Ga naar inhoud

Wauw, Bedankt Lieve Meiden

Aanbevolen Berichten

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kijk dat willen we horen, nog dikkere strepen en plussen smile.gif

Jij hebt volgens mij echt voor kapitalen aan testen gebruikt, ze zullen je nog missen bij matcare wink.gif

Geplaatst

Ook weer niet teveel vragen Henne en het proberen over je heen te laten komen.

Hoewel je bent onderzoekster dus dat zal wel moeilijk zijn.

Geplaatst

Hoi Henne,

Onwijs gefeliciteerd meis, eindelijk is het moment daar..... een positieve test! Op naar een mooie HCG waarde morgen, maar dat zit wel snor gezien de duidelijke testen van vandaag! Meis, lekker gaan genieten van het mooie weer en vooral niet stressen. Je hebt al zoveel ellende moeten doorstaan, nu tijd voor het grote genieten want voordat je het weet ligt die kleine in je armen.

Blijf je volgen hoor!!

Kuszzz,

Elena

Geplaatst

Heej Henne,

Ook van mij super felicitaties! Ik lees veel maar reageer niet veel, maar ik moet je gewoon een berichtje sturen!!

Ik blijf duimen dat jullie uk lekker warm blijft zitten

Liefs Elke

Geplaatst

Henne,

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!

Zo zie je maar, de aanhouder wint. Wat hebben jullie een hoop verdriet moeten incasseren om eindelijk de mooie uitslag te krijgen.

Ga er van genieten!!

Liefs,

Chantal

Geplaatst

Lieve Henne,

Schrijf hier ook niet zoveel, maar lees wel alle berichten....

Wat een geweldig goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ga heel hard duimen voor een hele mooie echo over een paar weken!!

Liefs Anne

Geplaatst

Ook van mij nog eens, van harte feliciteerd Henne!

De duimen draaien alweer overuren voor morgen dat de bloedtest. Komt goed. Je geeft iedereen hier weer heel veel moed om door te gaan. Ook wil ik me nogmaals bij jou bedanken voor al je informatie & het beantworten van de berichten. Het is gewoon fantastisch dat er nog mensen zijn die om andere geven en je steun bidden. Van harte bedankt.

Ik hoop dat je eindelijk over 9 maanden een prachtig gezond kindje in je armen mag sluiten! Waow, krijg er echt kippenvel van en ben met oprecht blij voor jou en je man. Geniet ervan.

Groetjes,

roestvlek

Geplaatst

Henne, hierbij ook mijn felicitatie!

Hopelijk levert de bloedtest het gewenste resultaat en zul je de komende tijd steeds meer kunnen gaan genieten.

Geplaatst

Yes, yes, yes, Henne... eindelijk jij ook?!

Wauw! Van harte, na al die tijd niet meer terug door de draaideur terug naar de pauzemeisjes (alleen om mee te leven met anderen).

Eindelijk, eindelijk, eindelijk. We lopen ong. even lang mee hier en nu beiden zwanger. Meid, geniet er van!!!

(hier nu 15 wkn. onderweg en alles goed gelukkig)

Geplaatst

Hai Moon!!!! Ja gek he, dat je dan opeens 'aan de andere kant' staat. Ik ben er nog niet echt aan gewens. Alles wat mensen zeggen, banners enzo, voelt nog heel erg voorbarig. Heb zelf één boek over zwangerschap (vier jaar geleden gekocht en naar zolder verbannen) en dat heb ik 'stiekem' vanmiddag eens gepakt. Maar zelfs dat voelt nog alsog het eigenlijk niet mag. Als ik het mensen vertel voel ik me onwijs blij en direct daarna heb ik het gevoel dat ik het niet had moeten doen want dat het nu vast fout gaat ofzo. Heel vreemd. Iets te veel teleurstellingen gehad denk ik. Maar genieten doe ik zeker ook hoor!

Oh ik had trouwens een positieve bloedtest, hcg 291. Probeer nu zelf niet meer te testen en niet onzeker te worden als ik krampjes heb of niet misselijk bent. We kunnen nu toch alleen maar afwachten en proberen te genieten. 30 september 1e echo.

Geplaatst

Henne, wat een SUPERSUPERSUPERnieuws!! Heel herkenbaar wat je hier schrijft; onzeker, niet durven vertellen...Het genieten komt vanzelf!!Ik vond het ook wennen aan de andere kant; nog steeds wel eens trouwens. Onze dochter is nu ruim 7 maanden en ik vind het af en toe nog steeds heel onwerkelijk! Het is zo niet vanzelfsprekend, maar dat maakt het extra bijzonder.

Heel veel groeten!

Neel

Geplaatst

Hi Henne!

Helemaal geweldig! Wat een fantastisch nieuws, ik gun jullie dit zo! Toch een verlaat huwelijkskado. Geweldig. Laat je niet gek maken door de onzekerheid de komende weken. Vraag ze gewoon om een extra controle echo als je het niet meer houdt. Hebben ze bij mij ook wel eens gedaan.

Geweldig!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Wauw, Henne wat gaaf!!! Helemaal gefeliciteerd voor jullie, lekker van gaan genieten, dubbel en dwars verdiend na zoveel tijd in de slepende molen!!

lfs Ingrid

Geplaatst

Hallo Henne,

Ik ben eerder een actieve lezer dan een actieve participant van dit forum, ik heb jouw verhalen dan ook altijd met veel belangstelling gelezen!

Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan! Na zo een lange weg, eindelijk!!!!

In het begin zal onzekerheid vooral de kop op steken, en kan je niet wachten tot de eerste echo. Als dat moment eenmaal daar is, kan je wel de sterren uit de hemel plukken!!

liefs,

Napoleon

Geplaatst

Hey Henne,

Door alle veranderingen met her forum een late reactie, maar niet minder gemeend!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Isa

Geplaatst

YES YES YESSSS Henne is zwanger.. eindelijk wordt je beloond voor alle moeite en kracht die je erin hebt gestoken. Je bent er meissie, zo ver was je nog nooit... dit gaat helemaal goed komen. GEFELICITEEEEEEERD xxx

Geplaatst

wauw Henne !!! ..bij toeval zie ik jouw bericht..

..zit momenteel niet vak op t forum...door de kleine maar vooral dat t nieuwe forum ...kan er nog niet zo aan wennen.

Geweldig zeg..je hebt een positieve test gehad...joepie...wat vind ik dit fijn voor jullie!

Mama worden in mei..ohh zo fijne maand...heerlijk lente weer en er lekker op uit met de kinderwagen..t is jullie zo gegund!

Gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Hoi Henne,

Uiteraard van harte gefeliciteerd. Je hebt er echt lang op moeten wachten. Ik hoop echt voor je dat het goed gaat.

Heb de laatste dagen het nogal zwaar gehad. Had 4 emmy's terug laten zetten en HCG 10 en progesteron 34. Er was dus wel iets gebeurd maar ben gewoon gaan bloeden. Toch willen ze maandag nog een keer bloed testen. Maar ik weet diep van binnen wel dat het gebeurd is. Mijn centjes zijn op eigenlijk. Ik moet alles zelf betalen. De cryo's komen bij mij slecht uit het ontdooiproces...........dus je snapt.......................ik zie het niet meer zitten. Het geld is het grootste punt eigenlijk.......................anders hield ik het nog even vol.........................

Maar ja.............ik moet het alleen verwerken. Veel geluk Henne. liefs,

Egeltje

Geplaatst

Kom net thuis van een weekje vakantie en dan zie ik dit! Wat fantastisch!!! Na die heeeeele lange weg van tegenslagen die jullie af hebben moeten leggen!! Hopelijk voel je je goed en ik ga je zeker volgen!

Knuffel!

Geplaatst

hee Henne,

bij toeval zag ik je berichtje: gefeliciteerd voor jou + man! Probeer er van te genieten. Dit gevoel nemen ze je niet meer af! Weer een verhaal dat een verandering van ziekenhuis misschien wel een wereld van verschil maakt! Op naar een fijne echo!icon7.gif

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden