Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee manon,

Hij heeft een hartstikke leuke week gehad bij opa en oma. Lekker op pad geweest. Slapen ging ook perfect. Nu lekker 3 hele dagen bij mij, want ben morgen ook nog dagje vrij.

Dus jij hebt een verzorgend weekje achter de boeg. Getver klinkt niet fijn wat je man heeft (gehad)...als blijkt dat vd week niet goed is nog een keer?

Ik heb dat ook hoor met t forum. Kijk nog altijd dagelijks ff...handig op tel maar niet altijd zin om wat te typen. Toch blijf ik het leuk vinden om wat van jullie te lezen en zo nu en dan zelf eens wat te schrijven.

Vanmiddag lekker met de kleine man buiten geweest. Gespeeld met kindjes hier in de buurt. Prachtig vond ie het. zo straks ff bij mc donalds langs geweest....bunkeren dat ie deed hihi....vervolgens kapot op bed.

Gebruiken jullie kleintjes nog een.speen of miss duim?

Ik had al maanden dat hij alleen voor t slapen gaan in de nacht speen kreeg, maar laatste tijd kauwde hij ze binnen no time kapot. dus sinds 2 week helemaal geen speen meer en hij heeft er ook geen kick om gegeven dat hij s avonds voor slapen geen meer krijgt dus dat was lekker makkelijk. Alleen zn knuffeltje heeft ie nu bij zich!

Lekker bankhangen en op tijd op bed!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik vind het ook nog steeds leuk om op het forum te lezen en schrijven.. Hoewel ik alleen bij het babbelhoekje wat schrijf verder niet.. Niet zoveel tijd meer voor. En onze kindjes zijn ook van dezelfde leeftijd.. Vind het ook makkelijk met vragen om dat te delen..

Bijvoorbeeld nu over de speen. Consultatiebureau zeiden dat we dat moesten afbouwen.. Maken we natuurlijk zelf uit hahaha. Maar overdag laat ik hem gewoon zelf beslissen en dan bij spannende momenten voor -s-t-a-n als we op pad zijn dan heeft hij zn speentje toch nog nodig en zn kroel is ook heel belangrijk voor hem. Ze zeiden op het cb dat als je geen speen meer gebruikt hij snachts ook niet meer komt. Nu komt hij toch nog wel elke nacht. Dan is het even speentje en kroel geven en weer goed. Nooit drama's hoor snachts, maar ik moet wel elke nacht even mn bed uit.

Kijk er inderdaad al naar uit manon.. Ik ga 10 dagen geen 19 hahaha

Maar hier is het ook weer lekker nu met dat mooie weer. Wij hebben echt een buiten kind. Dat vind tie zo geweldig..

Sterkte trouwens met je man.

Erg van je vriending noor.. sterkte!

Dat was het weer voor nu.

Groetjes peggy

Geplaatst

Peggy idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt met de speen.

Als s.t.a.n. Het er opbepaalde momenten nog goed mee doet prima toch....en dan kun je op den duur altijd nog gaan afbouwen.

Hier kreeg hij dus al maanden overdag niet meer, maar was ook niet nodig. S nachts vond ik het zelf ookfijn en vertroued maar om nou iedere week een nieuwe te kopen omdat hij weer kapot was vobd ik ook wel wat dus dacht probeer het gewoon en het gaat prima. Heb voor de zekerheid vorige week nog wel een nieuwe gekocht voor het geval dat maarnog geen gebruik van gemaakt.

Geplaatst

Haha..Peggy..9 zit naast de nul he..dikke vinger zeker ;-)....nee ik had m begrepen...gun je nog wel 9 dagen extra hoor!

Idd heerlijk nu buiten he..hier ook hoor. Ben 2 dagen in de tuin bezig nu en mevr. stekkert ook lekker in de tuin. Ze gaat netjes op t gras..niet door de borders.

We hebben ook een tuinhuisje sinds vorig jaar voor de kids..erg leuk. Binnenkort t keukentje weer van haar kamer af en weer in t huisje buiten. (keukentje van Ikea) zo schattig. Stoeltjes er in..lampje, schilderij, klok, mandje met tijdschriftjes..soms dvd speler(voor in de auto..zón schermpje)...kids vermaken zich prima er in ;-).

F@bi heeft ook met slapen nog speentje.Verder heeft ze m nooit in..vind ik ook niet nodig. Ik gebruik m nog even door omdat ik anders bang ben dat ze met haar duimpje verder gaat. Onze zoon heeft dat nooit gedaan en daar ben ik ook zo van de 1 op andere dag mee gestopt.(ook ongeveer deze leeftijd)Had een enorm drama verwacht toen maar ne hoor viel reuze mee. Ik trek m nog wel uit haar mond als ze slaapt.

Dame hier ook nog altijd wel een keer wakker snachts hoor...vind die nachtelijke bezoekjes nog wel gezellig geloof ik..ik niet...maar gelukkig niet meer elke avond.Ze wil nu meestal de ochtend niet meer naar bed alleen de middag en dat scheelt ook wel weer dat ze s'nachts niet zo vaak meer wakker wordt.

zo..ik ga een kruik maken...erg he..nog steeds..altijd zulke koude voeten (kan er nooit van slapen dan )..ga lekker op bed tv kijken.Druk geweest in de tuin...heerlijk donderdag belooft mooi te worden. Lekker hoor..bloempjes in de potten...kan er erg van genieten deze tijd ;-)

bye bye

Geplaatst

Hello ladies

Oh dus jullie lopen ook nog wel 's nachts. Ben ik niet de enige dus.

Gelukkig gaat het nu heel goed met ons manneke, als ik niet het verkeerde eten geef, dan blijft het bij 1 of 2 keer eruit per nacht.

Maar ik hoor m wel vaker hoor. Hij maakt veel geluiden in zijn slaap, een huil een kreun of een of ander geirriteerd geluid net of hij vast zit en los wil. Maar hij ligt niet vast uiteraard dus ik snap het geluid niet. Maar klinkt echt alsof hij zich ergens enorm aan ergert.

Speentje is hij al een half jaar mee gestopt. Toen hij eens verkouden was. Dus dat was een eitje. Maar hij heeft wel een favoriete knuffel die hij graag in bed wil hebben als hij gaat slapen. Echt een stinkding door al het bijten in zijn neus en oren, dus gaat regelmatig even in de wasmachine.

Peggy gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Goed dat je het gedaan hebt als je jezelf er aan ergert. Het leven is te kort om je rot te voelen over iets wat opgelost kan worden toch!

En een fijne vakantie gewenst. Heeeeeerlijk! Geniet er van!

Leuk zo'n tuinhuisje Manon. Ik zal ook eens kijken voor t menneke. Hij heeft wel een Cars tentje van een tientje in de speelhoek staan en daar is hij ook al heel blij mee. Speelt er vaak even mee.

Ik ben lid geworden van de speelotheek hier in het dorp omdat onze vent zo snel uitgekeken is op speelgoed. Ze hebben er van alles en zo kan ik mooi uittesten wat hij echt leuk vindt.

Zijn er verder nog leuke tips voor speelgoed waar ze echt wat aan hebben? Volgens mij had ik de koekjestrommel ook via jullie en daar heeft hij echt heel lang mee gespeeld. Maar nu kan hij het blindelings en is het te saai volgens mij.

Annie wel lastig idd om naar huis te gaan en je kindje achter te laten bij je schoonouders. Maar jij zult er meer last van hebben dan hij denk ik.. Als ik zie hoe gek mijn hummel op oma is... ik kom er niet aan te pas als zij er is. Ben compleet overbodig!

Manon is je hub weer helemaal beter?

Gisteren bloedgeprikt voor de combinatietest. De nekplooimeting vindt op 26 maart plaats (als alles goed blijft gaan) en dan krijgen we ook meteen de complete uitslag. Best eng gezien het feit dat ik 39 ben. De kans zonder echo en bloedwaardes is inmiddels voor een 39-jarige 1:112.

Ben benieuwd. Maar eerst woensdag weer een echo.

Groetjes

Geplaatst

Noor..hub is alweer aardig aan de betere hand...en..belangrijkste..ik hoor geen gesnurk meer..althans ..ik word er niet meer wakker van ;-)

Dus weer een spannende fase..de nekplooi meting. Ik had bij 35 een best hoge score...zat maar een paar van de grens af en met mijn 39 een heeel laag risico...ik zat m ook te knijpen de laatste keer maar zo zie je ..ineens een veel lager risico.Kan alle kanten op.

Hoe is t verder..voel je je goed?

Hier ineens een aantal woorden rijker..mevr. kletst wat af ineens.En bijna alles wat ik aan haar vraag..van doe dit eens of pak dat maar en leg dat daar eens neer..noem een dwarsstraat en ze doet t. Onvoorstelbaar he zoveel dat ze al begrijpen op deze leeftijd.

Speentje is hier ook nog niet afgewend hoor. Vind t zelf nog wat te vroeg...ze is me nog veel te vaak wakker s'nachts en ik krijg haar daarmee wel weer in slaap vaak..of wat vitamine D druppeltjes op de speen..en mmmm. Heb ook t idee dat ze haar duim gaat pakken als ik t speentje nu weg haal. Zoonlief heeft nooit geduimd maar haar zie ik af en toe wel eens met haar duimpje in de mond bv in de auto als ze moe is en ik geen speen mee heb. Verder laat ik haar nooit met speen in de mond lopen..echt alleen voor in bed of als we een eind moeten rijden en ze wil slapen onderweg. Als ze eenmaal slaapt haal ik m ook uit de mond.

Nou..geen nieuws hier verder...fijn weekend allen !

Geplaatst

Bij ons is duidelijk een nieuwe fase gekomen met onze bink. Hij is opeens heel erg aanhankelijk. Ik was maandag met hem naar de speeltuin gegaan en hij heeft alleen maar op mn schoot gezeten. Als we bij opa of oma komen wil hij alleen maar bij ons zijn.. Ik zelf vind het wel schattig.. net of hij even de tijd wil inhalen omdat ik de afgelopen weken na de operatie even niet zoveel kon. We duwen hem ook niet weg, maar gaan ook niet in het gedrag mee. We laten hem gewoon. Dus klimt hij op schoot of staat hij aan je been dan doet hij dat maar. We willen hem graag zn vertrouwen geven. Denk dat het belangrijk is. Hoe klein hij ook nog is.

Vanacht opeens 2uur met hem op gezeten. Hij werd heel overstuur wakker. Normaal is het speentje en kroel, maar nu echt niet. Mn man en ik hebben wisselend hem getroost..zodra we wegliepen was het brullen... Uiteindelijk zelfs nog wat warme melk gegeven. En wat er nou was geen idee. Hoop dat het niet te vaak gebeurt... ooo wat ben je dan gebroken als je op je werk aan komt. Gelukkig ging hij dus uiteindelijk weer slapen met de projector op het plafond.

Leuk he manon dat praten.. wordt hier ook steeds duidelijker.. zit er echt tegen aan denk ik.

Ik duik nu mn bed in.. erg moe!

Groetjes Peggy

Geplaatst

Hoi,

Noor, Alvast succes voor volgende week. Spannende momenten toch weer!

Hier verder weinig nieuws. Ben vrijdag ook vrij dus heb heerlijk 5 dagen vrij en lekker van mijn kleine man aan het genieten. En wat een prachtig weer hebben we erbij kan niet beter. Vanmiddag komt mijn schoonzusje met haar zoontje (12wk jonger dan J_esse) dus kunnen de 2 lekker spelen in de tuin. Zal binnenkort even achter een zandbak aan. Kreeg gister de folder van de Intertoys dat op zat 7 april zo'n schelpzandbak in de aanbieding is voor € 16,99. Nou geen geld dacht ik...dus nog even geduld. Tevens even achter een schommel aan voor in de tuin bij opa.

De kleine man wil alleen maar buiten zijn heerlijk is dat en 's avonds helemaal kapot!!

Hier nog niet zo heel veel woordjes. Maar hij brabbelt wel heel veel, dus zal vast niet zo heel lang meer duren denk ik. Kan inderdaad ineens ook weer zijn dat er wat woordjes bij komen.

Peggy dus een nieuwe fase....op zich wel schattig dat ie steeds bij jullie wil zijn. Gaat ook allemaal wel weer over. Hopelijk gaan de nachten vanaf nu niet zo iedere keer, want inderdaad dat breekt je op omdat je dat niet (meer) gewend bent!

fijne dag en geniet van het mooie weer!

groetjes

Geplaatst

Peggy...misschien heeft hij iid iets in te halen..kan ook weer een sprongetje op komst zijn ;-)

Hoest verder..geen pijn..alles goed geheeld?

Annie...lekker he zo buiten..kleine wil ook niet meer naar binnen nu..word ze erg boos! Schelp is idd makkelijk ook ivm kattenpoep ..mooi dat je m kunt afsluiten.

Noor...al de echo gehad vandaag? Hoe was t?

Zal eens buiten kijken of alles goed gaat..zoon lief vrij ivm studiedag..heeft een klasgenootje te spelen. Hebben net gepicknickt bij t speelhuisje en nu op

t plein in de weer met spuiters met water ;-) Meteen zomer in de kop ;-)

Fijne dag..geniet van t weer!

Geplaatst

Hier helaas....rotnieuws. Even egoberichtje:

Morgen zou ik 12 weken zijn, maar vandaag bleek ons hummeltje met 11w3d gestopt te zijn.

We zijn heel verdrietig want we hadden m ff niet meer zien aankomen na de prachtige echo van vorige week waar kleintje heel de tijd aan het rondspringen was.

Het leven is een pijp kaneel.... je zuigt er aan en ieder krijgt zijn deel.....

Liefs

noor

Geplaatst

Ach Noor..ik krijg hier dikke kippenvel van..dit vind ik verschrikkelijk. Had dit echt niet verwacht..jullie natuurlijk ook niet...ook al was je wat gespannen hier om

tav verleden maar nu al bijna 12 weken..dan verwacht je t niet meer en heb je toch hoop dat je er door bent.

Oh meisie wat vind ik dit heeeeel erg !! Hele grote knuffel voor jullie beide..erg veel sterkte..weet verder niets te schrijven...zo oneerlijk dit ...

Geplaatst

Noor...jullie zullen een verschrikkelijke rot nacht achter de rug hebben nu... ken je dan wel niet persoonlijk maar moet toch vaak

aan je denken sinds t bericht gisteren..bah K***en !! :hug:om de dag weer te beginnen :-( ...

Geplaatst

wat lief, dank je.Lig al in het zkhs te wachten, ben rond 9 uur ad beurt. Zucht.Tis niet anders.X

Noor...jullie zullen een verschrikkelijk
Geplaatst

Oh noor dit meen je niet....vreselijk zit met tranen in de ogen, wat een ellende.

het ging zo goed en voorzichtig dacht je dan dat het goed zat, ondanks je onzeker bleef. Wat blijft het oneerlijk!

Heeeel veeel sterkte meis en een hele dikke knuffel!

Lfs

Geplaatst

Noor...hopelijk is vanmorgen alles vlekkeloos verlopen..beetje raar zeggen..t is op zich al een drama genoeg bedoel ik...dan kun je er geen rare

dingen er bij hebben. Kalmpies aan doen..hoop dat je omgeving je goed vertroeteld/steunt. Sterkte hoor!

Geplaatst

Vandaag vaak aan je gedachr noor...vreselijk. Hoop dat in ziekenhuis wel alles goed is gegaan...nogmaals heel veel sterkte!

Lfs

Geplaatst

Dank je wel lieve meiden.

Alles is goed gegaan, maar ik had t erg moeilijk zo vlak voordat ik de ok binnenging.

Nog steeds wel. Was ook zo bovenmatig zwanger al voor 12 weken. Borsten als watermeloenen pffff

Maar ja, we zullen het er mee moeten doen.

We gaan even naar spanje waar we een huisje hebben om onze wonden te likken. Heb ook geen zin om hier met een dik buikje rond te lopen want ik zag de vraag de laatste week bij een aantal mensenal in de ogen liggen ( of ik zwanger was) maar ik heb gelukkig wijselijk mijn mond gehouden. Scheelt weer pijnlijke momenten nu.

In elk geval gaan we heerlijk genieten van ons vrolijke mannetje! Wat zijn we toch blij met hem.

Ik meld me snel weer xxx

Geplaatst

Hey Noor,

Wat verstandig van je dat je t ook nog zo lang voor je hebt gehouden..een zwangerschap na de eerste zie idd al wel wat sneller dan.

Fijn dat jullie een huisje in Spanje hebben...ff weg van alles om dit een plek te kunnen geven.

Sterkte en geniet toch ook een beetje daar in Spanje !

Geplaatst

Verstandig noor ff weg hier!ff met het gezin!meid nogmaals sterkte en hopelijk ook wat mooie/leuke momenten daar!

Lfs

Geplaatst

Schreeuwen jullie koters ook zo ???

PFFFFFFF....wat een geluid...word er soms zo moe van !!

Alles moet met zón harde stem.

Heb eens even gegooled net maar is vrij normaal op deze leeftijd.

Gek he dat je dit soort dingen zo snel vergeet. Kon me er niets meer van herinneren van onze zoon.

Nu snap ik ook dat ouders van oude kinderen zeggen bij negatieve dingen als..niet door slapen, huilen, niet willen eten e.d. dan

zeggen..gut..dat deed die van ons toch niet he?! Zelfs mijn ouders zeggen...dat hebben jullie nooit gedaan....

Nou geloof er niks van!!! Volgens mij verdringt een mens zulke ervaringen!!

Maar goed..moet dus niet te veel aandacht aan schenken lees ik...je weet t wel maar is zo moeilijk soms. Schiet wel eens uit mijn slof van nu is

t afgelopen! Maar je dan geef je dus weer negatieve aandacht...fout! Ga ook idd wel eens fluisteren...maar nee helpt nog niet echt haha.

Jullie ook al ervaring mee..of allemaal keurig rustige bedaarde mensjes?

greetzzz Me

Geplaatst

Manon,

Er is toevallig gisteren een topic gestart "hoe corrigeer ik mijn dreumes van 14 mndn" erg herkenbaar wat daar besproken word over het niet luisteren van de dreumes en wat te doen, of heb je die al gevonden?

want hier ook geen rustige brave dreumes van 19 mndn, Noa kan ook aardig gillen en huilen als ze der zin niet krijgt en ze vraagt ook altijd wel haar aandacht zowel op positieve als negatief.

Dit is echt zo een leeftijd van uit proberen, hoe ver kan ik gaan bij mijn papa en mama.

Ze kan ook heel erg lief zelfstandig spelen hoor.

Liefs Claudia

Geplaatst

Heey Claudia,

Leuk ook weer wat van je te lezen ;-)

Heb t topic nog niet gelezen nee..zal t eens op zoeken.

Dus Noa ook lekker bezig...gek he dat je zoiets zo snel vergeet.

Ik weet nog wel dat ik de leeftijd van 2 tot 4 best pittig vond ..echte egoïstjes zijn t dan en nee nee nee pfff.

Maar dat t nu al begint...shit..haha

Gisteren liet ze zich telkens op de grond vallen om aandacht te trekken..en dan mij aan kijken van ohhhh kijk nou eens...ja daaag dramaqueen.

Kan wel bij de locale toneelvereniging over een poosje.

Hebben jullie al contact opgenomen/ingeschreven bij een peuterspeelzaal?

Ga t binnenkort wel even doen...half jaar..wat zeg ik 5 maand bijna zijn zo weer om.

Ik ga op zoek Claudia...weet je zo ook bij welke rubriek t staat?

bye bye

Geplaatst

Hoi Manon,

Dat klinkt idd als een echte dramaqueen hih, echt uit proberen, beginnen ze dan idd jong mee.

Ik ben nu al wat dingen vergeten van de babytijd, ws zal ik idd ook dingen vergeten lees verbannen van deze tijd en de aankomende tijd.

Ja ik ben ook zoek naar een PSZ op het moment denk dat ik er wel een gevonden heb, morgen even bellen voor afspraakje om te gaan kijken.

He tis idd zo augustus.

Probeer Noa wel in contact te houden met kindjes, buurmeisje 3 dagen jonger dan Noa komt straks ff spelen met Noa.

En zondag naar mijn zwager en schoonzus geweest om met hun kindjes van een meisje 6 weken jonger dan Noa en een jongetje van bijna 3 jar, dus harstikke leuk en gezellig allemaal.

Hebben verder geen kleine kindjes in de familie en vrienden kring zijn allemaal ouder.

het topic staat onder het rubriek babyweetjes.

geniet van het lekkere weer

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden