Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi Esther, zal ik je mijn geheim vertellen??? een spiekbriefje...hihih...heb hier op het werk van zo'n geeltjes liggen en daar schrijf ik dan de namen op en daarachter met steekwoorden wat diegene geschreven heeft...soms doe ik het ook uit het hoofd, maar de laatste tijd vergeet ik nogal veel en dan is zo'n kladblaadje toch wel erg gemakkelijk. Dus je hoeft je echt niet te schamen...hihihi...

wel jammer dat je je zo gammel voelt, zeker als je je eigenlijk uitgerust wilde voelen bij deze icsi...en 5 follikels valt toch nog mee, toch??? ik zou dat tenminste al mooi vinden, want ik heb nog maar een eierstok...maar wie weet komen er bij jou nog wel een paar erbij en kun je toch weer wat meer happy zijn...try to keep a positive mind!!!

afgelopen donderdag heb ik gesprek gehad in het ziekenhuis en toen heb ik gevraagd of ik niet toch nog een keer onderzocht kon worden op dit stofje, want mijn zus heeft hierdoor 4 miskramen gehad en zij heeft daarna dus bloedverdunners moeten spuiten zodra ze wist dat ze zwanger was (met als resultaat 3 kids, 5, 4 en 2 jaar oud)...en mijn moeder heeft met het wk in het ziekenhuis gelegen vanwege longembolie en trombose in het been...ze (de ivf-arts) zou toen opzoeken of je dit vanaf de geboorte wel of niet kon hebben of dat je het ook later kunt krijgen en dat is dus het geval...en dus gaat het nog een keer onderzocht worden...vind ik idd ook heel fijn dat het nu nog een keer ondezocht gaat worden...hopelijk komen ze er dan zo achter of dit idd bij mij de reden/oorzaak kan zijn geweest voor de miskraam vorig jaar en dat de 2 innestelingen van de ivf niet zijn gelukt...

denk dat ik deze week nog ga...hoe eerder ik het weet, hoe eerder ik me hier weer op kan voorbereiden...alles om stress te vermijden...

Nel, kan idd goed door de deca komen dat je zo emotioneel bent geweest. had ik bij de tweede ivf ook heel veel last van...mijn vriend heeft het er toen heel zwaar door gehad...hihi..maar nu effe serieus...op zich wel fijn dat er nu stappen worden ondernomen,de cyste weghalen, baarmoederslijmvlies controleren en je rechter eierstok op de plek zetten...(wist niet dat dit kon, weer iets geleerd)...en ook alvast heel veel succes en sterkte voor/met de operatie van je meisje. Volgend jaar kan het alleen maar beter worden!!!

heb eigenlijk geen idee hoe lang je cyclus stil ligt door de deca...ik ben na mijn ivf's gewoon weer volgens regelmaat ongesteld geworden...

Witje...zaterdag is het dan zover...de verhuizing...whoehoe!!! heel veel plezier en veel plezier bij het inruimen van alle spulletjes!!!

liefs,

nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nel wat rot allemaal, maar ze kunnen beter iets doen en dan moeten wachten dan dat je toch de poging doet en het bij voorbaat al zou mislukken, omdat het vanbinnen niet helemaal op orde is. Wel vervelend dat je weeeeeeeeeeer moet wachten. En je dochter ook onder het mes, sterkte met de laatste loodjes dit jaar.

Ja ja zaterdag gaan we over!!!! Ben hier nu klaar dus ga er maar vandoor. Morgen dagje werken en op de koffie bij vriendin. Vrijdag alle laatste dingen regelen en dan zaterdag DE dag. Gaat helemaal goed komen.

Kreeg net ook bericht dat ze 7 december met de bouw van onze nieuwbouw gaan beginnen!!!!! Wel weer even de knop om, gingen er al vanuit dat het niet door zou gaan. Druk jaar voor ons dus en hopelijk gezinsuitbreiding, dan is het dubbeldruk.

Tot snel weer dames!!!!!!

Geplaatst
hé nico...tegelijk getypt! Meid als ik jouw berichten lees dan schaam ik me altijd....ik vergeet de helft! Jij bent altijd zo attent!

Wat ook werkt is de posts van Nico lezen.....ben je helemaal op de hoogte, dat ga ik nu maar even doen ;-)

Geplaatst
Wat ook werkt is de posts van Nico lezen.....ben je helemaal op de hoogte, dat ga ik nu maar even doen ;-)

lol....hihihi...:lachu:...das een goeie....

Geplaatst

Oooh ik zal ook eens met spiekbriefjes gaan werken. Nu maar even uit mijn hoofd.

Henne morgen een echo heel veel plezier.

Esther dat is vervelend als je niet fit bent vooral tijdens het spuiten, laatste waar je op zit te wachten. Toch een mooi aantal 5 follikels, misschien komen er nog bij tijdens de eindsprint.

Nel Decapeptyl is rot spul, ik heb dit 16 dagen gespoten omdat het begon als een ivf poging die uiteindelijk werd afgebroken. Door alle hormonen word je emo, helaas.

Nico ga vooral door met je lijstje, erg makkelijk voor ons :-)

Sandra zaterdag de grote dag en goed nieuws dat de nieuwbouw van start gaat en hopelijk snel uitbreiding voor jullie. Leuk om al je spullen een plekje te geven. Moet nog vaak denken aan die positieve energie in de vroege ochtend van 1 oktober. Jij helemaal klaar voor je punctie en ik met positieve zw testen. Hoop dat we snel nog eens zo de dag kunnen beginnen, vond dat best bijzonder.

Plaspillen doen zijn werk, kan beter blijven zitten op de wc, vervelend maar het moet maar even. Waarschijnlijk heb ik een sterke reactie op de Primolut en met alle hormonen van de ivf en een korte zwangerschap is het allemaal te veel voor mijn lichaam. Mag voorlopig dus ook geen hormonen gebruiken.

Esther bloeddruk was 140/90. Vrijdag bellen en hopelijk gaat het dan wat beter.

Dadelijk uitgenodigd om te eten en film te kijken, gaap hoop dat ik het vol hou, kan de hond niet als smoes gebruiken want die mag mee.

Fijne avond.

Geplaatst

hai meiden

tjeetje........het frum volgen en werken is eigenlijk geen combinatie hahah, er wordt zoveel geschreven!!!

Sylvie gelukkig dat die pillen werken, en wie weet worden je klachten nu snel minder, wel enorm klote dat je nog niet mag starten!

Esther dat je nu wat minder follikels hebt wil niet zeggen hoor, ik heb ooit gehoord van de arts dat er niet iedere cyclus evenveel follikels klaarliggen om uit te rijpen, maar er zitten vast enkele mooie exemplaren bij hoor. Weet je al hoeveel jullie er terug gaan laten plaatsen? Vervelend dat je verre van fit bent, probeer goed te slapen en je rust te nemen hoor!

Sandra, succes met de laatste werkzaamheden en dan definitief over, voordat je het eea. hebt uitgepakt mag je al weer gaan shoppen voor jullie nieuwe huis, heerlijk!

(hihi, laat mijn man het maar niet lezen...)

Nico, ik ben blij voor je dat ze jou ook op dat akelige stofje gaan testen, je weet maar nooit! maar stel je voor dat je het ook hebt, dan moet je toch eigenlijk al medcatie gaan gebruiken voor de tp? ik bedoel voor het innestelen? In ieder geval goed dat er duidelijkheid gaat komen!

Caroline, wat een goede timing, nu vol aan de bak en dan dadelijk helemaal gereed voor de behandeling, succes!

Nel, het was natuurlijk wel een teleurstelling dat ze nu toch gaan opereren, je ziet het gelukkig positief. De kleine met sinterklaas in het ziekenhuis is ook vast een beleving op zich toch?ziekenhuis is nooit leuk maar dat maakt de opname mogelijk iets minder vervelend. Decapeptyl ken ik verder niet maar volgens mij is de helft van de dames hier momenteel over-emotioneel....

Hier gaat het nog hetzelfde, gisteravond wat oud bloedverlies bij het afvegen, ik dacht dat het ´s nachts door zou zetten maar nee hoor....zucht. kan neit al te lang meer duren denk ik.

Met mijn emoties gaat het redelijk, ik hik alleen zo enorm tegen de "feestdagen" op, getver......maar ik weet dat we die ook weer zullen overleven, en hoe we ze doorkomen, ik sta er nog maar niet teveel bij stil.

lieve meiden, ik ga dadelijk eens lekker een warm bad nemen, daar ben ik wel aan toe

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo Dames,

Lees wel alles mee, maar heb soms gewoon de fut niet om te reageren. Ben zo moe, heb hoofdpijn en eet als een paard. Nee geen snoep, dat hebben we niet in huis. Want anders gaat het echt helemaal fout.

Mart, de lucrin kreeg ik eerder omdat ze toevallig in de buurt was. Dus geen specifieke reden.

We mogen 3 maanden. Dus ik ga er vanuit dat we eind januari van het wachtbankje af mogen en weer mogen starten, mits de leverfunctie niet verhoogd is.

Sandra, lekker dat je klaar bent voor de verhuizing van zaterdag.

Nico succes met het testen van het bloed.

Henne, 12 weken al weer. Veel plezier bij de echo vandaag.

Voor wie ik vergeten ben ook echt heel veel succes.

Ga nu maar eens aan de slag. Ook dat is al een hele opgave.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

He Babeth, ja die feestdagen heel herkenbaar. Van ons zouden ze nu bijna 2 jaar zijn geweest en dat is pijnlijk al dat Sinterklaas en Kerst gedoe.

Was zo blij dat ik zw de feestdagen zou ingaan maar helaas.

Vorig jaar was ik zo blij toen het 2 januari was, had ik nog nooit gehad. Alles weer normaal.

Leg jezelf geen verplichtingen op tijdens deze dagen maar doe lekker waar jullie zin in hebben.

Rubster zo erg als je lichaam niet meewerkt, het heeft zoveel effect op je humeur.

Succes vandaag.

Geplaatst

Sandra...leuk, leuk, leuk verhuizen! Vind altijd het moment dat je zo beredruk bent met verhuizen geen fluit aan maar als je dan s'avonds in je bank (of tuinstoelen :) ) zit saampjes met een glas wijn, dat moment vind ik zo genieten! Heerlijk! Succes meid!

Babeth...ik heb vorig jaar voor het eerst zoveel moeite gehad met m.n. sinterklaas! Vreselijk! De decemberfeesten draaien om familie/gezin en als je dan overal met z'n tweetjes naar toe moet dan wordt je zo enorm geconfronteerd met je kinderloosheid! Ik vind het m.n. moeilijk als we met mijn familie sinterklaas vieren. We gaan dan altijd met z'n allen gourmetten in de school van mijn zwager omdat we daar de ruimte hebben met de 18 kinderen van mijn broers en zussen. Mijn ouders kopen dan voor alle kinderen cadeautjes samen met mijn broers en zussen...en wij zitten erbij en kijken ernaar. Bah.

Ik merk ook dat het voor mijn broers en zussen en ouders lastige momenten zijn hoor, en dat wil ik dan weer niet. Ik wil niet dat zij verdriet hebben om ons. Ik merk dat ik mezelf zo enorm opschroef tijdens zulke momenten...daarna ben ik helemaal kapot.

En ook het kerstfeest bij ons in de kerk voor de kinderen vind ik altijd heftig...alle kinderen in hun mooiste kleren, glunderend naast ouders om wat er komen gaat. Je voelt je dan echt met z'n tweetjes.

Hoe we dat dit jaar gaan doen...ik weet het niet. Je kunt het gewoon niet ontwijken.

Voor jullie is het helemaal erg (en ook voor mart en sylvie) omdat jullie niet met lege handen zouden staan. Er was zoveel verwachting...

Nico...wanneer krijg je de uitslag?

Rubster...wat ellendig dat je lijf zo niet meewerkt. Vind je het niet enorm moeilijk dat je nu weer drie maanden in de pauzestand staat?

Ik mocht gisteravond van mijn lieve collega's een uur eerder naar huis. Het was zo rustig op de afdeling. Ik was dus om kwart over 11 thuis i.p.v. half 1. Lekker met manlief nog een glas wijn gedronken en vandaag geslapen tot (schaam me gewoon een beetje) half 11. Schandalig hé! Ik zit nu nog lekker in mijn ochtendjas te ontbijten en ga zo douchen en meteen de douche doen. We zijn vandaag allebei vrij, ik zou moeten oppassen bij mijn zusje maar dat gaat niet door...ik heb me voorgenomen om vanavond eens heerlijk te gaan koken voor ons tweetjes...iemand nog ideetjes? (heb nl een hekel aan koken!!!)

Wij laten vanaf nu elke behandeling twee embryo's terugplaatsen (als die er komen natuurlijk, dat is de vraag). Ik realiseerde me gisteren dat ik maandag over twee weken weet of ik zwanger ben of niet. Dan komt het wel weer erg dichtbij hoor.

Ik merk zo aan mezelf dat ik helemaal niet na durf te denken over zwanger worden. Ik ben in mijn hoofd alweer bezig met de volgende behandeling. Het is nu meer het er wat aan kunnen doen (door behandelingen) dat ik me prettiger voel dan een paar maand geleden...maar zwanger worden? Ik geloof er niet zo in. Wat verkeerd hé. Het is zo negatief maar ik durf gewoon niet te hopen. Ben zo bang voor opnieuw die pijn die je dan gaat voelen.

Nel...heftige tijden voor jou zeg. Wel fijn dat er schot in zit maar je moet er wel weer ff doorheen, niet dan? Zie je er erg tegenop? En je kleine meid...bah dat lijkt me zo rot om dat te moeten zien!

Ik ben altijd op de klok af ongesteld maar na de tweede behandeling kwamen er bij mij ook wat haperingen in mijn cyclus. Maar dan heb ik het over een kleine week en vervolgens weer mijn gewone ritme.

Henne...vandaag je echo...succes!

Sylvie...ja, dat is irritant hé die plaspillen! Ik had laatst een patient die niet meer sliep. De h.a. had gezegd dat ze de pillen s'avonds in moest nemen...het arme mens heeft twee weken hele nachten op het toilet gezeten! Maar snel verteld dat het misschien handiger is om ze s'morgens in te nemen :)

Het is ook niet niks wat je lijf allemaal voor de kiezen heeft gekregen de afgelopen maanden! Zou natuurlijk best kunnen dat je daar nu op gaat reageren. Ik weet nog dat ik de 1e en 2e icsi kort achter elkaar heb gedaan en nonstop hormonen heb gebruikt (vier maanden lang). Bij de tweede behandeling ging ik ook vocht vasthouden. Ik voelde me een opgeblazen kikker, ik merkte echt dat die hormonen daar de schuldige aan waren. Maar goed, dat is bij jou natuurlijk een heftiger gradatie.

Baal je niet als een stekker dat je nu voorlopig niet mag starten? Wanneer zou je weer mogen beginnen?

Hoe was je film gistereavond? Niet in slaap gevallen?

Geplaatst

he girls,

druk druk druk...niet veel tijd om te schrijven...werk voor twee afdelingen en opeens hebben ze me allemaal nodig...zucht...

ga vanmiddag naar het ziekenhuis om het bloedonderzoek te laten doen...hoop dat ik de uitslag zo snel mogelijk heb.

volgens mij heb ik nu ook mijn eisprong...steekt gewoon aan de linkerkant...eens in de gaten houden...

sorry dat ik nu even niet reageer op jullie, maar ik kom later terug!!!

x

Nico

Geplaatst

Ik heb emailbevestiging en zie je berichtje net en ben direct gaan kijken. Wat is dit erg. Zoals ze het zelf omschreef...zo dichtbij en dan nu weer zover weg. Hoe ga je dit een plek geven? Hoe ga je hiermee om?

Geplaatst

Arme henne, wat verschrikkelijk. Zit te janken. Het is zo oneerlijk. Wou dat ik iets kon doen, helpen. Jullie kindje was zo enorm gewenst. Sterkte lieve henne.

Geplaatst

NEEEEEE!!!!!

Henne, ik heb al gereageerd in je topic, maar meisje meisje, wat is dit toch weer verschrikkelijk nieuws.

Het mag gewoon niet waar zijn!

Toen ik las dat je klachten veel minder werden kreeg ik even zo'n voorgevoel en dan is het ergste toch gebeurd.

Wat heb ik met jullie te doen.

Afschuwelijk gewoon!

Henne en partner ik kan niks anders doen dan jullie heel veel sterkte wensen in deze tijd en hopelijk komen jullie dit grote verdriet snel te boven.

Pak elkaar goed vast deze tijd. Jullie hebben het nodig.

Ik denk aan jullie.

Liefs en een hele dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Even een group hug hier dames voor wederom een nare gebeurtenis...

group_hug.gif

Geplaatst

Lief mart! Ik zit hier echt een beetje wezenloos achter mijn laptop. Waarom kan het bij deze meiden in dit topic niet eens gewoon voorspoedig gaan?

Geplaatst

Jullie zijn enorme schatten, topwijven!

Ik voel me heel raar. Het ene moment is alles zwart, het volgende moment ben ik met hele normale dingen bezig....de was hangt zichzelf niet op tenslotte en we zullen ook iets moeten eten vanavond... Ook merk ik dat ik er kennelijk toch een soort van rekening mee gehouden had, ik ben niet verbaasd. Zag het zelf ook direct op de echo, het bewoog niet, was veel te klein... Mijn man heeft er nooit rekening mee willen houden dat het fout kon gaan en is echt kapot. Ook de gyn en verpleegkundige zaten stuk, dit hadden ze na de mooie 9 weken echo nooit verwacht. Morgen terug om te bespreken hoe nu verder.

Geplaatst

Dit is echt ongeloofelijk, denk je dat je de kritieke grens voorbij bent.

En waarom, alles klopte, wat is er dan mis, zullen ze daar ooit een antwoord op krijgen???

Geplaatst

Och meid....

Hoe gaan jullie hier samen mee om? Is dat ook niet heel erg moeilijk? Kun je elkaar ontmoeten in dit verdriet of loop je ieder je eigen pad hierin?

Je man was vanaf het begin heel optimistisch hé? En dat is ook goed hoor! Maar jullie stonden er wat dat betreft een beetje anders in?

Fijn dat jullie morgen terug mogen komen om te kijken hoe verder

Geplaatst

Henne dit is een slecht droom, nachtmerrie waarin je zit.

Het voelt allemaal heel onwerkelijk als je zoiets te horen krijgt, alsof je in een film zit.

Bij mij heeft het echt een week geduurd voordat ik begreep dat het echt over was, na de curretage.

Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.

Zelfs voor mij is het onwerkelijk, laat staan voor jullie....

Geplaatst

Sylvie je hebt gelijk hoor, eht is net of het niet echt is. Maar omdat ik me de laatste week eigenlijk ook niet meer zo zwanger voelde (al wil je dat dan niet hardop zeggen), is het toch meer een bevestiging dan een schok. Maar het zal ongetwijfeld nog komen, daar twijfel ik geen seconde aan. We zijn weer heleaal terug bij af en de angst dat het voor altijd hierbij zal blijven is heel, heel groot.

Esther gelukkig kunnen we hier samen op dit moment goed mee omgaan. We hebben vanmiddag gewoon samen op de bank gezeten, wat gepraat, gehuild, elkaar vastgehouden...hoe het de komende tijd zal gaan, zullen we af moeten wachten maar ik ben ervan overtuigd dat we er sterker uitkomen. En samen.

Geplaatst

Je klinkt heel rustig, gaan jullie morgen naar Voorburg om te bespreken of naar een zkh?

Afnemen van kwaaltjes rond de 12 wk is idd normaal en dat maakt je dan onzeker.

Je houdt het altijd in je achterhoofd, een stukje angst, dat het mis kan gaan. Soms weet je het zelf al als het niet goed zit, jij dus ook.

Waarschijnlijk zou ik dit ook gehad hadden maar bij ons waren de hartjes echt net pas gestopt, in de loop van de dagen merkte dat de spanning van mijn borsten afging dat was ook een indicatie geweest dat het niet meer goed zat.

Jullie hebben samen ook al heel wat meegemaakt en dit maakt je idd sterker, hoe verdrietig het ook is.

Geplaatst

Fijn Henne dat jullie dit samen doen.

Wat me in jullie geval zo moeilijk lijkt (en dat geldt ook voor de anderen die miskramen hebben gehad) is dat je zwanger geweest bent, nu weer met lege handen staat en niet weet of het ooit zover komt dat je een kindje gaat krijgen. Ik had het vanmiddag met Gerard over jullie allemaal (degene die miskramen hebben gehad) en dat lijkt me zoveel zwaarder. Zo heftig.

Geplaatst

Esther ik praat ook altijd met Jeroen over jullie, net ook meteen gebeld, ook moeder is van iedereen op de hoogte.

Ook al kun je elkaar niet face to face toch hebben we allemaal een band.

Persoonlijk was ik blij dat het vrij snel misging een paar wk geleden, het is wreed als je verder bent in je zw en dat er dan zoiets gebeurt.

Heel moeilijk en heftig idd. Het blijft bijzonder een zwangerschap en als je er eenmaal van hebt geproefd wordt de drang/wens groter, tenminste bij mij wel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden