Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo wish

super meid,krijg je een cryo tp in eigen cylcus ofzo,vanwege die pregnyl,en hoeveel laat je terugplaatsen

heel veel sterkte met wachten,want bah bah bah de dagen gaan langzaam voorbij ondanks ik wel werk

liefs janine

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Wish das mooi! Goede ontdooiing en dan maandag op naar de TP! Succes met de pregnyl-spuit

Janine breek me de bek niet open ;-) dat wachten gaat zooooo langzaam terwijl eigenlijk alles om ons heen voorbij vliegt...hou vol!

:wav:

Geplaatst

Hoi Janine,

We laten hopelijk 2 cryo's terug plaatsen.

Omdat ik een goede cyclus van mezelf heb zal het een tp in eigen cyclus worden.

De Pregnyl die ik vanavond moet spuiten is om er zeker van te zijn dat de tp op de juiste dag gebeurd.

We hebben aan de gyn gevraagd of dat ik deze keer ter ondersteuning Pregnyl mag spuiten en dat mag.

Dit hebben we nooit gehad na een tp, misschien zit 'm daar het stukje geluk in wat we nog missen.

Op de dag van de tp mag ik 's avonds 5000 IE Pregnyl spuiten, op 8 okt. en 12 okt. ook nog eens 5000 IE Pregnyl.

Geplaatst

Sheenara,

We (mijn vriend en ik) hopen echt dat het ontdooien deze keer ook goed zal gaan verlopen.

Alle cryo's die we tot nu toe hebben gehad zijn goed ontdooid.

Maar goed, elke keer ontdooien van de cryo's is een uniek proces en het kan zo maar zijn dat er geen één goed zal ontdooien, dit weet helaas niemand.

Pffff, dat wachten dat wachten.......We kennen het hier helaas allemaal!

Voor iedereen!!! gekruiste%20vingers%201.gif

Geplaatst

He wish, gaan we samen aan de pregnyl vanavond gezellig!!!!

Mijn wasmachine doet het weer hoor, op mijn knieën leeg laten lopen en filter schoongemaakt. Er zat een babysokje van een van de jongens in die vorige week zijn blijven slapen. We waren hem al kwijt, die is dus terecht. Is echter niet wit gebleven door de reis door de hele machine hihi.

Zo net met vriendin boodschapjes gedaan, voel nu toch echt mijn eierstokken protesteren......

Liefs

Geplaatst

Hahaha die Witje, moet wel lachen om je sok die de reis door de wasmachine niet goed heeft doorstaan.

Vervelend dat je de eierstokken voelt. Hoeveel follikels zijn er aan het groeien?

Inderdaad vanavond beide de Pregnyl zetten. Komt goed!!!

Geplaatst

Hier slaat de twijfel weer toe, wat zijn de laatste loodjes toch zwaar. Heb echt het gevoel dat ik in de twillight zone zit, een nachtmerrie.

Alle ongi tekenen zijn weg maar ja kan door de Utrogestan. Vanaf vandaag officieel overtijd. Proberen rustig te blijven en niet blij te worden met een dode koe.

Op de bank in een legging met Dynasty probeer ik de tijd door te komen.....

Geplaatst

Sylvie,

Bah, bah, bah, wat een onzekerheid!

Hoe sta je tegenover testen?

Ik zelf wacht het af tot ik 1 dag over tijd ben en dan 's avonds een test doen, dus ben geen vroegtester.

Ik leef met je mee!

Succes!

Geplaatst

Hoi Wish,

ik wacht nog even met testen, ben al zovaak teleurgesteld als ik niet ongi werd maar dan toch negatief testen.

Voor de zekerheid als ik ongi wordt gooi ik er toch altijd een testje tegenaan, je weet nooit of er iets heeft gezeten. Ben zelf ook geen vroegtester. Toe ik zw was en teste was ik al bijna 6 weken, wist ik veel....

Wish vanavond de Pregnyl samen met Sandra, wel fijn om een lotgenoot te hebben. Spannend dat ontdooien, 1 x gehad vond het ook wel slopend om op zo'n telefoontje te wachten.

Het gezegde gaat trouwens over een dode mus en geen koe, maar ja het voelt wel aan als een koe :-)

Even mezelf verbeteren.

Geplaatst

Sterkte Sylvie, die spanning en stress doet een hoop met je!! k moest wel lachten om je 'dode-koe' opmerking....haha.... k zie t al voor me, dode koe in de tuin, wanneer de test negatief is...haha.... t is ook wel handig, want als manlief dan thuis kom, en hij ziet de dode koe, dan weettie gelijk hoe laat het is.....haha.

Maar goed, al met al...dat wachten...... k had het de laatste keer dus ook, van de utrogestan liep ik ineens 2 dagen overtijd... terwijl ik dus echt noooiiittt overtijd loop, hoe frustrerend!!k voelde me ook zo k*t toen, gewoon alleen al van de stress en spanning!

Suc6 Wish, met je terug plaatsing, en wie weet dat het in comb. met de pregnyl wel gaat lukken.... maar (domme vraag misschien) wat 'doet' de pregnyl? is dat te vergelijken met Utrogestan?

liefs

Geplaatst

Ik hoop ook snel op het wachtbankje te komen zitten... ik heb zoals het nu lijkt donderdag 7 okt de tp van 2 embriootjes..

Is allemaal wel erg spannend..

Meiden zet hem op... en straks mamaaaaatjes!!!

Ik duim voor jullie

Liefs Yvonne

Geplaatst

ja die wasmachine van mij weet er wat van de laatste tijd, het is tijd voor een nieuwe maar hij doet het nog steeds dus nog ff volhouden dat ding.

Bij de eerste fm zaten er in totaal zo'n 15 follikels en wat kleinere, bij de 2e fm leken het er wel minder te zijn met nog steeds wat kleinere dus het blijft een echte verrassing hoeveel het er dan echt zijn. Vrijdag weten we het!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

Trijnie,

Pregnyl heeft dezelfde werking als Utrogestan bolletjes.

Omdat ik van mezelf een natuurlijke cyclus heb, hoef ik eigenlijk geen Utrogestan of Pregnyl te gebruiken.

Nu heb ik dit gevraagd om te mogen gebruiken en de gyn vindt het goed.

Toch raar dat dit niet alle keren voorgeschreven wordt na een cryo tp.

Geplaatst

Yvonne,

Succes, en we hopen dat je donderdag een goed bericht kan plaatsen.

Heb je ivf of icsi, verse tp of cryo's? (ff een aantal vragen, je hoeft er geen antwoord op te geven hoor)

Geplaatst
Trijnie,

Pregnyl heeft dezelfde werking als Utrogestan bolletjes.

Omdat ik van mezelf een natuurlijke cyclus heb, hoef ik eigenlijk geen Utrogestan of Pregnyl te gebruiken.

Nu heb ik dit gevraagd om te mogen gebruiken en de gyn vindt het goed.

Toch raar dat dit niet alle keren voorgeschreven wordt na een cryo tp.

Wish; Wat apart dat je t dan normaal niet hoeft te gebruiken. Maar t kan geen kwaad, heb je gewoon een 'extra' zacht bedje om in te nestelen.

k hoop dat het werkt!!!!!!:goodluck1:

liefs

Geplaatst

@Wish ik weet het qua ontdooiing heb ik gelukkig tot nu toe ook altijd TP gehad, alleen elke keer van 1 (de tweede ontdooide dus niet goed)

@Sylvie wow je bent dus al overtijd, snap dat je nog terughoudend bent. Ik werd vorige keer ook niet ongesteld door de bolletjes.....maaaaaar je weet maar nooit!!

@Yvje welkom op wachtbankje oktober alvast, succes met de TP!

@alle dames die spuiten:sterkte en succes!

de rest van de meiden hou vol, ik wil zo graag een groen wachtbankje zien en dat we met z'n allen op uitgerekend juni 2011 terechtkomen!!!

Geplaatst

hoi meiden

wie weet kom ik jullie in oktober ook vergezellen, 8-10 de echo + bloedafname voor cryo tp in eigen cyclus.

September leek best mooi groen te worden maar hoop dat oktober september gaat overtreffen!

succes allemaal!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth, jij ook welkom op het lijstloos-oktober-wachtbankje! Wat goed dat je meteen door mag met je cryo. Heel veel succes alvast en sterkte nog met het verloop vd miskraam. September was zeker goed groen, maar hoop ook dat oktober nog veeeeeel groener wordt!

Geplaatst

heee silvia

we wilden allemaal wel een groen lijstje heh,dus ik veracht wel van je dat jij die opend....positief blijven denken komt goed

mmmmm en dat zeg ik,heb de hele middag al buikpijn,wel ongi pijn,geen ongi pijn,ik weet het niet,maar ook rug pijn,en niet fit voelen,eigenlijk ook weer anders dan menstruatie klachten....zalook wel door de medicatie komen

ff vraagje:ik heb een cryo tp in gestimuleerde cyclus,mijn vraag,mijn eigen eitje is niet gegroeid en ook niet gesprongen dan zeker...word ik dan wel ongi.....door de pillen en de bollen word je het niet zeggen ze,alleen ik lees soms andere verhalen,maar word wel ongesteld in deze cyclus...als ik negatief test en stop met de mutse bollen ....weet iemand hier wat vanaf

babeth:meid super dat je gelijk daar kan,hoop dat je het ook allemaal goed kan verwerken.

andere meiden allemaal succes met ww..punctie of tp,s....alles is gewoon spannend.....maar die ww vind ik wel het allerergste

liefs janine

Geplaatst

hai dames

bedankt voor het warme welkom hier....hoop dat het cryootje de dooiing goed zal gaan doorstaan anders houdt het al snel op....

vind het ook wel wat een onzichtbaar wachtbankje met straks mooie groene namen...Sylvie, gooi die dooie mus maar over de schutting en wat mij bterfft jouw naam straks in groene koeienletters!

Mijn man bedacht dat ik geen testen meer hoef te kopen omdat ik beide zwangerschappen al het vermoeden had voordat er een test gedaan was, fijn een man die zoveel vertrouwen heeft in zijn vrouw maarre....kan me niet voorstellen dat het mij lukt.

Geplaatst

Hey Babeth,

We gaan samen door naar het topic van oktober, hoop dat we dan ook samen door mogen gaan naar het topic juni 2011!!!

Geplaatst

Sylvie,

M'n duimen draaien nog steeds voor je!

Enne, als je mooi groen zult zijn mag jij echt wel een lijstje maken hoor met je eigen naam met stip op nummer 1.

Geplaatst
Ik vind het lijstloze wb best wel grappig.

Zal je zien kan ik dadelijk groen openen is er geen lijst, echt iets voor mij.

Wat dacht je omdat gewoon de kleur van je tekst groen te maken....en dan tegen en eind van oktober tikken we allemaal in het groen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden