Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, wat is hier vandaag weer wat geschreven.

Even kort,

@ Sylvie, even je ha bellen hoor, want volgens mij is dit ook niet helemaal goed!

@ Esther, een zware onderbuik kan een teken zijn dat er al meerder eitjes aan het groeien zijn. Hopelijk kun je het regelen als je deze week toch de punctie al krijgt.

Het is wel vroeg, maar je weet het natuurlijk nooit.

@ Babeth, de bloeding na de microgynon kan ook al een voorteken zijn van je menstruatie of een kleine onttrekkingsbloeding.

Zelf vloei ik op 2 dagen na continue van de microgynon...de welbekende doorbraakbloedingen...joepie! Hopelijk is je cyste weg in ieder geval!

@ Henne, bijna al weer 12 weken. Jeetje wat gaat dat snel, maar wat fijn!

@ Nico, hopelijk weet je snel de uitslag van de test!

Hier een lekker relaxed weekend gehad, alleen niet zo fit. De pil speelt me parten, nog steeds vloeien en ik voel continue boosheid in me op laaien. Rotspul...nog een weekje dan ben ik er vanaf.

Verder niet zoveel behalve dat ik behoorlijk pijn in m'n kop heb en vlak achter m'n oor een bult zit wat volgend mij deze hoofdpijn veroorzaakt.

Zal wel een stressknobbel zijn ofzo, geen idee. Maar even in de gaten houden in ieder geval.

Morgen weten we meer over het nucleair onderzoek van m'n vader. Ben wel benieuwd wat nu de bedoeling is.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi dames

bedankt voor jullie reacties

zo´n bloeding heb ik inderdaad nog niet eerder gehad (een cyste ook niet overigens) maar ik heb op internet gezocht bij die pil en inderdaad van zogenaamde doorbraakbloedinkjes gelezen, Mijn theorie nu is dat dat ook bij mij het geval was, helaam nu ik de ervaringen van jou lees Martha, bedankt.

Wel voelt het allemaal weer wat onrustiger in mijn buik bij tijden dus het zal deze week wel komen.....

Esther wat de cryootjes betreft, ja, ik kan me jullie redenatie ook wel voorstellen... in ieder geval belangrijk dat ieders mening en gedachtegang gerestpecteerd wordt, top!

Ik hoop dat je je morge wat beter voelt!

Martha, wat reageer jij heftig op de pil zeg, heel erg naar! wat hje zegt, gelukkig nog maar een weekje. Ik merk dat ik erg emotioneel ben en mijjn borsten zijn erg gespannen.

dames, ik duik ons bed gauw in, morgen ook weer vroeg dag....

trustennnnnnnn

Geplaatst

goeiemorgen dames,

allemaal een fijn weekend gehad? gisteren niet veel gedaan in elk geval. Wat wasjes gedraaid, een spinningcd gemaakt en wat zumba geoefend en toen was het alweer tijd om naar bed te gaan...

Mart...echt niet leuk om te lezen dat je zoveel last ervan hebt...hoop dat het laatste weekje zal meevallen voor zover dat dat mogelijk is en dat je daarna snel van de bijwerkingen af bent. dat knobbeltje idd maar even in de gaten houden.

Sylvie...gelukkig dat je naar de ha gaat, want dit klinkt niet goed...sterkte meid!!

Esther...ik zou proberen om toch even naar het zh te bellen, omdat je nu al zo'n drukkend gevoel hebt, wie weet groeien ze al flink bij jou...en het zou zonde zijn als deze poging hierdoor zou moeten worden afgebroken.

En wat je cryo's betreft, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Al zal ik zelf blij zijn als we nog iets langer van een ivf (in ons geval dan) mogen 'genieten'. Gelukkig respecteert hier iedereen een andermans mening en blijven we elkaar door dik en dun steunen.

Babeth...mmm...geen idee wat het zou kunnen zijn geweest, mss toch maar anders effe DD bellen...succes

gisteren begon ik effe te twijfelen of ik het nu wel goed begrepen had van de ivf-arts. Als ik het van geboorte af aan wel of niet hebt, dan zou ze me bellen, en als je het nog later kunt krijgen, dan zou ik een formulier toegestuurd krijgen...ik wist het gisteren opeens niet meer...maar mijn vriend zei idd dat dat klopte...ik zou gebeld worden als ik het wel of niet van geboorte af aan zou hebben...en anders krijg ik een formulier toegestuurd...dus nu afwachten wanneer ik het formulier krijg via de post...en dan kunnen we de test gaan doen...

ondanks dat ik met de herbalife bezig ben, voel ik me vandaag erg moe...gisteren ook...merk wel dat ik de riem weer wat strakker kan aantrekken, dus dat gaat de goeie kant op...alleen is die energie van mij nog even ver te zoeken...vanavond toch maar meteen ook mijn nest induiken wanneer mijn vriend de nachtdienst ingaat...baal ik wel een beetje van, iedere nacht alleen, maar van de andere kant...heb ik dan ook het hele bed voor mij alleen...hihihi...samen met de katten...

allemaal een fijne dag!!

liefs,

nico

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Sandra ben je al afgekickt van het internet :-0.

Nico wat goed dat je nu al de broekriem strakker kunt trekken, ik begin vandaag netjes met boterhammen tussen de middag met ham. En dus goed nieuws van het zkh zoalng je geen formulier krijgt?

Mart zou het idd maar even in de gaten houden, ik vertrouw bultjes niet zo. Er is niets zo erg dan dat je lichaam niet mee werkt. Veel succes morgen met je vader.

Esther heb medelijden met je dat je wekker al zo vroeg gaat, vreselijk. En deze poging moet het gaan lukken bij jullie, kan gewoon niet anders.

Babeth jij mag toch meteen gaan opstarten, hoeft toch geen cyclus te wachten?

Hier wel bloed maar nog weinig krampen, nog niet echt mijn doorbraakbloeding gehad. Voel me vandaag iets beter, toch volgens mij hormonaal ook dat vocht.

Ben snel geneigd om dan weer niet de huisarts te bellen maar misschien toch maar even voor de zekerheid doen.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

veel bij te lezen, jullie gaan zo snel.

Nou, werd vanmorgen gebeld door apotheekzorg of ze vandaag de lucrin konden zetten in plaats van woensdag.

De zenuwen gieren nu al door mijn lichaam. Maar we wachten vanmiddag na 15.00 uur wel af.

Ga maar eens aan het kaarten maken. Heb al 1 kerstkaart af.

Heb wel gehoord dat je er verschrikkelijk beroerd van kan zijn, de lucrin dan he!!! En dat je buik de eerst komen de dagen zeker gevoelig blijft. Nu we wachten wel af wat de bijwerkingen zijn. Maar zie er wel tegenop.

Iedereen heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

hoi Sylvie, ze zou me of donderdag- of vrijdagavond bellen als ik dat stofje al vanaf de geboorte wel of niet zou hebben. heb nog niets gehoord, dus ik ga ervan uit dat ik het formulier opgestuurd krijg en dan kan ik dus alsnog laten testen of ik dat stofje heb, waardoor het bloed te snel stolt en dit dus een mogelijke oorzaak kan zijn dat de innesteling twee keer nu niet gelukt is bij de ivf en ik daarom waarschijnlijk ook de miskraam heb gehad...

heb je de ha al gebeld? ik heb dat ook...als ik niet meer veel last ervan heb, dan bel ik ook niet...

Rubster...lang niet meer gezien....spannend...wat is de reden dat ze de lucrin vandaag willen zetten ipv woensdag? succes met wachten en hopelijk vind je wat afleiding bij het kaarten maken!!

Mart succes morgen...helemaal overheen gelezen...sorry...hoop dat duidelijk gaat worden wat voor nucleair onderzoek ze gaan doen!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hallo allemaal, eindelijk ben ik er weer!!!!!!! Gelukkig niet al te veel bij lezen en ik geloof dat er een aantal veel last hebben van traantjes, Pilletjes e.d. Succes hoor!!!

Kan alleen nog maar met kabeltje op het net, dat is al iets. We wonen er nog niet dus zal van de week er niet al te vaak zijn. Moet n.l. alleen de plintjes nog leggen. Bleh fijn is dat hoor, verstek zagen met scheve muren grrrr...... gelukkig ben ik alleen aan de klus klus dus al dat getier en gevloek hoort verder niemand.

Nou zodra het kan ben ik er weer wat vaker hoor!!!!!! Ben nu ook wachtende op mijn ongi, gevoelsmatig nog niet voor de deur maar ja de eerste maanden na een punctie is het toch niet te voorspellen bij mij.

Tot toedels!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Even snel een vraagje en dan wil m'n mannetje weer graag achter de comp.

Het is wel een beetje vies misschien...

Zoals jullie weten ben ik al een paar weken aan de pil. Ik verlies continue wat bloed en heb daar ook wel menstruatieachtige buipijntjes bij.

Zojuist bij het plassen veegde ik weer wat bloed af, maar er zat ook een klein wit vlezig (spekkig) propje tussen (0,5 cm). Kon het met heel veel moeite uitelkaar trekken en het was spierwit met wat bloed eromheen. Nog nooit eerder gezien...

Wat denken jullie dat het geweest zal zijn? Baarmoederslijmvlies, of kan het nog iets met m'n mk te maken hebben.

Wij krijgen nooit een uitgangsecho en ik wil eigenlijk niet dat achteraf blijkt dat het toch niet helemaal oké was van binnen en daardoor m'n laatste behandeling mislukt.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Geplaatst

Hoi Mart,

taai slijm noem ik hetzelf, denk dat ik weet wat je bedoelt, ik heb dit ook wel eens eens alleen dan zonder bloed eromheen, dus bij mij heeft het niets met een mk te maken.

Blijft moeilijk, wij krijgen in principe ook geen uitgangsecho maar kan daar wel om vragen.

Kan nooit kwaad om nog eens van binnen te kijken of het goed is.

Sandra ook weer boven water. We zijn wel allemaal wachtende op de ongi zeg. Ben je altijd onregelmatig na een punctie?

Geplaatst

Sylvie,

Zelf denk ik ook dat het taai slijm was, maar dan wel heel erg taai en compact.

Best raar toch terwijl je aan de pil bent.

Maar ja, ik bloed altijd dwars door alles heen en er lijkt soms geen eind aan te komen en jij Sylvie zit maar te wachten en te wachten...

Wat zit een lichaam toch raar in elkaar.

Sandra,

Weer terug van weggeweest. Goed weer wat van je te horen.

En volgens mij gaat het helemaal goedkomen met je klusserij!

Nog even doorzetten en dan kun je weer languit op de bank:-)

Nico,

No problem hoor. Je kunt ook niet alles bijhouden van iedereen. Daar gaat het gewoon veel te snel voor.

Fijn dat je je broekriem al wat strakker kunt doen. Fijn!!!! En de energie komt straks wel weer terug hoor denk ik.

Je lichaam moet nu gewoon even wat harder werken, maar daar weet jezelf alles van:-)

En het is ook niet gek als je van de energiedrankjes af bent denk ik toch?

Rubster,

Waarom krijg je ook al weer lucrin toegedient? Endometriose ofzo? Sorry ben het even kwijt.

Ikzelf gebruik voor al m'n ivf-behandelingen ook altijd lucrin. Ik denk zelf dat dit ook te maken heeft met mijn verklevingshaarden, maar zeker weten doe ik het niet.

En wat betreft de bijwerkingen. Het is een hormoon en daar voel je je nooit jezelf bij. En dit is ook zo bij Lucrin, maar naar mijn idee niet anders dan bij andere medicijnen zoals bijv. decapeptyl.

Esther,

Hoe voel je je vandaag? Is het drukkende gevoel al wat minder?

Babeth,

Hoe gaat het met jou? Is de ongi al doorgebroken of nog niet helemaal.

Wat betreft m'n vader zijn we nog niet echt veel opgeschoten.

Inmiddels weten we dat ie a.s. woensdag nog een extra echo krijgt en pas 6 en 9 dec. de nucleaire onderzoeken.

En 14 december de uitslag.

Ik vind het best raar dat dit allemaal zo lang duurt, maar we gaan er maar vanuit dat de artsen het weten toch?

Welterusten voor straks.

Geplaatst

Mart dat duurt dan nog wel even voordat jullie iets meer weten. Lijkt me heel frustrerend. En idd de artsen zullen het wel weten, maar toch. 14 dec. Is mijn moeder alweer jarig. Zal het niet vergeten dat dan de uitslag is en hopelijk met positief nieuws.

Welterusten.

Geplaatst

Ook hier nog een felicitatie voor henne, die vandaag 12 weken zwanger is!!! :happydance::happydance::happydance::happydance:

Ik hoop dat alle andere meiden haar estafettestokje over pakken.

Geplaatst

Henne al weer 12 weken zwanger?? Jeetje wat gaat het snel. Wie pakt het stokje van haar over!!!!!?????

Mart dat bankhangen moet nog even wachten, die komt pas ergens eind jan of ergens in feb... dus dat duurt nog wel even, hebben we een goede rede om overal op de koffie te gaan en/of vroeg naar bed hihi.

Hmmm hier wat problemen met draadloos internet, balen dus kabeltje maar bij de hand houden. KPN kan draadloos niet garanderen zeiden ze net aan de foon, als de problemen zich blijven voordoen adviseren ze dus aan het draadje. Hmm niet echt handig als je dat ding lekker mee naar bed wil nemen om nog wat te surfen tijdens het "uitrusten" boven in bed hihi.

Sylvie ik herken je verhaal ook wel. Ik noem het ook altijd taai slijm. Heb ik meestal voor ik ongesteld moet worden. Volgens mij niks om je ongerust over te maken, maar bellen naar het ziekenhuis is nooit verkeerd als je je ergens onzeker over voelt natuurlijk.

Na mijn puncite heb ik altijd van die vage klachten de maanden erna, eerder of later ongi dan normaal. Veel meer last van eierstokken dan voor ik met het hele circus begon. Ach het hoort er allemaal bij denk ik dan maar, het is goed dat je dit soort dingen niet weet voor je gaat beginnen, dan zou ik toch 2x nadenken voor ik ergens aan begin. Zou de regering niet erg vinden met hun 1 vergoede ivf poging in de toekomst..... Mag het misschien niet zeggen, is niet echt netjes maar moet het ff kwijt. Ben ik blij dat we "op tijd" wisten niet op natuurlijke manier zwanger te kunnen worden, anders zou het snel afgelopen zijn geweest voor ons.

Wel heel erg oneerlijk en balen voor de dames die na ons pas aan het traject gaan beginnen.

Ik ga nog maar eens ff wat doen hier, heel verleidelijk, moeten klussen (laatste loodjes wegen altijd het zwaarste) en dan een werkende pc in een hele lege huiskamer hihi.

Liefs

Geplaatst

Haha, wat gaat dat snél zeggen ze dan hier, WACHT MAAR tot jullie die acht weken door mogen ploeteren :-D Zonder gekheid, ik ben echt heel blij. Nog wel een kléin beetje terughoudend tot de echo donderdag. Nu de kwaaltjes afnemen is het toch weer moeilijk om dat vertrouwen te houden. Maar als donderdag ons ukkie mooi actief is, dan gaat hier echt de vlag uit. Nu snel op de bank, snotverkouden!

Geplaatst

Eindelijk bij de huisarts geweest.

Bloeddruk was verhoogd en hij zag meteen dat ik dikker en erg opgeblazen was.

Heb plaspillen gekregen en moet vrijdag weer bellen. Ben benieuwd met die plaspillen.

Bloed is bijna weg maar dat kan volgens de kliniek en huisarts, vind het zo'n naar woord een chemische curretage.

Wel afgeraden om snel weer op te starten, reageer toch heftig op al die hormonen, wil je weer mag je dadelijk weer niet.

Henne donderdag weer een echo en daarna zal het wel even gaan duren, moet je afkicken van de echo's.

Geplaatst

@ Henne, ik hoop het ECHT mee te mogen maken hoor 8 weken ziek, zwak en misselijk zijn:-)

Het gaat vast helemaal goedkomen bij je. Je bent nu al zover!

@ Sylvie, goed van je dat je bij de ha bent geweest. Een hoge bloeddruk is nooit goed. En jammer dat je moet wachten voor de volgende ronde, maar wel beter dan nu meteen doorzetten met alle gevolgen vandien.

Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt in ieder geval.

@ Sandra, oh ja, haha, dat is ook zo. Jullie hebben nog helemaal geen bank. Niet leuk!

Hoezo kan KPN niet garanderen of je draadloos kan internetten? Waar ligt 'm dat dan aan?

Geplaatst

Dat hoop ik ook Mart!!!!!

Sylvie goed dat je bij de huisarts bent geweest. Wel erg rot dat de hormonen de boel zo overhoop gooien. Je geduld wordt zeker weer op de proef gesteld hoor, pfff....

Geplaatst

Hoi dames

ik ben even online, ben doooooooooodmoe!

Goed SYlvie dat je naar de arts bent geweest, en nu maar hopen dat je klachten afnemen, gelukkig schreef je al dat je je wat beter voelde. Jij reageert altijd zo heftig op hormonen, wellicht hangt het eea. ook wel samen, ik bedoel de lange nasleep? ik hoef inderdaad geen cyclus te wachten, bij mijn aankomende menstruatie een echo op dag 1 of 2 en indien goed op dag 3 de spuiten er weer in.....Gisteravond met plassen een lichtrozif vlekje, daarna niets meer, toch voelt het dat het zit te wringen dus verwacht het wel op korte termijn.

Martha, goh nog even onzekerheid wat je vader betreft maar er inderdaad op vertrouwen dat ze weten wat ze doen.

Henne, profiat met deze mijlpaal!!! en succes met de komende echo, genieten hoor!

Sandra ook weer in de picture, wat een opgave lijkt me dat enkele dagen zonder internet......

Rubster, jij mag ook weer beginnen met de voorbereidingen, ik heb geen ervaring met Lucrin maar heb van Martha ook wel gehoord dat het ellendig spul is. In ieder geval erg veel succes!

Caroline, hoe gaat het met jou?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth, lief dat je het vraagt...

We zijn een lang weekend weg geweest en heeeeel stiekem hoop ik dat de vierde poging niet nodig is, haha. Maar ik weet ook wel dat de kans bijna nul is, het is leuk om een beetje te hopen. Ik verwacht over ongeveer anderhalve week mijn menstruatie en heb bijna alle medicijnen bij elkaar, dat is wel een fijn gevoel. Ik ben er eigenlijk langzaamaan wel weer klaar voor, het is alweer een paar maanden geleden dus... Het komt wel goed uit met werk want ik heb het deze en volgende week heel druk ivm deadline en daarna is het rustig.

Succes jij, hopen dat het mee zit deze keer!!

Caroline

Geplaatst

:aaaflowersmiley:

he girls,

hoe is 't met iedereen?

Caroline...lekker een lang weekendje weggeweest...heerlijk en volgens mij hopen we stiekem allemaal dat een volgende poging niet nodig is. We hopen met je mee!!! wel fijn dat je bijna alle medicijnen bij elkaar hebt...scheelt toch weer wat stress...

Sandra...welkom terug in het land der internet...hihihi...zo te lezen gaat het klussen aan/in de woning flink vooruit en kunnen jullie er bijna in...dat is mooi!!!

Sylvie, wat goed dat je toch naar de huisarts bent gegaan...hoge bloeddruk is dan natuurlijk minder goed nieuws, maar er is wat aan te doen...wel weer balen dat je nu dan moet wachten...kan me voorstellen dat dit nu dan even een teleurstelling is, maar je lichaam is toch eigenlijk wel iets belangrijks...anders beginnen we toch saampjes in januari??? wel fijn dat je je weer iets beter voelt!!!

Mart...nog even wachten dus, wel vervelend dat het toch nog redelijk lang duurt...maar...naarmate je ouder wordt, des te sneller vliegen de weken voorbij en voor je het weet is het 14 december...zal in elk geval aan jullie denken en duimen dat de onderzoeken goed gaan!!!nog 4 dagen en dan ga je beginnen met de lucrin...succes!!!

ik kan je helaas geen reactie geven op dat stukje slijm, want ik heb er geen ervaring mee of het nog niet eerder meegemaakt...maar het lijkt mij dat het idd iets van oud slijm is...mss voor de zekerheid anders effe bellen???hoe gaat ie met je werk???

Henne...12 weken alweer...gaat echt wel snel...en net als Mart hoop ik ook echt dat ik die 8 weken zwak ziek en misselijk ben als het daarna gewoon goed blijft gaan...succes met de echo en hoop op een spartelende beeb...komt goed!!!

ben vandaag zelfs een beetje blij/opgewonden, want we hebben gisteren de formulieren binnengekregen om te laten onderzoeken of ik inderdaad het antifosfolipidesyndroom heb...door dit stofje in het bloed stolt het bloed te snel en heb je dus eerder/sneller kans op een miskraam en ook een evt. innesteling kan hierdoor voorkomen worden...dus dit kan zomaar wel eens de reden/oorzaak zijn dat het bij de zwangerschap en de 2 ivf's niet is goedgegaan...je kunt dit dus blijkbaar ook in een later stadium krijgen en dus niet al vanaf je geboorte...binnenkort moeten we toch nog naar Maastricht om ons bloed opnieuw te laten onderzoeken voordat we weer met de ivf gaan beginnen en dan neem ik dat onderzoek meteen mee...

moe ben ik wel nog steeds en volgens mij heb ik ook nog vandaag mijn ei, want het trekt behoorlijk daar links beneden bij mij...maar dat mag mijn opgewonden/blije gevoel niet onderdrukken...

Rubster, succes trouwens vandaag, want je krijgt toch te horen of je eerder gespoten wordt of niet??? succes!!!

dames...even wat positieve energie voor ons allemaal!!!

:confettistars::positive energie::confettistars:

liefs,

Nico

Geplaatst

Hé meiden...

paar dagen niet echt actief geweest. Ik voel me helemaal niet happy en fit. Ik ben zo enorm moe en gammel bah. Dat is juist wat ik niet wilde deze behandeling! Ik wilde zo graag uitgerust zijn...helaas.

Maar goed...druk geschreven hier!

caroline....ik herken je stiekeme hoop wel hoor! Ik heb dat ook nog regelmatig...alleen ik merk dat de teleurstelling minder groot is dan een paar jaar geleden! En nog eventjes en dan kun je ook weer starten, fijn!

Martha...ik kan me de spanning wel voorstellen rondom je vader maar is er nog niet echt bekend welke onderzoeken ze dan gaan doen? Nucleaire onderzoeken is wel heel breed, kan zoveel zijn. Voor een aantal onderzoeken zijn over het algemeen vaak wachtlijsten en als ze de situatie niet vertrouwden dan hadden ze je vader echt op het spoedprogramma gezet hoor!

Rubster...succes met de aanloop naar!

Sandra...balen dat gedoe met internet, zou ook balen als een stekker als ik geen internet zou hebben een paar dagen!

Babeth...hoe is het met de emo buien? Zijn ze nog te hanteren thuis :)

Sylvie...super dat je toch naar de ha bent geweest. Hoe hoog was je bloeddruk? En nu moet je zeker errug vaak naar het toilet met je plasmedicatie? Hoe voel je je nu?

Ik vergeet vast nog mensen....oh ja Henne...gefeliciteerd meid! Deze week nog een keertje binnenspieken! Ik kan me voorstellen dat je helemaal totall loss bent met de combinatie nieuwe job en zwanger 1e tremester! Sterkte en ik hoop dat je moeheid snel wat afzakt.

Ik ben vanmorgen voor de 1e fm geweest. 5 follikels. Viel me tegen eerlijk gezegd. Opzich hebben we er niet veel nodig maar ik snap niet dat ik er niet meer heb nu ik meer spuit. Ben bijna bang dat mijn voorraadje aan het opraken is :)

Hoe reageerden jullie op puregon? Zou het beter zijn als ik over ga op menopur? Maar dat gebruiken ze volgens mij in mijn ziekenhuis niet.

Geplaatst

hé nico...tegelijk getypt! Meid als ik jouw berichten lees dan schaam ik me altijd....ik vergeet de helft! Jij bent altijd zo attent!

Wat super zeg dat ze dit even zo goed onder de loep nemen! Hoe zijn ze er zo op gekomen om je hierop te laten onderzoeken?

Geplaatst

Mart dat de KPN het draadloos niet kan garanderen heeft te maken met de storingsgevoeligheid ervan. Teveel glas of water in de buurt en dan kan dat dus al storing opleveren. Volgens mij is het gewoon een makkelijk excuus van ze om dat te zeggen. Ik heb de modem nu op de grond gezet en hij doet het weer dus het zal allemaal wel loslopen.

Nico wat fijn dat ze dat bloedonderzoek doen. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik hoop gewoon dat de uitslag goed is.

Esther er kunnen er bij een volgende follikel meting meer zichtbaar zijn. Wie weet komen er nog een paar mooie bij.

Sylvie ik hoop dat je bloeddruk en je opgeblazenheid snel beter worden. Kan dit nog een nawerking zijn van je laatste poging??

Henne heel veel plezier bij de echo morgen!!!!!!!!!!!

Ik ga nu nog even de ramen zemen, vloer dwijlen en dan is het klaar voor de verhuis zaterdag. Dus vanaf straks de laatste dingen inpakken en wachten op zaterdag!!!!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal

Daar ben ik ook weer eens na een tijdje afwezigheid.

Veel gelezen, ik hoop dat mijn geheugenhet nog een beetje doet.

Sylvie, ik las dat je hoge bloeddruk hebt. En zo lekker opgeblazen. Hopelijk werkende plaspillen goed. Wel jammer dat je weer moet wachten. Daar bestaat de IVF toch met name uit! Spoot jij nou ook een paar dagen decapeptyl?

Esther, ik heb alleen ervaring met menopur. Daar deed ik het goed op.

Hopen dat de eitjes mooi uitrijpen en stiekem er nog een paar bij komen.

Henne, jij morgen de echo. Weer even spannend. Geniet morgen van je mooie spartelende beeb!

Mart, dat onderzoek duurt ook lang van je vader! Hoe is hij er zelf onder? En hoe is het met die knobbel op je hoofd?

Rubster, succes met de lucrin.

Caroline, heerlijk weekend gehad. Dat doet een mens ook altijd weer goed.

Hier een rot tijd achter de rug.

Ik denk dat het door de decapeptyl kwam, maar enorme emotioneel en verschrikkelijke opvliegers gehad. Zo labiel ben ik nog niet geweest. Ik wist niet dat 4 dagen spuiten zo'n inpact had op je lichaam.

Ik ben ook teruggebeld door de gyn. Ze willen me toch gaan opereren. De cyste verwijderen, baarmoederslijmvlies inspecteren en evt biopten nemen en mijn rechter eierstok op zijn goede plek "plaatsen" . Ik moet 16 nov naar de anesthesist en hopelijk hoor ik dan wanneer de operatie gepland is. Want kreeg net de papieren binnen voor mijn dochter. Die mag 29 nov naar de anesthesist en is 6 dec gepland. Wordt weer een lekker eind van het jaar. Maar dan kan het volgend jaar alleen maar beter gaan, vind ik.

Ik heb ook geen idee hoelang ik moet wachten na de operatie voor weer een ivf poging. Dat ligt eraan wat er allemaal gedaan wordt.

Iemand trouwens een idee hoelang je cyclus stilligt van decapeptyl. Volgens mij gebeurt er nog niets van een eisprong, maar eigenlijk moet ik volgende week ongi worden.

Groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden