonen. Ach, nog een hele maand om hier over te dubben.

Ursula,

Een moeilijke beslissing inderdaad, maar misschien kun je een paar maandjes wachten en voel je het dan anders.

Je bent ook nog maar zo pril moeder en daar zou ik zelf toch ook eerst even van genieten hoor!

Geplaatst

Tjee Esther dat is snel!!! Maar wel fijn toch? Of is het je té snel? Laat het even bezinken meid, je had je zo ingesteld op een half jaar dat twee weken denk ik even schrikken is. En je hóeft niet gelijk he, als het je te snel is vraag je gewoon of het een maandje later mag. Het moet wel goed voelen. Maar sowieso top dat ze dus kennelijk positief tegenover een nieuwe kans staan!

Geplaatst

Ursela ik vind het ook best snel dat je weer verder wilt. Aan de andere kant heb ik zelf ook al geroepen dat als alles goed gaat en een beetje meevalt ik na een halfjaar stop met borstvoeding en dat dan de cryo's tevoorschijn gaan komen. Ja, ik word in mei 36, mijn man in maart 43.... heb gewoon niet het gevoel dat we veel tijd hebben. Er ís al zoveel tijd verspilt. Ook denk ik (nu!) dat een kleintje minder zal 'lijden' onder verdriet en behandelingen dan een iets ouder kindje. Maar dat kan ik op het moment allemaal makkelijk roepen. Laat ik eerst maar eens afwachten hoe deze zwangerscap gaat (vandaag weer veel krampjes dus erg onrustig en onzeker, grrr).

Ik vind het erg dubbel, ik snap dat je snel de beslissing wilt nemen, maar kan me ook voorstellen dat behandelingen toch weer een domper op je geluk zetten. Kan het niet ook omgekeerd werken? Dat de wetenschap dat je Merel hebt, de wachtweken minder beladen maken? Niet dat de wens voor een tweede kindje minder sterk is dan voor een eerste, maar ik kan me voorstellen dat het wel ánders is. Een voordeel is dat jullie nog cryo's hebben. Dus afgezien van de vreselijke wachtweken, is het niet zo belastend. Toch zeggen ze denk ik ook niet voor niks 'negen maanden op, negen maanden af'. Stel dat het direct raak is, kun je een nieuwe zwangerschap dan al aan?

Hmm, geloof niet dat ik je help hihi. Denk er gewoon nog eens rustig over na. Dat je vooraf die termijn van 6 maanden hebt gesteld, betekent toch niet dat je nu niet mag beslissen het nog even uit te stellen? Succes!

Henne

Geplaatst

Meiden wat een actie hier. Als het even meezit zijn er over een maand vier stellen weer bezig. Uitgerekend in....juli? wordt dat dan denk ik?

Nico goed dat je van je suikerverslaving (energy drinks) af wilt. Volgens mij zit er ook vrij veel cafeine in die dingen of niet? Dat is tijdens een behandeling natuurlijk ook niet ideaal. Nu ben ik altijd heel dwars in die dingen, want iedereen wordt zwanger dus waarom zou ik voor de ideale omstandigheden moeten zorgen..... aan de andere kant ben ik daar ook wel wat van terug gekomen. Zeker toen we zelf de pogingen gingen betalen. Bijna 2.000 euro wil je toch wel optimaal benutten. Nu ik eenmaal zwanger ben, ben ik eigenlijk veel losser. En mijn man is zooooo blij dat ie weer gewoon cola mag en kaas en geen pillen hoeft te slikken hihi.

In ieder geval heel veel succes! 't Zal vast niet makkelijk worden.

Geplaatst

Esther wat geweldig dat jullie al weer over een week of 2 beginnen. Kan me idd ook voorstellen dat het een schok is als je op een half jaar gerekend had.

Nico ik heb van de zomer 6 weken aan de herbalife gezeten, wil je niet ontmoedigen maar ik kwam er alleen maar van aan helaas. Maar geen hongergevoel of trek naar suiker gehad. Heel veel succes!!!!!!

Ursula je vroeg over mijn cryo's. Ik heb er nog 6 en die zitten per 2 in een rietje. Als ze allebei goed ontdooien dan plaatsen we er 2 terug, als het er maar 1 is dan 1. Ik hoop op die manier nog 3 kansjes te hebben.

Ik hoop dat jullie een wijs besluit nemen wat betreft een brusje. Jullie moeten je er wel goed bij voelen. Merel is nog jong en je hebt nu al twijfels...... Succes.

Henne ik hoop dat de onzekerheid snel weer wegzakt en je weer volop kan genieten van je zwangerschap.

Liefs

Geplaatst

Esther wat een goed nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal overdonderd bent.

Wat snel, dus geen wachtlijsten.

Voel me dadelijk dan wel een beetje alleen zeg, bijna iedereen gaat weer opstarten behalve Nico dan.

Nou meid dan komen wij dadelijk uit in januari terwijl de rest al zw is......positief denken!!!

Geplaatst

Meiden ik kan de hele wereld wel omhelzen. Ik voel me zo gek! Het was zo niet verwacht dat we al zo snel kunnen starten. Ik moet wel zeggen dat we een hele omschakeling in denken moeten maken. We hadden ons zo ingesteld op een half jaar...in meerdere opzichten. Ook financieel...we dachten, nou dan gaan we nu eens flink sparen en dan hebben we een mooi buffertje zeg maar. Nou ja, dat geeft niet, dan maar niet sparen toch?

Ik zou van een heel aantal meiden medicijnen krijgen maar dat zou pas over een paar weken, dat wordt nog even kielekiele maar we zien het wel. We stappen er gewoon in en kijken hoe het gaat lopen. En nu dus weer wachten totdat ik ongesteld wordt!

Mart...we gaan het korte protocol volgen. Ik heb wel een vrij lange stimulatiefase, vorige keer 15 dagen dus over een week of zes weten we meer! Bizar idee hé?

Snoeske...bedankt! LIef dat je even reageert!

Ik ben trouwens op zoek naar het topic wat te doen met overgebleven medicijnen maar die kan ik nergens vinden? Weet iemand waar die zit?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden