Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra dat zij mooie katten, prinsheerlijk op de krabpaal.

Nico volhouden, je kunt het, zal misschien wel moeilijk worden met dee feestdagen maar dat spin je er wel weer vanaf, toch?

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico...thanks voor de update ;-)....reageer niet zo heel veel, en heb zelf weinig te melden, maar ik lees nog zeker met regelmaat om te kijken hoe het met jullie is.

Was ook erg geschrokken van Henne, en onder de indruk van je positive instelling.

Wat heb jij een mooie poezebeesten Sandra, zijn toch noorse boskatten?

Van hier zoals ik al schreef weinig nieuws alleen wel 7 dagen "te laat" en dan ga je toch denken zou het.....nog niet getest wil en durf niet tot nu toe meestal een dag of twee na een test (negatief) komt de menstruatie....kan het niet uit blijven stellen, maar aan de andere kant, lijf kan in de war zijn van de laatse behandeling toch???

Geplaatst

Nee Spaatje Main Coons, maar lijken wel heel erg op Noorse Boskatten. Gaat het verder wel goed met je?? Ondanks de onzekerheid?

Frustrerend zeg. Je hoopt op een wonder, is dat mogelijk bij jullie????? Maar in je achterhoofd weet je dat je jezelf aan het gek maken ben. Zo grrr.... nietwaar??

Liefs

Geplaatst

@ Sankra ja lijken idd erg op elkaar heb nog eens beter gekeken volgens mij heeft een NBK iets spitser koppie? ...als ze maar lief zijn toch...en kattig ;-)

We hebben ongeveer 5% kans op een vanzelfje...maar volgens mij is dat alleen Maria maar gelukt ;-) idd weer die onzekerheid, ben eigenlijk altijd elke 28 dagen aan de beurt...denk dat ik nog heel even wacht...en dan toch maar die test

Geplaatst

Zeg nooit nooit....iedereen kent de verhalen van mensen die gestopt waren en toch.... Ik ken z'n stel persoonlijk: 6xiui, 3xivf, punt erachter gezet en pal daarop spontaan zwanger. Maar volgens mij is dat vaak (vaker?) als er verder geen oorzaak is gevonden. Wij gaan stiekem ook wel ons best doen komende maand (na een miskraam schijn je erg vruchtbaar te zijn), maar dat is echt tegen beter weten in.

Sandra mooi plaatje, hoop dat de bank niet te lang op zich laat wachten.

Caroline wat irritant toch dat je menstruatie nooit doorzet als je er wel op zit te wachten. Hadden wij met de laastste ronde ook. Was op onze trouwdag, ik had me al aangemeld, de spuiten lagen op de locatie in de koelkast......en er kwam niks. Uiteindelijk besloten nog niet te prikken en de volgende dag barstte het alsnog los. Wat me toen wel opviel is dat er één follikel toch al wat groter was. Is geen probleem geweest, maar ze zei dat dit idd kon als je menstruatie wat langzaam op gang kwam, of savonds doorzette. Is voor jou misschien iets om mee te wegen... als je al een aantal dagen wel wat verwacht....

Hier....ach.... vandaag knallende koppijn. Komt volgens het ziekenhuis nog van de narcose in combinatie met hormonen die nu alle kanten op vliegen, spanning... Veel geslapen en weinig zin om iets te doen. M'n baas belde nog, gaf wel aan dat hij liever heeft dat ik langer weg ben en dan écht aan de slag kan, dan ga lopen kwakkelen.....maar je proeft toch wel dat ze graag willen dat je weer begint. Is ook zo stom, was daar net zeven dagen aan de slag en zit gelijk de rest van m'n proeftijd thuis. Afgesproken dat ik maandag nog weer even bel om te kijken wat ik zelf verwacht.

Geplaatst

@ Nico, wat knap van je dat je al weer een kilo kwijt bent. Supergoed hoor!! En wat een fijn gevoel hè dat je broekriem dan wat strakker kan.

Nieuwe pasjes instuderen...pfff, heb ik ook een blauwe maandag aan meegedaan, maar op een of andere manier willen m'n armen nooit mee en dan raak ik in de war (haha).

@ Sandra, wat een prachtige katten heb je en ook mooie kleurtjes in je huis zo te zien. Ik kan me je emo buien goed voorstellen. Ik had daar een aantal dagen terug ook veel last van, alhoewel ik nu wel wat rutiger ben. Het einde is bijna in zicht en je weet niet wat je laatste poging/cryoos gaan doen. Dan beangstigd enorm!

@ Caroline, jij ook al mooi een paar kilootjes kwijt, knap hoor!!! Het is inderdaad wel moeilijk nu met al dat lekkers wat allemaal in de winkels ligt, maar zelf kan ik het wel redelijk weerstaan gelukkig. Eerst van alles wat even proeven en dan ben ik er wel weer klaar mee. Ik hoop dat je bijna mag beginnen!

@ Rauut, volgens mij groeien je follikels prima hoor! Bij mij duurt het ook altijd lang, maar volgens de gyn. kan dit de kwaliteit van de eitjes ten goede komen. De vorige keer kon ik pas na de 5e fm m'n punctie doen. Ik hoop niet dat het nu zo lang duurt. Succes maar weer voor maandag!

@ Nel, wat vervelend voor je vrienden dat hij werkeloos is geraakt. Het is tegenwoordig zo moeilijk weer aan de bak te komen. Zelf heb ik ook een vriendin die na 20 jaar om bedrijftechnische redenen op straat is komen te staan. Zij heeft ook altijd alle ellende om zich heen hangen. Sommige mensen krijgen veel om hun oren...

@ Babeth, hoe gaat het met je? Het gaat vast goedkomen met je eitjes!

@ Sylvie, hoe is het met jou op het moment? Wel fijn dat je een lief sms-je hebt gehad van je schoonzus. Daar kun je weer mee verder!

@ Esther, morgen een spannende dag! Ik ga voor je duimen hoor!

@ Henne, doe maar rustig aan en ga je vooral nu niet druk maken om je werk. Je kunt er ook niks aan doen dat je in deze situatie zit. Het is al erg genoeg dat het gebeurd is, daar moet je eerst maar 's mee zien te dealen, daarna komt je werk wel weer.

Je baas heeft het in ieder geval goed met je voor ook al krijg je het gevoel dat ze je weer snel terug willen hebben.

Je lijf is in dit geval gewoon de baas en luister daar maar naar. Sowieso nog een weekje rustig aan doen zou ik zeker aanraden...

@ Spaatje, gezellig dat je af en toe even langs komt wippen. Ook al heb je niet altijd wat te vertellen, dat maakt toch niet uit?

@ Ursula, hoe gaat het met jou?

Hier is alles weer wat rustiger. Ik moest even overwerken, maar gelukkig kon ik het om 14.15 uur afronden.

Het gaat momenteel inderdaad veel te gek op het werk, maar ik denk echt heel goed om mezelf. Sowieso heb ik mezelf hier en daar al wat vrijgepland ook al is het eigenlijk niet mogelijk, maar ja, waar moet je anders met al je dagen naar toe. Ik heb nog drie weken staan...

Het spuiten gaat ook prima, de pil ligt in de prullebak en die hoef ik noooit meer te gebruiken!!!! Ik voel me dan ook ineens een stuk beter nu ik de pil niet meer slik. Ongelooflijk wat een verschil!

M'n ongi zit er dan ook aan te komen, dus dat is weer een goed teken.

Zo, ben ik weer even bij....:-)

Geplaatst

Hallo dames,

Hier al vanaf dinsdag ontzettende buikpijn en menstruatie. Nu helder bloed. Knallende koppijn.

En wij hadden ook weer wat. We hebben een kat van 9 maanden in huis. En gisteren kwam mijn man thuis en kat weg. Wij zoeken zit mevrouw prins heerlijk boven in de boom. Eruit gelokt met snoepjes en kattenluik dicht gedaan.

Tsja komt mijn man vanmiddag thuis. Heeft madam Nitsa het kattenluik opengemaakt met haar poot. Dus het gele knopje zo gedraait dat ze naar buiten kon. Zat ze bij de buren verderop op het balkon. Hoe gaan we dit oplossen.

Vindt het zo vervelend voor de andere katten dat ze niet naar buiten kunnen. Ben dan meteen weer op en top gespannen met dit soort dingen. Maar ze is weer binnen. het kattenluik helemaal dichtmaken denk ik dan.

IEdereen sterkte die het nodig heeft en ik duim voor jullie allemaal!!!

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Och Rubster, ben ik jou nog vergeten...sorry. Wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt van je menstruatie. Kun je hier niet even een flinke pijnstiller tegen innemen?

Je hebt toch endometriose? Daar heb je nl. ook altijd vreselijke buikpijnen van. Sterkte meid.

Hoeveel katten hebben jullie dan?

Geplaatst

@ rubster..moet er wel een beetje om lachen hoor die eigenwijze kattekop, en dan ook nog slim...lastige combi...vervelend van je buikpijn en dan die koppijn er bij, kan me voorstellen dat je dat gemuts met zo'n kat er niet bij kan hebben...

Geplaatst

Katten... praat me er niet van. Die van ons is nu 14 en begint oud te worden, regelmatig vinden we plas, poep of kots (sorry haha, er zit toch nog niemand te eten he?) in huis, terwijl hij vroeger alles braaf buiten deed. Ik ruim het zuchtend maar weer op...

En Spaatje inderdaad wel meer dan alleen Maria hoor, zelfs hier op het forum! Klein beetje spannend toch wel...

Ik ga definitief niet beginnen vandaag, het is 4 uur geweest en nog steeds niet echt rood gespot. Het wordt dan zeker wel morgen. Is weer typisch voor een poging, dan heeft het ineens een aanloop van 3 dagen terwijl het soms ook pats boem ongesteld is...

Lekker weekend!!

Caroline

Geplaatst

Lijkt wel of iedereen in dit topic katten heeft...En ik hoop natuurlijk op het Mariaeffect ;-) en het is idd erg spannend, ben er ook niet bij met mijn gedachte hoor...., smeer net dagcreme in mijn haar:happy8: gelukkig het spul wat ik in mijn haar smeer niet op mijn gezicht :happy7:

Geplaatst

Ik ga definitief niet beginnen vandaag, het is 4 uur geweest en nog steeds niet echt rood gespot. Het wordt dan zeker wel morgen. Is weer typisch voor een poging, dan heeft het ineens een aanloop van 3 dagen terwijl het soms ook pats boem ongesteld is...

Lekker weekend!!

Caroline

Succes morgen...hoop dat het dan wel écht door zet

Geplaatst

Ohw caroline, dat heb ik elke maand. Eerst 3 dagen pijn en niet echt vloeien en dan boem...

spaatje, succes!!! wonderen zijn de wereld nog niet uit. De ene keer dat wij zwanger waren was het ook een wonder volgens de gyn.

Henne, ik had ook zo'n last van de narcose na de curetage. Denk aan jezelf. Toi toi toi.

Sylvie, succes met je schoonzusje. het blijft toch moeilijk als er iemand in je omgeving zwanger raakt en jij niet....

mart, ik heb endometriose vandaar de lucrin. Wij hebben 4 katten. 1 van 6, 2 van 5 en 1 van 9 maanden en juist de jongste Nitsa is nu lekker bezig.

We gaan het kattenluik dicht maken.

Ga nu afsluiten en richting Fysio. Moet nog even een half uur tuffen op de scooter. Elk hobbeltje is gevoelig. Maar we gaan ervoor.

Voor iedereen fijn weekend.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

@ Spaatje, wij hebben geen katten hoor. Helemaal geen huisdieren zelfs.

Ik heb een mannetje thuiszitten die giga allergisch is. Dat kan ik 'm dus niet aandoen...

@ Rubster, heel vervelend die endometriose. Ik moet ook altijd Lucrin spuiten tijdens m'n ivf-pogingen. Heeft ook te maken met de verklevingen e.d. Succes bij de fysio!

Geplaatst
@ Spaatje, wij hebben geen katten hoor. Helemaal geen huisdieren zelfs.

Ik heb een mannetje thuiszitten die giga allergisch is. Dat kan ik 'm dus niet aandoen...

!

Nee dat is idd niet verstandig

Geplaatst

Hier ook geen katten maar een hond. Ben wel met katten opgegegroeid maar ontzettend allergisch, man ook.

Esther morgen een spannende dag, heel veel succes.

Heerlijk Mart nooit meer de pil, heb je hem symbolisch verbrand.

Schoonzusje krijgt een jongetje, ik zat er natuurlijk weer naast, we proberen snel af te spreken maar beide nogal druk momenteel.

Vannacht ingebroken in de auto van mijn man, die sukkel, ja sorry dat zei ik vanmorgen ook tegen hem heeft altijd troep in zijn auto liggen maar nu ook de nieuwe ipad en laptop met al de foto's van onze huwelijksreis, alles kwijt. Om het nog erger te maken zitten daar ook wat naakt foto's van mij bij, ja dat gebeurt als je in je blote kont kunt rondlopen op vakantie.

De laatste keer dat er ook maar een tiet wordt gefotografeerd, nooit meer. Er zit beveiliging op natuurlijk maar ja. Zie mezelf al dadelijk ergens tegen een boom aan geniet zitten hier in de straat.

Baal als een stekker, vind het zo erg dat alles weg is. Was het er ook helmaal niet mee eens dat dit op de laptop stond, maar ja meneer is eigenwijs.

gr*hdnh###, kan even niet de juiste "smiley" vinden maar jullie snappen hem wel!!!

Geplaatst

Ha ha ha Spaatje creme in je haar. Hoe bedoel je je bent er met je hoofd niet bij. Ben dan Maria maar, voor je man hoop ik toch niet onbevlekt hihi.

Rubster wat een dondersteentje is die Nitsa toch hihi, sterkte met je buikpijn.

Mart goed van je dat je jezelf vrij gepland hebt, werken kan je je hele leven nog en een laatste poging komt maar 1 keer...... Lekker gevoel he? Die rotpil in de prullebak. Is was er ook niet rouwig om toen ik die laatste van mijn leven slikte.

Henne wat vervelend zeg al je klachten, hoop dat ze snel afnemen. Dan kan je pas weer echt verder lijkt me. Neem je tijd, je kan beter wat langer thuis zijn en goed opknappen dan weken lang kwakkelen. Daar is niemandd bij gebaat, je baas niet en zeker jijzelf niet.

Zit nu te wachten op mijn mannetje, dan kan ik pannekoeken gaan bakken en daarna voor het weekend naar mijn ouders.

Dus voor iedereen en ontspannend en gezellig weekend. Het is vroeg donker dus tijd voor kaarsjes en dicht tegen elkaar aankruipen!!!!!!

Liefs

Geplaatst

ooooHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hoe frustrerend. Ik had me toch een lap tekst getypt...nico nagedaan met haar spiekbriefje...druk op een verkeerd knopje, alles foetsie. Nou moet ik opnieuw beginnen bah bah bah.

In elk geval dat gaat nu niet lukken. Ga zo lekker verse pasta met spinazie en champignons maken.

Katten...wij hebben er ook 1 en die is irritant. Hij is drie jaar en vanaf het begin enorm uithuizig, maar dan ook echt uithuizig. Hij zwerft overal...c1000, bij de bakker, bij de slager, bij de boekwinkel (en dan naar binnen glippen hé!). IN het begin had hij een belletje met zijn naam en adres maar elke dag kwamen mensen hem thuisbrengen. Ik schaamde me een hoedje. Dus dat belletje is verleden tijd. Maar hij komt 1 keer per week thuis zijn bak leegeten en dan gaat hij weer. Hij zal vast een ander adresje hebben. De buurvrouw is in elk geval wild van hem, die voert hem kaas en worst en vindt ons ontaarde baasjes omdat we beide werken. Ik ben gestopt me eraan te ergeren en heb me erbij neergelegd dat onze kat geen gezelligheidsdier is. En dat terwijl ik gek van katten ben...mmmm...doe toch iets verkeerd denk ik.

Hij heeft denk ik zeven levens, vecht regelmatig want dan ziet hij er weer gehavend uit. En totdat hij dood is vind ik niet dat ik een andere kat kan nemen, als hij dan thuiskomt dan wordt het bonje hier.

Meiden die ongi moeten worden...bah wat duurt dat lang als je erop zit te wachten. Ik hoop voor jullie dat het vannacht bij jullie allemaal doorzet!

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Vind het zo irritant dat wij niet eerder gebeld worden of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik lees regelmatig dat mensen wel eerder gebeld worden.

Geplaatst

Oh Sylvie wat een drama!!!! Al je trouwfoto's!!!! Heb je die nog ergens anders op staan???? Sorry dat ik een beetje aan het lachen ben, naaktfoto's in de straat aan een boom hihi. Heb er gelijk een beeld bij.

Er wordt de laatste tijd heel veel ingebroken in auto's door heel het land. Leeghalen dus die wagen en zeker niks in het zicht laten liggen!!!!!!!!!

Hier gistermiddag een auto ruit ingeslagen vlak voor mijn deur, niks gehoord en niks gezien. Het gaat zo snel.....

Mijn mannetje is ook allergisch voor katten, met neusspray redelijk te onderdrukken. Maar als onze kanjers er niet meer zijn worden ze niet vervangen.

Geplaatst

Hmm hou niet van bevlekt maar in dit geval wel ;-) mijn haar zit wat vreemd...had geen zin het weer te wassen, ach blijft het jong bij denk ik maar.

Is idd weer kaarsjes tijd en straks weer de kerstboom..maar die sla ik dit jaar over (jong erg ondernemend nergen bang voor katje) denk dat die denkt dat het een attractie is

Geplaatst

oh sylvie...dat is wel heel erg je trouwfoto's kwijt! Had je ze niet ook nog op een andere comp staan?

En die naaktfoto's ai ai ai...balen!!! En dat is nog zachtjes uitgedrukt!!! Waar is de auto leeggehaald? Als dat in een andere stad is dan heb je iets minder kans op herkenning?

Geplaatst

@ Sylvie, haha, sorry ik moet er even smakelijk om lachen, ook al is het natuurlijk helemaal niet om te lachen. Zie je alleen al rondrennen in je blote kont. Altijd zulke leuke foto's...

Maar ik vind het wel erg sneu dat jullie nu alle foto's kwijt zijn. Echt alles?

@ Sandra, hmmm pannekoeken! Wij eten heerlijk dikke snert! Ik vind het zelf heerlijk, maar ik weet dat er ook heel veel mensen niet van gecharmeerd zijn.

@ Esther, shit! wat balen zeg. Momenteel kopieer ik m'n teksten steeds tussendoor. Want het zal me niet nog 's gebeuren!!! Klinkt trouwens ook lekker, pasta met spinazie en champignons. Volgens mij krijgen we honger:-)

Geplaatst

Gezellig hier, met zijn allen in dit topic! Ik moest ook en beetje lachen om die naaktfoto aan een boom maar het is helemaal niet grappig dat je alles kwijt bent! Ik neem aan dat je wel een album hebt van je trouwen Sylvie? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel dom vind, je moet nooit iets in de auto laten liggen van waarde... maar daar hebben jullie nu niks meer aan.

Ik eet boerenkool uit de vriezer, manlief is aan het werk vanavond...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden