Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Colle hoe was de verjaardag van kian?zag op fb mooie foto's voorbij komen. Weer heerlijk verwend geloof ik.

Hoe is het met de rest?iedereen van.de vakantie en mooie weer aan het genieten?

Morgen mijn laatste dag, dan ook lekker vakantie!

Groetjes

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaa..Annie..laatste dagje voor je...lekker!

Mijn eerste vak. dag zit er op.

We zijn bezig met zolderkamer voor zoonlief.

Hij slaapt nu op kleinste kamertje en we hadden hem beloofd dat als hij naar groep 3 zou gaan dat we de zolderkamer zouden opknappen.

Vriend is bezig met aftimmer werk en als t klaar is kan ik sausen. Vloer gekocht gisteren..mooi rest partijtje voor 5 euries de m2.(van 15,- nu voor 5,-)

Leuke witte vloer waardoor nog een beetje lichte hout structuur door schijnt.

Verder zijn we bezig om een hele hoop rotzooi van boven weg te doen. Vriend en zoonlief hebben voor 2 weken terug op een rommelmarkt gestaan met allerlei huisraad en gereedschap. Zoon met zijn autotjes..had voor 20,- verkocht!!

Bij elkaar hadden ze voor een klein 400,- verkocht...en dat staat allemaal maar jaar in jaar uit op zolder te staan ;-)

Nu heb ik allen kleding en babyspullen van fabi ingepakt en gaan we zaterdag weer heen. Van de week al een standaard voor de tummy tub verkocht en vandaag komt iemand de handysitt stoelverhoger op halen.... zo zachtjes aan raken we mooi t spul kwijt en raakt de zolderkamer leeg en maakt plaats voor een nieuwe mooie kamer.

Colle leuke verjaardag gehad zag ik?!

Peggy..weer terug van Zeeland?

Noor hoe gaat t met jou eigenlijk?

nou nu onder de pomp!

bye bye

Geplaatst

Sorry hoor hier ben ik eindelijk weer!!! Inderdaad weer terug uit zeeland. Wilde helemaal niet weg!! Het was zo heerlijk daar en hier heb je al die verplichtingen weer.. maar ja zo gaan die dingen. Met verplichtingen bedoel ik uiteraard huishouden, maar meer nog bezoekjes aan opa's en oma's behbejhebejhebeehb hahaha

Het was echt een geweldige week. Mooi weer gehad lekker op het strand geweest. Onze s-ta-n- is wel super ondeugend hoor schut ook regelmatig met nee. Hij zegt het niet maar schut met zn hoofd. En de fase 2 is echt begonnen... daagt vooral mij behoorlijk uit. Praten blijft nog wel wat achter.. zegt een hoop maar niet echt verstaandbaar. In zeeland wilde meneer ook niet meer in de buggy maar lopen. Hebben we wel toegelaten. Maar deze week wilde ik hem toch weer in de wagen hebben. We hebben een hond en dan moet je toch een paar keer per dag naar buiten en als ik dan een lange wandelding ga doen is dat gewoon makkelijker in de wagen dan aan de hand met in je andere hand een hond. Gelukkig ging het wel weer in de wagen!

Avond eten is hier ook minder geworden. Vlees gaat er prima aan maar de rest... mondjes maat. We laten het maar. Zal wel een fase zijn.

Leuk dat je er weer bij bent colle en spannend ook voor een brusje!!! Succes in elk geval.

Geniet nog even van je vakantie manon. Ik moet dinsdag echt weer aan de slag.

Wij gaan ook voor een 2de hebben we nu echt besloten..hihih best spannend!!! Hopen op een wonder!

Verjaardagen zijn alweer in zicht... ben ook nog aan het bedenken wat we geven.. Ga in septmeber zoiezo muziek op schoot doen. En hij krijgt vanons tussen door ook genoeg. Vraag me af of het besef er al echt is op die dag.

Wij vieren het dit gewoon in de tuin. Niet heel groots. Ga ook de taart bij de hema bestellen.

Fijn weekend..super weer!

Liefs Peggy

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier zondag Noa haar verjaardag, wij hebben geen tuin, maar wel een grote, leuke binnenplaats achter en daar gaan we ons installeren zondagmiddag.

Het word heel warm, dus maar veel drinken en ijsjes, waterballontjes en een badje, word wel leuk denk ik!

en natuurlijk de hema taart hihi

en Noa heeft een aantal weken geleden haar kado al gehad, de ikea keuken, super leuk vindt ze het, met de minis van de AH, een houten ontbijtset van de kruitvat en een berg plastic groenten (willen tzt houten groenten en fruit.) en de pannentjes van de ikea, dus ze kan lekker haar gaan..

tot laters weer.

geniet allemaal van de lekkere dagen.

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudia..gefeliciteerd met Noa haar 2de verjaardag !

Op de heetste dag (waarschijnlijk) van t jaar...maak die waterballonnen alvast maar klaar ;-)!!

Maak er een leuk dagje van.

Peggy...ff weer wennen thuis..tja verplichtingen weer als je thuis bent he..alles gaat weer gewoon door waar je gebleven was toen

je de deur achter je dicht trok voor vakantie ;-(

Leuk dat jullie nu ook weer voor een 2de proberen..hoop t voor jullie!

Muziek op schoot is erg leuk voor deze leeftijd. Heb t met onze zoon gedaan ..t is hier nu niet meer ..wel jammer. Wel in stad vlakbij maar dat is zón gedoe omdat we om en om werken ochtend en middag (wisselen elkaar af). Ik heb dan de auto mee naar t werk. Vriend zou dan op de fiets heen moeten maar dan zit je weer dat je niet op tijd terug kan zijn om zoon van school te halen. heb nog gekeken voor ouder/kindgym maar dat valt straks op de tijdstip dat ze naar de psz gaat..word m dus ook niet..jammer.

Dat niet meer willen in de buggy herken ik wel..hier t zelfde hoor. Ik kan lopen dus zal lopen ...haha. Met de hond wandelen zal idd niet opschieten als hij wil lopen...vast binnen en hup met sirene al aan t bos in haha.

we hebben n rugdrager gekocht voor als we naar iets gaan..bv braderie ..iets voor niet al te lange tijd want ze wordt natuurlijk wel zwaar. Dan kan ze prima boven de mensen uitkijken ipv benen kijken en dat vind ze erg leuk.

Zo ga die kleine in bed leggen..zijn aan t logeren geweest beide gisteren ..nog erg moe (en vervelend naar elkaar). Kan ik ook ff wat doen voordat t warmer wordt.

Fijne ZONdag nog!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met Noa!

Wat is het snel gegaan he?!

ik lees wel alles wat jullie schrijven maar ben momenteel erg druk met het opzetten van m'n bedrijf(je). Erg leuk toch wel weer om 2 dagen per week te werken (en de andere dagen tijdens de middagslaap). het eerste product is een heel innovatief baby product dat over een week of 3a 4 in nederland te koop zal zijn. Zodra ik de website af heb, laat ik t wel even weten.

Verder met een nieuwe laatste poging bezig, as woe eerste fm. spannend toch wel weer!

en een bijna twee dus ik zeg NEE dreumes. Hihi. hij is erg leuk en lief maar NEE is echt zijn favoriete woord. slapen gaat echt weer minder, maar zal ook wel door de warmte komen. Wat trekken jullie de kleintjes aan? Ik doe m nu naakt in de slaapzak (wel een luier) en sindsdien slaapt hij iets rustiger dan met een romper erbij. Zonder zak werkt hier nog niet. Komt ie niet in slaap.

en verder is ie nogal luidruchtig met boodschappen doen en krijgt af en toe een stuip als je iets afpakt. erg genant keihard gekrijs in de supermarkt ofzo.... Maar ineens lijkt hij nu weer wat makkelijker en zijn er ook weer woordjes bijgekomen. zou het weer een sprongetje geweest zijn? Dat is toch niet meer op deze leeftijd?

manon goed idee van die drager! Kan dat ook nog bij 15,5 kg? Want ik heb lamme armen nu... Pffffbeter op mijn rug dat lijkt me prettiger.

groetjes aan allemaal

liefs

Geplaatst

Ben ik weer even morgen weer werken en net mn hele huis gedaan..pfpfpf blijft nog erg warm in huis.

Ik leg s-t-a-n gewoon in de luier in de slaapzak(zomerzak) en dat moet dan maar. Geef hem wel extra drinken want als hij boven komt (in 35 graden kamer) krijg je natuurlijk dorst van en dan valt tie nog na een tijde wel in slaap. Middag slaap heeft hij ook echt nog nodig.

We zitten nu wel weer in een wat betere fase met s-t-a-n uiteraard wel de NEE fase hoor. Maar wat ik schreef over de buggy niet meer in willen...hij weet dat we smorgens een lange wandeling met de hond doen en dan moet hij er gewoon in huilen of niet..laatste dagen ging dat weer wat beter.. Heel veel prijzen natuurlijk haha

Zn draag ding voor op de rug ken ik wel.. maar wij vonden het echt te zwaar...niet te tillen dat ding...haha misschien heb jij een sterkte man haha!

Succes met de nieuwe poging noor en benieuwd naar je babyproduct...

Ik heb trouwens een black en decker werkbankje gekocht voor onze kleine man.. denk dat het wel wat voor hem is.

Van mn ouders krijgt hij een tractor met aanhangertje waar die de tuin mee kan rond gaan zie hem al gaan haha

Ik ga nog even de hema taart bestellen voor zaterdag...

Groetjes peggy

Geplaatst

Noor.. kan volgens mij tot een kg of 15.

Is ook echt niet voor hele lange afstanden hoor..is idd best zwaar. Mijn vriend draagt haar dan iop de rug..vind t ook niet meer te doen ;-)

Ben ook erg benieuwd naar wat je gaat verkopen..je maakt t wel erg spannend haha

Succes met t opzetten van je bedrijfje iig! Morgen de fm..spannend..wens je weer heeeeel veel toi toi toi .

Peggy, je kan niet vroeg genoeg beginnen met gereedschap...je zou toch niet je zoon op tv willen zien 25 jaar later bij Help mijn man is een klusser? ;-)

Altijd leuk speelgoed...zelfs F@bi loopt hier rond met boormachine hoor haha

F@bi kletst werkelijk de hele dag door...word soms gek van haar. OOk zón harde stem en ze zegt nu alles precies na. Oppassen dus. Zoonlief was haar spuugzat achter in de auto en zei.."doe ff normaal man!"...nou moet haar aap er aan geloven.."Doe normaal aap "!! Moet niet gekker worden..

Ze slaapt al een tijdje zonder slaapzak. Met dit warme weer heeft ze alleen een romper aan verder niets.

Ik wil binnenkort toch echt kappen met de speen bij t slapen. Zeg nu wel eens vies en dan zegt ze zelf ook bah en legt m weg of geeft m aan mij...maar later als ze een keer wakker wordt dan wil ze m wel weer hebben..huilen...wat doe je..je wil slapen dus nou ja toe maar...niet goed weet t maar denk dan ach..t is maar voor t inslapen.Negen van de tien keer als ze slaapt ligt hij gewoon naast haar dus dan valt de schade wel mee denk ik dan maar ja goed is t niet natuurlijk

Nou ik ga naar boven op bed tv kijken ...ogen vallen bijna dicht..druk geweest met zoon zijn nieuwe kamer en gisteren erg laat in bed ..weinig slaap gehad..begin t nu te merken.

Fijne avond..bye bye

Geplaatst

heeft een van jullie nog een leuke tip om te trakteren... Iets van een kleinigheidje om er bij te doen? Niets om te knutselen want ik ben een drama als het om knutselen gaat :-)

Kleien en tekenen doe ik nog wel maar zodra er knippen vouwen of plakken aan te pas moet komen dan breekt t zweet me uit.

manon slaap zacht! En wat leuk van je meiske. hier ook heel veel woordjes maar sommige woordjes moet je wel weten wat hij bedoelt want hij heeft veel eigen woordjes. wel vaste eigen woordjes maar veel is voor een derde niet te begrijpen. Hij begrijpt wel alles maar helaas t echte praten nog niet zoals bij jou. lijkt me zooooo leuk en gezellig!

Al iste veel kletsen idd soms ook vermoeiend. doe je luikjes maar snel dicht!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ten eerste Claudia nog van harte met de tweede verjaardag van N.oa. Mooie dag gehad? Jullie hadden er echt een hele warm dag bij.

Ik lees dat de Ikea keuken erg in trek is, heb het ook nog wel overwogen.

J_esse vind het ook wel leuk om mee te helpen in de keuken en de tafel te dekken. Is het wel zo bij ons dat ik een traphekje heb tussen de kamer en de keuken in verband met onze hond, dus hij kan er niet altijd bij.

Peggy mooi dat jullie zo'n fantastische week hebben gehad in Zeeland.

En wat leuk dat jullie nu ook echt voor een tweede gaan....Hopelijk voor jullie komt er nog eens een spontaan wondertje, want dat is S-t-a-n toch ook? of haal ik je nu met iemand anders door elkaar....iig Hopelijk gaat het lukken op korte termijn.

Een werkbankje, erg leuk. J_esse heeft er ook een, een goedkoop ding hoor, maar heeft er heel veel mee gespeeld. Heb ook nog overwogen om nu een wat steviger te kopen. Had een gezien van Bosch. Zaterdag is jullie kleine man alweer jarig? Is hij dus de volgende op rij? Wat is de foto taart van de Hema toch in trek. Het is een mooie taart, en smaakt ook nog heerlijk. Ik zal hem volgende week ook bestellen.

Noor spannende tijden met het opzetten van je bedrijfje....leuk zeg!Ben benieuwd welk product dat dan is;)

En ook zeker spannende tijden met jullie laatste poging.

Manon dus de zolder voor jullie zoon helemaal klaar. Vast erg trots op zijn mooie kamertje.

Afgelopen weekend met J_esse 3 nachtjes op de camping bij mijn schoonouders gelogeerd. Echt prachtig weer uiteraard. Heerlijk gezwommen en geluierd. Een echte waterrat hoor die J_esse...prachtig om te zien.

Morgen een aantal nachtjes met J_esse naar mijn nicht, haar man en lieve dochter. Wordt vast en zeker ook weer gezellig.

Volgende week lekker thuis, even wat voorbereidingen doen voor J_esse zijn verjaardag die vieren we de zondag 2 sept. En dan gaan we dinsdagochtend samen met mijn man en J_esse nnog 2 nachtjes naar Texel...en dan zit mijn vakantie er ook weer op...Heb nog wat in het vooruitzicht gelukkig.

Hier sinds deze week echt een vooruitgang in het praten. Hoe dan ook blijft het praten nog een beetje achter. Maar toch van de week wat nieuwe woordjes. Waarvan EINDELIJK mama eruit komt! Jaja dat zei hij dus nog niet. papa, opa, pake ect allemaal wel maar mama en oma ho maar. Maargoed dat nu dus ook sinds deze week. En ineens zegt hij ook dingen na, dus wordt nu oppassen geblazen;).....

Nou ik ga even spullen pakken. Fijne avond allemaal!

groetjes

Geplaatst

Noor..traktatie..afscheid kdv? Ik heb wel eens van die kleine uitdeelboekjes van dikkie dik besteld en daarbij een doosje rozijntjes..een stukje folie er om heem met wat krullint. Bellenblaas zijn ze nog te klein voor...beland meer in de mond denk ik dan dat ze kunnen blazen ;-). Bij Herma heb je ook altijd wel leuke uitdeel hebbedingetjes. Wat ook altijd leuk is bij Bakker Bart hebben ze nijntje broodjes

http://www.bakkerbart.nl/over-bakker-bart/voor-kinderen

...een klein hebbedingetje er bij en folie er om ..klaar.

Lekker wat luie daagjes achter de rug....wat wil je met dat warme weer toen. Luieren en zwemmen is t beste wat je dan kan doen ;-)

Nu met je nicht in de jacuzzi zag ik op FB hahaa....dat is t goede leven. J-esse heeft dus moeite met de M ? Wel fijn dat hij nu mama zegt of niet ;-)

F@bi heeft moeite met de F...haha Ze heet dus ook DIDI ;-), Fiets is iets, is is vis enz.

Texel heb ik ook nog even naar gekeken op internet voor last minute.

Maar mijn vriend had op vakantieveiling wat gescoord we gaan naar Limburg...ff andere kant op. Had ik in eerste instantie ook heen gewild.

Alleen een weekend was dat maar dat is maar goed ook. Zoonlief zat er gisteren behoorlijk doorheen. Gelogeerd bij oom en tante, bij opa en oma en gisteren nog even een nachtje in de tent gekampeerd..veel gezwommen daar..hij was bek en bek af. Grote mond..bijdehand gedrag..huilerig.Gisteren heeft hij zo tussen de middag 2,5 uur weg geslapen. Gelukkig nu weer beter te pas...pfff. Lijkt me ook beter dat we volgende week niet te gek doen zodat hij uitgerust naar groep 3 gaat. Toch een hele omslag voor ze...dan komt t er op aan. Leren rekenen en lezen...niet meer zo lang buiten spelen als in groep 1 en 2.

Deze man heeft t korte concentratie boog en te veel energie die hij kwijt moet dus zal best even pittig zijn voor hem.

Zo ga ff onder de pomp...fijne dag ;-)bye bye

Geplaatst

Hoi meiden,

Daar ben ik weer, drukke dagen geweest.

Bedankt voor de felicitaties erg lief!

Het was idd zinderend heet zondag pfff

Maar goed we hebben achter op de binnenplaats gezeten, met gras en bomen en zuchtje wind, dus best te doen.

Ook veel drinken in de koelbox en kannen water met limoen op tafel, en ijsjes uitgedeeld, werd erg gewaardeerd, chips op tafel voor het zout, ging er ook goed in haha.

Ook een badje neergezet, vondt vooral Noa erg lekker!

Hema taart ook goed geslaagd, altijd goed en lekker.

Kadootjes , een hoop duplo, stofzuigertje, dvdtjes, theeserviesje, speeltent, houten groente/fruit voor het keukentje.

Ik heb nu maandag een zak verpakte reep ontbijtkoek van de bas van der heyden op de PSZ meegegeven om te trakteren.

PSZ gaat trouwens goed, Noa heeft het er naar haar zin, maandag gelijk al met een eerste tekening kwam ze aan hihi, erg leuk.

Zo iedereen weer een beetje terug van vakantie en weer het normale leventje weer aan het oppakken

En jullie verjaardag van jullie kindje aan het voorbereiden.

![ATTACH=CONFIG]4488[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4489[/ATTACH]

Fijne dag allemaal

Liefs Claudia

Geplaatst

Manon, j_esse heeft ook moeite met de f hoor. Fiets is hier ook iets en dan die s behoorlijk slissen;). Hoort wel grappig.

Wanneer gaan jullie naar limburg, komend weekend? Limburg vind ik ook altijd vakantie, hele andere omgeving.

Hier paar leuke dagen bij mijn nicht. Gisteravond 2 en half uur in de jacuzzi gezeten, lekker kletsen heerlijk moederstime;). Vanmiddag met de kids erin geweest, ook leuk. Zet op fb nog wel ff foto. Sorry voor de andere meiden;).

Claudia. N.oa flink verwend dus zondag. Mooie foto's. Mooi meissie.

Noor ik heb op kdv ook keer uitdeelboekjes van.gonnie gedaan met kleinigheidje erop. Folie eromheen en klaar. Ik ga niet trakteren op psz. Hij begint 12 sept.

Morgen gaan we even naar een overdekt speelcentrum hier in het dorp. Kan J_esse ff zijn energie kwijt!

Fijne avond!

Geplaatst

Zo wat is er opeens veel geschreven gezellie hoor!!!

Dat die van jullie al zoveel praten... valt bij s-t-a-n nog mee hoor..Hoewel die zich ook wel weet te uiten..

Lekker manon nog naar limburg.. Geniet ervan!

En jij annie lekker naar texel dat zullen jou en je man goed doen.. Gaat het een beetje tussen jullie?

Spannend dat je zoon naar groep 3 gaat manon..wat gaat de tijd toch snel... ik vind dat nu ook echt dat s-t-a-n alweer 2 wordt..

Dat was het even.. ben moe deze week weer gewerkt druk druk druk.

Liefs Peggy

Geplaatst

Peggy..thanx...zal wel lukken..

Colle..hoe gaat t..alweer geweest voor FM?

Noor ook...kruipt langzaam aan naar de 29ste?!

Over t praten...jongens zijn denk ik sowieso wat trager over t algemeen genomen met t praten...tenminste onze zoon was ook niet snel.

Bovendien heel lang voor anderen niet goed verstaanbaar en had veel een eigen taaltje. Heeft nu ook wat problemen op auditief geheugen vlak.Gaat ook weer naar logopedie straks. Bij ons scheelt t ook dat F de 2 de in huis is...die pikken alles veel sneller op. Verbaas mij er ook over die verschillen zijn voor mij duidelijk zichtbaar dagelijks dat F in alles veel sneller en bijdehanter is. Een meisje en de 2de in rij is toch sneller met alles.Ze heeft een voorbeeld .

Nou J-esse veel plezier vandaag ..leef je uit! ;-)

Fijn weekend!

Geplaatst

Manon een leuk weekend gehad?stonden weer mooie foto's en filmpjes op fb.

Colle hoe is het met jou?gaat de poging een beetje voorspoedig?

Peggy op het moment gaat het goed tussen mij en mijn man. Gelukkig maar. Heb er ook wel even zin in paar dagen texel.

Hier vieren we zondag J_esse zijn verjaardag. Hopelijk mooi weer, kunnen we lekker buiten zitten. Gisteren de hema fototaart besteld.

Dit was het voor nu!!

Geplaatst

Annie..ja wel leuk weekend gehad. Onderkomen was minder..maar dat wist ik van te voren . Manlief dacht ff goedkoop uit te zijn op vakantieveiling en drukt af op 25,-...kwam wel een en ander bij hoor maar dan nog voor een prikkie. Heb al gezegd dat hij er niet meer achter komt op vakantieveiling haha.

Weet altijd wel waar ik op bied maar hij niet ;-) Maar goed we zijn veel op pad geweest dus dat was wel leuk. Steenkolenmijn in Valkenburgwas leuk voor zoonlief en man. F en ik zijn er weer uit gegaan...rondleiding van een 75 min. is niks voor een bijna 2 jarige. Speelpark Klein Zwitserland in Tegelen is erg leuk. Wel voor iets oudere kinderen die goed kunnen klimmen e.d. maar F heeft zich goed vermaakt..er waren ook toestellen wel voor de wat kleinere kids.

Nog een halve week en dan zit de vakantie er weer op. Heerlijk zoon weer naar school...begint zich nu wel wat te vervelen. Weer gewoon ritme...altijd goed. Heb huis vol hangen met memo briefjes...zoon moet om 10 uur naar logopedie...zou t anders gewoon vergeten zo in vakantietijd.

Hier nog geen Hema taart besteld haha..ook nog geen cadeau gekocht..of wel..ja voor haar grote broer. Een hele grote slingeraap. Ze heeft 2 dezelfde aapjes een zwarte en een bruine met van die lange armen en benen met klittenband op handen/voeten. Zag deze hangen..bijna zo groot als ze zelf als hij niet groter is....geweldig zal ze die vinden. Zijn echt haar slaap apen ;-)

Ga nog wel loopfietje bestellen...denk deze ..vind ik erg leuk ;-)

http://www.loopfietsen.nl/woodtoys/prince-lionheart-scooter-p-209.html

of misschien toch deze

http://www.loopfietsen.nl/puky/starter-roze-p-1.html

ziet er iets meer als een fietsje uit in haar ogen denk ik. Ze wil altijd naar fietsjes van anderen toe en oppakken. Zelf vind ik hout altijd mooier.

Hoop dat jullie t weekend mooi weer hebben Peggy en Annie.

Groetjes!

Geplaatst

Hoihoi,

Mooi weekend gehad dus vorige week manon. Nu zit de vakantie er weer op. Weer in normale ritme komen. Mooie fietsjes, vind ze beide wel leuk. Denk 2e iets meer;)

Drukkw week hier achter de rug, donderdag wezen zwemmen en dat was een groot succes. Morgen vieren we J_esse zijn verjaardag. Maandag als hij ecgt jarig is lekker rustig dagje, beetje opruimen en boel pakken voor texel. Nog een paar dagen en dan zit onze vakantie er ook alweer op.!

Fijn weekend iedereen. Ik ga nu.ff bankhangen heeerlijk!

Geplaatst

Hai Peggy is jullie zoon inmiddels 2 geworden? Nog van harte gefeliciteerd!

Vond hij het werkbankje leuk?

Was t een leuke verjaardag?

Manon hoe gaat het met de nieuwe kamer?

Leuk idee van nijntje koekjes Bakker Bart. Ik zal eens kijken eerdaags.

Gaat jullie zoon morgen voor het eerst weer naar school? Hoop dat alles goed gaat. Hier ook een korte spanningsboog, zowel de moeder als de zoon. haha samen is dat wel een goede combinatie, maar of hij het op school niet saai gaat vinden, is nog maar de vraag!

Ik vond het zelf vaak ook saai.

Jammer van het auditief geheugen, maar komt vast wel good in de loop van de tijd met wat hulp toch? En die kleine Kaat Mossel van jou die alles na doet...ja meiden zijn idd vaak bijdehanter. En tweede kindjes vaak iets sneller dan eerste. Dat hoor ik veel.

Annie vandaag groot feest? Ik hoop dat het leuk en gezellig is. Het weer zit wel mee. En dan dinsdag lekker naar Texel, heerlijk, ff uitwaaien. Fijn dat jullie het onderling weer goed kunnen vinden. Dat maakt het uitstapje wel zo gezellig! Alvast een fijne "echte" verjaardag morgen.

Claudia wat een mooi meisje hebben jullie zeg! En fijn dat het een mooie verjaardag was. Is de Hema taart echt lekker? Dan ga ik 'm ook maar eens bestellen. Nog 2 weken, dan is het zo ver.

Hier alles oke, vrijdag de terugplaatsing gehad van 3 toppertjes. Het zegt niets, maar ik ben er uiteraard wel blij mee.

Het babyproduct komt de eerste week van oktober binnen, en gelukkig heeft Babypark het voor al haar winkels inmiddels besteld! Ik had gehoopt dat de website vorige week klaar was maar er moeten een paar ienieminie dingetjes gewijzigd worden en dan zal ik het even laten weten.

Met onze zoon gaat het ook heel goed. Na een paar lastige weken waarin hij even voor supermarkt terrorist heeft gespeeld en ons nachtenlang wakker heeft gehouden wegens pijn door kiezen die doorkwamen, is het nu weer het zoetste jongetje van de klas. Echt te lief is ie. Na ja ik geniet er maar van, we weten allemaal dat het morgen weer anders kan zijn :-)

Groetjes en fijne dag

Geplaatst

Manon bedankt, zal wel lukken. De voorbereidingen zijn klaar. Nu even rustig aan en dan straks is het.zover.

Noor ookbedankt. Dus 3 toppertjes terug geplaatst. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat er iig 1 blijft.zitten. Ik hoop het zo voor je!weer 2 lange wachtweken....

Even getwijfeld of ik het hier zou vermelden. Maar we hebben de afgelopen jaren genoeg lief en leed gedeeld maar....

Ik ben ZWANGER!!!!

Nog maar net maar het besef is er nog niet!kan het eigenlijk niet geloven. Nu heeeel hard duimen dat dit wondertje mag blijven en dat alles goed mag gaan. Voor j_esse vind ik het wrl een heel leuk verjaardagscadeau!

Fijne zondag!

Lfs Annie

Geplaatst

Wow!!! Proficiat meid! Wat ontzettend leuk nieuws.

En dat helemaal vanzelf? Nou ja je weet wat ik bedoel... Vanzelf gaat t natuurlijk niet :-))

Geniet ervan!

Geplaatst

JOEHOEEEEEEEEEEEE !!!! YO ANNIE, YO ANNIE YO ANNIE !!!!

Ohhhh wat geweldig joh.... ben erg blij voor je !!

En tuurlijk moet je dit nieuws met ons delen hahaa...dat houden we netjes binnen dit forum en niet op FB.

Voel je je goed? Hoever ben je ongeveer ?

Zo erruuug leuk hoor ...geniet er van!

Leuke verjaardag gehad van J-esse? Lekker verwend?

En straks lekker naar Texel..leuk!

Geplaatst

Hey Noor,

Leuk weer wat van je te lezen. Ik was gisteren al in t topic wachtbankje naar je op zoek om bij te lezen...

wat een stalker he? Nee was erg nieuwsgierig naar hoe t jou verging. Ik zag aan je handtekening dat de punctie zón beetje was geweest als alles

volgens plan was verlopen. Best even spannend...fijn dat Paula er was ;-)

Hoop voor je dat t nu echt goed gaat!!!

Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar je product en website..maar denk meer hier haha.

Fijn dat je menneke weer wat rustiger is...en wat je zegt..kan morgen zo weer anders zijn .

Hier heb ik geen last van kiezen eigenlijk. Heeft 2 kiezen na de hoektand boven en beneden...zal me weer eens in verdiepen hoe dat ook alweer zat.

Nu weer 2 lange wachtweken in...nou misschien voldoende afleiding met de puntjes op de i zetten met je website ;-)

Fijne avond allen!

Geplaatst

Bedankt meiden. Dit had ik ook echt noooit verwacht en van uit gegaan. Ik heb vrijdag getest en toen moest ik ook ongesteld worden. Voelde me de hele week al wat raar. dus toch de stoute schoenen aan getrokken en een test er tegen aan. In de gedachten natuurlijk negatief maar al heel.snel een +. Helemaal te trillen natuurlijk, maargoed ik hoop echt dat dit goed mag gaan.

Maar idd is hey spontaan, een wonder wauw. Gauw aan de foliumzuur;)

Had echt.niet gedacht dat dit mij.zou overkomen.

Nougoed genoeg hierover;) ik ga jullie op de hoogte houden

Vanmiddag erg druk en de.kleine man is weer flink verwend, vooral tractors, auto's etc echte jongensdingen. Van opa en oma een.dikke quad. Komt vast nog wel een foto op fb.

Nou ga ff verder met opruimen en dan onder de wol...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden